Fórum » Beszélgetés a játékokról
Path of Exile 2
Nem akartam semmi komolyba belekezdeni a KCD II-ig, úgyhogy visszatértem ehhez. Ami nagyon jó hír, hogy megszűntek a loading screen-en kifagyások és a szaggatás a városban. Cserébe viszont néha van olyan, hogy megáll a játék hosszú másodpercekre majd utána minden karakter elkezd futkosni őrült sebességgel és megint megáll. Ez gondolom server, mert ilyenkor kilépek majd újra log in és onnantól megint jó.
Titánomat semmi kedvem nem volt folytatni. Szeretem a közelharci karaktereket, de nagyon nyögvenyelősen ment sajnos 40-es szinten. Kinéztem magamnak egy nagyon jópofa gránátos which hunter build-et és azt csapatom. Két nap alatt elértem az ACT 3-ba, de nagyon jópofa. Vannak boss-ok, amik nagyon csúnyán megizzasztanak, de a legtöbb nem akadály. Sajnálom, hogy bármilyen saját build-el próbálkoztam eddig, az nagyon csúnyán elhasalt. Inkább ezt azokra bízom, akiknek van pár 100 szabad órája ezeket megálmodni és letesztelni.
Jah és nem mellékesen valami elképesztően jól néz ki a játék és piszkosul komoly a hangulata!!! 99%-ban megy az ember és darál meg nézi a map-ot. Sokszor a mobokra sem figyelek oda, csak nézem a map-ot és spam-elem a skilleket, de most a második karival már többször megcsodáltam a pályák részletességét és nagyon élem a felcsendülő muzsikákat is.
Titánomat semmi kedvem nem volt folytatni. Szeretem a közelharci karaktereket, de nagyon nyögvenyelősen ment sajnos 40-es szinten. Kinéztem magamnak egy nagyon jópofa gránátos which hunter build-et és azt csapatom. Két nap alatt elértem az ACT 3-ba, de nagyon jópofa. Vannak boss-ok, amik nagyon csúnyán megizzasztanak, de a legtöbb nem akadály. Sajnálom, hogy bármilyen saját build-el próbálkoztam eddig, az nagyon csúnyán elhasalt. Inkább ezt azokra bízom, akiknek van pár 100 szabad órája ezeket megálmodni és letesztelni.
Jah és nem mellékesen valami elképesztően jól néz ki a játék és piszkosul komoly a hangulata!!! 99%-ban megy az ember és darál meg nézi a map-ot. Sokszor a mobokra sem figyelek oda, csak nézem a map-ot és spam-elem a skilleket, de most a második karival már többször megcsodáltam a pályák részletességét és nagyon élem a felcsendülő muzsikákat is.
Egyébként most nézem, hogy a próba végén ott van a láda a teremben, tehát csak abba kellett volna bepakolni (aargh), úgyhogy ez volt a tanulópénz. Csak ugye elsőre megtévesztő, mert a boss chambereket leszámítva mindenhonnan büntetés nélkül ki-be lehet járkálni a portálokon keresztül.
Annak utánaolvastam, hogy a boszorkánynál felkínált két ascendancy/specializáció közül melyik vált be a többségnek, de a felkínált skillekre ránézve eleve egyértelmű volt nekem, hogy melyik irány illik jobban a minion-sereges harcstílushoz, az már csak megerősített a döntésben, hogy az internet szerint is az infernalist ütősebb, mint a blood mage.
Ezt leszámítva nem szeretek idegen buildeket nézni, csak ha nagyon muszáj, általában inkább magam kísérletezgetek a pontok újraosztogatásával (pénz van rá bőven), és ilyenkor úgyis érzem, hogy na, X helyett inkább Y-ra tettem egy csomó pontot, és máris jobban megy a harc, nagyobbat ütök vagy kevesebbet sebződök.
Viszont még eléggé a játék elején vagyok, pár keményebb bosst leszámítva egyelőre faceroll szinten tudtam haladni, később biztos muszáj lesz alaposabban utánaolvasnom a tippeknek.
Annak utánaolvastam, hogy a boszorkánynál felkínált két ascendancy/specializáció közül melyik vált be a többségnek, de a felkínált skillekre ránézve eleve egyértelmű volt nekem, hogy melyik irány illik jobban a minion-sereges harcstílushoz, az már csak megerősített a döntésben, hogy az internet szerint is az infernalist ütősebb, mint a blood mage.
Ezt leszámítva nem szeretek idegen buildeket nézni, csak ha nagyon muszáj, általában inkább magam kísérletezgetek a pontok újraosztogatásával (pénz van rá bőven), és ilyenkor úgyis érzem, hogy na, X helyett inkább Y-ra tettem egy csomó pontot, és máris jobban megy a harc, nagyobbat ütök vagy kevesebbet sebződök.
Viszont még eléggé a játék elején vagyok, pár keményebb bosst leszámítva egyelőre faceroll szinten tudtam haladni, később biztos muszáj lesz alaposabban utánaolvasnom a tippeknek.
Amit a portálról írtál, sajnos jelenleg feature és nem bug. Viszont nagyon sokan panaszkodnak rá, hátha javítják majd. (Emlékeim szerint a PoE-ben úgy volt pl. a mapozásnál (end game), hogy adott számú portált nyithatták/ adott számban hagyhattad el a mapot és térhettél vissza a teljesítés közben. Hogy itt miként van pontosan - időlimites vagy ha elmész, azonnal zárul -, nem tudom. De sokan panaszkodtak erre más fórumon.)
Különben ez az a játék, ahol nem szégyen, sőt kvázi kötelező buildet nézve belekezdeni (majd persze amint van egy kis tapasztalat, lehet már saját karakterekkel is kísérletezni), mert a vakon és önállóan beleugrás kombója szinte biztosan durva el/megakadást tud okozni.
(Különben monk kaszttal láttam egy-két olyan durva, s egyúttal könnyen összerakható buildet, hogy szinte döbbenet. Főleg azoknak döbbenet, akik gyengébb kasztot/ascendancy-t választva szívnak helyenként, majd meglátják, hogy "ja kérem, ezt így is lehet?" Persze mercenary-ból és más kasztokból is lehet durván haladós dolgokat összerakni, de a monk állítólag eléggé kezdőbarát, olcsón gearelhető.)
Különben ez az a játék, ahol nem szégyen, sőt kvázi kötelező buildet nézve belekezdeni (majd persze amint van egy kis tapasztalat, lehet már saját karakterekkel is kísérletezni), mert a vakon és önállóan beleugrás kombója szinte biztosan durva el/megakadást tud okozni.
(Különben monk kaszttal láttam egy-két olyan durva, s egyúttal könnyen összerakható buildet, hogy szinte döbbenet. Főleg azoknak döbbenet, akik gyengébb kasztot/ascendancy-t választva szívnak helyenként, majd meglátják, hogy "ja kérem, ezt így is lehet?" Persze mercenary-ból és más kasztokból is lehet durván haladós dolgokat összerakni, de a monk állítólag eléggé kezdőbarát, olcsón gearelhető.)
Endure. In enduring, grow strong.
Mentem vele még pár kört, de sajnos az Act 2 végébe az én bicskám is beletört. Azt a bosst egy picit túltolták, viszont gondoltam, semmi gond, a gyakorlás és a farmolás mindent megold, és ezért elmentem kicsit tápolni magam egy Sekhemas próbán. Ennek a végén ki lehet nyitni egy rakás ládát, amikhez összeszedtem a kulcsokat, viszont annyira tele volt a hátizsákom, hogy portállal visszamentem a városba eladni a felesleget, majd mikor mentem volna vissza, a portál nem működött. (És nem ez volt az első alkalom.) Úgy felkúrtam magam azon, hogy az összes ezüst és arany színű láda ott van érintetlenül a templomban, de nem tudok visszajutni hozzájuk, hogy ismét letöröltem a játékot.
