25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Újabb lopakodós taktikai játék, jön a Sumerian Six [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Újabb lopakodós taktikai játék, jön a Sumerian Six
Második világháború, de ez még nem a Commandos.

AndrewT
#6 AndrewT [200]
A demó futurisztikus műszerekkel megpakolt belső terein és a külső téli környezetben sokkal inkább asszociáltam egy Wasteland 3-ra, semmint (alternatív) második világháborús környezetre. Ha ettől el tudunk vonatkoztatni, a játékmechanika azért elég letisztultnak és átgondoltnak tűnik.

Válasz erre

GeryG
#5 GeryG [2301]
Nem mondom, hogy baj lenne vele, én is imádtam a Mimimi mindhárom játékát. Másfelől viszont pl. egy második világháborús témához szerintem ez nagyon nem passzol. Oda pont a Destructive Creations féle valóságos látványvilág illik inkább, mint a War Mongrels vagy a 63 Days. A Shadow Tacticsnek nagyon jól állt a nagyon színes látvány, a Desperados 3 is valamivel könnyedebb sztori volt, a Shadow Gambit meg egy kalózos fantasy, ezek bőven elbírták ezt a rajzfilmes stílust. Egy WWII-höz szerintem nem passzolna.

Válasz erre

Előzmény: stero 2024.06.21. 08:39
stero
#4 stero [771]
Szerintem ezzel a stílussal nem lőnek mellé. Mármint a látványvilágot illetően. A mimimi játékai tökéletesek a kikapcsolódásra, bevált. Nekem tetszik, hogy ezt viszik tovább. Mimimi úgyis befejezte a játékkészítést szóval nem konkurens.

Válasz erre

AndrewT
#3 AndrewT [200]
A Stargate-téma engem is hidegen hagy, de a demó érdekelt. Abszolút egyetértek, hogy a Commandos Origins és a 63 Days lesznek a műfaj zászlóshajói idén, remélem, hogy utóbbit az évfordulónak megfelelően egy augusztus 1-jei megjelenéssel kínálják meg.

Válasz erre

GeryG
#2 GeryG [2301]
Nekem a Stargate: Timekeepers abszolút kimaradt, mert a téma nagyon nem az én világom. Meg ami gameplayt néztem belőle, az a játék nem is egy nagy eresztés. Ami viszont már sokkal jobban érdekel (a készülő Commandos Origins mellett), az a 63 Days, ami kvázi a War Mongrels folytatása a Destructive Creationstől.
Ennek próbáltam a demóját, egész meggyőző. A játékmechanika nem kockáztat, szigorúan követi az alapszabályokat. Ahogy a látványvilág is, valamiért a fejlesztők most azt hiszik (vélhetően a Mimimi miatt), hogy ezt a műfajt csak rajfilmszerű grafikával lehet eladni... Szerencsére a a Destructive Creations kivétel ez alól.

Válasz erre

Előzmény: AndrewT 2024.06.17. 20:24
AndrewT
#1 AndrewT [200]
Úgy fest egyébként, hogy az Artificer (https://www.artificer.com/ Projects) nem a Showgunnersszel kezdte az ipart, hanem a a Hard West és a Phantom Doctrine is az ő kezük munkája, akkoriban még a Creative Forge égisze alatt, amiből azóta kiváltak. A másik érdekessége a történetnek, hogy a Creative Forge ugyancsak érdekelt a stealth tactics műfajban a nemrég kiadott Stargate: Timekeepersszel.

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.