26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Előzetes

Carmageddon TDR 2000

Írta: Dino

Az SCi továbbra is hasznot szeretne húzni sikeres játéksorozatából, a sok ellenérzést is kiváltó Carmageddonból. Ez év novemberére tervezik a legújabb részt, mely a manapság oly divatos 2000-es számot is megkapta címében. (Amúgy a játék teljes alcíme - The Death Race 2000 - egyben utalás egy régi filmre, melynek ugyanez volt a címe, és a története is: egy jövőbeli versenyen az autóversenyzők feladata minél több gyalogos elgázolása. A főszerepben többek között Sylvester Stallone-t lehetett látni.) Az E3-on bemutatott változat még elég távol állt a kész változattól, bár az is igaz, hogy a jelentősebb újításokból még nem sok látszott.

A TDR 2000 legfontosabb újdonsága, hogy egy teljesen új engine-re épül, mely sokkal szebb, jobb, stb., mint az eddigiek. Az ígéretek szerint például ugyanolyan konfiguráción kétszer annyi frame-et fog megjeleníteni másodpercenként ez az új motor, ami bizony elég jól hangzik. A látótávolságot is jelentősen megnövelik a készítők, nem lesz az a nagy köd körülöttünk, mint eddig. Rengeteg mozgó tereptárgy lesz a programban, mint például egy működő daru. Ezeket aztán kihasználhatjuk kaszkadőrmutatványokhoz, némelyik viszont csapda lesz.

Az autók kidolgozottsága is javul, lesz ablaktörlő és visszapillantó is. Az utcákon lévő autókat is szét lehet majd törni, alkatrészeik pedig szétszóródnak az utakon. Persze saját autónk is ugyanígy roncsolódhat majd, darabjai potyoghatnak le róla, ahogy az már a második részben is volt. Az Eagle is sokat változik, ez látható a képeken is.

Fontos változás lesz még, hogy a gyalogosok nem fogják tétlenül szemlélni pusztításunkat, hanem esetenként ők is megtámadnak minket, egyedül, vagy csapatokba verődve. Lesznek versenyen kívüli sofőrök, akik autójukkal fognak majd üldözni minket.

Az engine a manapság szokásos effektekre lesz képes: fények, tükröződés az ablakokon és a metálfényezésű autókon, lens-flare, árnyékok, stb. A kisebb teljesítményű gépeken a 320*480-as felbontás lesz ajánlott, a csúcskategóriás konfigurációkon viszont akár 1280*1024-ben is futtathatjuk a játékot, 16, 24 vagy 32 bites színmélységgel.

A játék tervezésénél fontos szerepet kapott az internetes játéklehetőség is, így külön játékmódok és pályák lesznek az online játékhoz. Persze az egyszemélyes mód se lesz unalmas, 15 környezetben 45 pálya vár majd ránk, melyeken kívül 15 kimondottan deathmatch pálya is lesz.

Kíváncsian várjuk, hogy valóban annyival jobb lesz-e az új rész, mint amennyit elvár az ember.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Carmageddon TDR 2000
  • Carmageddon TDR 2000
  • Carmageddon TDR 2000
  • Carmageddon TDR 2000
  • Carmageddon TDR 2000

Carmageddon TDR 2000

Platform:

Fejlesztő: Torus

Kiadó: SCi Entertainment Group

Forgalmazó: Ecobit Rt.

Minimális rendszerigény: Pentium II 266/K6-2, 32 MB RAM, 8xCD-ROM

Ajánlott konfiguráció: Pentium III/K7, 64 MB RAM, 3D gyorsító, 8xCD-ROM

» Tovább a játék adatlapjára

Dino

Dino
Kb. 8 évesen ismerkedett meg egy ZX81-gyel, amit egy C64 követett. 1993-tól a Commodore Világnál és utódlapjainál, valamint a ZED-nél dolgozott, majd 1998-ban barátaival megalapította a PC Dome-ot. A többi már történelem...

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!