Mondtam is magamban, hogy hallgatni kellett volna gothmogra.
34-35. szint körül járhatok, és amúgy borzasztóan tetszik, ezért remélem, hogy belátható időn belül kijavítják ezeket a hibákat, és kijön a végső verzió. A skillfa először szívrohamot hozott rám, olyan gigászi méretű és összetett, de végül ez lett a kedvencem, a fa átnézése, a rajta haladás tervezgetése, újra- és újra átrendezése durván megfogta az agyamat, folytatni akaroooooooooooom.
A hiányzó kasztok nem zavarnak, az ilyen csihipuhi játékokban amúgy is a biztos távolból varázsló karakterek a kedvenceim, így a necromanta-utánérzet, csontváz- és szörnysereggel rohangáló infernalist boszorkánnyal remekül elvagyok, csak ne omoljon össze ilyen hülyeségeken a játék.
Mondtam is magamban, hogy hallgatni kellett volna gothmogra.
34-35. szint körül járhatok, és amúgy borzasztóan tetszik, ezért remélem, hogy belátható időn belül kijavítják ezeket a hibákat, és kijön a végső verzió. A skillfa először szívrohamot hozott rám, olyan gigászi méretű és összetett, de végül ez lett a kedvencem, a fa átnézése, a rajta haladás tervezgetése, újra- és újra átrendezése durván megfogta az agyamat, folytatni akaroooooooooooom.
A hiányzó kasztok nem zavarnak, az ilyen csihipuhi játékokban amúgy is a biztos távolból varázsló karakterek a kedvenceim, így a necromanta-utánérzet, csontváz- és szörnysereggel rohangáló infernalist boszorkánnyal remekül elvagyok, csak ne omoljon össze ilyen hülyeségeken a játék.
Ahogy olvasgattam, az a helyzet, hogy általánosságban kontrollerrel jobb az irányítás, de nagyon ergya és nehézkes az inventoryban kajtatás stb. (Egér/bill párossal értelemszerűen fordítva áll a dolog.)
Illetve mindenki figyelmébe: ez még csak nem is béta, hanem alfa állapot és teszt. Magyarán minden sz*rral tele lehet (és tele is van) a játék. Vagy például totál kiegyensúlyozatlanok a kasztok, illetve a melee abszolút hátrányban van a ranged cuccokkal szemben. (Melee kaszt is operálhat távolsági támadásokkal skillekből stb.... én azt értem a melee alatt, amikor nem csak a kézben lévő fegyver, de a skill is melee range-gel megy. De a melee fegyverek egy része hiányzik is jelenleg a játékból.)
Amit Aribeth ír a kifagyás utáni harcba visszarakásról: ezt másoknál is olvastam már. Jó feature, mert éppen elég idegesítő lehet a sok fagyás. (A Blizzard kapott is már néhány pikírt megjegyzést, hogy ők eddig nem voltak képesek ilyesmi "safeguardot" beépíteni a diablókba.)
Én magam kerülöm a játékot továbbra is. (Szerencsére így, hogy nem teljes, meg rohadt sok a bug benne, nem is izgat (már) különösebben. Majd kb. két év múlva, ha kojön bétából és készen lesz a teljes kampány, meg az összes kaszt, plusz finomhangolják... na, akkor lehet, hogy beleugrom! Addig viszont nálam nyugi van )
Illetve mindenki figyelmébe: ez még csak nem is béta, hanem alfa állapot és teszt. Magyarán minden sz*rral tele lehet (és tele is van) a játék. Vagy például totál kiegyensúlyozatlanok a kasztok, illetve a melee abszolút hátrányban van a ranged cuccokkal szemben. (Melee kaszt is operálhat távolsági támadásokkal skillekből stb.... én azt értem a melee alatt, amikor nem csak a kézben lévő fegyver, de a skill is melee range-gel megy. De a melee fegyverek egy része hiányzik is jelenleg a játékból.)
