WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Chris Sawyer's LOCOMOTION
www.gamekapocs.hu
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Egy kérdés: miért van az, hogy egyedül az olajat nem töltik be a tankerbe, azaz, nem tudok olajat szállítani? Minden mást tudok, de olajat azt nem... egyszerüen nem töltik be.... ez valami bug???
FONTOS!! Plíz, írjatok!!!
+az U driveban meg eltünnek az autók
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
A halál csak a kezdet...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Ezért törekedni kell mindig a lehető leghosszabb egyenes szakasz megépítésére és abból kiágaztatni az államásokhoz a többi sínt. Tény, hogy a leágazásnál meglehetősen lassul a forgalom, de lehet ilyen lassító ill. gyorsítósávokat is alkalmazni, hogy ne akadályozzák a forgalmat a gernchálózaton a leforduló vonatok. Én már csináltam pár szép dolgot a játékban és ez a sínrendszer építés nagyon tetszik benne, bár a TTD-ben is lehetett már ilyet.
Egyébként a vonat útvonalkeresésére valami iszonyatosan szörnyű, ha nem egyértelmű az útvonal, akkor mindig megpróbál abba az irányba kanyarodni, amerre a célállomás van. Ezért érdemes komplex sínhálózatnál használni a waypointokat. Minden egyes kereszteződésnél érdemes berakni egyet, nehogy a vonat rossz irányba menjen, mert jobb esetben vissza kell jönnie, rosszabb esetben soha az életben nem talál vissza. amikor meg már van 50-60 vonatod, akkor ezeket tényleg nehéz követni, hogy melyik hova megy és hol.
Egyébként a játékkal kapcsolatban nekem is sok hiányérzetem van.
Legnagyobb problémám az ellenséges AI volt. Ill. az, hogy nem lehet őket felvásárolni, még csak szivatni sem. Annyira idegesített, hogy a gyönyörű szépen kiépített állomásomat nézegetem és egyszer csak az AI egy 30m magasan lévő sínpályát épít a város fölé, közben lerombolja az összes épületet ami az állomásom közelében volt. Ez ellen semmit nem tehettem, csak a busz ill. villamosforgalmát tudtam elbarikádozni, de ez nem jelenthetett számára se túl nagy költségnövekedést. Így ált. a pálya úgy nézett ki, hogy nekem volt vagy egy hatalmas nyílegyenes vonalakból álló sínhálózatom, és körülötte rengeteg összevisszamozgó levegőben lógó sín, melyeket az ai épített. Arról nem is beszélve, hogy elég érdekes egy levegőben oszlopokra helyezett állomás, amire nemtudni, hogy hogyan jutnak fel az emberek.
Nekem hiányzott még a metró építés lehetősége is. Bár vonatokkal imitálhatjuk a metró létezését, de igazán lehett volna ehez megfelelő állomás is. A földalatti építés pedig nem túlságosan átlátható.
Na ennyit így hirtelne =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
A halál csak a kezdet...
A halál csak a kezdet...
Ami tetszik:
- a vonatpályák villamosítása
- a tájegységenként változó járműpark
- a hidak nagyobb magasság-áthidalóképessége
- többívű kanyarok
- kidolgozottabb mozdonyok
- a villamos megjelenése
Ami nem tetszik:
- az építkezés erőssen visszafejlődött
- nem vásárolhatok meg előre ingatlanokat (ahová később csak úgy lerakhatom az állomást)
- az épületek kicsit egyhangúak, egy idő után nagyon beszűrkülnek.
- néha nagyon ostobán tudnak közlekedni a vonatok... építettem egy 2 sínes gerinchálózatot körbe a pályán, amibe minden város és termelőüzem/ipar belecsatlakozott és hiába volt egyirányúsítva, oly ostobán közlekedtek a vonatok, hogy el sem hittem. Volt ami úgy közlekedett mint egy álom, de volt amelyik elment tökre a picsába és nem talált vissza...
- ha ledobok egy kohó mellé egy állomást több utast termel, mint bármely város a játék folyamán bármikor (minimum 500 fő)
- a depó nekem nagyon hiányzik... (a ttd-ben úgy játszottam, hogy amelyik vonat nem termeli ki az új vonat árát 1 év alatt, azt le sem cserélem... na itt ilyen nincs)
- Gazdasági szimulációs stratégiai játék ide - vagy oda, azért 2004-ben legalább annyit megoldhattak volna, hogy ne minden talajegység egy azonos textúrát alkalmazzon, azért ez valahol vicc. Ha már 10 különböző van már nem ennyire durva a hatás.
- Olyan hiba a játékban, hogy a legnagyobb ívből letett első elem után lerakható egyenes szakaszokon nem mehet a vonat gyorsabban, mint 160 km/h (mert kanyarnak érzékeli, holott egyenes) elég furcsa.
- Szintén az előbbiekben említett sínnél nem lehet egymásmellett futó síneket összecsatolni (legalábbis nekem nem sikerült).
- nekem hiányzik a többféle vasútpálya (monorail és a maglev)
- alagútépítés
- méretarányok
- pótkocsi miért csak az olajtartályos kocsihoz van?
- színvilág (lehet ez realisztikusabb, de randább)
- arcgenerátor hiánya
- talajegyengetés (azért az előző részben a vizet könnyebb volt a város/ipar közelébe vinni, mostmeg..heh vízszintre lapogatom a földet, erre nem folyik be a víz...ekkora baromságot)
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
egy-két észrevétel és összehasonlítás a saját nézőpontomból:
-végre nem kitalált nevek vannak hanem az eredetiek
-bár azért 2004 van és a grafika egy 10 évvel ezelőtti állapotot mutat attól még nagyon jó a játék...mondjuk hiányzik belőle a bank vagy arany/gyémnátbánya a hozzá tartozó páncélozott járművekkel
-villamos nem hiszem, hogy a legjobb megoldás volt mert a játék nem 1 városban lévő közlekedésre van kihegyezve....bár egy 8-10 ezres városnál már elfér bőven
-kicsit zavaró a vonatsinek lepakolása, elég hülyén néz ki
-nameg a hajók mozgása amikor vmelyik törésponton a falnál megakad és körbe-körbe csak forog, ttdx-ben jó volt a bólya, azzal egész szép utakat lehetett neki csinálni
-hiányzik nagyon a 4x fizetésű extra "küldetések" amivel meg tudtad alapozni a céged bankszámláját
hát így kb ennyi
A halál csak a kezdet...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Csak egy kérdésem lenne.
Azt tudom, hogy az állomásneveket át lehet írni, de a városneveket nem lehet átírni, mint a TTD-ben? Vagy csak én nem jöttem rá?
Köszi.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
http://forum.locomotiondepot.net/
Rajta keresztül meg lehet találni a locotool-t is, ami szükséges a játék modolásához. Ha esetleg valakit érdekelne =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
http://wargamer.uw.hu/darkforcesave1.zip
Remélem jól írtam be =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
egy mentést nem tudnál küldeni hogy némi ötletet meritsek a vasúthálózatodból???
Egyébként létre lehet hozni nagyon fasza útvonalakat. Nézd meg a képeket amiket belinkeltem, szerinted azok egyszerű kis kétmegállós pályaszakaszok ? =)
Csak tudni kell használni a dolgokat. Azzal, hogy egyirányú vasúti vonalakat építesz, alapban nem lesz probléma azzal, hogy visszafordulnak a vonatok, csak vigyázni kell a kereszteződésekkel és a lejárókkal/feljárókkal, hogy ne okozzanak sehol se a vonatok dugót =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
sebaj én próbálkozom, már van egy pár jó kis ötletem de eszméletlen mit szenvedek néha ezekkel a tetvekkel
ja és mire vannak azok a különféle jelzőlámpák??? van vagy három tán vagy négy?? miben különböznek?
