Fórum
Beszélgetés a játékokról
Ja tényleg...
Én se nagyon figyelek oda, mit írok, állandóan máson jár az eszem...
1ébként igazad van: WESTWOOD!!!!!!!
Kiadó?
Electronic Arts
Maud-Dib

Én se nagyon figyelek oda, mit írok, állandóan máson jár az eszem...

1ébként igazad van: WESTWOOD!!!!!!!
Kiadó?
Electronic Arts
Maud-Dib
a WESTWOOd nem kiadó.
és az egészet NAGY betűvel írd ok?
és az egészet NAGY betűvel írd ok?
Hát jah, ezaz, a fejlesztőkön múlik minden, de azért a kiadó is soxor beleszokott szólni a fejlesztésbe, mert 1 játék kiadása mégiscsak sok pénz, és könnyen K.O. lehet így a kiadónak. Azonban a fejlesztők is könnyen becsődölhetnek, ha mondjuk elkezdik írni a szarabbnál szarabb játékokat, akkor ennek az lesz a vége, hogy nem találnak kiadót, és akkor vagy áttérnek a freeware játékok gyártására, vagy mexűnnek(én az utóbbit javasolnám). Persze ebben nem is vagyok szakértő, úgyhogy itt abbahagyom, mielőtt hülyeséget mondanék.
nana ember te itt akkor nem értesz vmit, hát az eidos is mé fog (remélem nem) csődbe menni? me a fejlesztők a szarok! a fejlesztőkön múlik itt minden, a kiadó csak kiadja őket, de nekik is az egyetlen reményük a fejlesztők, hogy adnak nekik sok pénzt és majd csinálnak vmi jo cuccot.
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
Mephisto: lehet, hogy az Eidos most a csőd szélén áll, de hamarosan olyan játékokat jelentet meg, mint a Commandos 2 vagy a Project Eden, amik majd szépen kiszedik a nyakig érő szarból a csapatot.
Ghoost: az EA nem fog tönkre menni, egyszerűen egy marha nagy cég, majdnem Microfost.
The Lord: Az Ion Storm nem adott ki még játékot(tudtommal), ők csak fejlesztettek. Abban viszont igazad van, hogy csoda, hogy még "élnek".
Ghoost: az EA nem fog tönkre menni, egyszerűen egy marha nagy cég, majdnem Microfost.
The Lord: Az Ion Storm nem adott ki még játékot(tudtommal), ők csak fejlesztettek. Abban viszont igazad van, hogy csoda, hogy még "élnek".
Hát az tény hogy az Eidos mostanság veszteséges, de tudtommal még nem haldoklik. Nem sokára jön a commandos2 ha tényleg beváltja a hozzá fűzött reményeket, akkor megin' nyereséges lesz a bolt. Jelenleg az Ion Storm volt gázban be is zárták a cucc 80%át de élnek tovább.
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
Az Eidost én nagyon szeretem tecettek/tecceneka a játékai szar lenne ha becsődölne.
Az EA-t is szeretem de szerintem arra vana a legkevesebb esély hogy ők becsődölnek.
Az EA-t is szeretem de szerintem arra vana a legkevesebb esély hogy ők becsődölnek.
Ha megkérdezel valakit az évezredváltás előtt, hogy mi az, ami a legnagyobb prot kavarja ma a szgépes játékiparban, az lenne a válasz, hogy a kiadók harca. Az 1998 és 1999-es esztendő a játékfejlesztők birtoklása fölötti harc és a kiadók születésének, megszűnésének jegyében telt el.
Virgin, EA, Eidos, GT, Microporse, Havas, Hasbro, Disney, ezeket, s sokan másokat éríntett a válságos időszak, többen csődbe mentek, a többiek cápa módján ragadták el a kiadó nélküli jó fejlesztőcsapatokat, a maradék meg csődölt. Ment a válogatás, 'ez a project maradjon, ez jöhet', így születtek meg a Deer Hunterek, a Milliomosok és a szar tömegjátékok, így tűntek el a Prey, Wizardy8 (leálltak egy időre a fejlesztéssel) és a Dungeon Keeper 2 kaliberű játékok, s legújabban a Digital Reality IG-sorozatát menesztették.
Most azonban elcsöndesült a kiadók harca, mégis véleményem szerint újabb fordulat előtt állunk: az EIDOS haldoklik. Csődölése újra mozgásba hozná az egész piacot, és mi ezzel csak szívnánk. Most egyelőre az a divat, hogy régi csapatunkat ott hagyjuk és újat csinálunk, de hiába lesz százból ötszáz csapat, a kiadók úgyis csak százat fognak megfizetni. Véleményem szerint most egy átmeneti időszak van, de túl nagy üzletág lett a játékfejlesztés, az elkövetkező években csak a legerősebbek maradhatnak talpon, kiadóval a hátuk mögött, s csak úgy, ha olyat fejlesztenek, amiből a kiadók pénzt tudnak sokszorosítani.
Virgin, EA, Eidos, GT, Microporse, Havas, Hasbro, Disney, ezeket, s sokan másokat éríntett a válságos időszak, többen csődbe mentek, a többiek cápa módján ragadták el a kiadó nélküli jó fejlesztőcsapatokat, a maradék meg csődölt. Ment a válogatás, 'ez a project maradjon, ez jöhet', így születtek meg a Deer Hunterek, a Milliomosok és a szar tömegjátékok, így tűntek el a Prey, Wizardy8 (leálltak egy időre a fejlesztéssel) és a Dungeon Keeper 2 kaliberű játékok, s legújabban a Digital Reality IG-sorozatát menesztették.
Most azonban elcsöndesült a kiadók harca, mégis véleményem szerint újabb fordulat előtt állunk: az EIDOS haldoklik. Csődölése újra mozgásba hozná az egész piacot, és mi ezzel csak szívnánk. Most egyelőre az a divat, hogy régi csapatunkat ott hagyjuk és újat csinálunk, de hiába lesz százból ötszáz csapat, a kiadók úgyis csak százat fognak megfizetni. Véleményem szerint most egy átmeneti időszak van, de túl nagy üzletág lett a játékfejlesztés, az elkövetkező években csak a legerősebbek maradhatnak talpon, kiadóval a hátuk mögött, s csak úgy, ha olyat fejlesztenek, amiből a kiadók pénzt tudnak sokszorosítani.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.