Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» BROKEN SWORD HELP!Gamestarosok,fórumosok help!
Broken Sword: The Sleeping Dragon
A legutóbbi Broken Sword: The Sleeping Dragon cikkek, hírek
- 2003.12.23. | Cikk » Ismertető/teszt
Broken Sword: The Sleeping Dragon - 2003.12.06. | Hírek » Játék
Broken Sword 3 demo
Hát arra gondolok, hogy hátha név szerint keresi. Szoval mikor beteszed a lemezt, és megnézed mondjuk Total commanderben, milyen név van adva a lemeznek.
Nem tudom pontosan mire gondolsz?Nekem meg van eredetiben de a cd-en csak annyi van hogy Broken Sword 2 disc 1, Broken sword 2 disc 2 ennyi.


Úgy élj hogy később, ne kelljen megbánnod semmit!!
Nálma nem fordult elő ilyen pedig még régebben eredetivel nyomtam. Egy reinstall-t javaslok
. Vagy használh emulátort...

“This is not going to go the way you think.”
Hello. Nekem olyan gondom van hogy letöltöttem a netröl a BS 2-t, szétcsomagoltam, Kiirtam cd-re. Az install gond nélkül végigment, majd amikor inditom a játékot, fekete képernyö, és csak azt irja hogy rakjam be az 1. cd-t. Pedig benne van. Valami tapasztalat esetleg? Arra gondoltam hogy talán azért lehet, mert nem eredeti cd, de láttam hogy egyeseknek eredetivel is csinált hasonlót. Az nem lehet esetleg, hogy a cd-t név szerint keresi? Irásnál ugyanis csak a standard NEW nevet kapta mindkét lemez. Valaki akinek megvan a játék, meg tudná mondani hogy mi a nevük a lemezeknek??? Köszi.
Hi!!!
Nagy próblémám van. A BS SOTT egyik metését elakarnám inítani, kéri a 2. cd-t. de az van beenn a meghajtóban. Ujrainstalláltam, most már be se indul.
nem tudná vki levideózni a gémet, és elküldeni nekem? mert nekem nem müxik...
kívácsi vagyok a folyatatásra. Spanyolországban történt a hiba, a sakknál. be akartam inditani a savegamet de nem .... Plllííííííz hellp
Nagy próblémám van. A BS SOTT egyik metését elakarnám inítani, kéri a 2. cd-t. de az van beenn a meghajtóban. Ujrainstalláltam, most már be se indul.



Hova tűnt???
hé srácok a
www.gamehunter.hu itt van a magyarítás
www.gamehunter.hu itt van a magyarítás
http://pcpro.uw.hu
Passz....Szerintem nincs hozzá...De azért lehet tudni úgy nagyjából a sztorit meg a végigjátszásból is tudsz következtetni
Never forget them - Final Fantasy X
Köszi a tippet,megfogadom.Ja és magyarosítas nekem is kellene.Elküldené nekem valaki?
Valaki tud magyarítást a játékhoz.
ha tudtok elkuldenétek mailben.
Nagyon megkoszonném.
ha tudtok elkuldenétek mailben.
Nagyon megkoszonném.
"Az elso pofon a legnagyobb,aztán a tobbit lassan megszokod"
Szerintem a kábeleket cseréltesd fel(a két cd meghajtó között) egy szakemberrel úgy hogy ne a cd író legyen az elsődleges.Onnantól már azt fogja sasolni mindig.DE SZAKEMBERREL CSINÁLD NEHOGY ELBESSZ VMIT
Never forget them - Final Fantasy X
Ilyen CD-s problémám nekem is volt.Én ORIGI-ben vetem meg a Broken Sword-ot és az installáció után nem akarta olvasni a CD-t.Van egy normális CD-Rom-om és egy égetőm.
Nos csak az E-ben megy,ez pedig a CD író.Csak az a gond,hogy ennek a max sebessége 32-szer-es.Úgyhogy a videók a játékban nagyon akadoznak.Nemtudnátok valami megoldást?PLEASE HELP!Kész gyötrelem így játszani.
Nos csak az E-ben megy,ez pedig a CD író.Csak az a gond,hogy ennek a max sebessége 32-szer-es.Úgyhogy a videók a játékban nagyon akadoznak.Nemtudnátok valami megoldást?PLEASE HELP!Kész gyötrelem így játszani.
Rea: nem lett volna egyszerűbb a GS-es link?

ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
Ja köszi, de már továbbjutottam. Most Írországban vagyok.
Morning will come. Just pray you're there to see it.
Megköszönni ám a magyar végigjátszást

Never forget them - Final Fantasy X
Spanyolország
Vigyük vissza a serleget, majd kérjük ismét az öreg dáma segítségét. A bibliai utalások megértéséhez szükségünk lesz egy Bibliára. A mauzóleumban találunk is egyet, a segítségével számos utalást kapunk. Zárjuk be a rúddal a felső ablakot, majd tegyük a zsebkendőt a bot végére. Gyújtsuk meg a gyertyával, majd az égő ronggyal gyújtsuk meg a boltívről lelógó hatalmas gyertyát. Várjuk meg, míg a kőkulcs előkerül, majd kérjünk engedélyt a hölgytől, hogy átkutathassuk a kertet. Az öreg kút felkutatásához mindenekelőtt szükségünk lesz egy varázsbotra. A ház melletti fán (ott ahol a locsolócső található) találunk is megfelelőt. Hosszas keresgélés után megtaláljuk az öreg kutat. Ereszkedjünk le az aljára, majd próbáljuk meg kinyitni az oroszlános ajtót. Azonnal ugorjunk el az útból, majd a földszinti falról leemelt tükör és a beszűrődő fény együttes felhasználásával vizsgáljuk meg a sötétségbe burkolódzott ajtót. Hamarosan meg is találjuk a zárszerkezetet, melybe tökéletesen beleillik a gyertyában elrejtett kőkulcs. Hátborzongató látvány fogadott minket a rejtekhelyen, itt haltak meg az eltűnt gyerekek.
Skócia
A vonaton szellőztessük ki a fejünket kissé, majd induljunk el Nico után. Győzzük meg a futball rajongókat, hogy segítsenek, majd másszunk ki a vonat tetejére. Másszunk be a nyitott tehervagonba, majd egy jól időzített vészfékmeghúzással mentsük meg az életünket. Szabadítsuk ki Nicot, majd ugorjunk le a vonatról. Látogassuk meg a templomot, majd kutassuk át a szemetet. A halom legalján találunk egy apró fogaskereket, ami pont beleillik az ajtó mellett álló oroszlán szemébe. Törjük le a kart, majd emeljük ki az újabb fogaskereket. Ezt tegyük az oroszlán másik szemébe, majd a kart a szájába. Nyissuk ki az ajtót, majd lessük meg a szekta titkos összejövetelét. Innentől kezdve felgyorsulnak az események. Az életben maradt banditát csak úgy tudjuk leszerelni, ha a falon égő fáklyát a puskaporba dobjuk. A robbanás az egész templomot összedöntötte, még szerencse, hogy időben ki tudtunk szaladni.
Vigyük vissza a serleget, majd kérjük ismét az öreg dáma segítségét. A bibliai utalások megértéséhez szükségünk lesz egy Bibliára. A mauzóleumban találunk is egyet, a segítségével számos utalást kapunk. Zárjuk be a rúddal a felső ablakot, majd tegyük a zsebkendőt a bot végére. Gyújtsuk meg a gyertyával, majd az égő ronggyal gyújtsuk meg a boltívről lelógó hatalmas gyertyát. Várjuk meg, míg a kőkulcs előkerül, majd kérjünk engedélyt a hölgytől, hogy átkutathassuk a kertet. Az öreg kút felkutatásához mindenekelőtt szükségünk lesz egy varázsbotra. A ház melletti fán (ott ahol a locsolócső található) találunk is megfelelőt. Hosszas keresgélés után megtaláljuk az öreg kutat. Ereszkedjünk le az aljára, majd próbáljuk meg kinyitni az oroszlános ajtót. Azonnal ugorjunk el az útból, majd a földszinti falról leemelt tükör és a beszűrődő fény együttes felhasználásával vizsgáljuk meg a sötétségbe burkolódzott ajtót. Hamarosan meg is találjuk a zárszerkezetet, melybe tökéletesen beleillik a gyertyában elrejtett kőkulcs. Hátborzongató látvány fogadott minket a rejtekhelyen, itt haltak meg az eltűnt gyerekek.
Skócia
A vonaton szellőztessük ki a fejünket kissé, majd induljunk el Nico után. Győzzük meg a futball rajongókat, hogy segítsenek, majd másszunk ki a vonat tetejére. Másszunk be a nyitott tehervagonba, majd egy jól időzített vészfékmeghúzással mentsük meg az életünket. Szabadítsuk ki Nicot, majd ugorjunk le a vonatról. Látogassuk meg a templomot, majd kutassuk át a szemetet. A halom legalján találunk egy apró fogaskereket, ami pont beleillik az ajtó mellett álló oroszlán szemébe. Törjük le a kart, majd emeljük ki az újabb fogaskereket. Ezt tegyük az oroszlán másik szemébe, majd a kart a szájába. Nyissuk ki az ajtót, majd lessük meg a szekta titkos összejövetelét. Innentől kezdve felgyorsulnak az események. Az életben maradt banditát csak úgy tudjuk leszerelni, ha a falon égő fáklyát a puskaporba dobjuk. A robbanás az egész templomot összedöntötte, még szerencse, hogy időben ki tudtunk szaladni.
Never forget them - Final Fantasy X
Párizs
Látogassuk meg a templomot a vesztőhely terén. Kérjük meg a papot, hogy tisztítsa meg a serlegünket. Helyezzük a lencsét a szobor kezében tartott tekercsbe, majd vizsgáljuk meg rajta keresztül az üvegablakot. Hasonlítsuk össze a serlegen talált címert a falba temetett keresztes lovag páncélzatával. Végre megtaláltuk az elveszett spanyol nemes maradványait. Ugorjunk be a múzeumba, s beszéljünk Andrénak a barlangban talált szobrokról. Kiderült, hogy itt Párizsban is feltártak már hasonló szobrot. Nézzünk be erre az ásatásra is. A bejárat előtt posztoló őrszem nem sok hajlandóságot mutat arra, hogy beengedjen. Kérjük el a mosdó kulcsát, majd az ott talált szappanba készítsünk lenyomatot. Szórjuk tele a mélyedést gipszporral, majd nedvesítsük be a csap alatt. Kulcsunk már van, a gond csak az, hogy még egy vakegér is azonnal észreveszi a cserét. Adjuk vissza az eredeti kulcsot az őrnek, majd sétáljunk ártatlanul a kinti festékes vödörhöz, s próbáljuk meg belemártani a kulcsot. A munkás persze elhajt minket, de ne csüggedjünk. Térjünk vissza az alagsorba, s hívjuk fel Nico-t. Az ő dolga lesz szóval tartani a festőt, amíg mi befestjük a kulcsot. A trükk tökéletesen bevált, most már csak az a gond, hogy tapintásra is meg lehet különböztetni egymástól a kulcsokat. Tekerjük le a fűtést, mire az őr felveszi a szolgálati kesztyűjét. Kérjük el ismételten a mosdó kulcsát, majd bent cseréljük ki a két kulcsot. Adjuk vissza a másolatot az őrnek, majd hívjuk fel ismét Nico-t. Az újabb csel fényes sikert arat, míg az őr és a festő egymást szidják, mi simán besétálhatunk a lezárt ásatásra. A szobor előtt tegyük le serleget, s vizsgáljuk meg a fémen megjelenő tükörképet.
Látogassuk meg a templomot a vesztőhely terén. Kérjük meg a papot, hogy tisztítsa meg a serlegünket. Helyezzük a lencsét a szobor kezében tartott tekercsbe, majd vizsgáljuk meg rajta keresztül az üvegablakot. Hasonlítsuk össze a serlegen talált címert a falba temetett keresztes lovag páncélzatával. Végre megtaláltuk az elveszett spanyol nemes maradványait. Ugorjunk be a múzeumba, s beszéljünk Andrénak a barlangban talált szobrokról. Kiderült, hogy itt Párizsban is feltártak már hasonló szobrot. Nézzünk be erre az ásatásra is. A bejárat előtt posztoló őrszem nem sok hajlandóságot mutat arra, hogy beengedjen. Kérjük el a mosdó kulcsát, majd az ott talált szappanba készítsünk lenyomatot. Szórjuk tele a mélyedést gipszporral, majd nedvesítsük be a csap alatt. Kulcsunk már van, a gond csak az, hogy még egy vakegér is azonnal észreveszi a cserét. