Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Shadow Gambit – The Cursed Crew demo próbakör [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Shadow Gambit – The Cursed Crew demo próbakör
Jól bevált recept alaposan újragondolva.
Engem igazából az a kérdés foglalkoztat még mindig, hogy ha a hőseink szellemek és halhatatlanok, meg ahogy te is írtad, az emberek észre sem veszik őket, akkor mi szükség van a taktikázásra és az őrök kerülgetésére? Ezt a kérdést megválaszolja valamilyen szinten a játék? Mert semennyire nem tudok így azonosulni a karakterekkel és az alapszituációval, ez továbbra is a bajom ezzel a játékkal. Ráadásul akkora a backlogom, hogy most már ilyen címeket is le kell húznom róla, ha csak egy kicsit is nem tetszik valami és nem érzem az azonosulást a játékkal.
Nem kizárt, hogy volt hasonló a D3-ban is, mármint szabad pálya és karakterválasztás, így hirtelen nem emlékszem. De itt eleve az egész kampány erre van felépítve. Sok más játékban (pl. MMORPG-k), ahol teljesen vagy valamennyire random módon lehet küldetéseket választani, általában a narratíva rovására megy. Itt valahogy nem ezt érzem, bár tény, hogy egy korlátozott tartalmú demóból még messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni. Én tényleg szkeptikus voltam ezzel az iránnyal szemben, de most már nincsenek kétségeim a játék felől.
GeryG, csak még jobban megerősítetted, hogy ez engem majd érdekelni fog, eleve tetszett már a kezdeti videókban is, hogy szabadon lehet majd küldetésre vinni és váltogatni a karaktereket. Ha jól emlékszem, ez nem egy új húzás a stúdiótól: a Desperados 3-ban emlékeim szerint a végigjátszás után bármelyik pályát újra lehet vinni, akár az össze karakterrel is (a sógun pengéit már régen irányítottam, itt nem emlékszem ilyen funkcióra), magad pakolhattad be őket (vagy egy frissítés volt, vagy egy ingyenes DLC) .
Szóval szerintem adta magát ez a fejlesztés, eme gondolat tovább vitele.
A majd viszont arra vonatkozik, hogy jön a BG3 augusztus végén, és már most az EA-ban olyan elképesztő tartalom van, hogy újra Witcher 3/Red Dead Redemption 2-szerű élményt nyújt nekem: ebben iszonyú könnyű lesz elveszni, és látva a Baldur Kapujáról készült videót, itt valami elképesztő minőségű fantasy várost fog a Larian prezentálni (ami, korábban még nem volt). Szóval hiába jön előbb az átkozott legénység, én már Faerûn vidékére tartalékolom az energiákat.
Remélem a modderek megoldják, hogy az EA karaktereket a Patch 9 után át lehessen importálni az éles játékba.
Szóval szerintem adta magát ez a fejlesztés, eme gondolat tovább vitele.
A majd viszont arra vonatkozik, hogy jön a BG3 augusztus végén, és már most az EA-ban olyan elképesztő tartalom van, hogy újra Witcher 3/Red Dead Redemption 2-szerű élményt nyújt nekem: ebben iszonyú könnyű lesz elveszni, és látva a Baldur Kapujáról készült videót, itt valami elképesztő minőségű fantasy várost fog a Larian prezentálni (ami, korábban még nem volt). Szóval hiába jön előbb az átkozott legénység, én már Faerûn vidékére tartalékolom az energiákat.
Remélem a modderek megoldják, hogy az EA karaktereket a Patch 9 után át lehessen importálni az éles játékba.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással
- 2. Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült
- 3. Életben van még a The Division: Heartland?
- 4. A Watch Dogs franchise halálát pletykálják
- 5. PlayStationre tart a Darkest Dungeon II
Legfrissebb fórumtémák
- 18:28
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43680]
- 12:40
- Újabb színészek jönnek a Budapest Comic Conra [hozzászólások] [1]
- 08:54
- Dark Souls III [105]
- 22:00
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [3]
- 15:01
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2867]
- 10:58
- Helyzetjelentés [156880]
- 13:12
- Elden Ring [60]
- 11:09
- Baldur's Gate III [1322]
- 10:24
- Sorozatok [10787]
- 09:15
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [20]