Az van Pras, hogy a SF1 még CM2 motorral ment, ez pedig tök ugyan az (pl a DLC-k egy az egyben a SF-hez megjelentek) csak CM4-es motorral. Én eléggé lemaradtam CM ügyben (volt azóta Black Sea) de elhiszem, hogy sokat fejlődött a cucc. Az biztos, hogy nem grafikában, mert a kapott sceenshotoknál még az itt nálam telepített SF1 is jobban néz ki (mivel felraktam pár szépészeti modot).
Tudom, hogy nálad a CMBB az etalon, de nekem nagyon bejött az CMSF. Készítettem is rá két nagyobb kampányt, meg pár kisebb küldetést. Amikor megjelent a keleti frontos része nagyon örültem, de sajnos nem jelent meg hozzá magyar DLC. Nekem igazából a CMBB varázsát a magyar egységek, a magyar küldetések adták. Ha ez nincs, akkor azért az SF jobb. Még ennél a (később megjelent) keleti frontosnál is (látod nem is emlékszem a címére sem). Viszont a CMSF adott jó pár élvezetes órát: a Bradley-k bushmastere, a gyalogság Javelinje...
Ami szerintem gáz lesz, ha a Steamen is 60 USD-ért próbálják majd árulni. Na az botrány lesz. A DLC-ket meg darabját 30-ért.
nekem már az is fura, hogy BFC bevette a buliba a nagy konkurrens Matrix games, de hogy még a steamre is kimerészkedtek... Kicsit reménykedek azért, hogy a nagyobb piac, meg a Steam gonosz szelleme lenyomja a BFC pofátlan árazását. De majd meglátjuk.
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Dátumot kapott a Combat Mission Shock Force 2 [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Dátumot kapott a Combat Mission Shock Force 2
A stratégiai játékban egy fiktív szíriai konfliktusba csöppenünk.
Amibvalens érzéseim vannak. Először is, próbálom kisütni, hogy miben lesz ez számottevően más az SF1-hez (vagy, ha némileg epés akarnék lenni, a '11-es CMBN-hez) képest az alap játékmechanikát tekintve. Bármilyen szép is ez a profi píár-videó, a feature list felett csak vakargatom a fejem. ...és akkor meg még nem jelent, de valami három DLC már kiírásra került hozzá. Derék. Értem én, persze, hogyne érteném, de akkor is valahol visszagondolok mondjuk a CMBB-re, ami a mai napig olyant tud, amit semmi más.
Valószínűleg bölcs döntés volt tőlük a modern színterekkel szórakozni, mert ami a világháborút illeti, ha jobb szimulációt szeretnék, ott a Graviteam Tactics, ha pedig jobb játékot, esélyesen lehetne írni egy listát. Az SF2-nek legalább ott áll a zászló, hogy a szűk műfajt tekintve nem igazán proliferál a konkurencia.
Valószínűleg bölcs döntés volt tőlük a modern színterekkel szórakozni, mert ami a világháborút illeti, ha jobb szimulációt szeretnék, ott a Graviteam Tactics, ha pedig jobb játékot, esélyesen lehetne írni egy listát. Az SF2-nek legalább ott áll a zászló, hogy a szűk műfajt tekintve nem igazán proliferál a konkurencia.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Az Assassin's Creed Mirage is játékmenet-bemutatót kapott
- 2. Várható megjelenések – 2023. június
- 3. Jodie Comer és David Harbour keltik életre az új Alone in the Dark főszereplőit
- 4. Street Fighter 6 teszt – A Capcom legendás szériája ütősebb, mint valaha
- 5. Év vége felé jöhet a Terminator: Dark Fate - Defiance
Legfrissebb fórumtémák
- 23:39
- Diablo IV [224]
- 15:51
- Szét*** az ideg [4330]
- 12:21
- Több éves késés után heteken belül itt a Six Days in Fallujah [hozzászólások] [1]
- 11:28
- Nyereményjáték! [3095]
- 11:15
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1424]
- 11:10
- GG - GameGuess játék [127]
- 08:25
- Nyertesek [82]
- 21:41
- Az ellenséges vonalak mögött taktikázhatunk a Classified: France '44-ban [hozzászólások] [1]
- 16:36
- God of War: Ragnarök [26]
- 16:13
- Sorozatok [10680]
A hét fejlesztője