Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Újabb lopakodós taktikai játék, jön a Sumerian Six [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Újabb lopakodós taktikai játék, jön a Sumerian Six
Második világháború, de ez még nem a Commandos.
A demó futurisztikus műszerekkel megpakolt belső terein és a külső téli környezetben sokkal inkább asszociáltam egy Wasteland 3-ra, semmint (alternatív) második világháborús környezetre. Ha ettől el tudunk vonatkoztatni, a játékmechanika azért elég letisztultnak és átgondoltnak tűnik.
Nem mondom, hogy baj lenne vele, én is imádtam a Mimimi mindhárom játékát. Másfelől viszont pl. egy második világháborús témához szerintem ez nagyon nem passzol. Oda pont a Destructive Creations féle valóságos látványvilág illik inkább, mint a War Mongrels vagy a 63 Days. A Shadow Tacticsnek nagyon jól állt a nagyon színes látvány, a Desperados 3 is valamivel könnyedebb sztori volt, a Shadow Gambit meg egy kalózos fantasy, ezek bőven elbírták ezt a rajzfilmes stílust. Egy WWII-höz szerintem nem passzolna.
Szerintem ezzel a stílussal nem lőnek mellé. Mármint a látványvilágot illetően. A mimimi játékai tökéletesek a kikapcsolódásra, bevált. Nekem tetszik, hogy ezt viszik tovább. Mimimi úgyis befejezte a játékkészítést szóval nem konkurens.
A Stargate-téma engem is hidegen hagy, de a demó érdekelt. Abszolút egyetértek, hogy a Commandos Origins és a 63 Days lesznek a műfaj zászlóshajói idén, remélem, hogy utóbbit az évfordulónak megfelelően egy augusztus 1-jei megjelenéssel kínálják meg.
Nekem a Stargate: Timekeepers abszolút kimaradt, mert a téma nagyon nem az én világom. Meg ami gameplayt néztem belőle, az a játék nem is egy nagy eresztés. Ami viszont már sokkal jobban érdekel (a készülő Commandos Origins mellett), az a 63 Days, ami kvázi a War Mongrels folytatása a Destructive Creationstől.
Ennek próbáltam a demóját, egész meggyőző. A játékmechanika nem kockáztat, szigorúan követi az alapszabályokat. Ahogy a látványvilág is, valamiért a fejlesztők most azt hiszik (vélhetően a Mimimi miatt), hogy ezt a műfajt csak rajfilmszerű grafikával lehet eladni... Szerencsére a a Destructive Creations kivétel ez alól.
Ennek próbáltam a demóját, egész meggyőző. A játékmechanika nem kockáztat, szigorúan követi az alapszabályokat. Ahogy a látványvilág is, valamiért a fejlesztők most azt hiszik (vélhetően a Mimimi miatt), hogy ezt a műfajt csak rajfilmszerű grafikával lehet eladni... Szerencsére a a Destructive Creations kivétel ez alól.
Úgy fest egyébként, hogy az Artificer (https://www.artificer.com/ Projects) nem a Showgunnersszel kezdte az ipart, hanem a a Hard West és a Phantom Doctrine is az ő kezük munkája, akkoriban még a Creative Forge égisze alatt, amiből azóta kiváltak. A másik érdekessége a történetnek, hogy a Creative Forge ugyancsak érdekelt a stealth tactics műfajban a nemrég kiadott Stargate: Timekeepersszel.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Néhány dolog, amit az új Assassin's Creedről tudni érdemes
- 2. Lost Records: Bloom & Rage – Tape 1 teszt – Valami vadság
- 3. The Mound: Omen of Cthulhu – még idén érkezik a kooperatív horrorjáték
- 4. WARRIORS: Abyss teszt – A Musou-széria a pokolban roguelite-ozik
- 5. Húsz év után visszatér az Acclaim
Legfrissebb fórumtémák
- 21:18
- Szét*** az ideg [5298]
- 17:52
- Ki mivel játszik mostanában? [7950]
- 10:11
- Így változik a táj a Dune: Awakeningben [hozzászólások] [1]
- 09:36
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44071]
- 08:39
- Focis játékok [9]
- 13:58
- Sorozatok [10887]
- 09:29
- Gond van a géppel? Segítünk! [2370]
- 17:36
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15117]
- 11:00
- Trailert kapott a Japánban játszódó Silent Hill f [hozzászólások] [3]
- 08:43
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1482]