25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Assassin's Creed 3

Aribeth
#514 Aribeth [2468]
Na jó, erősen túloztam, annyira azért szórakoztató és jó volt a játék, hogy ne vegye el a kedvem az AC világától. De ellentétben a Black Flaggel, amit heteken át napi sok órában nyomtam, és minden percét imádtam, ezt inkább már csak becsületből akarom befejezni, és nem azért, mert kíváncsi vagyok, hogy kivel mi fog történni.

"Mondjuk mentségükre szóljon, hogy a modern szállal ellentétben a múltbeli történések éveket vagy évtizedeket öleltek fel, annyi idő alatt pedig nyilván mindenki változik valamennyire."

Szerintem ezzel semmi gond nem lenne, mert például a BF egyik fő vonulata a főhős évek során bekövetkező jellemfejlődése, amit rendesen meg is írtak. (Nem akarok itt Edward vs. Connor hitvitát indítani, mert a kalóz nagypapi személyiségét eleve egy szerethető, jó szövegű zsiványra írták, ami egy hálás, könnyű alapanyag, míg Connorral inkább a merev és nagyon idealista irányba indultak el, ami jóval nehezebb téma, de nem is sikerült egy igazán hihető és/vagy érdekes karaktert alkotniuk.)

A kalózos témától én is idegenkedtem. Mármint gyerekkorom egyik hatalmas kedvence volt a Kincses sziget, és a mai napig fennakad a szemem, ha meglátom egy régi vitorlás képét, hát még élőben, de a Karib-tenger kalózai névre hallgató túlpörgetett giccsparádé egy időre elvette a kedvem az egésztől. Ennek ellenére körülbelül húsz percbe telt, hogy a BF beszippantsom, úgyhogy szeretettel ajánlom.

A modern szál egy kicsit esetlen, de engem, az AC-nemismerőt így is lekötött. Főleg, hogy az Abstergo egy amolyan magas fizu-cafeteria-teljes kényelem-és sok juttatás, mosolygunk majd hátba szúrunk jellegű, a minden barátságos és szép felszín ellenére is rémisztő multiként lett bemutatva.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.02.04. 01:41
Creativ3Form
#513 Creativ3Form [33858]
Félreinformáltak, ugyan is nem hiányzik belőle a jelen szál. Csak már Desmond nincs benne, de ettől még nagyon is jelen van a modern, jelen szál.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.02.04. 01:41
szbszig
#512 szbszig [33602]
Én sajna épp ezzel a résszel kezdtem az ismerkedést a sorozattal... Na jó, annyira azért nem tragikus a helyzet szerintem, engem meg tudott fogni az AC világa így is. Bár a többi résszel idő hiányában még nem játszottam. A negyedik annyira nem is érdekel, egyrészt a kalózos téma miatt, meg azért se, mert tudtommal végig a múltban játszódik, és hiányzik teljesen a modern szál. De az elsőt és a másodikat egyszer még szeretném kipróbálni.

Viszont amit az utolsó bekezdésben írtál a konzisztens személyiségek hiányáról, az így visszagondolva szerintem is igaz. Mondjuk mentségükre szóljon, hogy a modern szállal ellentétben a múltbeli történések éveket vagy évtizedeket öleltek fel, annyi idő alatt pedig nyilván mindenki változik valamennyire. Shaunnak azonban tényleg jó szövegei voltak, őt végigbeszéltettem mindig.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.03. 09:51
Aribeth
#511 Aribeth [2468]
Annyiban módosítom a véleményemet, hogy onnantól kezdve, hogy Haytham és Connor találkoznak, látványosan ugrik a történet és a cutscene-ek színvonala. Ez kellemes meglepetés volt.

Azon kiakadtam, hogy a nagy találkozást is sikerült rosszul megírni, mivel ezek ketten úgy viselkedtek, mintha két hete, egy veszekedésbe torkolló családi ebéden váltak volna el egymástól, de az utána következő vitatkozós-kioktatós párbeszédeik jók lettek. A "nincs fekete-fehér oldal ebben a küzdelemben" motívumot is sikerült végre jobban kidomborítani, és ezúttal a függetlenségi háborún sem akartam elaludni.

