25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

War Front: Újabb RTS a Digital Realitytől (Hírek)

Pzkpfw VI
#25 Pzkpfw VI [1]
Sziasztok!

Szerintem nem lesz rossz játék.Én nagyon szeretem a WWII-es stratégiákat.

Nekem az a véleményem,hogy egy cégnek nem szabad 100%-osan ráfeküdni a realitásra,mert akkor eleve rossz játék lesz.

Nekem legalábbis mindegy,csak legyen szép grafikája,ne legyen rövid és legyen jó filmje!
Ha ezeket megcsinálják a fiúk szerintem kapunk egy jó gamet.

Üdv

Válasz erre

Rommel
#24 Rommel [140]
Azt kell mondjam az IG3 már rég kint van, csak Nexus: Jupiter incidens néven

Tehát marad a haegemónia 2

Rommel

Válasz erre

Előzmény: Capricornus 2005.04.15. 19:34
Gerry
#23 Gerry [8081]
Tény ami tény, jelentékeny különbségek nem mutatkoznak a II.VH-s RTS-ek között, és finoman szólva is a túlkínálat jelei mutatkoznak.
(Éppen ezért nem értm teljesen a CDV koncepcióját, de ez egy másik lapra tartozik.)
A Panzers sikeres vállakozásnak bizonyult-az első igazi magyar sikernek, így értehtő, hogy a nyakunkon a Pahse II, és majdan jön a Phase III is-a kiegészítőkről és folytatásokról gondolom nem kell kiselőadást tartanom
Látni kell azt is, hogy ha már II VH-s RTS, akkor az ilyetén jellegű alkotásokra van igény...bár a szóban forgó War Front számomra kissé horrorisztikus alkotásnak tűnik, sok furcsaságot láttam én már ebben az iparágban

Válasz erre

szedrencs
#22 szedrencs [4695]
Wing és PrasCo kollégáknak teljesen igazuk van. Én szeretem, ha egy MVH-s RTS-ben nem csak az egységek kinézete, és a textúrájuk különözteti meg őket egymástól, viszont paramétereikben teljesen megegyeznek.

Válasz erre

Wing
#21 Wing [4597]
Ott a pont.

Válasz erre

Előzmény: Pras 2005.04.15. 20:25
Wing
#20 Wing [4597]
Épp a blitzről jut eszembe: még a mai napig is viták vannak arról, hogy a Panther frontpáncélja 127 védelmi ponttal rendelkezik, a Tigrisé pedig csak 123-mal, és hogy ez most reális-e vagy sem

Válasz erre

Pras
#19 Pras [5487]
Hát persze, hogy persze. Így viszont a Panzers egy emberekkel megspékelt SWINE-modifikáció. Még a "távplecsnik" is ugyanazok. De OFF voltam.
Egyébként elárulok vmit: imádom pl. a Battlefield 1942-t. Annak pedig annyi köze van a realitáshoz, mint Makónak Jeruzsálemhez. De ebből a stílusból akkor ez volt az első ilyen játékom, és még ma is el tud ragadni. A War Front viszont, nos, ööö... első? Második? Harmadik?... Tényleg, hányadik is? (Ráadásul a DR-nek még csak nem is az első ilyen próbálkozása a többiek tömegéből, házon belül ez lesz a második.) Lassan már annyi lesz a WWIIRTS, hogy külön kategóriát nyitnak, valamiben meg kell különböztetni őket. A valóság lemodellezésében tudnának újat mutatni. És itt nem a páncélvastagságról beszélek, hanem arról, hogy egy három emberes szakasz közepébe eresztett 3 150mm-es lövedéknek azért kellene valami mást is tenniük azon kívül, hogy "piros lesz a csík". Ez nem a kockafejű önjelölt hadseregtábornokok legbelsőbb titka, ez _egyszerű logika_. Vagy tekintsünk el mindettől. Takarítsuk le pusztán egy RTS-re. Akkor pedig kérdésem a következő: miben lesz más, mint az összes többi? Szebb grafika? Sötétebbzöld HP-csíkok? Éljen... minden évben egy Panzers, új grafikával, azt kajálja a nép.
Valószínűleg nagyon igazságtalan vagyok, (nem mintha különösebben érdekelne), egyébként én imádkozom a legjobban, hogy tényleg jó játék legyen. Még nem tudom, hogy ebből az alaphelyzetből hogyen lehet megvalósítani, hogy ne népszerű&tucat-gamma legyen, mindenesetre örülnék neki, ha valami kiemelkedőt alkotnának. Tudnának, ha akarnának. Csakhát profit ugye, meg járt utat járatlanért...

Válasz erre

Wing
#18 Wing [4597]
Teljesen igazatok van a többséget valóban nem hozza lázba a hc realitás, és a szórakoztatóiparnak télleg az a feladata, hogy szórakoztasson. Ilyen szempontból pedig a Panzers nagyon jó. Csak hát ha az ember hc rts (és főként II.vh-s) fan, akkor minden fejlesztés alatt álló játékban az új hc messiást keresi ez sajna gyógyíthatatlan betegség

Válasz erre

Capricornus
#17 Capricornus [123]
Félreértés ne essék,nem vagyok vakon a II.VH-s témában,pl. annó gimiben,én tartottam kiselőadást a tankokról töri órán.Jó,lehet nem tudom az összes műszaki paramétert tizedre pontosan-sőt-,de azért tudom miről van szó.Csak mikor játszok,úgy nézek a játékra,hogy az egy játék,és nem a véres valóság.Ahogy padavan is mondta, a szórakozás a lényeg.

It's easy to be a saint in paradise...

Válasz erre

Gerry
#16 Gerry [8081]
A lent elhangzottakhoz egyetlen, merőben apró dolgot tennék hozzá: a fanatikus II.VH, ill. szimulátorrajongóknak látniuk kellen, hogy a játékosok többségét nem hozza lázba az a tény, hogy a Párduc lövegpajzsát 100, avagy 1001 mm-es páncélzat fedte.
A lent említett játékok pedig nem a szűk hardcore tábornak, hanem a nagyközönségnek, az átlag gémereknek készültek-azon belül viszont remek RTS-ek voltak.

Válasz erre

padavan
#15 padavan [21647]
Bevallom, én csak amolyan koca rts-es vagyok. Generals, Panzers, Rise and Nations és nemrég az Act of War - ezeket toltam végig és ezek be is jönnek. Nem érdekel a realitás, nálam a lényeg a kikapcsolódás és a szórakozás, ha leűlök játszani.
Szóval hc rts-fanok, nem kiakadni egy hobby rts-es arc dumáján!

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

Válasz erre

Előzmény: Wing 2005.04.15. 18:39
Capricornus
#14 Capricornus [123]
Jó,ti elvárjátok a csontrealitást,én nemÍzlések és pofonok...
Haegemonia 2 helyett inkább IG3-at,ha szabad kérnem

It's easy to be a saint in paradise...

Válasz erre

Előzmény: Wing 2005.04.15. 18:39
Wing
#13 Wing [4597]
Capricornus: a válaszomat tökéletesen megfogalmazta PrasCo nevezetes kartács barátom. Én nem sok jót remélek ettől a játéktól, annak ellenére, hogy én tősgyökeres blitzkrieges vagyok (ott a lőtávon kívül viszont minden stimmel!), ellenben sokat játszottam a sudden strike-kal és különböző modjaival, nem beszélve a rendkívül jó csontstratégiákkal (kezdve a Steel Pantherstől a Tanks!-ig). A Panzers rengeteg szempontból katasztrófa. Az irrealitás olyan határáig jutottak el a készítők, amivel azonnal elérték a tucatjáték szintet. Csak a külcsín, semmi belbecs

Hé srácok, talán még nem késő, csináljatok egy Haegemonia 2-t, és pihentessétek ezt a WWII témát!

Válasz erre

SonderKommando
#12 SonderKommando [76]
Szerintem jó lesz ne aggódjatok. Csak optimistán. Igaz e Tempest? Csak optimistán.......