Amit Aribeth ír a kifagyás utáni harcba visszarakásról: ezt másoknál is olvastam már. Jó feature, mert éppen elég idegesítő lehet a sok fagyás. (A Blizzard kapott is már néhány pikírt megjegyzést, hogy ők eddig nem voltak képesek ilyesmi "safeguardot" beépíteni a diablókba.)
Én magam kerülöm a játékot továbbra is. (Szerencsére így, hogy nem teljes, meg rohadt sok a bug benne, nem is izgat (már) különösebben. Majd kb. két év múlva, ha kojön bétából és készen lesz a teljes kampány, meg az összes kaszt, plusz finomhangolják... na, akkor lehet, hogy beleugrom! Addig viszont nálam nyugi van )
Endure. In enduring, grow strong.
Én PS-re vettem meg, de sajnos jelenleg minimálisnál is kevesebb időm van játszani. Sajnos az a baj, hogy a PS-em wi-fin van, és néha beröccen... Gondolkodtam rajta, hogy jobb lett volna PC-re venni, mert talán a menüzés meg az inventory és skill management jobb lett volna, de most már mindegy. Amennyit eddig láttam (lvl 6 vagyok), tetszett nagyon. Kivéve a számszeríj, rohadt körülményes a használata.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Jajj.
Nekem meg olyanok voltak, hogy a boss harc kellős közepén kivágott a játék, nem is egyszer. Ami viszont meglepett, az az volt, hogy az utolsó ilyen alkalommal az újraindítást követően nem kellett elölről kezdenem az összecsapást, hanem ugyanabba a fázisba dobott vissza, ahol tartottunk. Ez kellemes meglepetésként ért, más kérdés, hogy ugyanúgy kicsinált a boss, és kezdhettem elölről...
Helyzetjelentés, az Act2 elején van egy főküldetéses harc, amiben a lándzsákat dobáló kentaurok és a kismillió hiéna annyiszor kinyírtak, hogy volt is miatta egy rage quitem. Aztán pár nap lenyugvás után visszatelepítettem a játékot, és ezúttal sikerült elsőre teljesítenem a feladatot. Néha olyan érzésem van, mintha megint az ER-ben menekülnék, kétségbeesetten körbe-körbe rohangálva az arénában, hogy gyógyulni tudjak, miközben a Benny Hill dallam szól a fejemben, de működik a stratégia.
Nekem meg olyanok voltak, hogy a boss harc kellős közepén kivágott a játék, nem is egyszer. Ami viszont meglepett, az az volt, hogy az utolsó ilyen alkalommal az újraindítást követően nem kellett elölről kezdenem az összecsapást, hanem ugyanabba a fázisba dobott vissza, ahol tartottunk. Ez kellemes meglepetésként ért, más kérdés, hogy ugyanúgy kicsinált a boss, és kezdhettem elölről...
Helyzetjelentés, az Act2 elején van egy főküldetéses harc, amiben a lándzsákat dobáló kentaurok és a kismillió hiéna annyiszor kinyírtak, hogy volt is miatta egy rage quitem. Aztán pár nap lenyugvás után visszatelepítettem a játékot, és ezúttal sikerült elsőre teljesítenem a feladatot. Néha olyan érzésem van, mintha megint az ER-ben menekülnék, kétségbeesetten körbe-körbe rohangálva az arénában, hogy gyógyulni tudjak, miközben a Benny Hill dallam szól a fejemben, de működik a stratégia.
Iszonyatosan felba**ott úgy egy hete és el sem indítottam azóta. Random kifagy töltő képernyőn. Okosok azt írják, hogy Win 11 probléma, de minden mással vígan játszok.
A héten gondoltam, hogy kipróbálom, és el is jutottam az Act 2 elejére. Hihetetlenül élvezetesek az összecsapások a bossokkal, bár némelyik kegyetlenül elpicsáz. Tényleg van a játékban némi "git gud, legközelebb próbáld okosabban" vonulat.
Összepattintottam egy kalapácsot, amivel 1500-ról 3450-re nőtt a DPS! Ez azért egy "csöppet" segített a haladáson. Meglett a 40-es szint is az előbb. Nehéz letenni, na!
Cimbikkel mindjárt más a helyzet, meglett a Titan alkaszt és Act 2 boss-t is lenyomtuk. Ocsmány a 3. fejezet a mérgeő-köpködőkkel.
Igazából már a PoE is inkább volt Diablo, mint akár a Diablo 3 (mondom ezt úgy, hogy én nagyon szerettem a harmadik részt is, és szvsz alsó hangon is olyan 3-4 ezer órát "belecsúsztattam"), akár a legutóbbi, sorban a negyedik részt. (Ennek a kampányát élveztem, bár olyan "csoda" érzést, mint az első három rész, nem tudott adni. Viszont az endgame-ből kb. másfél nap alatt kiábrándultam, de annyira, hogy azóta vissza sem néztem, és a kiegészítő megjelenését is a totális érdektelenség érzésével konstatáltam.)
Ellenben arról, hogy a PoE2 mennyire Diablo 2: katt (A Hooded figure párhuzam az elején kicsit erőltetett, viszont az egyes fejezetek helyszínei, felépítése stb. tényleg hordoznak magukban némi tisztelgést a szellemi előd felé, s egyúttal fricskát nyomnak a Blizzard arcába.)
Ellenben arról, hogy a PoE2 mennyire Diablo 2: katt (A Hooded figure párhuzam az elején kicsit erőltetett, viszont az egyes fejezetek helyszínei, felépítése stb. tényleg hordoznak magukban némi tisztelgést a szellemi előd felé, s egyúttal fricskát nyomnak a Blizzard arcába.)
Endure. In enduring, grow strong.
Az biztos, hogy csúcs! Én most sajna el vagyok akadva harcossal az ACT 2 végén. Egyedül esélytelen, csapatban majdnem lement. 10% HP-n lehetett, amikor kinyírt mindenkit. Na de majd csak meglesz ez. Botrányosan papír a karakterem, de még csak 34 vagyok, ha jól emlékszem. Kell az ütős felszerelés hozzá...
Eszméletlen ez a játék. Épp azon szenvedtem, hogy nem értem, miért nincs semmi lendületem a Diablo 4-ben, halálosan untam a kiegészítőt, sztorit, endgame-et, mindent. Most már világos: ez a valódi folytatása a Diablo 2-nek, sőt, valójában remake-je a 2. és 3. résznek. Folyamatosan szükség van némi skill-re, a játék funkcióinak kiismerésére, használatára, rugalmasságra, újratervezésre és türelemre. Legutóbb az Elden Ring alatt éreztem ezt, ami óriási dicséret.
Respect is not given. It's taken.
Helyes! Én szombaton leszek legközelebb.
települ
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Én mindig azt csinálom, hogy saját kútfőből kezdem el építgetni a karit, majd mikor kiborulok, hogy egy rakás szemét, akkor nézek a neten egy build-et.
PoE1-ben nekem bőven jó volt mások buildjei közül kiválasztani, ami nekem szimpi, és azt követni. Ezzel is el lehet ütni jó sok órát
I wish I could have known about the view from halfway down
Müxik. PS és PC között biztosan.
Mondjuk amiket leírtál, az abszolút nem hozott lázba. Szóval örülök, hogy csak a felszínét kapargattam.
Én mindig pont annyit játszok ezekkel a játékokkal, ameddig lekötnek/élvezem.
Ez teljesen rendben van, sőt ez a normális hozzáállás! Csak a PoE esetében pl. az alapkampány végigvitelével még a felszínt sem nagyon kapargattad meg, mert a sava-borsa utána következett. Meg egyáltalán az a folyamat, ahogy beletanult az ember, tapasztalatot szerzett, és végül nekiállt maga megtervezni a passzív skillfát, a leendő gemeket és kulcstárgyakat stb. Akkor kezdődött a móka! És ha jó lett a karakter, működőképes mapozásnál is, akkor az elégedettség érzése! Közben jött új liga új mechanikákkal, amiket újra meg/ki kellett ismerni stb. Szórakoztató volt. Csak hát, mellette időrabló, nagyon időrabló volt. Nekem meg ez nem hiányzik. Nincs is annyi időm játékra, mint szeretném. Persze ki nincs így ezzel?
Úgyhogy nálam marad a D2R, ha érzem a diabloid itch-et. Azt bármikor abba tudom hagyni, de addig mindig nagyon élvezetes (Plusz nosztalgia faktor, de modern grafikai köntösben.)
Ez teljesen rendben van, sőt ez a normális hozzáállás! Csak a PoE esetében pl. az alapkampány végigvitelével még a felszínt sem nagyon kapargattad meg, mert a sava-borsa utána következett. Meg egyáltalán az a folyamat, ahogy beletanult az ember, tapasztalatot szerzett, és végül nekiállt maga megtervezni a passzív skillfát, a leendő gemeket és kulcstárgyakat stb. Akkor kezdődött a móka! És ha jó lett a karakter, működőképes mapozásnál is, akkor az elégedettség érzése! Közben jött új liga új mechanikákkal, amiket újra meg/ki kellett ismerni stb. Szórakoztató volt. Csak hát, mellette időrabló, nagyon időrabló volt. Nekem meg ez nem hiányzik. Nincs is annyi időm játékra, mint szeretném. Persze ki nincs így ezzel?
Úgyhogy nálam marad a D2R, ha érzem a diabloid itch-et. Azt bármikor abba tudom hagyni, de addig mindig nagyon élvezetes (Plusz nosztalgia faktor, de modern grafikai köntösben.)
Endure. In enduring, grow strong.
Én mindig pont annyit játszok ezekkel a játékokkal, ameddig lekötnek/élvezem. Ez D3 esetében pár 100 óra volt, D4 esetében alig tudtam elszenvedni az első karit 100-ra és el is vesztettem az érdeklődésemet. PoE1-ben is csak a sztorit vittem végig és már töröltem is. Szóval meg nem mondom, hogy itt meddig fog tartani, de nagyon tolnám jelenleg. Sajna semmi lehetőségem elindítani. Szerdán utazok, péntek éjjel érek haza. Szombaton meló. Nem élet ez!
Az első részbe jó néhány játékórát (bőven 1000+) belepakoltam (utoljára talán olyan 2018 vége táján indítottam el), de az tipikusan az a játék volt (s ez is az lesz), ahol elkezdeni nem olyan nehéz, mint amilyen félelmetesnek tűnik esetleg, ám olyan szinten beletanulni, hogy saját buildekkel is boldogulni tudjál (az endgame-ben, mert az alapjátékot nagyjából bármivel végig lehet pörgetni), már komoly tapasztalatot/játékidőt igényel.
Bár vonz a játék, de pont emiatt belekezdeni sincs kedvem. Egyszerűen már nem megy nekem, hogy csak egyetlen játékot pörgessek mondjuk egy éven át. Így is iszonyat backlogom van.
Ráadásul ez nem Blizzard féle újkori diablós gagyizás, hanem PoE1-ben is ligáról-ligára szinte mindig voltak komolyabb fejlesztések, amik idővel utat találtak valamilyen formában állandósulva is a játékba. Magyarán egyre összetettebbé vált az egész, s én például, ha ma belépnék a PoE-ba, valószínűleg a fentebb említett 1000+ óra játéktapsztalatommal sem tudnám, hogy eszik vagy isszák-e bizonyos részeit. Magyarán, folyton játszanod kell, követned a ligákat stb., ha naprakész akarsz lenni.
Azért ki tudja, ez a kicsit lassabb, megfontoltabb, ugyanakkor "soulslike-osan" könyörtelen (nem jól dodge-olsz, simán oneshotolnak) hozzáállás, megvallom, nekem nagyon szimpatikus. Csak már innen látom, hogy feneketlen nyúlüreg lenne a játék, ezért igyekszem magam távoltartani tőle. (Szerencsére van elég játék a listámon, ami kifejezetten érdekel. Bár lehet, hogy egy-két év múlva egyszer csak felpattan majd a gépemre, s aztán ott is ragad két-három évre, mint tette az elődje )
Bár vonz a játék, de pont emiatt belekezdeni sincs kedvem. Egyszerűen már nem megy nekem, hogy csak egyetlen játékot pörgessek mondjuk egy éven át. Így is iszonyat backlogom van.
Ráadásul ez nem Blizzard féle újkori diablós gagyizás, hanem PoE1-ben is ligáról-ligára szinte mindig voltak komolyabb fejlesztések, amik idővel utat találtak valamilyen formában állandósulva is a játékba. Magyarán egyre összetettebbé vált az egész, s én például, ha ma belépnék a PoE-ba, valószínűleg a fentebb említett 1000+ óra játéktapsztalatommal sem tudnám, hogy eszik vagy isszák-e bizonyos részeit. Magyarán, folyton játszanod kell, követned a ligákat stb., ha naprakész akarsz lenni.
Azért ki tudja, ez a kicsit lassabb, megfontoltabb, ugyanakkor "soulslike-osan" könyörtelen (nem jól dodge-olsz, simán oneshotolnak) hozzáállás, megvallom, nekem nagyon szimpatikus. Csak már innen látom, hogy feneketlen nyúlüreg lenne a játék, ezért igyekszem magam távoltartani tőle. (Szerencsére van elég játék a listámon, ami kifejezetten érdekel. Bár lehet, hogy egy-két év múlva egyszer csak felpattan majd a gépemre, s aztán ott is ragad két-három évre, mint tette az elődje )
Endure. In enduring, grow strong.
Szerintem benn van. Ki kell próbálni. A játék nem mutatja ki milyen platformról játszik. De minjárt megkérdem Neked.
Igen, ez a random jövő időre váltás zavar
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
"Yes, Path of Exile 2 has full crossplay compatibility, meaning you'll be able to play with friends and family across PC, Xbox Series X|S, and PlayStation 5."
A crossplay már bent van?
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Pénteken elstartolt a korai hozzáférés! Természetesen halott volt az egész és nem lehetett bejutni a szerverekre, így el is engedtem. A szombati meló után viszont végre már minden gond nélkül beléptem és indítottam is a kis harcosomat. Iszonyatosan pofás a grafika, a hangulat pedig csillagos ötös. Az első rész sem volt egy leányálom, itt is nagyon könnyen meg lehet feküdni akár sima moboktól is. Szóval ismét rétegjáték lesz rendesen, nem a casual ARPG rajongók álma. Tegnap volt alkalmam két kedves ismerőssel csapatni pár órát és le is nyomtuk az első fejezet boss-át 5. vagy 6. próbálkozásra. Rendesen megizzasztott, de hatalmas élmény volt végre kivégezni! Elvileg az első 3 fejezet elérhető (összesen 6 lesz) és a 100-as szintet lehet elérni az EA időszakában. Ha valaki tolja, vegyen fel barinak játékon belül: PeaceHUN
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Szavazz a 2024-es év legjobb játékaira!
- 2. Jövő tavasszal érkezik a The House of the Dead 2: Remake
- 3. Mi minden vár az Atomfallban?
- 4. ICBM: Escalation teszt – Globális termonukleáris háború
- 5. Új előzetest és dátumot kapott a Dragonkin: The Banished
Legfrissebb fórumtémák
- 23:18
- Dinónak [4245]
- 20:42
- Disney+ Star Wars [493]
- 21:52
- Sorozatok [10875]
- 21:50
- Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát [hozzászólások] [14]
- 21:49
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1476]
- 19:39
- Adok-veszek - eladó cuccok [2760]
- 19:39
- Ki mivel játszik mostanában? [7924]
- 10:43
- Path of Exile 2 [28]
- 12:37
- Még az idén boltokba kerül a Nintendo Switch 2 [hozzászólások] [5]
- 11:02
- Korai hozzáférésben indult el az Assetto Corsa EVO [hozzászólások] [2]