Fórum
Beszélgetés a játékokról
Na jó, most jutottam el arra a pontra, hogy lehet törlöm a francba az egészet és majd foglalkozok vele, ha sikerül rendes balance-t rakni a játékba. Amikor már nem az lenne a kérdés, hogy oldjam meg a csatát sérülés nélkül, hanem az, hogy embert ne veszítsek ott azért "kapják be a fejlesztők" érzésem van. Volt olyan próbálkozás, ahol az ellenfél első körében két lovagot vesztettem. De legalább teljesen indokolatlanul és magyarázat nélkül a harc elején kapok egy -33% sebzésdebuffot is, mert nehogy már könnyű legyen. Bő két óra után kapott tőlem az egész egy Alt+F4-et.
Közben meg az előző küldetésen például sérülés nélkül mentem végig, még táborozni se kellett. Mintha teljesen különböző csapatok dolgoznának egy-egy küldetésen, akik elvből nem is beszélnek egymással.
Közben meg az előző küldetésen például sérülés nélkül mentem végig, még táborozni se kellett. Mintha teljesen különböző csapatok dolgoznának egy-egy küldetésen, akik elvből nem is beszélnek egymással.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
A nyúl az!
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Azért Act3-tól érezhető a nehézség a játékban, tegnap egyik mellékküldetés bő két órába telt normálon. Többszöri nekifutásra sikerült csak megoldani a harcokat. Az unseelie egységek ritka szemét ellenfelek tudnak lenni és rengetegen vannak.
Egyszerre baromi idegesítően unfair és hihetetlen élmény, mikor tizedik nekifutásra végre megvan a megfelelő taktika egy-egy harc. Tiszta souls-like lett. De hogy magasabb nehézségen nem próbálnék rá az 100%.
És azért bizonyos dolgokat a Chaos gate jobban meg tudott oldani.
Egyszerre baromi idegesítően unfair és hihetetlen élmény, mikor tizedik nekifutásra végre megvan a megfelelő taktika egy-egy harc. Tiszta souls-like lett. De hogy magasabb nehézségen nem próbálnék rá az 100%.
És azért bizonyos dolgokat a Chaos gate jobban meg tudott oldani.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Igen, egyébként érezhetően lassabb. Mondjuk a harcrendszer itt annyiból szimpatikusabb, hogy mivel a harcok között nem körökre osztott nem megy el egy kör arra, hogy összerángassam az egységeimet egy kupacba
Meg nem kell egyenként, lépésenként araszolni előre az egységekkel, azon aggódva nehogy véletlenül beaktiváljam idő előtt az ellenséges patrolt.
Mondjuk haladni is akarok vele, ennek a 120 GB-nek lenne jobb helye is

Mondjuk haladni is akarok vele, ennek a 120 GB-nek lenne jobb helye is

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Én gondoltam, hogy most pár játékmentes nap után folytatom, de valahogy sok lenne most a körökre osztott téma. Lehet picit pihentetem. Na meg Chaos Gate után szerintem lassított felvételnek tűnne...
Na jó, azért néha a fejlesztők itt is fullba tolták a kretént. Morgana le Fey küldetését aki komolyan gondolta az szerintem álljon le a drogokkal. Elvileg 14es szintű küldetés, de az elején rögtön egy olyan csatával nyit, amiről elképzelni sem tudom hogy lehet megoldani ezen a szinten. Próba jelleggel visszavettem (!!!) a nehézséget Történet szintre és még ott is csak harmadik nekifutásra sikerült életben tartanom az egész csapatot. Mordredet konkrétan nem lehet előrevinni, mert ráugrik mindenki és egy kör alatt meghal. És akkor lehet újrakezdeni a kalandtérképről, mert kib@szott mentés persze nincs, átugratni nem lehet a beszélgetést az elején és harc előtt esély sincs menteni...
Következő csatában megint öt ilyen túltápolt ellenfél, kicsit előremozogva meg előkerült 2 íjász is a semmiből... Morgana ott rohadjon meg, ahol van.
Mondjuk közben kerestem videót, azért vicces, hogy 18-19. szintű csapat is éppencsak meg tudja csinálni az első harcot. De akkor francért kell azt írni, hogy 14es szintű küldetés?
Következő csatában megint öt ilyen túltápolt ellenfél, kicsit előremozogva meg előkerült 2 íjász is a semmiből... Morgana ott rohadjon meg, ahol van.
Mondjuk közben kerestem videót, azért vicces, hogy 18-19. szintű csapat is éppencsak meg tudja csinálni az első harcot. De akkor francért kell azt írni, hogy 14es szintű küldetés?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Úgy érzem Act 3-ban jön az igazi szívatás
Volt még egy-két újratervezős küldetés, de többnyire az említett küldetés után aránylag simán haladtam, még a Halászkirály is viszonylag könnyen lement. Viszont most bejöttek a tündék, azok ellen lehet újra kell tervezni az egész taktikámat.
Két karakter megfagyott, 1 megvakult, 1 elkábult és még nyolcan álltak velem szemben... Ott erős újratervezést igényelt a helyzet

Két karakter megfagyott, 1 megvakult, 1 elkábult és még nyolcan álltak velem szemben... Ott erős újratervezést igényelt a helyzet

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Na ez jól hangzik!
Jaja
Morality chart miatt kaptam egy extra felvehető lovagot, az utolsó csatában három elveszett lovag jött ellenem, ők is szorgosan használták a képességeiket, meg rengeteg sima elveszett is. Kellett taktikázni rendesen


...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Nah, van itt kihívás, csak akarni kell. Utolsó küldetésben az utolsó csatának nem is tudom hányszor mentem neki, de egy jó másfél óra volt, mire sikerült aránylag kedvezően megoldani.
Két lovag az ispotályban, 1 a katedrálisban gyógyul, egyedül Mordred úszta meg sérülés nélkül. Plusz a lovag akiért az egész hacacáré ment még a feltörekvők között várja, hogy valakit kirúgjak az asztal mellől. Koponyatöréssel és 10% élettel, szóval ha fel is veszem legalább két körig csak gyógyulni fog...
Ja és egy szinttel magasabb is volt a csapatom, mint a küldetés... A következőre muszáj leszek 1 szinttel alacsonyabb csapattal beugrani...
Két lovag az ispotályban, 1 a katedrálisban gyógyul, egyedül Mordred úszta meg sérülés nélkül. Plusz a lovag akiért az egész hacacáré ment még a feltörekvők között várja, hogy valakit kirúgjak az asztal mellől. Koponyatöréssel és 10% élettel, szóval ha fel is veszem legalább két körig csak gyógyulni fog...
Ja és egy szinttel magasabb is volt a csapatom, mint a küldetés... A következőre muszáj leszek 1 szinttel alacsonyabb csapattal beugrani...

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
A boss nekem se, utána következő sztoriküldetésben a piktekkel már voltak problémák. De azóta mint kés a vajon, már én is kezdek gondolkozni rajta, hogy emelni kellene a nehézséget.
De közben mégis csak a kerekasztal hősi lovagjai lennének a csapatom tagjai és akkor már érződjön is a dolog. Majd a következő végigjátszásban jobban trükközök és a csapatom is változatosabb lesz. Most az esetek 90%-ában ugyanaz a négy ember megy az eleje óta
De közben mégis csak a kerekasztal hősi lovagjai lennének a csapatom tagjai és akkor már érződjön is a dolog. Majd a következő végigjátszásban jobban trükközök és a csapatom is változatosabb lesz. Most az esetek 90%-ában ugyanaz a négy ember megy az eleje óta

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Tegnap kivégeztem az első fejezetet. Tényleg elég erős lettem, a boss meg se kottyant.

A legelején? Én mindkettőt behúztam, okosan csináltam.

Elég oda a normál, első nekifutásra én is csak azon tolom. Majd második nekifutásra, ha már ismerem a rendszert akkor lehet próbálkozni nehezebb fokozatokkal.
Egyébként lehet menet közben állítani, de streamek alapján már a hard is minimum két ugrás a nehézségben. Viszont mint kiderült az egyikből mindkét lovagot be lehet húzni, ha nem adok igazat egyiknek sem. Ezt jó lett volna előre tudni
Egyébként lehet menet közben állítani, de streamek alapján már a hard is minimum két ugrás a nehézségben. Viszont mint kiderült az egyikből mindkét lovagot be lehet húzni, ha nem adok igazat egyiknek sem. Ezt jó lett volna előre tudni

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Néha már túl könnyű így normálon. De félek, hogy magasabbra rakva meg teljesen frusztráló lenne, hogy folyamatosan gyógyítanom kell az embereimet. Ma még meglesem hogy megy a 6-os szintű főküldetés, mert minden mást kipucoltam. Ha ez se lesz vészes, lehet bepróbálkozok a nehézség állítással. Már ha lehet menet közben.
Huhh basszus, még jó hogy értesítésre kattintva bedobott a kerekasztalhoz, mert magamtól nem jártam volna arra. 5-6-os szinten már várakozott benn két darab 2-3-as hősöm, akiket be se tudtam tenni, amíg nem fejlesztek kerekasztalt. LOL
Ki tudja mi mindenről maradok még le.

Oké, két apróságot észrevettem
Egyfelől ha nem roguelike módban játszik az ember akkor megéri a küldetés vége előtt csinálni egy mentést, mert a küldetés utáni események teljesen random következnek be. Véletlenül vettem észre, de ki fogom használni, ha valamelyik csapattag nagyon hisztizne a moralitás miatt.
A másik dolog, hogy szép meg jó dolog a magyar nyelv megléte, egy magyar stúdiótól, de azért rendre belefutok angolul maradt sorokba. Különösebben nem zavar, de vicces azért
Azt pedig le sem tagadhatná a játék, hogy Neocore
Néhol teljesen azt érzem, hogy a van Helsingben kalandozok. Ami egyáltalán nem baj, sőt... Csak most ahhoz is kedvet kaptam

A másik dolog, hogy szép meg jó dolog a magyar nyelv megléte, egy magyar stúdiótól, de azért rendre belefutok angolul maradt sorokba. Különösebben nem zavar, de vicces azért

Azt pedig le sem tagadhatná a játék, hogy Neocore


...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Belenéztem én is, az első pár küldetés alapján tetszetős. Az már biztos, hogy ebben lesz még egy végigjátszás, már csak a moralitás miatt is. Első körben most egy jóságos-óhitű karaktert kezdtem, majd a következő nekifutásra jöhet a zsarnoki keresztény
Az biztos, hogy a felfogadható lovagok különböznek a döntések függvényében, egy karaktert már a harmadik főküldetésben bukni lehet, de gyanítom Sir Ector is le fog lépni tőlem előbb vagy utóbb
Kár érte, mert elég erős karakternek tűnik.
Gyorsan keresek valami reggelit és megyek is vissza kalandozni

Az biztos, hogy a felfogadható lovagok különböznek a döntések függvényében, egy karaktert már a harmadik főküldetésben bukni lehet, de gyanítom Sir Ector is le fog lépni tőlem előbb vagy utóbb

Gyorsan keresek valami reggelit és megyek is vissza kalandozni

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Ne számíts semmi komplikáltra. Van nagyjából 5 épületed, amit súlyos arany és nyersanyag ráfordítással fejleszthetsz. A kiképzőtábor mindenképpen fontos, mert egyszerre 4 hőst vihetsz küldetésre és a többieknek addig valahogy fejlődniük kéne...jó esetben.

Ez a base management a gyengém.

Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Na így már mindjárt kicsit komfortosabban érzem magam, hogy van 2 férőhely az istápolyban és kiképzőtáborban. Kicsit Inquisitor - Martyr érzete van, de ennek a játéknak jól áll. Kis bázis és csapat management aztán egy küldetés, majd megint egy kis megszakítás és újabb misszió. Csak amíg ott zavaró volt és megakasztotta a játékmenetet, itt eddig teljesen jól működik. A döntéseknek jelentősége van, mert a karakterbeállítottság függvényében csatlakoznak majd hozzád bizonyos hősök. Szóval a hozzáállás miatt néhány társ kimarad majd egy végigjátszás során. Legalábbis én így gondolom jelenleg.
Lenyomtam 2-3 küldetést, a hangulata egészen jópofa. Normálon is elég jól meg tudták gyepálni 3 emberemet is az utolsó missziónál, mehetnek majd gyógyulni.
Kedden végre elhagyta az Early Access-t és megjelent a végleges változat. Eddig nagyon pozitívak a visszajelzések. Kíváncsian várom, hogy ezúttal mit tett le az asztalra a magyar NeocoreGames.
King Arthur: Knight's Tale - Official Launch Trailer
King Arthur: Knight's Tale - Official Launch Trailer
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.