Erre tényleg csak az egyirányúsítás jelenthet megoldást, vagy úgy megépíteni a lámpást részt, hogy ne kelljen a vonatnak várakoznia, főleg olyan sokat (áthidalni a problémát, vagy pedig kibővíteni a sínek számát, hogy több helyen lehessen áthaladni).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
DE amikor is a vonatom várakozik a piros lámpánál, és már egy jóideje ott van eccer csak fogja magát és visszafordul, ezt lehet valahogy orvosolni, vagy ez micsoda, ez benne volt a régi TTycoonban is és ez nagyon bosszantó !!!!
De kicsike pénztermelőknek jó még a villamos is, bár hiába hoz 50x annyi pénzt mint amennyi az üzemeltetési költsége, túlságosan sok pénzt nem lehet vele keresni. Arra viszont kifejezetten jó, hogy elősegítsd vele a városok növekedését, ugyanis a villamosrendszerbe bekötött települések 10-20 év alatt 3x akkorára nőnek =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Nagyon jól eltalált játék ez. Most épp havi 3500 fontos bevételem van (dark olyan 50 millió körül van )
Ajánlom mindenkinek!
Szerintetek melyik a legjobban jövedelmező szállítmány?
Egyébként meg a Transport Tycoon folytatása ! A képek :
Screenshot1.jpg
Screenshot2.jpg
Screenshot3.jpg
Screenshot4.jpg
Screenshot5.jpg
Screenshot6.jpg
Screenshot7.jpg
Screenshot8.jpg
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
...please részletesen...
Egyébként nem chat-elek, de irc-en megtalálható vagyok (tudom, az irc is chat, de nem a hagyományos fajtája). Nézd az aláírásom =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Ez olyan Rollecoasterre hasonlit.
Tudsz jönni a csetre?
Mindenesetre mostmár itt van a Locomotion, szerintem ez átveszi a helyét a TTDX-nek, habár van amiben tényleg egyszerűsödött.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Olyan prog amivel változtathatod a járművek beállításait!
Igazán jól néz ki amikor a helikopter megelőzi a konkordot ...
=)
Egyébként nekem megvan a játék. Feature list-ben erőteljesen túlszárnyalja a TTDX-et, játékmenetben, háát, 2 napja van meg és 2 napja folyamatosan ezzel játszok ... majd meglátom, hogy meddig bírom =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
És most is ezzel szoktam játszani
Én kíváncsi vagyok a játékra!
Mások azért nem kíváncsiak mert nekik túl bonyolult egy ilyen játék
Nagyon sokáig gyengébb gépem volt és ez volt az egyetlen játék (az X-Com 2 mellett), amely jól futott rajta és élvezhető volt =)
Egyébként nemigaz, hogy senki sem kiváncsi a játékra !
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
Aki nem tudná a Locomotion a Transport Tycoon Deluxe nevü csoda egy újabb epizódja, mely ugyen grafikailag nem sokat, de gameplay-ben fényéveket javult (legalábbis ezek az első benyomásaim). Akit érdekel a program, az találhat infókat pl. az általam eddig legjobbnak talált fansite-on (angol) :
PC Itten
és le is töltheti a demót, mely jelentősen korlátozott, de bevezet valamilyen szinten a játékba.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. ASUS ROG Falchion Ace HFX billentyűzetteszt – Te, hallod, ez milyen már?
- 2. Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát
- 3. A PlayStation Plus 2025. januári kínálata
- 4. Gameplay trailert kapott a hazai fejlesztésű Elflock fantasy kalandjáték
- 5. Kingdom Come: Deliverance II próbakör
Legfrissebb fórumtémák
- 06:11
- Kingdom Come: Deliverance II próbakör [hozzászólások] [14]
- 04:32
- Diablo IV [426]
- 18:44
- Jövő tavasszal érkezik a The House of the Dead 2: Remake [hozzászólások] [2]
- 11:15
- ArmA 2 [1928]
- 10:15
- Sorozatok [10869]
- 17:30
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43941]
- 14:55
- Dinónak [4244]
- 11:53
- Moderátoroknak [17357]
- 10:07
- Assassin's Creed Shadows [23]
- 08:25
- Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát [hozzászólások] [5]