Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters

10725 levél
Válasz 22.07.02. 21:14 #70
davkar9
Igen, direkt úgy is készültem. Megvan mindkét csapat, de emiatt a hülye rendszer miatt az advanced classokból kellett pár próbálkozás mire jókat kaptam.
26358 levél
Válasz 22.07.02. 20:53 #69
Peace
Az ugye megvan, hogy két 4 fős fullos csapat kell az utolsó küldetésre? Olvastad? A játék nem figyelmeztet erre.
10725 levél
Válasz 22.07.02. 20:48 #68
davkar9
Ez a commune nem rossz ötlet, mert rendesen (nem easyn, nem minden fos rng event után visszatöltve) játszva biztos hullanak annyira az emberek, hogy ki legyen használva. Viszont ehhez kötni, egy vagy-vagy rendszerrel felszerelve a pontelosztást elég nagy faszság volt... Őrizgettem már mióta a selejtes, rossz statos és gyárilag szarul felhúzott katonákat mondván lesz majd rendes respec. Így lényegében nincs értelme küldi után katonát venni mert hiába ad nekem lvl7-est ha kb "használhatatlan"...

A gránátok és passzív cuccok mintájára a páncélok is lehetnének fejleszthetőek, mert futottam bele olyanokba aminél van lvl2 és 3 változata is ugyanannak. 10+ ~egyforma páncél után nehéz kicsit nyomon követni, hogy ki mit használ (pucér deedek miatti csere, fő csapat levetett holmija), és érthetetlen módon eladni sem lehet őket.
3614 levél
Válasz 22.07.02. 13:53 #67
Shadowguard
Na mondjuk én sem tudom, hogy lehet-e, ha mégsem akkor ígyjárás van. Maradok OP és röhögve bedarálom a káosz erőit. Ebben a stílusban úgysem szeretem a soulslike nehézséget.
De igen, ez a hasonló játékoknál sajnos sokszor előjön, hogy egy ponton túl erős lesz a csapat és utána már nincs ellenfél.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.07.01. 11:35 #66
Peace
Mondjuk amikor én játszottam, akkor sajnos menet közben nem lehetett nehézséget állítani. Nem tudom ez kapott-e peccset. Tényleg nagyon hamar OP lehet a csapat a kezdeti bukdácsolás után és onnantól meg nem az igazi. Mondjuk a végső misszió így is képes volt megizzasztani azért.
3614 levél
Válasz 22.07.01. 11:20 #65
Shadowguard
Egyébként gondoltam rá, de úgy gondoltam majd csak a Craftworld után. Csak egy ideje most háttérbe van szorulva a játék, pedig be kellene fejezni, mert ez nem állapot, hogy nem csak a backlogom szapprodik, de a félbehagyott lista is
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.07.01. 11:02 #64
Peace
Akkor ideje feltolni a nehézséget!!! Ez nem állapot!
3614 levél
Válasz 22.07.01. 10:50 #63
Shadowguard
Én bizony újrakezdtem. Nem is az RNG miatt, csak amit itt is írtam, nem volt jó a lefedettség és baromira idegesített. Második nekifutásra jobban figyelek a lootokra (igen, megy a save scumming ezerrel), így azért időnként már nevetséges mit össze lehet hozni. Két purgator most is, mindkettőnél stunolós gránát (már T2-es), megnövelt hatótávval és ammoval (3-3 darab gránát van náluk így). Jelen helyzetben egy marine-t is egy gránát elkábít. Az interceptor meg beteleportál és kivégez mindenkit. És közben ömlik a plusz AP
Nekem megérte az újrakezdés, így mostanra tényleg azt lehet érezni, hogy igazi tökös kemény legényeket irányítok, akik előtt hullanak az eretnekek. Nem a helyi parasztok SM cosplay versenyének győztesei keveredtek a csatatérbe a papír páncéljaikban
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.07.01. 06:02 #62
Peace
Az Xcom-os hozzáállás ismerős. Nagyon gyorsan szemléletet kellett váltani. Pajzs, pajzs, pajzs és pajzs!!! Minél előbb feltolni maxra az Aegis shield-et minden aktívan használt lovagnál! És onnantól, hogy megvan a csapatteleport kártya, már röhögve teljesíthető a küldetések nagy része sérülés nélkül. Én is beszoptam a "nem lehet semmit javítani/építeni a hajón" BUG-ot sajnos. Az utolsó pár 100 napra már így maradtam. Remélem azóta javították már, nagyon sokan írtak miatta a Steam-re...
10725 levél
Válasz 22.07.01. 00:45 #61
davkar9
Rngvel elég sok mínuszt beszoptam plusz túlságosan xcomosan álltam hozzá a játékhoz. Most pl kaptam egy minden küldi servitort ad buffot és egy építési sebességet növelő 40 napost, így azért gyorsan fel tudtam húzni a hajó szükséges részeit. Elsőre az volt a baj, hogy nem volt semmim az ellenséges hajók ellen, warpstormok pedig szétkúrták a különféle rendszereket. Folyamatos tűzoltás ment a fejlődés esélye nélkül. Servitoros küldin ott csücsül a hajó, game over maaan. Rendes csatákban meg ha nem is áthidalhatatlan, de elég széles szakadék volt köztem és az ai között, egyszerűbb, és így utólag jobb is, volt újrakezdeni.
26358 levél
Válasz 22.06.28. 15:56 #60
Peace
Újrakezdeni? Kizárt!!! Én is pedig 1-2 alkalommal a sírógörcs közeli állapotban voltam és egyes munkanapokat végigagyaltam, hogy adjam-e fel és kezdjem-e elölről. Örülök, hogy nem tettem. Mondjuk a holtponton túl esve pedig már túlságosan gyenge is, aztán az utolsó küldetéssel megint olyan szinten mocskosul megszívat, hogy csak na. Voltak balance gondok rendesen.
10725 levél
Válasz 22.06.28. 14:49 #59
davkar9
Közel 400 napot belenyomtam elsőre, de olyan rondán megbasztak, hogy majdnem töröltem a picsába. Én is rontottam, mert nem sikerült minden részletét elsőre kitanulni és x elemeket mire megértettem, már késő volt javítani plusz az rng is 10-ből 9 alkalommal ellenem dolgozott. Pl egy teljes ciklusban ki voltam zárva a grandmaster hisztizése event miatt az armoryból, amikor már tudtam volna venni jó cuccokat.

Másodjára már jobban haladok. Csatákat is jobban bírom, gearre, képességekre is tudatosabban gyúrok. A központi-kezdő passzív képesség elég jó iránymutató, hogy milyen irányba érdemes elvinni egy karaktert - erre első körben csak olyan átlag lvl 5 körül jöttem rá. Pl purgator->nehézfegyverek spec adná magát logikusan, de a 2. starterem bolter traittel kezdett, ami kb. értelmetlenné tette a karaktert. Próbaként adtam neki egy hammert és egy egész kellemes közelharci karakter lett. Ha lőni kell, akkor a bolterrel ugyanannyi a range, mint a psycanonnal. Sebzés kevesebb, de sokkal mozgékonyabb és hatékonyabb így.

Sztoriban craftworld után voltam, most igyekszem hanyagolni a főszálat, amíg lehet/jobban felépítem a csapatot.
26358 levél
Válasz 22.05.23. 10:10 #58
Peace


Guillimant teljesen meg is értem amúgy. Nem is tudom már melyik könyvben ecsetelte, hogy mennyire rosszul van ettől a visszataszító 41. évezredtől és fel nem foghatja hogy jutott ide az emberiség. Nem lehet jó erre ébredni.....
10932 levél
Válasz 22.05.23. 09:52 #57
MattMatthew
Ezt meg ezt csak itt hagyom!

Legalább beindultak a GK meme-ek a játék miatt!
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
26358 levél
Válasz 22.05.19. 06:06 #56
Peace
Semmi jelentősége, így is meglesz a kampány. Fölösleges idegeskedni.
3614 levél
Válasz 22.05.18. 23:03 #55
Shadowguard
Ja nem, az újraindítás nem amiatt van, mert rágörcsölök (jó, azért, csak nem erre). Tegnap jó öt percig matekoztam hogy lehet vajon minél hatékonyabban lefedni a pályát, a végén rá is kerestem, hogy vajon én vagyok vaksi vagy tényleg nem elég a prognosticar. És nem, két bolygó kimarad az optimális leosztással is. De sikerült nekem is rájönnöm ki az optimális, cserébe idegesít, hogy nem az van
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.18. 22:21 #54
Peace
Nem kell erre rágörcsölni meg ilyen miatt újraindítani. Majd meglátod mi lesz. Pont ez a lényege, hogy elkerülhetetlen a helyzet eszkalálódása. Ennek is megvan a maga varázsa.
3614 levél
Válasz 22.05.18. 20:44 #53
Shadowguard
És egyébként mi történik, ha felmegy ötre a fertőzöttség? Nehezebbek lesznek a küldetések vagy akkor arra a bolygóra mese nincs, mehet az Exterminatus? Utóbbi megoldásnak úgy érzem lennének előnyei, pont azt néztem van achi, hogy használjam ötször a kampányban, az máris csökkentene a térkép méretén.
Egyébként is motoszkál bennem, hogy újra kezdjem a kampányt. Zavar, hogy nem lehet újraosztani a prognosticar-t és egy rossz helyen van. A fene se tudta, hogy így megnő a térkép
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.16. 19:44 #52
Peace
Nagyon komoly volt a végső összecsapás, szerintem volt bő 2,5 óra összesen! Egy igazi érzelmi hullámvasút, itt aztán volt minden! "Ez simán menni fog!", "Ez elég necces.", "Na ne, ilyen a világon nincs!!!", "Ez teljes képtelenség!" és a "Mind meghalunk!!!" is elhangzott. De meglett végül és egyik lovagom sem rogyott földre! Mondjuk a végelszámolásban nem számít, csak engem töltött el jó érzéssel.
10932 levél
Válasz 22.05.16. 11:14 #51
MattMatthew
Eléggé eretnek szövegeket tolsz itt ám!
Mi lesz a következő? Ha az inkvizítor felszólít Fenris porig égetésére akkor nemet fogsz mondani neki?!
[reg:Months of Shame]
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
26358 levél
Válasz 22.05.16. 11:01 #50
Peace
Mindig gyanúra ad okot alapból egy Inkvizítor felbukkanása. Jó szívvel ajánlom az Eisenhorn, Ravenor könyvek elolvasását, kivételesen jók! The Magos-t is hozzá lehet csapni.
3614 levél
Válasz 22.05.16. 10:55 #49
Shadowguard
Akkor mondjuk úgy, hogy nem követte az ilyenkor elfogadott utat. Azért nem véletlenül orrolt meg rá a rend nagymestere és Ectar vagy Lunete is azt mondta, hogy ha Agravain élne ő nem adta volna oda át ilyen egyszerűen a parancsnokságot. Ezért is gyanús nekem a csaj, nagyon kapóra jöttem neki, hogy pont ott és pont jókor, közben még személyes indítékai is vannak... Gyanús, nagyon gyanús (Persze te tudod a végét, én meg csak agyalok ).
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.16. 10:41 #48
Peace
Az inkvizítor nem lép túl hatáskört, mert mindenre is kiterjed. Ha nagyon csúnyán letért az útról és ez felkelti az Invizíció figyelmét, akkor behívathatják/levadásztatják. De a Szürke Lovagok hajóján minden további nélkül átveheti a parancsnokságot és kedvére utasíthatja a rendházat bármire is.
3614 levél
Válasz 22.05.16. 10:33 #47
Shadowguard
Nem is annyira a felszerelés miatt érdekel, csak zavarja a kis maximalista lelkemet, hogy nem tudom megcsinálni mind a hármat. Hát milyen aljas megoldás már ez?

Az inkvizítor csaj nekem első látásra sem volt szimpatikus, de legalább a nagymester is rendre leugatja Szóval nem csak szerintem lépte túl a hatáskörét
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.16. 08:06 #46
Peace
Neeee!!! És találtam most ilyet! LOL
26358 levél
Válasz 22.05.16. 08:04 #45
Peace
Nálam is megmoccant valami beteges vonzalom irányába amúgy. Mármint rühellem meg ott éktelenkedik a seb is az arcán, de mégis olyan kis fincsike.
10932 levél
Válasz 22.05.16. 07:39 #44
MattMatthew
"Mindenesetre az inkvizítor csaj egyre kevésbé szimpatikus, nem lepne meg, ha kiderülne, hogy tényleg eretnek a nyavalyás"
Awww... csak pár videót láttam, de ott nagyon waifu material! Amúgy inkvizítorból csak kezdő van, meg eretnek, nem tudtad?
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
26358 levél
Válasz 22.05.16. 06:17 #43
Peace
Ne görcsölj a küldetéseken. Nekem is csak a célegyenesben volt már olyan, hogy foglalkoznom kellett a fertőzöttséggel. Én is mindenáron elakartam jutni mindegyik küldihez, de felesleges. I-II-es szintű felszerelésekkel is röhögve el lehet lenni normál nehézségen. Persze a III-as páncél jól néz ki, de úgyis csak annyi ideig látod, amíg a küldetés előtt felszereled a csapatot.
3614 levél
Válasz 22.05.15. 23:11 #42
Shadowguard
Nah, azért ez a craftworld küldetés kicsit szívás volt a végén, kellett egy pár kör mire sikerült sérülés nélkül lecsapni azt a nagy démont. Addig kellett keverni a lapokat amíg lement egy körben.
De legalább megmutatkozott a purgator ereje is. Bejött három chaos marine, kaptak két gránátot, egy onslaughtot és eldőltek. Ezt eljátszottam kétszer is.
Mindenesetre az inkvizítor csaj egyre kevésbé szimpatikus, nem lepne meg, ha kiderülne, hogy tényleg eretnek a nyavalyás

warcat: Igen, ezt már felfedeztem, de egyelőre inkább arra próbáltam tekerni, hogy legyen elég servitorom a fejlesztésekhez. Mondjuk most jól megnőtt a terület is, pedig így is csak két küldetést tudok megcsinálni a háromból. Pedig már a prognosticarokkal is próbáltam trükközni, de a harmadikhoz képtelenség odaérni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2014 levél
Válasz 22.05.15. 22:23 #41
warcat
Egy tipp, hogy hogyan szerezz neked való felszerelést: (nyilván a 'farmolás' előtt érdemes minél jobb elérést szerezni a Titan fegyvertárához)
ments nem sokkal mielőtt megérkezik a 3 bloom küldetés, a jutalmakat meg lehet nézni, ha nem adott olyasmit amit szeretnél akkor reload.

Pl a küldetések a távolsági kategóriában storm boltert szoktak szórni az esetek többségében, így a purgatorok rank 9-ek lettek miközben csak a twitch-ről származó rank 1-es psilencerek voltak nekik.De miután rájöttem erre, kiszedtem gyorsan 2 db rank 3 puskát nekik.
26358 levél
Válasz 22.05.15. 21:30 #40
Peace
Lehet majd ha kedvem lesz pár év múlva újra elővenni, akkor meglesem a távolsági harcot. Nekem sokkal jobban adja a 99% közelharc. Justicar kapta meg az előrendelési bónusz III-as mastercrafted kalapácsot, azzal kegyetlenül aprít. Majd akkor lesz jó móka, amikor már fejlesztheted a felszereléseidet tisztasági pecsétekkel.
3614 levél
Válasz 22.05.15. 21:19 #39
Shadowguard
Aha, és mit gondolsz mivel puhítom fel előtte az enemyt? A 2 purgatornak összesen 12 gránátja van, megnövelt hatótávolsággal, mellé az egyik újított egy Tier2-es ágyút, szóval az onslaught laza nyolcat sebez (ha rájövök mit kell kifejleszteni a fegyver upgradehez lesz az 9 is).
Egyedül csóri justicarral nem tudok mit kezdeni, van nála T2-es bolter meg kard, kapott egy egész jó Terminator armort (nem növeli a WP-használat a warp számlálót), de a harcok 90%-ában annyi a dolga, hogy adjon AP-t az interceptornak. Meg kapott egy servoskullt, azzal szedem ki a magokat, mert jellemzően a leggyengébb ellenfélben van a seed.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.15. 20:04 #38
Peace
Én mondtam. Szórakoztok itt a purgatorokkal. 750. nap környékén vagyok, emlékeim szerint.
3614 levél
Válasz 22.05.15. 19:47 #37
Shadowguard
Nálam 13,8 óra, érzésre még nagyon a sztori elején járok, most akarok menni az elda craftworld-re. Nem sietem el, 174. nap, lassan meglesz az első maxos karakterem. Azért ez az interceptor kegyetlen. Mikor már a beteleportálás pillanatában megöl három kisebb ellenfelet és aztán ugyanabban a körben még ötöt...
Oké, ehhez meg kell puhítani az ellenfelet és több minden is kell hozzá (stratagem és justicar bónusz AP egész pontosan), de akkor is... Veszett egy karakter.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.15. 19:36 #36
Peace
Wow! Van olyan accsim, ami a játékosok 1,8%-ának van meg. 39,7 óránál járok amúgy. És igen, kell a 2*4 fős csapat a végére és sehol nem figyelmeztet erre a játék. Egyelőre elég rosszul áll a szénám, de majd holnap kiderül, hogy tudom-e teljesíteni.
26358 levél
Válasz 22.05.15. 19:32 #35
Peace
Basszus az uccsó csatánál vagyok, de most 7-től éjjelig D&D-zünk. Várnom kell holnap meló utánig.
3614 levél
Válasz 22.05.15. 11:47 #34
Shadowguard
Köszi, ez egy hasznos tipp Eddig én is végig egy csapattal toltam, bár nekem még csak ötös szintűek a lovagok. Egyébként a pontokat újra lehet osztani? Mert tök jó, hogy ad nekem a játék egy négyes szintű interceptort, ha nem úgy szintezi ahogy én szeretném. Akkor már jobban járok, ha egyszerűen felveszek egy alap egységet Bár legalább már adott egyet. Idáig volt egy Purgator meg ez, egyébként mindig az Apothecary-t erőltetné.

Viszont jó volt a tipp, hogy első körben a hajtóműveket fejlesszem. Két küldetésre simán elérek, a harmadik még pálcás. De tegnap már végre lett elég servitorom, szóval bízom benne, hogy most már mind a hármat el fogom érni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.15. 06:18 #33
Peace
Valamiért itt nem nyerte el a tetszésemet a távolsági harc és nagyon hamar el is felejtettem a purgatort. Justicar+2 Interceptor+Apothecary. Tegnap este lett kész a második csapatom is, végre ott is mindenki 9-es! Minimális spoiler, de ennyit csak elmondhatok, mert én is full véletlen futottam bele Steam fórumon. Állítólag a játék semmilyen formában nem figyelmeztet rá. Szükség van egy második fullos csapatra is a játék legvégére, különben teljesíthetetlen a küldetés. Én nem is foglalkoztam ezzel, mert a maxos szintű 4 fős csapatomat nem kellett pihentetni. Úgyhogy lázasan kezdtem el 3-as szintről feltápolni a team Bétát. Mondjuk szerencsére hamar meglett 300%-os XP szorzóval.
Úgy érzem, hogy kicsit túltoltam a fejlődést, mire eljutottam oda, hogy már a célegyenesbe kanyarodtam. Mert én csak csinálgattam a küldetéseket, fejlesztettem a kártyákat, építgettem. Aztán mire tegnap megérkeztem az első boss-hoz, 2 kör alatt szétkapta 2 emberem, köpni-nyelni nem tudott. A második kettő oda sem ért hozzá.
2014 levél
Válasz 22.05.14. 18:58 #32
warcat
Sima normalon próbáld ki a justicar - purgator -purgator - interceptor kombót.Mint kés a vajon
Purgatoroknak psilencert a kezébe, a scatter shot brutálisat sebez miután kiraktad az extra ammo talenteket.Mellé astral aim, mental focus és rapid reload a többi érzés szerint.

Tényleg a legeleje a nehéz csak.Justicar az elején tankol terminator páncélban, aktivál aegis shield-el, később meg hatalmasakat csapkod egy kalapáccsal pl.
3614 levél
Válasz 22.05.14. 18:46 #31
Shadowguard
Pár küldetést mentem eddig, kell taktikázni meg visszatölteni szorgosan, de eddig sikerült megoldani mindent sérülés nélkül. Az egyetlen kivétel egy event volt, beküldtem a csapatot valami roncsba, le is sérült mindenki. De kaptak bónusz XP-t meg fel lett pörgetve a gyártás és sérülten is mehetnek harcolni.

Apothecary-t nem használom, sikerült szereznem requisionből egy lvl hármas purgatort, szóval egyelőre abból van inkább kettő. Healer a én stílusomhoz úgysem kell és a területi képességük hasznos a nagyobb csapatok ellen. Mondjuk az interceptor is egyre nagyobb kedvenc, elég aljas az a teleport
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.10. 13:52 #30
Peace
Itt ami keresztül húzhatja a számítást, az mondjuk olyan ellenfél típus, aki képes védeni a közelharci támadást. De abból is csak az elsőt például. Én próbálkoztam távolsági fegyverrel, de pár küldetés után el is engedtem. Justicar kalapáccsal, egyik Interceptor erőkarddal, másik dupla szablyával, Apothecary meg a kis Narthecium-al aprít! Így közelharccal mindent is szétkapunk.
3614 levél
Válasz 22.05.10. 12:33 #29
Shadowguard
Igen, én is azt néztem a streamek alapján meg amikor mondtad, hogy itt nincsenek találati százalékok, hogy ez a harcrendszert tekintve az Arthurhoz közelebb áll. Ott ugye a találati százalékokkal lehetett trükközni. Itt muszáj leszek addig kísérletezni, amíg nekem tetsző eredmény lesz. Ha a fene fenét eszik akkor is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.10. 09:56 #28
Peace
A teljesítményproblémák megint egy érdekes kérdés. Sokan írják, hogy a Denuvo a ludas és az okozza. RTX 3090-esek sírnak, hogy beesik 15-20 FPS-re. Úgyhogy nekem nagy mázlim van amiért nincsenek ilyen gondjaim max grafikán nagyon szépen fut 1440p-ben. Néha megakad gondolkodni az ellenfél körénél ilyen 1-1 másodpercekre és az olyan érzés, hogy mehetne ez gördülékenyebben is, mert nem igényelhet egy ilyen játék ennyi erőforrást. Meglátjuk, hogy mit lépnek, mert kiírták már, hogy olvassák a visszajelzéseket és dolgoznak rajta. De szerintem Denuvo-t nem fogják kiszedni. Egyelőre biztos nem, mert hatásos.
26358 levél
Válasz 22.05.10. 09:52 #27
Peace
Na kezdi összeszedni magát Steam-en, már 72%. Igazából elkerülhető lett volna ez az egész lepontozás, ha nem rejtik Twitch drop-ok mögé a felszereléseket. Amik mint utólag kiderült némi kis pluszt is nyújtanak, én azt hittem eleinte, hogy csak kozmetikai kellékek. Szóval maguknak csinálták, pedig amúgy hihetetlenül hangulatosra sikerült a játékuk és nálam egyelőre le is taszította a Mechanicus-t a trónról.
Szóval 25 óra után és a Steam-et olvasgatva a tapasztalataim. Valóban megdöbbentően nehéz tud lenni az elején ,mert teljesen más taktikát igényel, mint az Xcom. Az első pár küldetés után kezdett el nekem is kerekedni a szemem. Pillanatok alatt szétkapták az lovagjaimat. Több küldetést úgy úsztam meg, hogy a küldetés cél el lett végezve, 2-3 emberem a földön haldokolt és az utolsóval meg menekültem elfele, hogy meglegyen a 3 kör utáni kivonási teleportálás. És akadt olyan misszió is, amit már majdnem feladtam, hogy képtelenség. És ebben igazuk van a Stream-en síróknak, mert egyetlen kör alatt teljesen el**aródhat minden. Megjelenik 2-3 osztag, ráadásul a célpontnál felbukkan két Hipertér kapu is, hogy a következő körben még két csapatot zúdítson a nyakatokba. Szóval amíg gyengébbek a lovagok és nincsen kifejlesztve a csapatteleportáció, addig kínszenvedős és baromi frusztráló lehet. Onnantól viszont jó világ van!!! Legalábbis én fellélegeztem nagyjából a 200. nap után. Biztos meg fog érni egy újrajátszást pár év múlva, mert balfék voltam és valószínű emiatt nem fogok soha III-as szintű felszerelésekhez jutni. Vagy max nagyon a végén. De igazából I-es szintűekkel is remekül lehet aprítani. A +60% űrhajó sebesség mielőbb legyen meg szerintem, hogy minél több küldetéshez el tudjatok jutni időben és a Gellar-mező megerősítést is érdemes megépíteni, hogy ne érjen semmi meglepetés az Immatériumban utazás során.
26358 levél
Válasz 22.05.10. 08:30 #26
Peace
Mindenkin lehet sisak. De egyébként van 7-8 féle fej (arc), páncél minden pontja kedved szerint átszabható, ott is van 10+ opció általában. Az elején kicsit foglalkoztam vele, de igazából úgyis olyan kicsit madártávlatból látod őket folyamatosan, hogy nem annyira lényeges. Mondjuk lassított akciókameránál oké, ott láthatod közelről pár másodpercre. De például zoom funkció tudtommal nincs. Legalábbis kontrollerrel nem találtam ilyet. Nekem annyi volt a lényeg, hogy sisak legyen rajtuk. Rühellem, ha nincs!
56 levél
Válasz 22.05.10. 08:17 #25
Metontour2
Mennyire lehet a karaktereket testre szabni? Adott fajtát csak adott módon vagy mehet pl. mindenkire sisak?
26358 levél
Válasz 22.05.10. 07:41 #24
Peace
Én meg a 391. napon jöttem rá hogy működik a requisition rendszer. Amikor a nagymesteri jelentés van, akkor sosem nyomtam rá a kérhető cuccokra, mert alacsony szintet írt. De igazából küldetésekből is csak I-es vagy max II-es holmik estek, de én meg legyintettem, hogy majd biztos később a kampány során esnek magasabb szintűek is gyakrabban. Hát nem!!! Tegnap véletlenül nyomkodtam a jelentés után a közelharci fegyverek és páncél opciókra és észrevettem, hogy mellette jobbra emelkedik a számozás és felette pedig írja, hogy most már II-es szintűeket közepes eséllyel dob REWARD-ként! Mondom bakker! Akkor ez befolyásolja a küldetésjutalmakat. Szóval egész jól lehúztam több mint egy évet alacsonyabb szintű tárgyakkal. Igazából nem tragédia, mert a kezdeti nehézségek után igazából már kimondottan szépen megy a történet. Van már két maxos lovagom is, ők már nem fejlődnek tovább. Egyedül a kampányküldetésen nyomorgattak meg rendesen, de lehet várnak még rá meglepetések. Végre elérhetővé váltak a tisztasági pecsétek is, szóval most már tudok olyan felszerelést feljavítani, aminél ott írta a lehetőséget, csak eddig lakat volt.
3614 levél
Válasz 22.05.10. 06:46 #23
Shadowguard
Castellan Warhamster
Most már csak gyorsan ki kell pörgetni az Arthurt, addig lehet kijön az első patch is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26358 levél
Válasz 22.05.10. 06:15 #22
Peace
Ezt az eretnekséget!!!
3614 levél
Válasz 22.05.09. 22:46 #21
Shadowguard
Ezer szónál is többet mind egy kép
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.