Viszont beragadtam egy ocsmány bugba a (talán a) tizenegyedik felvonásban, ahonnan se előre, se hátra (Desmond szó szerint beleragad a falba), úgyhogy kezdhetek patchekre vadászni.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.03. 09:51
Aribeth
#510 Aribeth [2468]
Mint kiderült, Paul Revere vágtáját egy vers is megörökítette.

Majd egy játékos egy kicsit átköltötte.

"With apologies to Henry Wadsworth Longfellow.

Listen my children and you shall hear:
Of the midnight ride of the assassin Connor Kenway
(and his lesser known accomplice, Paul Revere)
On the eighteenth of April, in Seventy-five;
Hardly a man is now alive
Who remembers that famous day and year.

Kenway was to ride that night and learn,
That his friend Revere would be on his horse’s rear,
Giving GPS directions in the manner of turn-by-turn
And warning should the redcoats come near.

Yet the poor dialogue revealed Ubisoft had forgot;
That no reason for this midnight ride was in the plot,
And Kenway would ride with Paul Revere
For naught but ingrained obligation and fear,
That the setting of Assassin’s Creed III would not be clear.

And so our riders went swiftly through the night
With Revere giving directions towards the good fight,
When suddenly, without sure prediction,
It seemed a bug emerged with strong affliction
Revere was stuck helplessly in a dialogue cycle;
“Yes! This is exactly where we need to be!”
“Yes! This is exactly where we need to be!”
“Yes! This is exactly where we need to be!”
“Yes! This is exactly where we need to be!”

Our valiant heroes thought all was well
When Revere finally broke from his cry,
But their fain hearts began at once to sigh
When their horse stopped as if frozen to the spot,
It was like the valiant steed had met his own hell,
And found an invisible wall far too high,
To navigate, another bug to add to the lot.

So through the night rode Paul Revere;
Stuck to the spot with his cry of alarm
To every Middlesex village and farm,—
A cry of “Yes! This is exactly where we need to be!”, right here,
The invisible wall, to gallop though stuck to the floor,
And words that shall echo for evermore!
For, borne of bugs and poor design at last,
The game was broken, stuck tight and fast,
In the hour of darkness and peril and need,
The Xbox was reset, so as never to hear
The hurrying hoof-beats of that steed,
And the buggy and broken midnight message of Paul Revere."

Válasz erre

Aribeth
#509 Aribeth [2468]
Az egyik ilyen nagy fa kimaradt, és csak télen kerítettem sort a megmászására. Most, hogy a lombkorona nem takar, megállapítottam, hogy igazatok van, valóban volt alatta egy puha kupac, amibe bele lehetett ugrani.

A kilencedik felvonásnál tartok, és már alig várom, hogy vége legyen. Ha ezzel a lapos, kihagyott ziccerekkel teli sztorival kezdtem volna az ismerkedést az AC világával, akkor lehet, hogy bele sem néztem volna a többibe.

A modern szál nem valami izmos, de még így is szívesebben lógok a barlangban, mert Shaunnak legalább van egy konzisztens személyisége és gondolatai, ami nem igazán mondható el a 18. századi szereplőgárda kilencven százalékáról.

Válasz erre

Lovi Tommy
#508 Lovi Tommy [8084]
igen, ezeket "imádtam". pontosan ezek a dolgok cseszték fel amúgy az agyamat, amik felsoroltattak. a nagy fa, a random irány amit a gép ugrásnál kijelöl, a végtelen számú ellenség, akik ráadásul a semmiért is üldöznek sokszor...ráadásul az almanach alapvetően tetszett, de az általad is említett probléma miatt, jelesen, hogy nem kapcsolódnak az épületek össze, élvezhetetlen volt sokszor. ráadásul minden almanach miatt a nyakadba zúdul az egész sereg, mert ugye tetőre is kell mászni.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.02. 17:09
Aribeth
#507 Aribeth [2468]
Lehet, hogy, hogy én nem figyeltem eléggé, ha legközelebb előkerül egy újabb ilyen fa, akkor majd alaposan körbenézek alatta. (Az is nagy öröm lesz, ha végre kimozdulhatok a Davenport-Boston-vadon szentháromságból.)

Volt már virágszedés, párkapcsolati tanácsadás és a két veszekedő favágó szétválasztása, de úgy érzem, hogy ez idáig a disznóterelgetés a csúcs. Connor: "The things I do for this place."
Exactly.

Válasz erre

szbszig
#506 szbszig [33602]
Emlékeim szerint minden kilátópont alatt van szénaboglya, csak legfeljebb nem látszik, mert a fa lombkoronája eltakarja, vagy az időjárási körülmények miatt nehezen kivehető.

Viszont fára felfelé mászni is eléggé kellemetlen. Sokkal nehezebb, mint az épületekre. Emlékszem, van egy olyan kilátópont, ami egy széles törzsű, terebélyes, egymagában álló fa egyik felső ágán található. Ráadásul legalább három különböző helyen szerepel ugyanez a fa a térképen. Azon irtó sokat szenvedtem, mire sikerült összehoznom. Több ponton is lengedezni kell oda-vissza a lendületvételhez, aztán a megfelelő pillanatban elengedni és egy ellenkező irányba továbbugrani. Annál rengetegszer kötöttem ki én is a földön a nyakamat törve...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.02. 00:15
MattMatthew
#505 MattMatthew [11639]
Nekem úgy rémlik, hogy van fák alatt párnázott széna. Bár igazság szerint fa kilátóra csak egyre másztam föl, de az alatt mintha lett volna.

Ellenfelek meg hát igen, ilyenek. De gondolj arra, hogy ha mészárolhatnékod támadna akkor nem kell keresni a bajt mert megtalál. Azt úgy nem szerettem BF-ben, hogy párosával jártak és nem lehetett jó mészárlást rendezni. Itt leszúrsz vkit a kikötőben és máris mehet a móka negyed-fél órán keresztül.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.02. 00:15
subject17
#504 subject17 [6537]
Gondolom magyarul játszottál, abból szinte tényleg lehetetlen rájönni. (Rejtvények vannak, és a fordítás miatt a legnagyobb részük elveszti az értelmét, neten kellett megkeresnem az eredeti angol szöveget...)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Baracklekvár 2014.02.01. 20:21
Aribeth
#503 Aribeth [2468]
Ebből a notoriety levelből is kurvára elegem van: az alapvetően egy nagyon jó dolog, hogy taktikázásra* késztet, csak hiába próbálok pl. megvesztegetni egy kikiáltót, ha folyton körbevesznek a katonák, és mire mindenkit eltakarítok a környékről, addigra a kikiáltó is elmenekül inkább. Arról nem beszélve, hogy az ellenség majdhogynem az égből pottyan, mintha valami kimeríthetetlen készlettel rendelkező dimenziókapun át teleportálnának a helyszínre. A BF-ben megszoktam, hogy ha tíz piros pötty van a térképen, akkor az tíz ellenfelet jelent, és nem pöttyönként ötöt, valamint ha azt a tízet kinyírom, akkor nem terem a helyükön két tucat utánpótlás a semmiből.

* Ha már itt tartunk, baromi sok értelme van felmásznom egy-egy épület tetejére, ha az nincs összekötve valamilyen módon a többivel. Ismét csak a BF-et tudom felhozni ellenpéldaként: ott szinte egész Havannát be lehetett járni a háztetőkön.

Még egy kisebb nyaff: ha egy bazi fa tetején van a kilátóponty, akkor azok alatt eddig nem sikerült felfedeznem egy szénaboglyát, amibe fejest ugorhatnék. Persze életszerűbb az, hogy le kell mászni, de hadd ne mondjam, hányszor sikerült kitörnöm a nyakam, mert Ratonhkatéter véletlenül rossz irányba lendült a leereszkedés közben.

Válasz erre

Baracklekvár
#502 Baracklekvár [1729]
Nahát, nekem ezekkel semmi gondom nem volt. Nekem az alagutak kijáratainak rejtvényei voltak kihívások. Én sosem értettem meg, hogy hogyan kéne elhelyezni a vetítőgép ábráit úgy, hogy az jó legyen..

Válasz erre

MattMatthew
#501 MattMatthew [11639]
<elmorzsol egy könnycseppet>

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.01. 18:59
Aribeth
#500 Aribeth [2468]
Én a ládákat nem tudom kinyitni. Olvastam, hogy az kontrollerrel könnyű, olyanom viszont nincs, és kétszer nyolc-tíz percnyi szívás után örök életre elegem lett a kísérletezésből. A két dumberjacket végül úgy sikerült szétválasztanom, hogy egyszerre csak az egyik csíkot rángattam el a zöld tartományig, majd amikor az már biztos helyen volt, áttértem a másikra.
No, nem magamtól jöttem rá erre, az ubisoft fórumán találtam meg a leírást.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2014.02.01. 19:28
subject17
#499 subject17 [6537]
Én bevallom, az volt az a küldetés, amit nem tudtam megcsinálni! Csatlakoztatnom kellett a kontrolleremet, mert billentyűzettel képtelen voltam.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.02.01. 18:59
Aribeth
#498 Aribeth [2468]
Istenem, nem hiszem el, hogy most két verekedő hillbilly-t kell szétválasztanom amolyan nyolcvanas-kilencvenes évek verekedős játéka stílusban. Mintha a tragikomikus zárfeltörés nem lett volna épp elég idióta minijáték.

Válasz erre

Aribeth
#497 Aribeth [2468]
SPOILER
"You are a Templar. May the Father of Understanding guide us."


Tudtam, hogy ez lesz, videót is láttam már róla, de így is ütött.

És akkor végre lezárhatjuk ezt a hosszúra nyúlt tutorialt? Remek.

Válasz erre

Aribeth
#496 Aribeth [2468]
Ha csigalassúsággal is, de haladok. Kezdem megszokni a helyszínt, a behavazott Boston és a környező vidékek (ahol meg aztán tényleg térdig gázolok a hóban) nagyon hangulatosak.

Válasz erre

Attak
#495 Attak [445]
Oks,köszi!

Válasz erre

Előzmény: balays82 2014.01.23. 10:52
balays82
#494 balays82 [14276]
Jól gondolod, a történet előrehaladtával jön majd a többi videó és a kockák.

Válasz erre

Előzmény: Attak 2014.01.23. 09:56
Attak
#493 Attak [445]
Sziasztok! Egy kis segítség kellene...a játék elejénél tartok viszonylag,most cserélődött le Kenway a kis Connor-ra,és visszamentem az animusba,ahol rájöttem,hogy fel lehet fedezni a templomot...és ugye kéne,hogy helyenként beadjon egy-egy videót,de eddig csak kettő jelenet jött össze,pedig jó helyen állok...be kéne raknia Desmondnak az első...vagy második (mit tudom én)kockát,de semmi...vagy ez függne a főszál előrehaladottságától?

Válasz erre

balays82
#492 balays82 [14276]
Mindenre én sem tudhatom a választ.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.01.19. 22:13
MattMatthew
#491 MattMatthew [11639]
Bocs.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: subject17 2014.01.19. 22:35
subject17
#490 subject17 [6537]
Na igen, voltak ilyenek is. Bár én a három közül csak a másodikat ismerem, a többihez nem volt "szerencsém".

MM: én is el akartam sütni a Pirate's Creed "poént".

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Lovi Tommy 2014.01.19. 22:15
Lovi Tommy
#489 Lovi Tommy [8084]
Régi, szép idők. Amikor egy templart akartál megölni, és 30 katona jött rád. Amikor belöktek a vízbe, és meghaltál. Amikor a végén Richard parancsnoka ellen harcoltál, s ha átlöktek a sorfalon, meghaltál, mert elhagytad a területet.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2014.01.19. 22:09
MattMatthew
#488 MattMatthew [11639]
Igaz, bár tőled kevésbé számítottam ilyenre mint LT-től...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: subject17 2014.01.19. 22:05
MattMatthew
#487 MattMatthew [11639]
Ööö... ezen gondolatmenet alapján akkor miért nem Pirate's Creed az AC4BF címe?

