Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» XCOM: Chimera Squad teszt – Speciális alakulat [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: XCOM: Chimera Squad teszt – Speciális alakulat
Az XCOM sorozat mellékága eltér a megszokott formulától és bátran kísérletezik újdonságokkal.

XCOM: Chimera Squad

XCOM: Chimera Squad
A legutóbbi XCOM: Chimera Squad cikkek, hírek
3722 levél
Válasz 20.05.02. 18:55 #10
Shadowguard
Azóta a végére értem, egyszer az utolsó pályán is sikerült ezt eljátszania, mikor a második liftes kör jött fel. Ott mondjuk komolyan anyáztam, mert a visszatöltés után nem történt semmi, az egész küldetést újra kellett indítanom.
Attól függetlenül nem volt rossz játék, néha azért komolyan kellett taktikáznom, hogy egy-egy küldetést meg tudjak oldani hibátlan vagy ahhoz közelítő eredménnyel (nálam az XCOM stílusú játékokban ez muszáj). Mondjuk Blueblood sokat segített, szerintem az egész játékban magasan ő a legerősebb karakter.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4 levél
Válasz 20.05.02. 17:52 #9
Puddle
@Noggle A belefektetett energiát én pont erre az általad is kiemelt 3 új mechanikára értettem, valamint, hogy a már XCOM2-ben megismert elemek bár újrafelhasználtak, teljesen jól működnek. Nyilván itt nem egy teljes értékű játékról beszélünk a jelenlegi ára (10-20 euró) pedig "ennyi" munkáért szerintem teljesen korrekt. Főleg ha a végeredmény egy élvezhető játék. A cikk elején említem is, hogy ez inkább egy standalone epizód mint a sorozat tényleges része.

@Shadowguard Érdekes, mert én egy-két grafikai bugon kívül mással nem találkoztam az egész végigjátszás alatt (egyszer egy enemy kifutott a mapról, aztán visszateleportált ahova eredetileg érkezni szándékozott volna), furcsa, hogy sokaknak fagyások vannak az erősítések megérkezésekkor.
3722 levél
Válasz 20.05.01. 11:43 #8
Shadowguard
Azóta sikerült még párszor előhoznom. Direkt figyeltem a menekülési zónás részre, de nem működött a dolog. Egyszer sikerült úgy befagynia az erősítésnek, hogy valami vackot kellett volna szétlőni, hogy ne jöjjön erősítés. Az egyik figura bejött szépen, a második megállt egy helyben. De most legalább már nem "resetesre" fagy, másfél perc gondolkozás után kidobja a hibaüzenetet.
Attól függetlenül jó ez, már lassan a végére érek a sztorinak Attól függetlenül a hiba az bosszantó, de próbálom kerülni a VIP-es küldiket. Érdekel hova fog kifutni a vége. Azért csak megérte az árát
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1589 levél
Válasz 20.04.29. 09:56 #7
Baracklekvár
Egy típushibát fedeztem fel csak a játékban: ha egy-több karakterünk az elmenekülési zónában van, de nem menekült el (mert pl. fedezné valakinek a visszavonulását), akkor az ellenséges erősítés érkezésekor "megfagy" a játék. Ha ezt az esetet elkerülöd a játék jelen állapotában, akkor lehetséges úgy játszani, hogy soha semmilyen probléma nincs.
26670 levél
Válasz 20.04.29. 09:25 #6
Peace
Csak kipofozzák! Majd a Gears Tactics-al hangolódok erre. Hátha addigra már jobb lesz a helyzet.
3722 levél
Válasz 20.04.29. 05:37 #5
Shadowguard
Hát, tegnap játszottam vele egy darabig, a játék tetszik, érdekesen megbolondították az XCOM-alapokat, de úgy látszik én azok közé tartozok, akiket nem szeret a program.
Négy óra alatt háromszor fagyott ki, a harmadik után jegeltem. Ahogy nézem a neten nem egyedi eset az enyém, másoknak is csinálja ezt amikor erősítés érkezik. Amikor sikerült visszatölteni akkor meg csak írta az erősítést, de meg már nem érkezett...
A játék eredeti, a driverek, programok frissek, az első patchig ez kuka...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10775 levél
Válasz 20.04.28. 09:14 #4
davkar9
+1 10€ vicc érte. Aki szereti a sorozatot/műfajt, az valószínűleg úgyis megveszi, amíg az akció tart. Egyébként a teljes árat is megéri, mert bőven van benne annyi tartalom. Alsó hangon 3 végigjátszás összejöhet a frakciók sorrendjétől függően (extra küldik/nehézség/dialógusok), ami nehézség/rng/játékos ügyességtől függően 40-60 órányi szórakozást kínál.
1589 levél
Válasz 20.04.27. 14:31 #3
Baracklekvár
Én remekül szórakoztam a játékkal, s enyhe költői túlzással együltömben játszottam végig. Lehet, hogy nem kellett hozzá sok befektetett munka, de ha jobban szórakozok vele 15-20 órán át, mint egy dollár százmilliókból fejlesztett 5 órányi Callofduty-val, akkor én erre szívesebben adtam ki a kedvezményesen 10eurómat, mint az akármelyik CoD-ra az 50+ eurót.

Nem várom el, hogy sokat dolgozzanak valamin. Azért akarok fizetni, hogy én jól szórakozzak. Ha ez nekik meg van pikk-pakk, akkor win-win.
224 levél
Válasz 20.04.27. 12:42 #2
Noggle
Azért némileg vitatkoznék a befektetett munkát illetően. Igazából rengeteg asset, mechanika, képesség, animáció egy az egyben az XCOM2 kódjából lett átemelve, beleértve a bugokat is. Még a randommap generátor is egy az egyben XCOM2-ben megírt kódot használja.
A Global map meg XCOM:EU, csak nem pániklevel, hanem unrest és nem satelite-t rakunk a zónákra, hanem field teamet.
Igazából három újdonság van: A Breach mechanika, a körsorrend, illetve a premade team.
Igazából egy korrekt DLC tartalom lenne XCOM2-höz, 20 euró feletti árat viszont semmiképp nem ér.
26670 levél
Válasz 20.04.23. 15:22 #1
Peace
Teljesen jól hangzik!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.