A történelem nem más,mint két eljegesedés között tapasztalható pár ezer éves felmelegedés

Válasz erre

Pras
#11 Pras [5487]
Oppá! Az űrstratégiánál értelmetlenség realitásról beszélni, feltéve, ha nincsenek már ma bevethető űrhajók, stb.
Viszont a második világháborús játék valós, megtörtént eseményeket dolgoz fel, meglévő "szereplőkkel" és eszközökkel, és ha ezeket úgy variálod ahogy neked tetszik, az lehet még jó játék, de a történelem "megcsúfolása". Jobb szó nem jutott eszembe. Vagy ha engedékeny akarok lenni, akkor "világháborút felhasználó" játék, de semmiképpen nem "világhábprús". És van, akinek ez azért szúrja a szemét...
...mert ha ezt az új game-et történetesen SWINE stílusban (értsd: hasonlóan ötletes, és kreatív témában) csinálják meg, akkor azt mondom, hogy oké, ILYEN tekintetben nem tudják elcseszni, mert nem létezik a realitás szempontja, de a világháború lemodellezését - mert ez az! - azt nagyon. Ráadásul hat kezemen meg tudom számolni, plusz másfél lábamon, hogy hány ilyen "remekjó világháborús játékot" adtak már ki eddig. Továbbá lerí, hogy upgraded Panzers. Ennyi. (Még annyit, hogy éljenen az eredeti játékötletek. Hadd legyen már hat játékból külön-külön emlékem a Tigrisekről...)
Nagyon valószínű, hogy csak az elfogultság beszél belőlem, de a Panzers óta már nem tudok hinni semminek, ami csak egy kicsit is emlékeztet arra.

Válasz erre

Előzmény: Capricornus 2005.04.15. 17:50
Capricornus
#10 Capricornus [123]
aha,az űrhajós játékokban meg végképp sok a realitás,főleg azokban amikre rá van írva hogy Digital Reality...
na ne rongálj...
amúgy is,a stratégiák nem feltétlenül a realitásról szólnak

It's easy to be a saint in paradise...

Válasz erre

Előzmény: Wing 2005.04.15. 17:35
Wing
#9 Wing [4597]
Hát akkor tudhatod, hogy a Panzers egy katasztrófa!

Annyi köze sincs a háborúhoz, mint Shongokunak a reaktív páncélathoz!

Válasz erre

Előzmény: padavan 2005.04.15. 16:46
Diszkósajt
#8 Diszkósajt [2401]
Kicsit elkeseredtem, hogy az új játékuk nem űrstratégia lesz...
Sajnos újabban nagyon átáltak a II. VH-s RTS-ekre. Ez szerintem főleg a kiadók hibája. A világháborúk ma a videójáték piacon reneszánszukat élik és a kiadók is ebben látják a nagy lóvét. A fő gond csak az, hogy be kell látnunk, a DR sokkal jobb űrstratégiákat tud gyártani, mint VH-sokat.

u.i DR Vs. Ak, Platoon egyáltalán nem tetszett és már a demó lebeszélt a vásárlásáról.

Talán ez...

"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"

Válasz erre

Capricornus
#7 Capricornus [123]
A Panzers istenkirály,most vettem meg eredetiben
a DRvsAk meg elég gyenge lett szerintem,a második pályánál döntöttem el az uninstallt...
a Digital Realitytől amúgy a legutolsó jó játék az IG2-volt,szerintem

It's easy to be a saint in paradise...

Válasz erre

padavan
#6 padavan [21647]
Panzers-el igen. Nagyon tetszett. Képek alapján ez is baró, szvsz.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

Válasz erre

Előzmény: Wing 2005.04.15. 15:04
Wing
#5 Wing [4597]
Játszottál a DRvsAK-val? Vagy a Panzerssel?

Válasz erre

Előzmény: padavan 2005.04.15. 07:58
padavan
#4 padavan [21647]
Miért kell ettől hányni?

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

Válasz erre

Előzmény: Wing 2005.04.14. 19:20
Balee
#3 Balee [269]
A képek elég meggyőzőek!

MSI-K7N2 + XP2100+ TbredB + 1024 MB DDR333 + SAPPHIRE ATI 9600XT

Válasz erre

Wing
#2 Wing [4597]
Ami várható:

30 méteres lőtáv,
rettenetes realizmus,
kifejezetten HP alapú sebzés,
bányászható pénz

és a többi, és a többi. Már előre hányok, sry

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
War Front: Újabb RTS a Digital Realitytől (Hírek)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.