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: balays82 2014.01.19. 22:02
subject17
#486 subject17 [6537]
Sőt, hogy még furcsábban nézhessetek, nekem az AC1-es harcrendszerből is hiányoznak bizonyos elemek.
Pl. a védekező ellenfelek. Oké, vannak ellenféltípusok most is, akiket csak bizonyos módon ölhetsz meg, stb... De azért szerintem elég hülyeség, hogy a sima gyalogosok soha nem védenek semmit.
Plusz az se tetszett, hogy gyakorlatilag szétvagdossuk őket, de ha nem fejezzük be a sorozatot, akkor mintha semmi nem történt volna, az összes szúrt-vágott sebbel együtt is full hp marad.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

subject17
#485 subject17 [6537]
Hogy ezt a mondatot még egyszer használhasd: bírom Connor karakterét!

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.01.19. 21:43
balays82
#484 balays82 [14276]
"nem is érti az ember, hogy miért nyomatják állandóan Connort..."

Mert nem Templar's Creed 3 volt a játék címe.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.01.19. 21:36
Lovi Tommy
#483 Lovi Tommy [8084]
HArcban a Brotherhood/2 volt a legjobb

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.01.19. 21:43
MattMatthew
#482 MattMatthew [11639]
Nálad már semmin sem lepődöm meg...

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Lovi Tommy 2014.01.19. 21:39
Lovi Tommy
#481 Lovi Tommy [8084]
az ac3-t a harcok miatt hagytam abba.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.01.19. 21:36
MattMatthew
#480 MattMatthew [11639]
Amikor Haytham oltja Connort azok jó részek, nem is érti az ember, hogy miért nyomatják állandóan Connort...

AC3 fénypontja a harc volt. Az abban a legjobb, BF-et figyelembe véve is!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.01.19. 18:50
Aribeth
#479 Aribeth [2468]
LOL, épp most jutottam arra a következtetésre, hogy mostantól fogva inkább átugrom az átvezetőket (ami nagyon nem jellemző rám), de még volt bennem egy kis lelkifurdalás miatta. Kösz, akkor ezek szerint nem is kell ezen problémáznom.

A Haytham-Godz...zio részeket már letudtam a youtube-on, a Luke, I am your... jelenetet még megkeresem, a többi le van tojva.

A gond az, hogy a szürke, tök egyforma helyszínek sem növelik túlzottan a lelkesedésemet (jelzem, hogy egyelőre még csak Bostonban szenvedek). A lovaglás beiktatása viszont aranyos ötlet volt.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2014.01.19. 18:19
MattMatthew
#478 MattMatthew [11639]
AC3 arról szól, hogy valahogy túl kell élni a cutscene-eket, mert Haytham kivételével mindenki borzalmas, Connorral az élen, ő a legrosszabb. Szóval kitartást.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.01.19. 16:30
subject17
#477 subject17 [6537]
Haytham a játék - igazából felesleges, és hosszúra nyújtott - tutorial része. Viszont nagyon jó karakter, az tény.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2014.01.19. 16:30
Aribeth
#476 Aribeth [2468]
Franklin, a nőcsábász.

Nekem ez eddig kicseszettül unalmas, remélhetőleg csak a játék elejére jellemző ez a teszek két lépést-cutscene érdektelen karakterekkel-lovagolok másfél utcányit-cutscene-levegőt veszek-cutscene-megvakarom az orrom-cutscene-cutscene-cutscene ritmus, mert már nagyon elegem van belőle.
Haytham viszont üde színfolt.

Válasz erre

Aribeth
#475 Aribeth [2468]
Na, Black Flag befejezve, jöhetnek a na'vik.

Shaun adatbázis-bejegyzéseit már most bírom.

Válasz erre

subject17
#474 subject17 [6537]
Nem látok rá sok esélyt, régiónként külön kiadás van... PC-n legalábbis. X360-hoz nem volt még szerencsém. (Én pl. a magyar verziómat nem tudtam angolul telepíteni, elég bosszantó.)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: -T0ng- 2013.10.12. 22:57
-T0ng-
#473 -T0ng- [1675]
Most egy nagyon amatőr kérdést fogok feltenni, de remélem válaszra is talál hamar:

Van lehetőségem, egy hogy behozassak magamnak egy Angliából a magyar ár feléért egy AC 3 játékot. Amiért vacillálok az az, hogy itthon a játék magyar nyelven jelent meg. A kérdés: Szerintetek, ha külföldről behozott játék nyelve megváltoztatható magyarra a boxon?

Válasz erre

fapipa
#472 fapipa [16]
Ebben tud-e v.ki segíteni ???
Az Animus Data Base 90% . (DNA 100%)
AzADB listából ezek hiányoznak :
HOGY LEHET, ( ill.lehet-e még) MEGSZEREZNI ???
- Boston : Bunker Hill. / Hancock Clark house.
- NY. : HMS Jersey.
- Naval : Cerros.
- People: Benedict Arnold.
- Groups : Mohawk. / Frontiersman.

Válasz erre

Előzmény: fapipa 2013.06.20. 13:23
fapipa
#471 fapipa [16]
kb. 1 hét kellettt mire megvertem hrrr !!! (a végén 6 gombom maradt , neki 2) és én így csináltam.
FONTOS :
mielőtt lépsz , mindig nézd meg körbe a gombjait hova lépne utána , és midet venne le az alábbiak alapján!

1.) mindig több gombod maradjon (a végjátékig) mint neki.
2.) úgy lépj, hogy mindig legyen két üres hely a tiéd és az övé közt.
( ha feléd lép ...te is, és levetted)
3.) úgy lépj hogy te hátra tudj lépni , de ő ne. (mert ha melléd lép leveszi és forítva)
4.) ha muszáj "kanyarba" lépj mert csak vonalban van ütés.
---------------------------------------------

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.05.25. 16:14
Dark Archon
#470 Dark Archon [11471]
Nekem sikerült egyszer, kb. 10-15 próbálkozásból, sok döntetlen is lett. Kretén egy játék, annyi szent. Megfigyeltem, miket csinál a gép, aztán megpróbáltam utánozni és egy idő után bejött. A végjátéknál kell nagyon résen lenni és sarokba szorítani.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.05.25. 15:52
subject17
#469 subject17 [6537]
Az a baj, hogy most már tényleg csak szerencsére van szükségem. Hiába jutok el a "végjáték" részéig nagy fölénnyel, onnantól nem tudok mit kezdeni. Ha nem tud egyikünk sem támadni, a gép elkezd infinite loopban fel-le tologatni egy mindentől távol levő korongot, én meg nem tudom megközelíteni. Egy idő után felajánl egy döntetlent, ha nem fogadom el, akkor ugyanez megy a következő döntetlen felajánlásig...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2013.05.25. 16:03
szbszig
#468 szbszig [33602]
Igazából én nem nagyon játszottam a táblás minijátékokkal, egyszer-kétszer próbáltam ki mindegyiket. Ezt a fanoronát nem ismertem egyáltalán, úgyhogy azt az egy próbálkozást el is vesztettem természetesen. Szerintem ha nyerni akarsz, akkor érdemes utánaolvasni a szabályoknak neten meg tippeket keresni a nyerő stratégiához.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2013.05.25. 15:52
subject17
#467 subject17 [6537]
Öcsém. Gondoltam megcsinálom a single player achievementeket, de ez az original gamer egy vicc. Sikerült már bárkinek megnyerni a fanorona játékot Connor házában? Lassan már jobban felbasz agyilag, mint pár optional mission, itt még csak pofán sem rúghatom az ellenfelemet...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

fapipa
#466 fapipa [16]
???????
Seq.5-ben a "River Resque" után a "Hard way" előtt a thief 3-at tolom, ahol kellene ;
poison darts, és 'smoke bombs' , a feladathoz de nincs ,és venni sem tudok.
Meglehet-e ezeket szerezni itt, vagy később lesznek elérhetőek ?
10 Q.

Válasz erre

subject17
#465 subject17 [6537]
Space.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: cerebrum 2013.04.04. 17:33

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.