Fórum » Beszélgetés a játékokról
Mass Effect 3
Casy már az első fél percben feldobja A labdát, de én nem kezdetek bele a sokadik rantba, az a tűz már kialudt. Egy megmosolyogható ssv poén és jó volt hallani a két Shepet, de amúgy unalmas pofázás közel 7 percben. Hol van ez a witcher 10-es videóhoz képest...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nagyon tetszett a 3, igazán jó játékot raktak össze a Bioware-es srácok. És bár az első résszel nem játszottam (közel sem végig), így kicsit csonka az élmény, de én teljesnek érzem Shepard történetét így is.
A másik végkifejletet még nem tudom, hogy lejátsszam e vagy nézzem meg simán YT-on... majd még alszom rá egyet.
Én a kváriak mellett döntöttem.
Ha a másik döntést hoztam volna, az mennyiben másította volna meg a játék végkimenetelét? Ha nem (nagyon) spoileres, légyszi valaki írja le nekem pár mondatban. Köszi.
2. Próbáld meg offline, hátha.
Lehet, hogy az EA lelőtte a demo accesst (volt benne multiplayer demo is), és amiatt van ez. Hogy azt miért nem oldották meg, hogy a single azért menjen, azt nem tudom.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Hülye kérdés 1: A jelen helyzettől függetlenül az elindulna?
Hülye kérdés 2: Mit tegyek, hogy működésre bírjam a demot?
Ez a klónos ökörség nekem se tetszett, de jól sejted, itt a lényeg úgyis a party. Jó kis fanservice, ami leosztástól (ki a LI, kik élnek, kik a kedvenceid) függően jó. Trespasser mondjuk így is szanaszét alázza.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
"..jogában áll, hogy eszméletlen maradjon.. bármit is mond, senkit se érdekel.."
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Múltkor játszadoztam a DAI CC-jével és első 5 percével. 5-6 karaktert/kinézetet elpróbálgattam és Cassie több egymást követő Mirandás beszélgető póza (winkiwink) után nekem is megjött a kedvem az újrához. Szigorúan 1-2, így nem kell a spoiler topichoz nyúlni.
Gangnam Effect
Nagyon érik már egy újabb ME-összes végigjátszás.
Man literally too angry to die
SPOILER
1.: Miért építették? Egyáltalán mi szükség volt arra, hogy azt építsék? De ezt fejtsétek kérlek ki, mert figyeltem mikor ott beszéltek róla, de egyáltalán nem értem, úgy érzem ott lemaradtam.
2. Miért ember alakú, mikor az összes többi egyforma? Az sem világos.
3. Az cask valami robot, mert kézifegyókkal szétlőttem, a Kaszások meg hatalmas kilométeres nagyságú hajók
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Ez összeillik azzal, amit VodevilX mond, miszerint már a második is módosít az első részben megalkotott karakteren, és így a végére felborulhat az építmény.
Nálam az első és a második között nem volt zavaró a változás, csak a hármasnál éreztem azt (de nagyon), hogy hasonlít, de mégsem ugyanaz.
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
A Gibbed savegame editorral sikerült végül valamennyire gatyába ráznom a karaktert.
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
MASS EFFECT
WALLPAPER
EVER
Man literally too angry to die
+ 111111nagyonsok
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az ottani első 3 bekezdésben (nem számolva a legelső mondatot) írtakat most is tartom.
A főszál linearitása már egyáltalán nem zavar annyira. Valahogy most már inkább azt érzem, hogy az a logikai fonál, amire felhúzták a népek összefogását és a konfliktusok feloldását, az van annyira szépen kivitelezett, hogy többet ér, mint az esetlegesen szabadon megválasztható sorrend adta szabadság.
A mellékszálak jó része szorosan kötődik az adott főküldetéshez, így ezeket inkább odavenném. A többi mellékküldetés terén viszont továbbra is szegényesnek érzem a felhozatalt. Az esetek 85%-ában irtani kell a terrorista fajtársainkat, a maradék 15-ben pedig a reaper szerzeteket, mindez némi kapcsoló és konzol nyomogatással. Ez így egy idő után egyhangú és unalmas.
Az 1-ben sok mellékküldetés volt, de azok zömmel sablonosak és unalmasak. A 2-ben kevés volt, de azok többnyire nagyon egyediek és hangulatosak. A 3-ban kevés van és azok is egysíkúak.
Elvártam volna, hogy legyenek pl. fosztogató bűnözők, akik kihasználják a háború adta lehetőségeket. Zsoldosbandák, akik ilyen-olyan rosszarcok törekvéseit használják ki. Illetve több, a Cerberus és/vagy a reaper-ek oldalán álló szervezet.
Az pedig nagyon zavaró, hogy a szkenneléssel fél sec alatt megoldható hevenyészett kis minijátékokat összemosták a rendes küldetésekkel. Sokkal jobb lett volna, ha ez külön fülön kap szerepet.
A Fellegvár önmagában kevés. Legalább oldották volna meg, hogy minden főküldetés után mondjuk újonnan bejárható része nyílik meg. Gyakorlatilag a játék 2/3-ában semmi más lehetőségünk nincs, mint ugyanazon fellegvári területeket újra és újra végigjárni. Ráadásul ezek is egyszer változnak, előtte és utána minden statikus. Több ilyen váltás kellett volna, hogy impulzívabb és élőbb legyen a környezet.
A játékmenet során nem éreztem igazán a minijátékok hiányát, csak a pár omni-tool-os időhúzásos ajtónyitásnál ugrott be mennyire élveztem a 2-ben a feltöréseket és kár volt dobni ezeket.
A csapattársaknál pedig jobb lett volna mondjuk 8+/-1 társ, akik közül több választásunk lett volna kiket akarunk. Nagyon aránytalan az előző 2 rész közti összhang ilyen téren.
Elhiszem, hogy a hiányzóaknak előre megírtak (amúgy zseniális) forgatókönyveket, de még így is megoldható lett volna, hogy azokra a küldetésekre őket vinni kell. Vagy mondjuk ott elszakadnak és ugyanúgy mennek a küldetések nélkülük (őket nem választhatjuk), majd ha túlélik és jófejek voltunk, akkor visszatérnek.
Remek lett volna, ha azt a ~8 társat majdnem teljesen szabadon állíthattuk volna össze az 1-2 felhozatalából. De az még ok, hogy mondjuk Wrex, Légió, Jacob, Thane vagy XY épp nem beszervezhető, mert normálisan meg van indokolva a dolog. Viszont lényegében a 2-ből mindenki ki van herélve és eléggé ránk vannak kényszerítve az adott arcok.
A párbeszédeknél most is feltűnt, hogy nincs semlegesség, csak a paragon-renegát út, nem örülök neki. A szabadság hiányát viszont most sokkal kevésbé éreztem, pontosabban sokkal kevésbé éreztem akkora bajnak és frusztrálónak. Az EC végekkel pedig nagyon kevés bajom van, lényegében csak annyi, hogy nem minden beszervezett faj tűnik fel és az embereken kívül ők is nagyon kevés szerepet kapnak ott.
A dráma erősen megvolt, ilyen téren a 3 kiemelkedő. Örültem volna, ha még bejön pár olyan drámai veszteség, amit mi dönthetünk el. Az 1 Wrex-dilemmájának szintjét többször hozták, de a Kaidan/Ash ügyhöz hasonló nem akadt, pedig elfért volna.
Ami viszont elvitathatatlanul fantasztikus, az az érzelmekkel való játék és a humor. A Normandia olyan szinten él, hogy az valami elképesztő. A társak kapcsolatai, az egész miliő és kémia, a beszólások a küldetéseken, a sok-sok easter-egg hihetetlenül szórakoztató. Egyértelmű, hogy emellett a sztori viszi a hátán a játékot, de nem azért, mert amúgy annyira gyenge lenne, hanem mert a történet kiemelkedően epic.
A DLC-kről annyit, hogy nekem nem volt velük bajom, a fellegváras meg rohadt bejövős volt. Az omegás (sokakkal ellentétben) a benne szereplő főbb karakterek és az új képességek miatt nagyon tetszett. Javik hatalmas figura és egyéniség, ill. egy protián feltűnése minden téren nagyot szól egy ilyen sztoriban. A Leviatán volt csalódás, bár a befejezés értelmezéséhez azért komoly kiegészítést adott. Az EC meg nagyon kellett és remek lett.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Megoldották már, hogy vhogy küldetésen kívül is ki lehessen osztani a csapatpontokat? Szeretek karbantartani mindenkit ilyen téren, hogy tisztán lássam a haladást és aktuális állapotot. Viszont csak ezért meg nem túl jó elvinni az adott arcot 1-1 küldetésre.
Tessék. Semmi gondom nem volt vele.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
Szépen lassan érik egy trilógiaszintű újrajátszás, de csak akkor állnék neki, ha most már magyarul tolhatnám végig az egészet.
Legyen már E3, kíváncsi vagyok a következő ME-re.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Elhunyt gregmerch kollégánk
- 2. Az ázsiai helyszínt is megmutatja a Farming Simulator 25 új trailere
- 3. 63 Days teszt – Leginkább egy vaskos DLC
- 4. Készül a Horizon Zero Dawn Remastered
- 5. Jövőre jön a Ghost of Yōtei
Legfrissebb fórumtémák
- 19:45
- God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált [hozzászólások] [28]
- 19:14
- GG - GameGuess játék [814]
- 11:37
- Nyereményjáték! [3161]
- 11:36
- Nyertesek [93]
- 21:56
- Elhunyt gregmerch kollégánk [hozzászólások] [38]
- 20:21
- Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt [hozzászólások] [2]
- 14:10
- Helyzetjelentés [157223]
- 14:08
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1472]
- 19:42
- Manchester United [40966]
- 12:50
- Iron Meat teszt – Óda a Contrához [hozzászólások] [1]