Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Előzetes

Command & Conquer: Tiberian Sun

1998.09.27. 00:00 | szerző: Dino | Előzetes

A Command & Conquer-ben megismert, majd a Red Alert-ben újból irányításunk alá került GDI és Nod csapatokat ősztől újra viszontláthatjuk a real-time stratégiai játékok egyik alapprogramjának számító játék harmadik részében. A Tiberian Sun sok újítást fog hozni, annak ellenére, hogy sok helyen csak fényeffektekkel kiegészített Red Alert-nek nevezik.

Command & Conquer: Tiberian Sun

Csapataink tapasztalati pontokat fognak kapni az ütközetek során: minél több ütközetben vesznek részt sikeresen, annál jobb lesz a páncélzatuk, sebességük, erejük és speciális képességeik. Természetesen nem maradnak el az új egységek, újféle fegyverek sem. Titkos éjszakai hadműveletekkel félrevezethetjük az ellenség radarját, vagy más hasonló szabotázsakciót hajthatunk végre ellenünk. A Red Alert-ben megszokott pálya méretének kétszerese lesz a Tiberian Sun küldetéseiben bejárandó terület. Valódi 3D környezetet ígérnek a készítők, szétrombolható sziklákkal és hasonló újításokkal. Mint már említésre került, igen sok szerepe lesz különféle színes fényeknek, például ha egy riadó alatt álló bázisra megyünk, akkor a vörös fény fog dominálni a képernyőn.

Az egyszemélyes, küldetéses játék mellett lesz most is Skirmish, amikor akár hét, számítógép irányította ellenféllel szemben tehetjük próbára tudásunkat, mintha hálózaton játszanánk hús-vér emberek ellen. Helyi hálózaton vagy az interneten keresztül egyszerre nyolcan játszhatunk egymás ellen, valamint modemes játékra is lesz lehetőség. ■

Command & Conquer: Tiberian Sun
Command & Conquer: Tiberian SunCommand & Conquer: Tiberian SunCommand & Conquer: Tiberian SunCommand & Conquer: Tiberian Sun
Command & Conquer: Tiberian Sun
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Command & Conquer: Tiberian Sun

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló