Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
StarCraft II: Wings of Liberty (Ismertető)
Olyan kérdésem lenne hogy rá megyek az install exére és látom az egeren hogy tölti aztán leáll és nem csinál semmit, ha tudnátok hogy mi a problémám akkor légyszives írjátok le.
A válaszokat ekőre is köszönöm!!!!!
Üdv.
Live well, its the greatest revenge. Talmud
A fantasy-ről homályos ismereteim vannak ugyan, de mint műfaj, mind a születése, mind a mibenléte kérdés. Én még abban sem vagyok biztos, hogy létezik egyáltalán ilyen műfaj. Tán irodalmi prototípusa a Hobbit, illetve A gyűrűk ura, aztán a D&D világ, majd a filmek, regények, játékok tucatjai. De ez mégsem pontos. Mitológiai témákat feldolgozó filmek, eposzi/mesei elemekkel már a XIX. század végi-XX. század elején voltak, mivel az ebben szereplő lények és sémák a kollektív tudattalan részei, hót mindegy, miféle variánsaik fordulnak elő! Mikor A gyűrűk ura kijött, Hollywood legnépszerűbb műfaja a western mellett a történelmi-mitológiai peplum film volt. Ezek általában ókori mítoszokat és eseményeket dolgoztak fel, jó adag mesével körítve alkalmasint. Tolien egységes világképzetében volt újító, nomeg abban, hogy a romantikusok után végre valóban sikerült mindezt a szépirodalomban meghonosítani.
A mesei lények többsége, a tündér, a törp, a kobold, stb. közkincs. Nincs eredete, nincsenek egyértelmű első könyvek, vagy ilyesmi. A közhiedelemmel ellentétben az orkok és a trollok sem szerzői védjeggyel rendelkező karakterek. Előbbiek a római időkig vezethetők vissza, utóbbiak a skandináv mondakör lényei. Egyedül az egy szem tündék (elfek) Tolkien édesgyermekei, az más kérdés, hogy ők kb. az eltelt 50 év legnépszerűbb fantay lényei.
Szóval: ki lopott kitől? Már a kérdés feltevésének sincs értelme. Ezek jungi archetípusok, variánsai 1000 meg egy helyen megtalálhatók, de mind a globális popkultúra közkincsei, szerzői jogokat kiterjeszteni rájuk lehetetlen. A Warcraftra mondják a Blizzardot fikázók, hogy Warhammer koppintás, ennél fogva a Starcraft bizonyára Warhammer 40000 koppintás. Szűkebb értelemben lehetnek direkt átfedések, de a koppintás -mint olyan- egy egyetemességénél fogva ELCSÉPELT és recirkuláló kultúr-világban értelmetlen fogalom.
Egy adalék: az élőhalottaknak rengeteg megjelenési formája van, a vámpírmítoszok többezer évesek, a kísértetek úgyszintén. Egyetlen lény van csupán, ami esetleg, legfeljebb csak a romantika (Frankeinstein) gyermeke, a zombi. De mai értelmében csak az 1920-as években jelent meg, az irodalmi alapot pedig a '30-as évektől rögtön követték az első filmek! Remélem sikerült pár dolgot tisztázni.
Live well, its the greatest revenge. Talmud
Quoth the raven, `Nevermore.'
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
Live well, its the greatest revenge. Talmud
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
Live well, its the greatest revenge. Talmud
"Whore" is just another way to say "I love you"!
de azért nem ez a jellemző
Live well, its the greatest revenge. Talmud
Gondolom a lopott univerzumuk eredetijeben a Warhammer 40kban. Nem baj, az is kap par jonak igerkezo jatekot mostanaban.
Quoth the raven, `Nevermore.'
A legnagyobb negatívum a single után nekem az, hogy az uccsó egy szimpla bázisvédelem volt, ami valljuk be, egy kis gyakorlás után hardon is lemegy.
Végülis, én azt mondom mindenképpen 8.5-9 (mondom ezt azért, mert ennyi év után az újdonság erejével hat). Mert hát hol máshol mondja nekem egy csatahajó kapitánya, h: "The guns are loaded. And so am i!", hol lehet kolosszusoknak nevezett tripodokkal bogarakat grillezni, illetve visszaeső piromániás gyújtogatókat katonaként alkalmazni?
Live well, its the greatest revenge. Talmud
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
És még nem is szóltam az egyéb részletekről. Ha leesett a hó, a lánctalp-mentes egységek biza könnyen ott ragadhattak a hóban. Ráléphettünk a jégre is, ám ha a meteorológiai előrejelzés bejelentette, hogy hamarosan napsütés várható, nos, pár kör múlva mindenki megfulladt, aki nem menekült el a jégről. Földi, vasúti, légi, vízi és vízalatti egységeink egyaránt voltak, de itt tényleg vigyázni kellett rájuk azon túl, hogy folyamatosan szinteket léptek, egy SC-vel vagy C&C-vel ellentétben nem gyárthattuk őket ezresével. Lehet kövezni, de én ezt az 1993-as, vektorgrafikás förtelmet egy picit többre értékelem a milliók által játszott StarCraft-tal.
Az ajánlásokat köszi, pár címnek majd utána járok.
____________________
Blizzard-téma: újabb MMO? Szuper... én tényleg nem hiszem azt, hogy mostanában divatból illetnék a Blizzardot "elkurvult" jelzőkkel. Mintha nem szedték meg volna magukat eléggé a WoW-on... Isten ments az MMO-któl, de ha kisebb fejlesztők meglépték azt, hogy havidíj-mentes online játékot adjanak ki, a sokmilliós Blizzard miért nem volt képes erre? Nos, pontosan azért, mert ők a Blizzard, megengedhették maguknak. Elképzelni sem tudom, hogy egy olyan WoW, amit csak egyszer kellett volna megvenni, milyen kihatással lett volna a játékpiacra.
A Blizzard-nál talán úgy gondolják, hogy a játékok esetében az interneté a jövő kár, hogy szerintem tévednek. Mintha nem hemzsegnénk már így is az online játékoktól. Tizensok éve sokkal nagyobb élmény volt úgy multizni, hogy gyakorlatilag egy géphez tömörült a társaság, szinte egyik fél sem fért hozzá rendesen a billentyűzethez, mégis remekül lehetett szórakozni. Rendben, ez így mostanra már elavult, maradjunk a LAN-nál. Ööö, inkább mégse, mint kiderült, a LAN szintén elavult. Regisztráljon inkább mindenki a battle.net-re, utalja az összegeket a Blizzard-nak, hogy egy szebb világot építsünk fel, köszönjük támogatásukat. Remek. Olyan szakik dolgoznak a Blizzard-nál, akik képesek remek történeteket és játékkoncepciókat kiötleni, mégis ezt az egész lélektelen online-univerzumot erőltetik.
Egyáltalán nem csodálom, hogy Bill Roper-ék otthagyták az egész Blizzard-ot (megunták, hogy nem valósíthatják meg a saját ötleteiket). Ne értsetek félre, itt nem arról van szó, hogy szemét Blizzard, miket nem képzelnek, fujj-fujj... inkább arról, hogy tetszik vagy sem, a Blizzard is beállt abba a sorba, mint amibe jópár évvel ezelőtt mondjuk az id. Carmack-ék cége szintén képes lenne arra, hogy alapjaiban reformálja meg a mai műanyag játékipart, de ők sem teszik. Inkább kiadnak 2004-ben egy totál fantáziátlan és monoton Doom 3-at, amit csak a neve ad el (a mai napig nem játszottam végig, eljutottam ugyan a Pokolig, de ne tudjátok meg, mennyire untam már). 2011-ben újabb játékkal rukkolnak majd elő, a Rage-dzsel; hát nem tudom, srácok, és szri az id-fanoktól, de én a világon SEMMI új ötletet nem látok benne. És hogy mit csináltak a köztes 6 évben? Szintúgy SEMMIt, csak az utolsó utcavégi cigánygyerekre is rásózták az aktuális engine-jüket.
Lehet még példálózni Microsoft-tal, EA-vel, a pár sorral lentebb említett Apple-lel, de inkább fejezzük be a sunyi cégek kilistázását. Hogy miért? Mert mind ugyanolyan, és ebbe a sorba állt be a Blizzard. Lehet őket védeni, de nekem (hogy csak az egyik nyavalygásnál maradjak) nincs az a játék, ami 15k-t megérne, 3x15k-t pedig rengeteg értelmesebb dologra költhetnék. Rossz duma, hogy tiszteljük meg őket, ezt úgyis megteszi helyettünk 200 millió ember. A WarCraft 3-at emberi áron adták, és meg is érte a pénzét. Összességében egy kicsit szomorú az, hogy itt tartunk ma a játékvilágban, és ezt a helyzetet nem intézhetjük el csakúgy pár röhögő szmájlival.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Először is:
A single:
Még hátravan 3 küldetés, ha minden igaz, de elég felemás érzéseim vannakj. Oké, kapunk 26 küldetést (ha az ember a bónuszt is megszerzi), ez tényleg egy becsületes szám, mivel emlékeim szerint máshol vagy akár az SC1-ben is ez a szám olyan 10 körül szokott lenni. Lásd például DoW első része. Ott sem volt sok küldetés és csak Space Marine kampány volt benne. Ami baj, hogy ezek a küldetések egyrészt rövidek, másrészt nagyobb részük (szerintem) unalmas. Vannak nagyon jó küldetések is benne (bónusz pálya, utolsó artifact darab a két favoritom, de a kristályos Aiur is nagyon jó lett), de ott vannak a baromi unalmas gépies macerák is. Az időre menő küldetésekből meg egy, esetleg kettő elég lett volna (ehelyett kapásból, ami eszembe jut: szupernova, a gázos protoss pálya, a kolónia megvédése a protossok ellen, a bányássz 6000 kristályt, valamilyen szinten Tychus az Odinnal, A Mobius küldetése és még valamit tuti kihagytam, csak nem emlékszek rá). Plusz néhol nem is logikus a küldetés. Gondolok itt eléggé az elején a konvojkísérgetésre. Alig van egy pár egységem mikor szól a dokinéni, hogy akkor mi menünk. Mondom hova? Minek? Miért nem adhatjuk meg mi a konvojnak, hogy na gyerekek lehet indulni van seregem ami megvéd benneteket. Mondjuk cserébe tettek volna bele fokozatosan erősödő támadóhullámot, hogy azért legyen valami sürgető ok is. Magyarán szép, szép a single, de egy csomó küldetés felesleges belőle... A 23-ból kb. 15 küldetést tudok felidézni magam előtt.
Multi:
Nekem ugyan nélkülözni kell, de ismerősnél volt lehetőségem kipróbálni (ő soha nem multizik semmivel, viszont bőven megvehet mindent magának... Én várok amíg olcsóbb lesz, akkor viszont beszerzem, mert mégiscsak kult-játék.). Sajnos továbbra sem ilyen multihoz vagyok szokva, egyetlen csatát sikerült megnyernem, azt is csak szerencse miatt. Az első körömben úgy elvertek, hogy csak kapkodtam a fejem, a másodikban dettó. Utána egy darabig már ki tudtam húzni, de legjobb esetben is csak addig, amíg el nem fogy a nyersanyag. Folyamatos védekezésre szorítanak mindig, szóval esélytelen. Mondjuk az első résszel is hasonlóan sikeres multis élményeim vannak, hiába nézek videókat, egyszerűen nem tudok annyi mindenre figyelni. Ráadásul a feszített játéktempó miatt egy rossz kattintás tönkre is tesz mindent. Ettől függetlenül biztos jó lehet, csak nem nekem A LAN kihagyási viszont akkor is megbocsáthatatlan vétek. LAN-on ugyanis szeretek játszani az ismerősökkel, a magunk kis szabályai szerint (értsd: time-limittel ügyeskedünk )
Összességében ennek a játéknak tényleg nagyobb a füstje, mint a lángja. Nagyon vártam, készültem rá, de megjelenés óta még nem vittem végig a kampányt, ami azért árulkodó. Az első rész terran kampányát cirka másfél nap alatt toltam ki, az egész játék valamivel kevesebb, mint egy hét lett. Ott egyszerűen semmi mással nem volt kedvem foglalkozni, most inkább olvasok, kirakózok vagy olyan apróságokkal játszok, mint a Puzzle Quest 2... A küldetések közötti mászkálás és az egységfejlesztés nagyon tetszik benne, jó kis ötlet volt, kár, hogy ez a CGI videók rovására ment. Mindent összevetve ez a játék csak egy erős 6,5-7 pont
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
amúgy nekem a perverzióm 10 év után még mindig a heroes 3. ha már betegre unom, akkor is jó.
"Mortui solum finem belli viderunt"
a titkos pályán mikor zerg/protoss hibridekkel kísérleteznek tiszta alien sorozat beütése van. lekötözött, kísérletezgetős alien-zergek, szobában futkosás ami tele van tojásokkal és ha közelébe mész kijön a kis alien és persze nyálka meg pára mindenhol, ugyanúgy egy szétrobbanni készülő, mindenhol égő vaskomplexumból menekülsz a vaksötétben a főalienkirálynőzergprotoss lény elől mint az alien 2 végén most, hogy ez koppintás vagy tisztelgés vagy egyik sem azt döntse el mindenki maga
"Mortui solum finem belli viderunt"
Quoth the raven, `Nevermore.'
amúgy készül új blizzard játék ami se nem wow se nem sc se nem warcraft. valami új mmorpg. az persze már más kérdés, hogy unokáink se fogják látni mire megjelenik.
"Mortui solum finem belli viderunt"
(Lehet már aludnom kéne inkább.)Peace
Quoth the raven, `Nevermore.'
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
A Blizzard-nak pedig üzenném, hogy hagyja ezt az űrmaszlagot, dolgozza tovább a Warcraft III-at, mert nagyon sokan várnák a folytatást. Amúgy meg ideje lenne előrukkolni egy újabb játékkal is, mert 10 év alatt elég gyengén termelt a cég, pedig minden nyilatkozatban azt hangsúlyozzák, hogy náluk X ezer ember dolgozik. Kb. leszarom! Diablo, Warcraft, Starcraft, WOW és ennyi. Valamit kihagytam volna? Nem hinném. Most jön még egy WOW, aztán leporolják a Diablo-t, gondolom aztán jön még egy WOW, meg talán Starcraft.....és ebből eléldegélnek 2040-ig. Kicsit tompa ez az X ezer melóstól. De ők továbbra is a PC-s társadalmat akarják szolgálni, ahogy mondják, és így ezzel az év legostobább kijelentésével zárok is. Aufwiedersehen.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
"Mortui solum finem belli viderunt"
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Slyder: ja, tényleg nem érdekel. Ezért nézem a gameplay videókat, és olvasom a véleményeket, aham. Ha meglátsz egy Porschét, és tudod, hogy el kell telnie némi időnek ahhoz, hogy Te is magadénak tudj egyet, addig az ideig csak nézegeted róla a neten a képeket, a tulajdonságait és azt, mi mindent pakoltak bele. Attól, hogy ma már nem rajonganék ezért a játékért úgy, mint mondjuk 8 éve a Warci 3-ért, még nem jelenti azt, hogy nem érdekel. Szerettem a StarCraft-ot, a világát, a történetét, a hangulatát, játékmenetét. Ahogy írtam, már csak az első 3 momentum miatt kifogom játszani egyszer (nem most), de lehet, hogy a játékmenethez vissza kell majd szoknom.
Wotan: WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Hogy a macskabajsza szarna tehenet... totálisan, 100%-osan félreértettél. Olvasd el még1x, én nem azt írtam, hogy ilyennek kell lennie a játéknak, hanem pont Téged erősítettelek meg, hogy igen, ez egy ilyen játék, nem kell realizmust és hasonlókat keresni benne, ahogy azt néhányan akarták. Én sem akarom, hogy a 2022-es StarCraft 3-ban a marine-ek buksiját majd az érintőképernyős monitoron keresztül kelljen megsimogatni, ha jól végezték a dolgukat, amitől + pontokat kap a hangulati skálájuk, így kevesebbet kell törődni a szarás-menedzselésükkel.
És én is azon a véleményen vagyok, hogy a cikkíró ismerje és szeresse az SC-t, de ne legyen már akkora fanatikus, hogy Jim Raynor fingásaira is plusz pontokat adjon.
Ellenben köszi a Company of Heroes ajánlást, utána nézek, felkeltetted a figyelmemet, jó kis játék lehet ez. Na love & peace.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
gondolom az a logikus, hogy olyan írja a cikket aki ismeri és szereti az adott játékot. szerintem ezzel semmi baj nincsen. ha olyan írja a cikket aki azt sem tudja mi az az sc akkor meg az lenne a baj.
"Deformálódó terep, változó időjárás, nagyon ritkán lezuhanó (és nem a levegőben robbanó) légi egységek, amik további károkat okozhattak volna"
Conpany of Heroesban szóról szóra benne van minden amit írtál.
"Itt egy SCV pár perc alatt épít fel egy barakkot, ami aztán rejtélyes mód fogja gyártani a hús-vér embereket"
egyrészt minden rtsben így van másrészt ez nem sims, hogy végig nézd apu-anyut ahogy összehozza a kis jövőbeni tengerészgyalogost aztán 9 hónap utána óvoda-iskola-katonaság...kicsit hosszú ideig tartana egy egység legyártása.
"hogy aztán az utolsó életben maradt harcosnak se jusson eszébe elfutni a 200 zerg elől, inkább lövi őket a végtelen lőszeres fegyverével, anélkül, hogy egy kicsit is mellélőne, végül 10 harapástól megmurdel"
egyik épitkezős rtsben sincs limitált lőszer. mellélövés pedig van a Company of Heroesban.
"ellentétben egy siege tank-kal, aminek már 30 harapás kell a felrobbanáshoz."
hát ez ugyanolyan mint a red alert, c&c stb. van egy adott élet és annyi. ha olyasmit akarsz hogy nem mindegy mi mire mivel lő és honnan ismét csak annyit tudok mondani, hogy company of heroes. ott van különböző páncélzat, armor-piercing stb.
azokat pedig végképp nem értem akik azt mondják, hogy mekkora lehúzás, hogy csak terran kampány van benne. bármelyik rtsre gondoltok mindegyiknek van kb 20 kieg lemeze miért lenne ez másként sc2ben. a jó öreg példámnál maradva a company of heroes multiban 4 féle hadsereggel lehet lenni és ahhoz, hogy mindegyikkel single player kampányban ugrálhasson az ember meg kellett venni az alapot és a két kieget hozzá mindegyik darabja 10-15 ezer volt most a 3 lemezt megveheted egyben 3000 hufért mégse mondta soha senki hogy szemét thq lehúz...
"Mortui solum finem belli viderunt"
valami ASUS izé, nemtom...
különben is:vegyünk egy példát:a cod4-hez képest a cod6 szart se változott,csak az hogy huh de jó plusz 15 szint.még is sokan játszák(oké a legtöbbje 10 éves pelenkás,de akkor is),a codfanok se sírtak,hogy semmi újítás.én személyszerint nem szeretek multizni,méghozzá azért mert az egyjátékosban van történet,illetve történések.ki multiztam magam a béta alatt.és hogy a cikkíró mért sc fan,azt gondolom azért mert aki aztse tudja mi az a hidralisk,az meg amiatt húzta volna le,hogy rögtön kikapott multiban,meg nem tudott építkezni satöbbi.
nekem tetszik a single,és igen,csak ezért megvettem.talán késöbb multi is lesz belőle.
bye
Csak 1 hibája van, mégpedig a küldetések. Agyon lettek csicsázva, meglehet érteni hogy nem akartak monotom küldetéseket, de akkor is egy RTS-hez hozzátartozik a bázis építés, az ellenséges bázis lerombolása akármilyen monoton is ez szerintük, és annak is örültem volna ha nem átrohanni kellene egy-egy küldetésen.
Skirmishben viszont le lehet venni a sebességet, nem köll kapkodni, ugyanakkor jóval izgalmasabb a reat time mint a körökre osztott stratégia.
Az ár: zaftos, de ha ezzel az 1/3 játékkal is eltart kellő ideig mire végigtolod (eltart) ezt az egy küldetéssorozatot + multi + skirmish, akkor azért már erős csúsztatás hogy 1/3 játék csak.
"Elvégre ott nem kellett tárgyakat gyűjteni, hősöket gondozni és szintet lépni"
Na látod, az SC2-ben kell, szintet lépni is. Kutatások múlnak a bonusok teljesítésén, különben pl sose lesz ágyú az épületeden egy küldiben se.
Multi: én nem szoktam, nem is próbáltam sose mert tartok tőle, gyenge a netem hozzá. De ha van jelentkező kipróbálom vele. Azt viszont elhiszem, hogy emberi játékos állít kihívások és igazi izgalmak elé, a gép egy idő után nem lephet meg.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
Semmi féle képpen sem 9.5. Nekem bejött 2 óráig aztán ráuntam.
Ez a játék csak egy ügyes reklámfogás.
végigtoltam jópár stratégiát (főleg c&, warcraft3, ilyeneket), az SC1 totálisan kimaradt az életemből, a 2 tetszik, de sztem semmi különös.
nálam a stratégia a total annihilation volt, és a mai napig sem találtam olyan szintű lehetőségeket, mint a TA-ban (földön, vizen, levegőben), egy 4vs4 csata volt, hogy 10-12 óra (!) játék után is tartott.
nem talalkoztam olyan játékkal, ahol egy 200-300as sereg se volt biztos siker, mert pillanatok alatt le lehetett darálni egy megfelelő védelemmel
szép meg jó az SC2, de sztem igazából egy tucat-stratégia (na ezért maj kapom)
Akkor mi a faszt pofázok? - kérdezheti itt valaki, de nem érdekel különösebben. Kis önvédelem: az első résznek hatalmas rajongója voltam, nagy kedvenc volt, ami egyben megkedveltette velem a stratégiákat. A 2. részt már a kezdetektől fogva figyelemmel kísértem, csomó gameplay videót nézegettem, és a Starcraft 2 topic-nak is rendszeres olvasója vagyok. A folytatással azért nem játszok perpill, mert:
- ha stratégia, legyen körökre osztott, utálom az egérrel való idegbeteg kapkodást és baszakodást (öregség...);
- nincs hozzá kellő vasam, de amúgy is sokkal szívesebben kivárnám a Gold verzió megjelenését: természetesen kb. ehhez hasonló árral, mert ezek a Blizzard-nál teljesen hülyék. Pontosítok: teljesen okosak. Tudták, hogy milliók fognak ezért a pénzért egy 1/3-ados játékot venni, csak mert Blizzard. Igazuk van.
És okosak voltak akkor is, amikor bejelentették, ezúttal nem akartak innovatívak lenni. A Warcraft 3 is túl innovatívnak és bonyolultnak bizonyult a félhülye koreaiknak, akik nem látták meg benne az értékeket, így a rajongók maradtak az SC-nél. Elvégre ott nem kellett tárgyakat gyűjteni, hősöket gondozni és szintet lépni, csak klikk, klikk, klikk, mint a hülyegyerek. Érdekes amúgy, hogy míg a C&C 4. részét mindenki az innovációk miatt fikázta, addig az SC2-őt pont ezek hiánya miatt. Valaki árulja már el, hogy akkor mi is kell a népnek. Én is keseregtem a game topicjában anno, hogy egy-két apróságot beletehettek volna. Deformálódó terep, változó időjárás, nagyon ritkán lezuhanó (és nem a levegőben robbanó) légi egységek, amik további károkat okozhattak volna, és még pár ilyen kis hülyeséget írtam akkor. Alant Ti is írtatok néhány érdekes ötletet, de nem szabad elfelejteni, amit Wotan mondott: ez bizony egy arcade RTS, nem több. Talán a legjobb arcade RTS, de akkor is arcade. Itt egy SCV pár perc alatt épít fel egy barakkot, ami aztán rejtélyes mód fogja gyártani a hús-vér embereket, hogy aztán az utolsó életben maradt harcosnak se jusson eszébe elfutni a 200 zerg elől, inkább lövi őket a végtelen lőszeres fegyverével, anélkül, hogy egy kicsit is mellélőne, végül 10 harapástól megmurdel, ellentétben egy siege tank-kal, aminek már 30 harapás kell a felrobbanáshoz. Ezt így kell szeretni.
Nehéz dolga volt a Blizzard-nak, hogy egyszerre feleljenek meg a koreai klikkelőbajnokoknak, 12 éves kispöcsöknek és nem utolsó sorban Nektek, akik fedezékbe vonuló érző szívű marine-eket vártatok. Ne értsetek félre, senkit nem akarok leszólni, csak azt írom, hogy Blizzard-ék sikerrel jártak: anyagilag mindenképp. Azt se felejtsétek el, hogy a Blizzard szinte összes játéka ilyen, vagy még ilyenebb szapulásokat kapott első körben. Nem hisztek nekem? Tessék olvasni a legelső WarCraft 3 benyomásokat, akár itt a fórumon is. Diablo 2-vel szintúgy ugyanez a történet. Sőt, továbbmegyek: 1998-ban a PC Guru 88%-ra értékelte a StarCraft-ot, sőt, a "más vélemény" rovatban valaki 70 körüli pontszámot adott neki, leírta, hogy Blizzard-ék elpizzázták az időt, és bukást jósolt a játéknak. No 1. lesz ez a rész is.
Amúgy azt sem értem, mi a baj a single-sekkel, ezt is elmondhatná valaki. Nekem semmi élményt nem jelent az, hogy valaki a világ másik végéről elseggel, hogy aztán röhögő szmájlikkal írogassa a nagyon okos üzeneteit, hogy mekkora láma vagyok, amiért vele ellentétben nem rohadok egész nap a monitor előtt. Számomra sokkal jobb, ha egy játéknak története van, eleje és vége, és az SC2 rendelkezik ezekkel, ami miatt érdemes lesz egy nap kitolni. Ettől nem válik féljátékká a dolog. Szri, nem akartam itt okos lenni, csak pár apróság mellett nem mehettem el szó nélkül. Jó éjt mindenkinek!
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
juventushungary.hu
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Próbáld ki a Commandos: Origins demóját!
- 2. Test Drive Unlimited Solar Crown teszt – A hong-kongi balhé
- 3. Készül az Alien: Isolation 2
- 4. Napokon belül kipróbálhatjuk a The Precinctet
- 5. Dragon Ball: Sparking! Zero teszt – Sokadszorra is üvölthetjük, hogy Kamehameha!
Legfrissebb fórumtémák
- 21:37
- Elden Ring [247]
- 14:48
- Diablo IV [414]
- 14:36
- Ki mivel játszik mostanában? [7897]
- 14:16
- Nioh [104]
- 14:07
- John Marston kalandja PC-re jön végre [hozzászólások] [1]
- 13:21
- Total Club Manager 2004 [66]
- 12:49
- Szét*** az ideg [5130]
- 12:40
- Helyzetjelentés [157225]
- 15:45
- Próbáld ki a Commandos: Origins demóját! [hozzászólások] [7]
- 15:00
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1441]