26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

The Cave [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: The Cave
Ron Gilbert és Tim Schafer újra együtt. Ennyi.

Barthezz
#8 Barthezz [54384]
Az őröket kikerülve fel kell menni a tetőre a liftig, majd a lovagot beszállítani. Aktiváld a sebezhetetlen képességét, egy másik embereddel pedig ereszd le addig a szintig, ahol az egyik őr van (2. vagy 3. szint talán). Az őr így a sebezhetetlen lovagot fogja lőni, ami eltereli a figyelmét és a 3. embereddel el tudsz osonni mellette a kulcsért. Az pedig nyitja a sárkány ajtaját, ami után az elszabadul és végez az őrökkel.

Adjál kölcsön generátort holnapig!

Válasz erre

Előzmény: somy75 2013.03.02. 19:49
somy75
#7 somy75 [2]
egy kép róla.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130302/536625264K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Válasz erre

Előzmény: somy75 2013.03.02. 19:49
somy75
#6 somy75 [2]
sziasztok. lányommal elkadtunk, szerintem eléggé az elején.

ahol egy királylányt kellene kiszabaditanunk, de van 2 katona apályán, és semmit nem tudunk csinálni. Bármelyik katona közelébe megyünk, rögtön lelő. az egyiknél pedig van dinamit, valószinü azt kell megszerezni, de esély sincs.

mit csináljunk???

elöre is köszi

Válasz erre

Előzmény: regard001 2013.02.13. 22:45
regard001
#5 regard001 [5]
Először végigvittem a lovaggal,pappal,időutazóval. Ez így elsőre élvezetes volt.Meg kell mondani egyszer-kétszer el kellett gondolkozni, de semmi nehezet nem tapasztaltam. Másodszorra az ikrek,kalandor,tudós kombóval akadt egy kis probléma a sziget résznél. Valami bug lehet, mivel az egyik kulcsfontosságú tárgy nem jelent meg az adott helyen. ( Tudom hol kell lennie, mivel már egyszer végigvittem, és a szigetes rész állandó elem ) De ezt leszámítva még mindig jó volt, bár kétlem,hogy harmadszor is nekivágnék csak az utolsó karakter miatt.
Szerintem a negatív kritika az,hogy rövid, egy idő után monoton. De az mindenképp pozitív,hogy kell gondolkozni és nem adja a kezünkbe a megoldást azonnal. Nekem is akadt problémám az időutazós résznél, az fejtörést okozott. Igazából nem túl sok agyalni való van rajta, mivel nincsen sok lehetőség,így 10-20 perc próbálkozás után már nem lesz más választás csak a megoldás. A tárgyak nagy részét fel kell használni és másik helyszínre átvíve nem érnek semmit. Ebből a szempontból elég egyértelmű mit hova alkalmazz.
Olvastam máshol,hogy van jó és rossz befejezés is, na ezt abszolút nem értem. Nálam mindig csak úgy lehetett megcsinálni,hogy meghaltak az adott NPC-k. Tehát mindenképp rossz lett a vége. Pedig próbáltam nem kinyírni őket.

Válasz erre

Barthezz
#4 Barthezz [54384]
Nah végigtoltam az ikrekkel, a kalandorral és a hillbilly-vel. Baromi élvezetes volt és szerencsére a vidámparkos pálya feladványainak agyament megoldásai után egyik logikai feladvány megoldása sem volt már olyan észveszejtő képtelenség, hogy ne lehessen rájönni. Talán 3-szor kellett belepillantanom a végigjátszásba, a többi adta magát.

Kíváncsi vagyok a maradék 4 karakter történetére és speciális pályáira is, így még 2-szer végigtolom. Szerencsére a játék nem hosszú, így gyorsan meglesz.

Amúgy 1-2 jelenet (ikrek kastélya vagy a szörny kinyírása) nagyon hasonlított a Limbora, más részek (pl. a piramis) a Lost Vikings-re, szóval iylen bestof platformerek egyben, ráadásul az egész nyakon lett öntve egy jóadag humorral (a szigetes pályán jókat röhögtem az öreg hajótörötten), így mindenkinek ajánlani tudom, aki a műfajt szereti. Nem igazán kalandjátéknak mondanám, inkább egyfajta logika platformernek. Amit talán egyedül hiányoltam, hogy a platform-elemek lehettek volna egy fokkal nehezebbek is, mert így a játék ügyességi része nem igazán jelent kihívást.

Adjál kölcsön generátort holnapig!

Válasz erre

Barthezz
#3 Barthezz [54384]
Bár nem szoktam kalandjátékokkal játszani, az erőteljes platform-jellege és a 3 karakter irányítása miatt (á'lá Lost Vikings) már a bemutatók során kedvet kaptam hozzá. Nagyon hangulatos kis játék, nálam betalált. ^^

A nehézséget tekintve viszont adom én is a cikkíró véleményét. Én pl. tapasztalatlan vagyok kalandjátékok terén, plusz casual játékosként alig jut időm játszani, így az nem fér bele az időmbe, hogy egy-egy résznél órákat pepecseljek, mire rájövök esetleg a továbbjutásra. Pl. a vidámparkban magamtól az életben nem jöttem volna rá sem a mérleg, sem a szerencsétlen kerék megoldására, teljesen más úton próbálkoztam, mint ami a megoldás. Úgyhogy végigjátszás mellett nyomom és ilyen esetekben kénytelen vagyok belepillantani, mert sajnos tényleg szinte semmi támpontot nem ad a játék.

Ezt leszámítva viszont tényleg nagyon jól eltalált játék lett!

Adjál kölcsön generátort holnapig!

Válasz erre

gregmerch
#2 gregmerch [3766]
Elismerem, igazad van abban, amit írsz, és még sincs, mert sajnos - az én megfogalmazásom félreérthetősége miatt - nem úgy érthető a mondandóm, ahogy azt szerettem volna.
Igaz, hogy egy klasszikus kalandjátéknak (is) az egyik legfontosabb eleme az út keresgélése, amikor ki-ki próbálja, és próbálja, és még mindig próbálja meglelni a következő, gyakorta igencsak eszement lépést, mire az végre-valahára, nagy nehezen sikerül. Ugyanez volt a Monkey Island játékokban is (főleg a 2-ben, ami szerintem marha nehézre sikerült, de a többiben is voltak idegtépő pillanatok).De! Ezekben a programokban mégis valahogy több fogódzó volt a játékos számára. Lehetett beszélgetni njk-kel, lehetett vizsgálódni, és volt inventorynk, ahová eltehettük későbbre, ami valahol még kellett a későbbiekben. Itt a Barlang kommentálja a dolgokat - gyakran nem túl bőbeszédűen -, beszélgetés igen kevés van, az is jószerivel monológ (pl. a jegyszedő elmondja, hogy neki bizony kell három rég elveszett relikvia, mert mostanában rosszul megy a biznisz, és csak így éri meg kinyitni a túraútvonalat a mindössze három "látogatónak"), és nincs inventory, csak mindegyik karakter maximum egy dolgot markolhat fel (ha más kell neki valamihez, az előzőt el kell dobja, hogy az újat felvehesse). Mindezek mellett a szereplőkről is nagyon keveset tudunk eleinte, így borzasztóan kevés információval a birtokunkban indulunk útnak, hogy azok megleljék amit keresnek...vagyis mit is? Ezért itt valahogy nehezebb rájönni a következő teendőre, mint pl. a már sokat emlegetett Monkey Island sorozatban, de mondhatnánk másik játékokat is helyette (DoTT, S&M, FT, GF, stb.). Ez tudom, hogy sokakat eltántorít egy játéktól, mármint a tanácstalanság és folyamatos elakadás, ezért írtam (valóban nem túl szerencsésen megfogalmazva) a negatívumok közé. Köszönöm az észrevételt! Remélem érthető voltam a magyarázatom során .

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: afro 2013.02.05. 22:29
afro
#1 afro [283]
"Néha nem egyértelmű, mi a következő lépés"

Ezt negatívumként?!

VÉGRE valami, ahol nem rágják a szánkba mit kell csinálni. Monkey Island melyik részében volt egyértelmű a következő lépés? Ez adja a sava borsát ezeknek.

afro

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat