Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Total War: Warhammer

9213 levél
Válasz 17.12.07. 17:01 #59
davkar9
És az új játékmód...a Laboratory

0:56, gyönyörű! Testreszabható custom battle, igazi cpu kínzás.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.12.06. 14:00 #58
davkar9
Total War: WARHAMMER II – Development Update

tl;dr

Technikai oldalról elbaszták a norscát, így az a content tolódik, egészen '18 májusáig. Addig is decemberben jön a 2-höz az old world update (jöhet végre a káosz ME kampány!), és egy új játékmód (a héten lesz erről infó), januárban pedig az első campaign pack, ami 99%, hogy a Tomb Kings.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.12.06. 12:20 #57
davkar9
Egyből húzd fel 20 fősre a seregedet. Jók az eternal guardok és a sima íjász is elég hatékony tud lenni. A startnál kapott ajándék waystalkerrel is gyengítheted (bár ha jól emlékszem az egyben ez a típus még csak a falakat támadta) a városukat, amíg toborzol.

Amberes fejlesztések közül a diplomáciásokkal tényleg ne foglalkozz, annyit nem érnek. Amire érdemes viszonylag korán költeni az a beastmen elleni +%-ok, mivel sokat harcolunk ellenük. Norsca ugyan messze van (bár így a ME után már mást jelent a messze), de én a nagy amber készlet miatt szeretem őket támadni. Nincs fal a településeiken, tehát egy főleg lovassági sereg könnyen bedarálja őket auto-resolveval. A WE faji cuccnál ki lehet jelölni egy hőst a leader of the hunt posztra, ami csökkenti a wild riderek upkeepjét, így ez a sereg szinte nem is kerül majd semmibe. Az egyik fejlesztés ráadásul megszüntet minden(!)fajta attritiont, szóval emiatt se kell aggódni. Más fajoknál pont emiatt nem épp ideális célpont az északi régió (még a 2-ben, ahol ugye mindenki foglalhat már mindent, sem javult a helyzet). Egyéb extrák: a norsca törzsek egymással háborúzva gyengítik egymást és a megtámadásukkal lehet javítani az emberekkel való kapcsolatot.

Ez persze több tizenx körös stratégia, mert amíg nincs meg az attritionös fejlesztés és a wild riderekhez kapcsolódó épületek addig nem érdemes északnak menni.

A játék elején figyelj a cseles kecske kommandókra is! A főváros szaftos célpontnak tűnik, de van amikor lazán kikerülik és egyből az oakra mennek.
Építkezésnél inkább csak a gazdasági és elf egységes épületekkel foglalkozz. Az ambert fogyasztók nem érik meg. A kezdésnél kapott hawk riders bőven elég, a sasok és a sárkány viszont nagyon szar. A fákra még talán lehetne költeni, de az t5ös épület, late-game.
Érdemes még egy spellsingert is venni amint lehet, mert a varázsló hőstípussal az első részben még csökkentheted az épületek fejlesztési költségét. Az ahhoz tartozó épületet utána le is túrhatod.
Simple. Eternal. Beige.
13029 levél
Válasz 17.12.06. 10:55 #56
McCl@ne
Köszi, én még Carcassonne elfoglalásában sem voltam teljesen biztos, mert viszonylag hamar lehet velük békét kötni, ha felszámolod a területükön krúzoló vadak seregeit. Akkor viszont végleg bezárod magad a tresspassing miatt, szóval arra azért rájöttem, hogy erre kéne indulni, csak a sereget nem bírtam kicsalni a városból, pedig guide videókban simán megoldották, gondolom korai, patcheletlen verziókban még, mert látok más különbségeket is.

Ez az amber dolog sem volt teljesen tiszta olyan értelemben, hogy mennyire éri meg a fejlesztések során diplomácia javítására költeni, de akkor már világos, hogy először nem nagyon. Annak van amúgy valami különös oka, hogy pont a Norsca ellen menjek? Kurva messze vannak.
Respect is not given. It's taken.
9213 levél
Válasz 17.12.06. 10:42 #55
davkar9
Carcassonne-t foglald el amint tudod. Parravonra is rá lehet menni, kampánya válogatja, nekem volt amikor gyorsan összejött egy defensive alliance, volt amikor bedaráltam őket. Általában Skarsnik frakcióját (goblinok a hegyekben észak-keletre) is begyűjtöm. A 1 slotos outpostok miatt szívás a területek megtartása (nem tudom milyen nehézségen játszol, esetleg moddal fel lehet javítani), csábítóak lehetnek a gazdasági épületek ezeken a helyeken, de érdemesebb inkább a waystonet venni mindenhova. Autoresolvenál jobbak az esélyeik, de ha bukik az se baj, időtakarékosabb inkább visszafoglalni utána a romokat. Ez a része szívás, mert ha lejátszod, akkor ugyanazt a csatát fogod újra és újra játszani védelemnél.

Ambert fejlesztésre egyelőre ne költs, húzd inkább a fővárost és az oakot. Oaknál t3-tól mehet a confedaration a többi welf frakcióval, mire eljutsz ide ők már t4-5-re lazán felhúzzák majd a városukat. Ha már nagyjából beállt a gazdaság, akkor küldj egy főleg wild rideres sereget északra norsca ellen, ott jól fel lehet töltekezni amberrel. Kecskéket tartsd szemmel, állandóan Estalia ("Spanyolország" észak) felől jönnek majd. Oak t5-nél lesz egy scriptelt 4 sereges spawn közvetlen nyugatról, a Quenelles mellett hegyek lábánál. Pár kör alatt odaérnek, 1-2 serege ambush módban fel tudja takarítani.

Még esetleg üzenj hadat az orkonak. Messze vannak szóval összecsapásra nem kerül sor. Háború miatt javul a viszony a törp frakciókkal, amire még rádolgozhatsz, ha egy-két hőst is tápolsz az épületek/seregeket zargatásával. Hasonló módszer Mousillon megtámadása, amivel a Bretonnia és barátainál lehet jó pontokat szerezni.
Simple. Eternal. Beige.
13029 levél
Válasz 17.12.06. 09:52 #54
McCl@ne
Valaki játszott esetleg a wood elfekkel? Hogy a faszomba lehet értelmesen elkezdeni a kampányt? Most vettem meg a DLC-jüket, rohadtul bejön maga a nép, az egységeik, a terjeszkedésük elméletben nagyon fekszik nekem, csak a kampányt elkezdeni egy pusztulat. Próbálok minél kevesebb háborúval, ellenséggel operálni, de rengeteg kör telik el egy helyben állva, szinte ki sem lehet lépni a kezdőterületről nagyon sokáig.

szerk.: Ez az első rész, Mortal Empires-szel majd akkor játszok, ha kap még pár patch-et.
Respect is not given. It's taken.
9213 levél
Válasz 17.11.03. 18:37 #53
davkar9
Fúh, egy kicsit felhúzott szóval kap egy rövid kényszerpihenőt a játék... Múltkori hsz írása után jött is szépen a káosz, csak nem a szokott 80 körül hanem 100-nál, Archaon pedig menetrend szerint 130 magasságában. Eddig rendben, ez a ME Empire kampánya így összességében olyan volt, mint az elsőé csak a 2 featurejeivel. Mentem utána egy gyors Mazdamundit is. Lustriát elég könnyű volt bekebelezni, utána a southland sivatagát hódítottam meg. Kaptam itt is szépen a káosz erőket, de pont jó volt a spawn, seregeim is szépen tudtak reagálni.

Na de a pihenő oka. Norsca patch, mint azt tudjuk tartalmazza az ow updatet is, ami azért jó lenne a törpökhöz. Kecske és káposzta alapon így belekezdtem clan angrunndal. Szépen ment a dolog, k8p is meg lett szerezve. Az 1 megszokott játékmenetét a déli placholder vámpírok dobták fel, fokozatosan jöttek fölfelé az orkokat pusztítva. Galbaraznál kezdtem volna a déli inváziót és a velük folytatott háború miatt fokozatosan javult a viszony a déli törpökkel is így őket is be tudtam olvasztani és így már két oldalról tudtam támadni a vérszívókat. Mindez 100 elején, bár ezt csak utólag vettem észre. Confedaration után pár körrel kopogtatott is a káosz. Oké, van még idő, belefér. Igen ám, de szó szerint kb két körrel később már jött is az Archeon videó, ami így hozzácsapott még 2-2 stacket mindegyik inváziós sereghez az egyéb támadó frakciók mellé. Na most normális esetben az lenne az ötlet, hogy Arhaon és bandája jön a szokott helyéről, Tilea alatt spawnol a bearsonling féle szokásos norsca csapat, az NW területek pedig megkapják a vortex kampányban megismert névtelen csapatokat. Ultuant például északról támadják, Lustriát keletről, a sivatagban is ledobnak pár stacket, stb, és ezek az adott régióban lapuló fajokkal állnak majd háborúban. Igen ám, de most ebből az lett, hogy a frissen szerzet féli területeimen vagy 8 káosz sereg pattant rám hirtelen, ráadásul úgy, hogy a többiekkel nem foglalkoztak. Ehhez még ugye hozzájött az is, hogy a törpékkel voltam és minden szarráverés után jöttek az újabb és újabb grudeok, amiket - főleg a távolság miatt - esélytelen lett volna kihúzogatni. Emiatt hamar felment a csík így pedig csak szívtam az ebből fakadó mínuszokkal, a po bajok védettebb északi területeimnél is érezhető volt. Így hát kukáztam ezt a kampányt és most várom a patchet, mert mint kiderült másnak is volt hasonló problémája, szóval kicsit finomítanak majd az invázión.

Oké mit sírok itt, elvileg a káosz fő profilja, hogy mindent és mindenkit szétkúrnak (team Slaaneshnál szó szerint is), de ez így egy kicsit túlzás volt.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.10.26. 23:50 #52
davkar9
Heh, fölöslegesen aggódtam, ez nagyon adja! Empire mondjuk elég "eseménytelen", mintha csak az elsővel játszanék, viszont a 2 újdonságai miatt mégis újnak hat. Jól sejtettem, a tengereken elszórt kincsek itt is sokszor talpra tudják állítani a gazdaságot. Az új trait rendszerrel öröm végre csinálni dolgokat, szépen gyűlnek Franznál a jobbnál jobb képességek. A 4 féle hőstípus és képességeik megmaradtak, viszont az új képesség-oszlopokkal. A mágusok megkapták a tech lopkodást, így végre az empire techtree is jobban hasznosul, a 10-15 körös techeket lazán feleannyi idő alatt ki lehet fejleszteni. Egy pap-katona-po tábornok kombóval elvileg lehetne hódítgatni a piros területeken is, egyelőre azonban az északi törzsek hamar ellentámadásba lendülnek, szóval külön állapotjavító sereget nem tudok/érdemes küldeni. Norsca patch után nem csak skaeling és varg fog majd hülyéskedni, az 1-ben a sok törzs elég hosszú időre lefoglalta magát, akkor majd valamivel könnyebb (? azért ott lesznek a mamutok) lesz remélhetőleg. Kislev és Kraka Drak meglepően jól bírják, régen az 50. kör magasságában már a pusztulás szélén álltak, most pedig még 80 körül is egész szépen fejlődgetnek. Igaz ehhez az is hozzátartozik, hogy a káosz még mindig nem érkezett meg. Most vagy kimarad az első körös invázió vagy pedig későbbre tolták. Annyira nem hiányzik, sokkal változatosabb így a játék. 2 fajokkal csak a távolból integetünk egymásnak. Lehet a káosz legyőzése után, ha nem kell az egész birodalmat újraépíteni akkor küldök 2-3 stacket a tengerentúlra.

Legjobban amúgy az éghajlati rendszer kavarta meg az állóvizet. Szinte alig van olyan frakció, aki otthon üldögél, támadgatnak jobbra-balra. Ez persze egy kétélű kard, mert egyfelől tényleg változatos lett így a map, folyamtasosan cserélődnek a színek a térképen, viszont új problémákat is teremt. A törpök elég harciasak és a korábbi délkeleti birodalmi területek vs törp csaták most már nem csak romokkal végződnek, a szakállasok lejönnek szépen a hegyeikből és sorra foglalják el a kisebb településeket. Több 10-en körön keresztül vívódtam, hogy egy hosszú háborút kockáztatva felbontsam e a szövetséget clan angrunddal, hogy enyém legyen a teljes provincia. Szerencsére a VC a "segítségemre sietett", a saját kis háborújuk során elfoglalta azokat a városokat, amik nekem kellettek, mikor pedig továbbállt a fő hódító seregével akkor egy gyors hadüzenettel megszereztem őket magamnak. Ez persze egy szerencsés helyzet volt, de jó lenne, ha kapnánk valami város cserebere vagy vásárlási lehetőséget és nem csak a szövetségek felbontása lenne az egyedül mód a kívánt régiók megszerzésére. (Oké, én is hamar elfoglaltam karak nornt és környékét, de az AI nem foglalkozik a győzelmi feltételeivel.)
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.10.26. 08:25 #51
davkar9
Pár streamer már lőtt fel anyagot a ME-ről a napokban. Lehetett tudni, hogy Norsca csak később jön, viszont az old world patch is abba a csomagba kerül majd, tehát a LL +skilltreek, a káosz átalakításra stb, ezekre szintén várni kell. A győzelmi feltételek se túl fantáziadúsak, az OW feladatok lettek átmásolva, kiegészítve egy 17 fővárost uraló (saját vagy baráti) feladattal. Ezek mindenkinél vannak, vagyis csak az alap 1-es fajoknál. WE (akikre a legjobban vágytam), Bretonnia változatlan, ahogy a káosz és a beastmen is. Valahol érthető, ezek dlck, alap tww1-et sokkal valószínűbb, hogy valaki megveszi utólag a ME miatt. Na mindegy, ezek idővel remélhetőleg változnak és az OW LLk új starthelye is bekerül majd. Mindenesetre a térkép a változtatások ellenére is hatalmas, szóval bár érzésre kicsit béta és a végleges között van (valamit valamiért, alig egy hónap után megérkezett) ez a ME build, így is bőven lesz itt tartalom!
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.10.24. 19:25 #50
davkar9
Abban bízva, hogy mindenki csak a ME-ra várt és emiatt nem kezdett bele a 2-be, jöjjön pár szó a folytatás újdonságairól, mivel, hogy azok is bekerülnek majd az összevont térképre.
(Áh, igazából csak a magam szórakoztatására, legalább telik az idő csütörtökig...)

Szóval a legszembetűnőbb újítás a városok melletti kis karikák, ezek az új éghajlat rendszert jelölik, mivel mostantól mindenkinek lehetősége van elfoglalni minden települést. Elég egyértelműek a jelzések, zöld a lakható, narancs a kevésbé, a piros pedig a nem igazán. Természetesen ezek is meghódíthatóak, de itt jelentős mínuszokra számíthatunk, pl több körbe és pénzbe kerül az építkezés, public order büntik, lassabb az egység gyógyulás, stb.

Ehhez kapcsolódik, legalábbis én ere fogtam, a hősök képességeinek átalakulása. Képesség láncokból oszlopok lettek és a deployment helyett állandó passzív képességek működnek. Public order +/- megmaradt, ami segíthet pl egy piros terület stabilizálásában, de a +growth kikerült. Kíváncsi vagyok, hogy ez csak az új fajoknál van vagy a régieknél (pl a harcos pap a birodalomnál) szintén így lesz, mert ezzel azért elég szép előnyökre lehet majd szert tenni a kedvezőtlenebb éghajlatú régiókban (jöhet az egysereges norsca elleni birodalmi hadjárat visszafordulás nélkül!

A hősökkel romokat is felderíthetünk. Ott vagy a ronda kis patkánykák tanyáznak vagy pedig üresek, utóbbi esetben egy tábornokkal kincsvadászatra mehetünk. Ezek apró kis rólpléj hozzátoldások. 4 választási lehetőség adott egy szituációban (pl földön fetrengő ork sámánt találunk - mégis mihez kezdjünk vele?). Többnyire hasonló a végkifejlet (ismétlődhetnek), különféle búnuszokat vagy negatív hatásokat kaphatunk. Eddigiek alapján úgy vettem észre, hogy az rng és a faj is befolyásolja a végeredményt. A tengereken elszórva szintén találhatunk kincseket, amik harci vagy kampány bónuszokat adnak. Kampány bónusz mellé ráadásul sokszor pénz és/vagy valami felszerelés is jár szóval érdemes akár már az első körben egy extra vezetőt toborozni, akinek kb csak ezek begyűjtése lesz a feladata.

A 2 fajai számára elérhető 4 rítus is (rites, nem a vortex történetéhez kapcsolódó rituálék). Az ow fajok ilyet nem kapnak. Egyik se (talán csak a lizardmen feral cold ones idézése) játékmentő, szóval ez szerintem nem nagy veszteség, bár nem bánnám ha a meglévő faji cuccok (pl az empire offices) kapna egy kis tuningot.

Röviden a fajokról is. A high elfek a legismerősebb a 4 közül egységek szempontjából. A tolkien trópokból építkeznek szóval elfek=íjászat itt is igaz. Jó még a lovasság (állítólag, nekem nem megy), de a főattrakció a sárkányok. Nagyon jól használhatóak, a lényeg ebből, hogy a 2 sárkány buffok az ow fajokhoz is, jön, tehát végre meg fogja érni WE-nél az amber költséget. A faji extrájuk az influence. Ennek felhasználásával táposabb tábornokokat és hősöket vehetünk, vagy a többi frakciók között kavarhatjuk azt a bizonyost. A kincsvadászatok mintájára néha kapunk felugró ablakokat a tündék udvari életéb/ről. +/- döntések. Kapunk influence pontokat, de cserébe x kör po mínusz jár, vesztünk jelentős mennyiségű influencet, de kapunk egy mágus hőst, stb.

Lizardmen szintén könnyű, sőt talán még jobb tanulófrakció, mint a HE. Dínók dínók hátán (néhány esetben szó szerint), egyedüli gyengéjük, hogy leadership veszteségnél néha őrjöngeni kezdenek, így ilyenkor marad a körömrágás, hogy vajon a saját vagy az ellenséges egységekben fognak nagyobb kárt tenni. A fővárosokat a geomantic web köti össze, aminek a kapcsolatát épületekkel és a szomszédos (saját, baráti jó, minden más nem) várossal javíthatjuk, ezzel növelve az éppen aktív provincia bónusz hatékonyságát.

A dark elfek az új kedvenceim. Változatos egységek, ap miatt ütik midgame+-nál a HE íjászokat, jó a lovasságuk, van sárkányuk és ne felejtsük a hidrát! Ami apró nehezítés van az a rabszolgákon alapuló gazdaság. Mondjuk ez szerintem csak papíron igaz, mert amíg folyamatosan harcolunk és fosztogatunk addig bőven lesz annyi belőlük, hogy ne kelljen a városokban külön a menedzselésükkel vacakolni. A túl sok rabszolga persze po negatívumokkal is jár, de a megfelelő épületekkel (ha nagyon megszorulunk hősökkel és skillekkel) ellensúlyozni lehet ezt anélkül, hogy le kelljen mondani a gazdasági előnyökről. A DE vezetők rendelkeznek egy hatalmas előnnyel a többiekhez képest. 10. szint után feloldható egy skill, amivel nevet szerezhetnek. Ez lehet személyes, seregre vagy a frakcióra ható bónusz. Szerintem nem láttam még mindegyik variációt, de a látottak többsége elég jelentős plusz, némelyik pedig már szinte a "plsnerf" kategória. Pl a black arc crosair mozgás közben is tud lőni és van olyan lord bónusz, ahol ezek 100% ap-t kapnak - lazán a szegény ember waywatchereivé válhatnak így. A sima lordoknál a hűségük is fontos. Ez megint csak elsőre tűnik ijesztőnek (0-ra csökkenve fellázadhatnak, a teljes seregüket hónuk alá csapva ellenünk fordulva, jujjj!), mert hacsak nem meresztik a fél kampányon át otthon a seggüket, akkor ezzel sem lehet igazán probléma. Sőt ha netalántán, főleg a frissen, rossz rng után, toborzott lordnál nagyon alacsonyra esne a loyalty, akkor is lesz még lehetőségünk pénzt fizetve, egy finom bónuszról lemondva vagy egységei beáldozásával (1-2 körig attrition, bárhol is van) újra magunkhoz lehet édesgetni őket.

Na és akkor a skavenek. Nekem egyelőre ők tűnnek a legnehezebbnek. A patkánykák lordjai is rendelkeznek loyaltyval, ugyanaz vonatkozik rájuk, mint a DE-re, ez nem is gond. Ami viszont igen az maguk az egységek. Gyáva népség, elég pocsék leadershippel, így harc közben többször is megfutamodnak és szanaszét szaladt rágcsálók oda-visszaparancsolása nagyobb odafigyelést igényel. Magasabb tierű egységeknél valamivel azért jobb a helyzet. Tüzérségük viszont talán a legjobb. A kampány sajátosságuk miatt sem ajánlanám őket a tanulásra. A skavanek ugyanis esznek, méghozzá sokat. Ez egy olyasmi rendszer, mint a WE amberje keverve a Bretonnia parasztgazdaságával és a chivalryjával. Fogyasztanak a seregek, fogyasztanak a városok, ezért a terjeszkedés velük jóval nehezebb. Vannak városok, amiken ételtermelő épületet lehet felhúzni, érdemes ezeket megcélozni. Provincia bónuszoknál is lehet valamennyi ételt termelni viszont 30%-kal kevesebb bevétel lesz abban a régióban. A legbiztosabb ételszerzési módszer a harcolás és a fosztogatás marad, utóbbi senki által sem birtokolt helyeken is működik.

Végezetül van még egy viszonylag nagy újítás, a rogue armyk. Ezek véletlenszerűen felbukkanó, vegyes fajú seregek (bár mintha ugyanazok a vezetőket, ugyanazokkal az egység típusokkal láttam volna több kampány során is), amik jelentélen apróságok vagy akár a hadjárat legnagyobb akadálya/segítője is lehet. A DE (Malekith) játékom elején kb. 30 körön át küzdöttem a partvidéki területek birtoklásáért egy ilyen sereggel, míg az endgame során egy hidrákkal megtámogatott goblin sereg volt a segítségemre ulthuan elfoglalásában.

Azt hiszem ennyi.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.10.21. 11:27 #49
davkar9
ME térkép a starhelyekkel.

OW szinte érintetlen, az újak se rosszak bár van egy két apróság, ami miatt húzom a számat. Naggaroth nyugati részéért nem kár, az úgyis csak wasteland, amit kb csak a skavenek tudnának kihasználni. A déli részeket, főleg a southlands levágott területeit sajnálom. Elég változatos volt, most így szinte csak egy nagy csapat placeholder VC maradt délen. Tomb kings és araby behozása után majd jobb lesz azért a helyzet. Queek északi startja viszont kellemes változtatás, a 8 starthely közül vele volt a legnehezebb a kampány kezdete. ME feladatokban Belegar és Skarsnik mellett ő is versenyben van karak eight peaksért, a szokásos pluszokkal és mínuszokkal. Ismerve a kezdeti ork v ork csatákat erről az új helyről neki van a legjobb esélye korán elfoglalni.

Volt róla szó, hogy induláskor az ow lordok még maradnak a fenekükön, bár azért reménykedtem benne, hogy legalább az "egyszerűeket" (pl Ungrim) új helyre pakolják. Na mindegy, összességében tetszik a térkép, alapnak remek lesz ez a pálya, szépen fog majd fejlődni a hónapok során.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.10.19. 17:57 #48
davkar9
Biztos az a 26 és jött hozzá trailer is! Állat! És aznap jön a blood and gore dlc is. Ha megvolt már az egyhez akkor azt is ingyen kapjuk.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.10.15. 21:20 #47
davkar9
Rock paper shotgunos interjú október 26-ot ír a ME megjelenésének. CA részéről nem jött még pontos dátum, de pár hétről volt szó mindig, akár hihető is lehet. Nem lenne rossz, mert sajnos maga a vortex kampány egy kicsit "csalódás". Első alkalommal a történet, a 4 fajjal az átvezetők feloldása nagyon jó. Az újra(ésújraésújra)játszásra viszont nem igazán alkalmas. A spawnoló seregek, még ha felkészülten várjuk is őket, minimum 2-3 várost állandóan bedarálnak és ez hosszútávon azért nem olyan élvezetes. Én már az egyben is mindig falakat húztam a kisebb települések köré, csak míg ott egy t3 városka úgy ahogy vissza tud verni egy támadást itt általában esély sincs ennek a kipróbálására mert az egész 3-4-es csapatát rázúdítja az ai. Autoresolve kb semmit sem ér és harcolva is csak meggyengíteni lehet őket egy kicsit. Persze utána vissza lehet foglalni őket és újra lehet építeni, és ezen a ponton a pénz sem szabad, hogy akadály legyen, de a 3. rituálétól fölfele jönnek ezek a "verhetetlen" inváziók és így minimum ennyiszer (szorozva /faj kapmánya) eljátszani ezt annyira nem mókás. Az ugyanolyan, nem rituálés győzelmi feltétel - minden más versenyzőt megölni és birtokolni (saját vagy diplomácia) 50 területet - pedig nem egy kényelmes alternatíva. 1-2 kontinens az utolsó rituálé idejére is összejöhet, de utána meg már minek terjeszkedni (bár egyszer akarok majd egy világhódítós meccset).

Szóval két dlc között majd beleférne szerintem a vortex csiszolgatása is, bár lehet, hogy a ME sikere után már eszembe se fog jutni többet ez a kampány.

TW blogos infók mellé lőttek fel egy képet is. Részlet, de látszik, hogy az összevont térkép hatalmas lesz. Illetve hatalmas+ mert már a vortexé is elég nagy.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.09.30. 15:06 #46
davkar9
Heh, tehettek volna azért valami figyelmeztetést, hogy x. alkalomnál kéretik felkötni a gatyákat. 3 rituálé szépen lement, pontokkal is nagyon vezetek, hódítgatok a világban. Szokott módon indítom a 4-est.



3 káosz sereg megtámogatva 3 másik patkánnyal. Idővel biztos ki lehet majd tapasztalni a spanwokat (mintha a sereg/ek helyzete befolyásolná). Ulthuan keleti részére dobta őket, be is daráltak két t5-ös, max falas városomat és 1-2 kicsit. Őrült tempóban húztam vissza a csapataimat, így lothern mellett már meg tudtam állítani őket, igaz a fentiekkel azért alaposan meggyengítettem őket. 5. rituáléra már jobban figyeltem, a győzelem után kényelmesen hátradőltem. Igen ám, de ez 20 körös rituálé és úgy a féltávnál jött újabb 4 patkánysereg. Erre sem voltam felkészülve, csak 1 seregem volt otthon. Újabb rohanás, 1-2 gyors toborzás, ez is meg lett állítva, de a spawn körüli provinciát szinte teljesen legyalulták.

Történetileg és gameplay szempontból úgy sejtem mindenki ugyanezt kapja, de kíváncsi vagyok a többi fajnál/startnál mennyire lesznek visszaverhetőek ezek az inváziók. Ultuannál azért a széléről kezdve elég nagyot kell kerülniük így még az utolsó pillanatokban is van idő felkészülni. Azon is gondolkodtam hogy éri meg jobban, beolvasztani minden baráti frakciót vagy meghagyni őket pajzsnak - már ha egyáltalán támogatnának ilyenkor. Mondjuk ezen a ponton a 600k volt a kincstárban, 6-8 fullos sereggel is körönkénti 50+k bevétellel szóval lehet egy jobban megszervezett saját védelem jobb megoldás, mint az AI-ra hagyatkozni. Bár a 'támadd meg x-et' funkció most már végre működik, 95%-ban engedelmeskedett az utasításnak, sokszor a nagy távolságokat is megtette.

Egyéb tanulság: kiestek ugyan a heroknál a deployment lehetőségek - és funkciójában pl a +growth hiányzik is - viszont ez az új rendszer sokkal jobb! Későn kezdtem csak el használni, viszont elég ügyesek, 60% alatti esély szinte nem is volt. A 40-es szintkorlát miatt seregbe beillesztendő herokkal is érdemes kimenni a világba akciózni mivel gyorsan fel lehet húzni őket, az a pár pont a kampány skillekre ezúttal nem csak pazarlás. Arról nem is beszélve, hogy végre nem kell sorban végigmenni a fölösleges skilleken, az új trait rendszernek köszönhetően (ami tényleg rohadt jó, legalább 2 pontot ér majd az értékelésnél) pedig a sikeres kampány támadások harci bónuszokká válnak (sok akció x faj ellen ->csatában adott hero félelmet kelt az említett frakció egységeiben).
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.09.29. 00:17 #45
davkar9
Ez jobb lett mint amire számítottam. A többiekkel ez csak nyilván jobb lesz, mert Tyrionnal egy kissé eseménytelen és egyhangú a kampány. Közel 80 kör után enyém ulthuan 3/4+-e, de a sziget és környékén túlra még nem merészkedtem, csak egy herot küldtem ki felderíteni. A térkép egyszerűen hatalmas. Hatalmas! Mindegyik negyed legalább akkorra, mint az ow fele. Ismerkedős kampányra fogom, de az oda-vissza utazgatások (skealing elleni hadjáratom hosszúra nyúlt) miatt úgy érzem fölösleges köröket futottam a feltöltekezésekkel. El lehetett volna foglalni a területeiket, de mivel kedvezőtlen éghajlati viszonyok uralkodnak ott ezért csak pénz és időnyelő lett volna azokkal foglalkozni, a negatív hatások miatt pedig az ottani feltöltés legalább addig tartott volna, mint az oda-vissza utazások.

Gazdaságilag nagyon jól állok, stabil 15k bevétel, mellette van 4 szinte fullos seregem (mondjuk csak a főben vannak drága egységek). Az egységeket még nem sikerült jól kiismerni. Én a lövészekre esküszöm minden frakcióval, az íjászaik szépen is szerepelnek (duh), a WE-kel ellentétben viszont ők nem tudnak mozgás közben lőni. A magasabb tierű gyalogsággal most fogok majd ismerkedni. A lovassság sose ment nekem, HE sereg negyede viszont erre épít. Sárkányt már kipróbáltam, a tűzokádás nagyon finom! Főnixek jók és a sasok is végre használhatóak, remélem a WE is megkapja majd ezeket a buffokat.

Vortex eddig nem is vészes. A káosz hordák kezelhetőek, a jelek szerint úgy tűnik, hogy csak rituáléban résztvevő városokat támadják. AI (easyn) nem küldött még intervention sereget és a pontgyűjtésben is le vannak maradva. Ráadásul a káosz náluk is megjelenik és eddig a 3-ból 2 frakció már az első fázisban elvérzett ellenük.

Trait rendszer így már nagyon jó, külön öröm volt, amikor sok győztes csata után végre nem a -leadership ellenük szöveg fogadott. A herok (HE, de gondolom a többi is) át lettek szervezve, deployment helyett állandó passzív bónuszokat kaptak, viszont pont a lényeg (pl mágus-árcsökkentés, katona-public order) tűntek el. Mondjuk ebben nem nagyon mélyedtem el, az egy szem nemesem rossz statokkal indult emiatt csak felderíteni küldtem. HE-nél egyébként érdekes, hogy infulence költése nélküli tábornok és hősök elég rossz (akár +25% upkeep/x egység) kezdő traiteket kapnak, szóval érdemes rákölteni a pontokat (40-ért pl láttam egy mágust, aki igazi bestia - + armor, támadás, tűzsebzés és még vagy 3 sor bónusz).
A public order is át lett alakítva, most már (legalábbis nem rémlik, hogy a mínusznak lett volna ilyen hatása) befolyásolja a város növekedését és a bevételét. Végül is logikus, de nagyot néztem, hogy az x idő óta elfoglalt városom miért nem fejlődik - hopp, duzzognak a parasztok, az a +6 growth pedig mintha nem is lett volna.

tldr, jó, tetszik, viszont jó néhány dolog át lett szervezve, így a játék egyes elemivel újra meg kell ismerkedni/megszokni.

Egy kis agyalás a mortal empire térképéhez. Az ow délnyugati sarkában lévő ork települések között a tww1-ben van ~3 környi távolság, itt ugyanezek jóval közelebb vannak, kb úgy 1.5 lépésnyire, marchinggal lehet egyből el is lehet érni. Mintha el is lenne forgatva egy kicsit. Szóval úgy sejtem, hogy valami ilyesmi összébb húzásokra lehet majd számítani a ME-ben.

Ha valami zagyvaság lett, bocs, kicsit elálmosodtam.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.09.20. 23:04 #44
davkar9
Egy kis infó a giga-kampányról.

Először is végre van rendes neve: Mortal Empires. A térkép összevonása nem abból fog állni, hogy egy az egyben rávarrják az ow területét az újra. Nem is működne, mivel a téglalap alak miatt így is csaltak már a földrajzzal a 2-ben, a méreteit tekintve /településszám így is a duplája lesz azért. A vortex, mint feladat nem szerepel (és gondolom a káosz is máshogy lesz majd bevezetve), ez csak sima conquest, viszont a 2 featurejeit (kincsek, vegyes fajú lázadó seregek, nagyobb építőhelyes városok és a többi finomság) használja. Norsca csak a ME megjelenés után kerül majd be, de a lényeg, hogy ők is jönnek majd, szóval ha netán valakit csak az tartana vissza, nyugodtan nyomjon a preorderre/első héten vegye meg.

Nem tudom ki hogy van vele (mivel, hogy senki más nem jár ide), de ez rohadt jól hangzik! Az első részhez hasonlóan ez is folyamatosan fejlődik majd. A biztosra vehető frakciók - Tomb Kings és Araby pl - hozzáadásakor szerintem még bőven lesznek újrázási lehetőségek az alap 2-ben (TK például lazán beilleszthető lenne a vortex kampányba), ezek pedig újabb és újabb újrákat adnak majd hozzá a játék(módok)hoz. A kép alapján első körben mondjuk még csak új LL-k érkeznek a 2 fajaihoz.

Uhh, bele se merek gondolni mi lesz itt majd a 3. rész superultraglobal kampányánál... A ME közel 120 frakciójától - ami mindenki felfedezése, ilyen-olyan csetepaték után is még simán 100 körül lesz - is izzadni fog a gép és még minden lépést áttekerve is percekig tart majd a gép köre.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.09.19. 16:01 #43
davkar9
Lizardmen Campaign Let’s Play

~80 kör és elég sok terület az övé, szóval nem lesz itt gond a terjeszkedéssel. 10 slotos fővárosok nagyon jól hangzanak! WE-nél ugyan volt ennyi, de mivel egy város-egy province felállásban mentek ezért lényegében nem teljes 10 hely volt az. Korábbi campaign let's playekben is lehetett már látni, de most valamivel jobb képet kapunk az új trait rendszerről. Ez az egyik legjobb újítás, az egy random osztott rendszerével voltak gondok. Sokszor elég hülyén adott valami, főleg a győzelem esetén -leadership x faj ellent (különösen mókás esetek pl Thorgrimmal az orkok ellen) utáltam.

Lizardmen Battle Lets Play

Az ilyen pályákon a különféle elfekkel és törpékkel lesz igazán jó játszani.
Simple. Eternal. Beige.
1843 levél
Válasz 17.09.08. 00:37 #42
warcat
Humble bundle még rátett egy lapáttal az akciózásra, a Warhammer dlc-k 50%-al vannak leárazva,aki esetleg havi előfizető, -55%-ot kap rá összesen.
9213 levél
Válasz 17.09.07. 21:25 #41
davkar9
High Elves Campaign Let's Play

Ez a szarkavarás ígéretesnek tűnik. Kíváncsi vagyok az ai mennyire hatékonyan fogja majd használni.
Szabotázs seregek sem olyan vészesek, kis odafigyeléssel verhetőek. Persze az is segít, hogy ezek még csak a sima default, káoszos barbárok. Norsca updattel húzósabb lenne. Múltkori törpös kampányomnál az 1-ben wulfrikék már altdorf magasságában parádéztak pedig még csak az első körös káosz invázói volt.

Ez a 130. kör is érdekes. Az egyben, hacsak nincs külön feladat, akkor archeonék érkezését már felkészülve lehet várni és a 150-160. körnél nyerni lehet. Itt a vortex rituálé felénél se tartanak még ekkor, dark elfeknél is a 70. körül még alig volt kész kettő. Úgy sejtem több helyen kell majd elvégezni ezeket a térképen szétszórva, egy ponton pedig majd csak egyszer lehet megcsinálni. Gazdaságilag és a feladattal is rá leszünk kényszerítve a terjeszkedésre. Azt nem tudom, hogy szövetség esetén is engedi majd a rituálét vagy mindenképpen el kell majd foglalni az adott várost. Vidám dolog lesz a fél kontinensen csücsülő szövetségest eltiporni az utolsó rituáléhoz.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.09.01. 18:39 #40
davkar9
Grim annyira nem jó. A LL-ok bénák, inkább a ror miatt éri meg, de azok sem nélkülözhetetlenek. A Kinges már annál inkább, azt én jobban élveztem. Wood Elfek abszolút kötelezők, hamar a kedvenceimmé váltak!
Káoszt csak a preorder balé miatt húzzák le steamen, simán megéri! A múltkori old world update ráadásul alaposan gatyába rázta őket szóval így már élvezet/könnyebb velük játszani. A beastmen az ami tényleg felejthető, de ha már a többit bezsákolná valaki, az se maradjon ott.
Simple. Eternal. Beige.
1843 levél
Válasz 17.09.01. 17:56 #39
warcat
Aki vásárolna (alapesetben euróban szolgáltatnak felénk,vpn kell az angol fonthoz):
https://www.bundlestars.com/en/collections/total-war-warhammer

Bundlestarson 11.99 GBP a Total War: WARHAMMER, aki lemaradt a humble monthlyról anno,ez legalább összevethető azzal az árral.

Az esetleges Warhammer II preorder is jóval emészthetőbb a 32.79 angol fontért a jelenlegi ~330Ft körüli árfolyamon,egyből szállítják a kulcsot! és jár mellé a Norsca dlc az első játékhoz,kulcsboltban meg nem vagy bizonytalan.

Az első rész dlc-i az árfolyamkülönbség miatt -50% körüli akcióban érhetőek el.
The Grim and the Grave,The King and the Warlord,meg a véres öldöklést bekapcsoló dlc simán ajánlható,aki még költene annak ott vannak a wood elfek 8.39 fontért, a Chaos és a Call of Beastmen nem annyira népszerű Steamen
9213 levél
Válasz 17.08.25. 17:41 #38
davkar9
Dark Elves Campaign Let's Play

Úgy látszik az első rész random eventjeit most már mi aktiválhatjuk. Szerintem ez elég jó. Sokszor volt olyan, hogy jött valami jó kis bónusz, de éppen béke volt mindenhol/több környire voltam a balhétól. A vortexhez kapcsolódó rituálék is elég ismerősek lesznek a dlc tulajoknak. A pontgyűjtés a friss norsca dlc monster huntjaihoz hasonlít, védekezésnél pedig olyan, mint a wood elfeknél a tier 5-ös Oak fejlesztés, ami elindít egy mini beastmen inváziót. Kíváncsi vagyok, hogy ezek a káosz spawnok fix helyeken lesznek vagy pedig véletlenszerűen választ e majd két közeli várost. Ha fix, akkor majd későbbi végigjátszásoknál lehet majd könnyíteni, ha 1-2 sereget odarakunk a közelbe.

Dark Elves Battle Let's Play

Húhú, ezek a monszter egységek tűzokádó "varázslatai" nagyon finomak!
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.08.23. 23:18 #37
davkar9
Vortex Campaign Map Full Reveal

Gyönyörű az új "pálya"! Úgy látszik a lenti térkép méretarányos volt. Azért egy kicsivel több víz mehetett volna Ulthuan és az OW közé. Gameplay szempontból persze érthető, de szerintem pár körrel több hajózás belefért volna. Mondjuk pl Grimgorral eljutni Naggarothba még így is szép kis utazás lesz.

Az arabyban csücsülő bretonniás frakciók első körben sima placeholder csapatok. Majd a dlc után már hihetetlennek fog tűnni, hogy valaha mások voltak ott a helyükön. A kezdéskor Skarsniket és Belegart helyettesítő első részes frakciókra sem emlékszem már.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.08.16. 22:40 #36
davkar9
Az év fake trailerje!

Kicsit nevetségesnek tartom, hogy a 4. fajnak egy ilyen ökörséget raktak be. Preordert le is mondtam és értesítettem a helyi boszorkányvadászt... Patkányemberek... persze.

Mémet félretéve iszonyú várós! Ha majd a skavenek megjelennek a régi térképen is a gigakampányban akkor hamar véget érnek Tilea és Estalia békés kampányai.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.08.15. 23:55 #35
davkar9
Visszatöltöttem a választás előtti mentést. Igen, ha visszautasítjuk, akkor az a verhetetlen 6-os káosz sereg ellenünk lesz. Mivel tőlünk függ az invázió kezdete ezért esetleg oda lehet gyűjteni pár sereget baersonling's camp-hoz. Maxra húzva, védelmi épülettel ott megvárni őket vagy rajtaütéssel 2-3-asával levadászni őket, mivel általában 4-2 arányban osztja fel a csapatokat. Extra kihíváson kívül mondjuk sok értelmét nem látom, akkor egyszerűbb ha nélkülük hódítjuk meg a világot és a kampány győzelemhez a végére hagyni a kihívók elleni utolsó csatát.

Közben kiadták a 2 térképét. Szép nagy, csak úgy viszonyításként itt az elsőé. Az is látszik hol ér majd össze a kettő. Ulthuan és az ow nyugati partja között gondolom a tengerrel majd csalnak egy kicsit, ne legyen ott a nagy üres rész és, hogy az utazás se tartson majd tovább olyan 8-10 körnél.

Ami még érdekes, hogy arabynál bretonniás ikonokkal vannak. Gyors wiki alapján főleg nekik is lovasságuk van, szóval valamennyire logikus a játékmenet szempontjából, hogy egy tevés reskint kapnak. Később egy freelc keretében pedig majd rendesen átdolgozzák őket. Ugyanez a tomb kingsnél. Majd kiderül, első körben úgyis elég lesz a kezdő 4 faj. Gigakampányra leszek majd még kíváncsi. Úgy tudom, hogy a 2-ben már mindenki foglalhat mindent, az nem lenne rossz ha az ow fajok is kapnának majd valami erre vonatkozó frissítést az egybenyitáskor. Vannak ugyan elszórt kompatibilis települések szóval ha frissítés nem is lesz azért legalább egy-egy feltöltekező területet mindenki tud majd szerezni az újvilágban is.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.08.15. 12:07 #34
davkar9
Rohadt jók! A játék elején szerintem jobb a többi norsca frakciót bedarálni. Nagyon könnyű, a vezér legyőzése után egyből be lehet olvasztani a legyőzötteket. Pl Varg egész szép nagy területeket birtokolt, meggyengült egy másikkal való csata során én megtámadtam és így egy csatával a fél észak az enyém lett.

A lenti videókban is látott két faction mechanic elég jó. Ellenséges városok legyőzése (a parti településeket és a frakció fővárosokat el lehet foglalni) után lehetőségünk van lerombolni és a káosz istenek (a 4 nagy csak a barbár beceneveikkel) valamelyikén oltárt emelni a helyén. 3 szint van, különféle bónuszokkal. A 3. szint elérése után öribarik leszünk, amitől a másik 3 csapatkapitányban felmegy a pumpa és ránk ereszti a drukkereit. Ezek kicsit húzósak, mert 30-as tábornokokat küldenek ki. Annyi "könnyítés" van, hogy ezeknek kizárólag a vezetőnk vérére fáj a foga, a városainkat békén hagyják (nem 100%, nálam így volt). A 3. fix pozíciós csata, ha azt is megnyertük, akkor Archeon ránk csörög, hogy na kezdődhet a buli. Szívesen bevesz minket a bandába, de minden hódításunk végén ott áll majd, hogy "itt járt xxx, Archeon pici ribanca". Ha ez nem tetszik, akkor be is inthetünk neki. Ennél nem tudom mi lehet, gondolom a káosz erőkkel is meg kell majd küzdeni. Ezek csak apró rólpléj részek, a bónuszok szerint érdemes dönteni. Szövetségesként viszont lényegében megnyertük az adott kampányt, ugyanis kb 6-8 fullos sereggel indul meg az ai. Nagyon durva a pusztítás, kb verhetetlenek, talán csak az egyik kapott ki, de ő is el tudott menekülni. Legelső alkalom volt, hogy minden faj lekerült a térképről és csak a romok maradtak mindenhol.

A másik faji extra a szörnyvadászat. A neve mindent elárul. Annira nem nehezek, 1-2 is inkább csak a helye miatt. Pl van egy nagy pók, de ahhoz karak eight peaksnél kell raidelni. Na hát mondanom se kell, hogy az már önmagában a távolság miatt is egy jó út, ha pedig már meghívtuk a káosz erőket akkor mindenkivel hadban álluk és a vámpírokon, törpökön, bp vagy birodalmon és magukon az orkok is átszaladni sem biztos, hogy a legjobb ötlet (nálam pl ezen a ponton 4-es törp seregek masíroztak abban a régióban). Az adott szörnyet a megölése után feláldozhatjuk valamelyik istennek, +12-vel növelve a befolyását. Matekozással elvileg mindenkihez lehetne egy kicsit dörgölőzni, mert amikor valakinél + van, a többieknél -, a 3. szint után viszont lezárul a verseny. A hound/khornera mentem, nála 4(!) hellcanont kapunk. Többieknél hős, vezér vagy campaign bónusz jár, így elsőre a hound a nyerő.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.08.09. 07:50 #33
davkar9
Holnap jönnek a barbárok!

Throgg Campaign Let's Play
Wulfrik Monster Hunt Let's Play

Jó kis featureöket kaptak. CA is érezhette, hogy már sok lesz, hogy csak az új frakciók kapnak ilyen finomságokat, így érkezik majd holnap az Old World patch is, ami a meglévő LLordoknak állít a statjain, skilltreején egy keveset. Empire AI is kap egy kis erősítést, hogy életképesebb legyen a kampány során és még sok más. Starterhelyeket is adhattak volna hozzá (Ungrimet jó lenne hazazavarni.), de talán majd a gigakampánynál.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.07.19. 11:34 #32
davkar9
Az bizony, norsca!

Augusztus 10. 2 előrendelőinek/első héten vevőinek ingyenes, amúgy fizetős dlc az első részhez. A térkép egybenyitásakor elérhető lesz majd a 2 gigakampányában is. Akit nem érdekel annak is frissül majd az alapjáték a szokásos módon, így az első körös invázió keményebb lesz már az új norscával. Kapunk a dlc megjelenésekor freelc-t is, alighanem valami új lordot vagy egységet (szerintem csak az amethyst wizard a birodalomnak). Erről még nincs infó.

+Dark Elves In-Engine Trailer
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.07.12. 08:02 #31
davkar9
High Elves Let's Play

Főnixek elég használhatónak tűnnek. A wood elfes sasokat és sárkányokat elég gyorsan meg szokták ölni. Ahogy elnézem az íjászaik is szépen szerepelnek, de elsősorban a gyalogság és lovasság lesz a nyerő. És lehet, hogy csak képzelődöm, de mintha a mágia is erősebb lenne. Az tetszene, mert varázshasználó generaloknál is inkább a leadership bónuszokra pakolok, a mágia csak pár pontot kap, mert nem igazán éri meg.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.06.22. 08:57 #30
davkar9
First Look Campaign Map

Meseszép!

Loremesterek kommententjei alapján a távolban kiszúrták arabyt (valószínűleg bretonnia mintára kezdenek) és a tomb kingset is (nyilván dlc). Jók ezek az elszórt ow frakciók is, remélem az egybenyitáskor elérhetőek lesznek, mint új starthelyek.

Az utolsó race pack az 1-hez valószínűleg norsca lesz.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.06.12. 19:47 #29
davkar9
Új videó

Ugyanaz a csata sokadjára, de a lényeg úgyis a megjelenési dátum: szeptember 28!

Első rész sincs még teljesen elfelejtve, jön még a nyár folyamán egy új race pack.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.04.01. 13:39 #28
davkar9
4 új területet kapunk. Ulthuan, Lustria, Naggaroth és Southlands. Azt eddig is tudtam, hogy Lustria és Naggaroth a New World, Ulthuan a high elfek kör-szigete. A meglepetés Southlands. Gyors wikizés után kiderült, hogy az "afrikai" régió és ott is van lizardmen frakció, így érthető. Viszont, ha egybenyitják majd a térképeket, akkor ott a hely a Tomb Kings-nek és Arabynek is. Gondolom majd eleinte "zárt" Athel Lorenes és később Bretonnia mintára játszhatóvá tett módon kerülnek majd be.

Megy a hiszti netszerte a játék miatt, de nem igazán értem miért. Nyilván ez is 60€-s kezdőárral jön, de wood elfekért és a beastmenért is elkértek ~20-at. 4 új frakció, új térkép, új átdolgozott kampányok, mi itt a gond? Bőven meg fogja érni!
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.03.31. 22:19 #27
davkar9
Total War: WARHAMMER 2 – Announcement Cinematic Trailer



Grand campaignből giga campaign valami állati lesz! A két játék területei össze lesznek vonva egy nagy térképpé!
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.03.01. 07:36 #26
davkar9
Jópofa. Moussilliont sikerült elpicsázni háromszoros túlerő ellenében. Én szépen megostromoltam volna őket, de kijöttek támadni. Paraszt íjászok szépen szerepeltek, katapultok is aprítottak és a gyalogosok is állták a sarat. Bretonnia főleg lovasságra épít, ami jó mondjuk fal nélküli települések ellen, de itt kaptam a nyakamba két sor lándzsás csontvázat. Így kicsit nehéz volt érvényesülniük. T3-5-nél kezdődnek majd az izgalmasabb egységek.

Gazdaság és hadsereg között kell egyensúlyozgatni Bretonniával. Parasztokra támaszkodik mindkettő, ők a nyersanyag az egységekhez és ők határozzák meg a bevételt. Új területek elfoglalásával lehet növelni létszámot, aminél még anyagi következmények nélkül sorozhatunk be újabb egységeket. A törpékhez hasonlóan van egy "faji csík" is. Ez itt a lovagiasság. Csatákból, fejlesztésekből lehet szerezni. Gonosz fajok városainak lerombolásától nő, fosztogatásért csökken. Jó fajoknál pont fordítva. Mennyiségtől függően különféle bónuszok járnak, pl +xpvel vehetünk lovag egységeket, ilyesmi. Valahanyadik győztes csata után az Úrnő áldását is megkapjuk, amit vereség/visszavonulással könnyen el is veszthetünk. Van egy op ajándék egység is, a Zöld Lovag, akit a kampány során négyszer hívhatunk le, esetenként 15 körre. Tipikus tartalék trükk, "ó még nem, majd megtartom későbbre... máris vége?".

Eddig jól szerepeltek, de már északon toporog az első körös káosz, meglátjuk ellenük hogy bírják majd.

Ja és nem tudom, hogy csak Bretonnia vagy átdolgozás, de a t3 város már ad falat, nem kell külön foglalkozni vele. Mondjuk lehet, hogy csak náluk, hogy egyensúlyozzák az kötelezően kapcsolódó épületeket (t1 malomhoz kell t1 farm, t2 farmhoz kell t1 malom).

3 starter helyet is kaptunk, Bretonnia északon, Bordelieux (vagy hasonló, a hülye francia nevű bor épületes főváros) és az elfek mellett délen Carcassarolla (vagy valami, tényleg hülye neveik vannak.) Szóval tl:dr, elég tartalmas ingyenes frissítést kaptunk.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 17.02.22. 15:16 #25
davkar9
Bretonnia trailer

Ingyenes frissítés! Nem új infó, de mindig jó az ilyet hallani.

Illetve a kommentek alapján úgy tűnik, hogy idén a TW nyerte a Sega éves Make War Not Love versenyét, ezért már merem linkelni a másik ingyenes tartalmat: Isabella von Carsteint. Van hozzá hosszabb videó is. Vladdal külön VC frakció lesznek Schwarzhafen starthelyről. Helyileg az alaphoz képest nem nagy változás, de a bónuszaikkal máris érdekesebbek, mint Manfred. Jó lenne már végre beleszeretni a VC-be, talán majd velük sikerül.
Simple. Eternal. Beige.
13029 levél
Válasz 17.02.20. 08:12 #24
McCl@ne
Hát ez rohadt jó akció, most vettem észre, hogy írtad, be is fizettem rá. Most dolgozom, majd este kipróbálom a játékot, ~3500 forintért ajándék volt, kb. 3-4-szer ennyi még kulcsos oldalakon is
Respect is not given. It's taken.
1843 levél
Válasz 17.02.05. 02:31 #23
warcat
Lemaradt:

Amennyiben a további előfizetés nem érdekel,érdemes lemondani még időben,kb hó vége előtt 1 héttel kezdik el automatikusan levonogatni.Ha egyszer már fizettél(rányomsz pl a pay early gombra), az aktuális havi bundlet fixen megkapod tehát egyből lemondható a

https://www.humblebundle.com/user/settings - en belül a humble monthly részen
1843 levél
Válasz 17.02.05. 02:26 #22
warcat
Érdemes szerintem megemlíteni,hogy a humble havi előfizetéses bundlijában a Total War: Warhammer 12 dollárért bezsákolható:
https://www.humblebundle.com/monthly

március elején érkezik 5-6 játék még mellé,de ezt már most odaadják
A februári bundle az eddigi talán legerősebb volt:
https://www.humblebundle.com/monthly/p/february_2017_monthly

XCOM 2
+
Ryse: Son of Rome
ABZU
Steamworld Heist
Okhlos
Project Highrise
Husk
3291 levél
Válasz 17.01.19. 15:05 #21
somesz83
OFF: Igen, nagyon megváltozott a játék- és netes világ. Nincs akkora igény már "újságírásra" meg fórumozásra.

Egyébként nekem meg van a Total War: Warhammer, csak a gépem nincs meg hozzá. Nagyobb csatánál megfekszik a vas, úgyhogy hagyom. Majd máskor, ha szánok pénzt gépfejlesztésre, de jelenleg az az utolsó, amire költenék. Meg hamarabb rángatom a kormányt egyébként is. Középkori WarHammer meg... Blood Bowl, Mordheim, ennyi.
20534 levél
Válasz 17.01.19. 08:32 #20
Peace
Tehát a megjelenés óta eltelt kb. 5.256 óra tizedét ezzel a játékkal töltötted??? Miből állnak a napjaid, de tényleg??!!!! Mindig olyan vagy, mint Barney, az "így jártam anyátokkal" sorozatból. Ő is mindig csak legyintett, mikor megkérdezték mit dolgozik. Eddig én is talán kétszer kérdeztem rá hogyan csinálod, hogy ennyi szabadidőd van, de mindig elbarneyztad a kérdést. No offense, csak piszkosul irigykedek, pedig ritka visszataszító szokás, de a szabadidő az nagyon hiányzik...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9213 levél
Válasz 17.01.19. 08:19 #19
davkar9
Kicsit tartottam tőle, de a tanuló kampány után teljesen beleszerettem. Közel 500 órám van bár benne és a meglévő és a bekerülő content miatt ez elnyújtható bármeddig. Ezeket kb bejelentéskor be is szerzem, mert így teljesen megéri. Beugrani viszont valóban érdemesebb majd egy complete editionnal, mert jelenleg alap ár+ alap árnak megfelelő dlc érhető el. Steam reviewkban megy is a picsogás emiatt, hogy ez és ez "hiányzik", de a nyáron beszerzett régi TW részek dlc listáját elnézve ez egy bevett CA szokás. Egyébként meg a fizetős frakciók is ugyanúgy bekerülnek a játékba, de akinek nincs meg az csak nem tud játszani velük.

Februárban jön az old world edition, ami kicsit hülye kiadás, mert az csak a FreeLC-ket tartalmazza. Játszható Bretonnia ilyen puccos kiadást kap.
Simple. Eternal. Beige.
20534 levél
Válasz 17.01.17. 07:45 #18
Peace
Ha WH40K lenne, akkor le sem lehetne vakarni a topikról. De ugyebár Total War kereteibe nem igen fér bele a 40. évezred, Fantasy része meg totálisan hidegen hagy. Pedig biztos állat lehet...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
13029 levél
Válasz 17.01.17. 07:13 #17
McCl@ne
Kéne egy lájk gomb a kommentek alá, mert én pl. olvaslak, csak még nincs meg a játék. Majd egy komolyabb leárazásnál akarom megvenni, mert nem ez az első a sorban, de mindig benézek ide
Respect is not given. It's taken.
9213 levél
Válasz 17.01.17. 06:51 #16
davkar9
Ugyan, dehogy. Röhögni fogsz, gondoltam már mindkettőre. Utóbbival az lenne a baj, mint anno a GD-dal, hogy a kutya se olvasná. Főleg most, amikor már mindenki videóban ordítva szakért a YT-n. A blog a fórumnál is halottabb. Ha menne a 2008 körül pörgés, hsz, írások, akkor talán. Amelyik címnél ihletet kapok annál írok egy pár oldalas szösszenetet, bedobom a játék topicjába és a végigjátszósba és kész. Így nincs az a nyomás, hogy muszáj írni, vagy hetente kell írni, vagy olyan játékról amiről fölösleges/nem érdekel.

Fél-on. Hogy miért kerülik ez a topicot azt nem értem. Úgy vettem észre, hogy vannak azért páran TW és Warhammer rajongók is errefelé. Sebaj, legalább vannak jegyzeteim egy-egy újrához. Melyik frakcióval mit (nem) érdemes csinálni, ilyesmi.
Simple. Eternal. Beige.
3291 levél
Válasz 17.01.16. 15:39 #15
somesz83
Jajj de lehangoló ilyen topikot olvasni! Davkar, miért nem nyitsz egy blogot, vagy esetleg egy játékmagazint? (csak poén, meg ne sértődj volt kolléga)
28003 levél
Válasz 16.12.10. 04:32 #14
LordMatteo
spammer report pls
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9213 levél
Válasz 16.12.09. 21:46 #13
davkar9
Hasonló szituáció, emberek ellen. Gyors csata teljes piros csíkot mutatott és volt olyan pillanat, amikor szinte mindenki menekülőre fogta a dolgot, de végül mégis sikerült fordítani. A treeman vezér típus azonnali kedvenc lett, bírta a gyűrődést, sebzett is szépen, ráadásul az ő mágiája (life?) elég sokat segített. Íjászok is szépen szerepelnek, lőszerkészleten kell javítani és máris jobb lesz majd a helyzet az ilyen szoros meccseken. Amitől tartottam az sajnos bejött, a hirtelen kitörő háborúkban ezeket a lvl1-es településeket előszeretettel támadja a gép, és hacsak nem a + egységes ~védelmi épületet húzom fel akkor a pár katonás apró hősök is simán el tudják foglalni őket. Főleg a szájbavert kecskékkel van a baj, nagyon pofátlanok. Borostyánnal is csak szívok, párszor már sikerült mínuszba fordulni. Emiatt a sasok és fák egyelőre kiesnek. Talán majd a káosz legyőzése után lehet sokat szerezni, a végigrabolt területeket könnyű lesz elfoglalni - már ha persze bírom arannyal, egyelőre ez is probléma.

tl;dr katonai egységekkel elégedett vagyok, gazdasági része kicsit nehéz.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 16.12.08. 23:03 #12
davkar9
Jó lesz ez, meg is volt az első győzelem kétszeres túlerő ellen. Oké, orkok voltak, de a farkas lovasaival nagyon be akart keríteni. Íjászaim is kezdtek már kifogyni, amikor is szépen jött az össznépi pánikhullám.

Úgy érzem csak egy hibája lesz a kampánynak, a városok. Minden települést el lehet foglalni, a romok helyére pedig egy lvl1-es főépület kerül, 1 építési slottal. Első végigjátszás után majd kiderül, hogy mire érdemes rágyúrni. Fővárosom is eléggé védtelen, ahogy elnéztem falat nem igazán lehet felhúzni és a po is problémát jelent. Meg is jelent egy lázadó sereg én pedig még 2-3 környire vagyok tőle. Többieknél ugye működik az a taktika, hogy falat fel, aztán élőben levezénylem a meccset az íjászokkal. Remélem nem az lesz, hogy egy lépés különbséggel kergetőzünk és oda-vissza foglalgatjuk egymás épületeit a géppel.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 16.12.08. 20:42 #11
davkar9
Menü alapján ezúttal mindkét hős kapott egy-egy minikampányt, a többi contenttel együtt így máris nem olyan sovány ez a tartalom ezért az árért. Pár lépést mentem még csak, franciákon jó lesz majd kipróbálni az elfeket. A térképen elég szembetűnő a változás, a Parravontól keletre lévő nagy erdős területen osztozunk 3 másik elf frakcióval. Teljesen kinyílt ez a körzet, most már könnyebben közlekedhetünk a déli részeken, nem kell mindig hajóra szállni Tileánál.

Ingyenes finomságok is érkeztek. A Birodalom új hősöket kapott, a jáde és a szürke mágust, a spellek előnézete alapján ez az utóbbi igen csak ígéretes! Beastmen tulajok kaptak egy új vezetőt, aki Nordlandnál kezd és a hárpiák is bekerültek a frakció kínálatába. Statok alapján úgy a vargheist felére saccolom, amit a létszámmal lehet majd ellensúlyozni.
Simple. Eternal. Beige.
9213 levél
Válasz 16.11.18. 07:08 #10
davkar9
És már érkeznek a Wood Elfek is! Beastmen után ezt a frakciós árat egy kicsit soknak érzem, de egye fene, nem akarom, hogy leálljanak, megérdemlik.

Kicsit a The King & The Warlordról. A kezdőpozíció mindkettőnél jó volt. Jó az alap ork és törp start, de mindig azzal kezdődött, hogy a jobb sarkot teljesen elfoglaltam aztán mehettünk a többi irányba. Itt most annyi változott, hogy célszerű minél előbb karak eight peaks felé terjeszkedni, csak ugye a távolság miatt ez egy kicsit nehezebb, ugyanakor a kezdőegységekkel is szépen lehet pusztítani a környékbelieket, ha éppen úgy alakul. Skarsnik "hátránnyal" indul, csak ott lehet ork egységet venni, így a kampány nagy részében a goblinokra kell támaszkodni. Túl lehet élni és az alacsony áruk miatt hamar vissza lehet tölteni a veszteségeket. A squigek persze mindent visznek, tömény, nagybetűs FUN velük játszani! Törpökről nem nagyon lehet mit írni, továbbra is a kedvencek. 4 ajándék hőssel kezdünk (ősök szellemei), korai csatákban és szabotázsakciókban nagy segítséget jelentenek.

Mindenki kapott egy ingyenes ork vezetőt is, egyben "frakciót" is, ő az ork területek keleti részéről kezd. Vele még nem próbáltam, de az induló pozíció miatt jó alternatíva lehet ork játékosoknak.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.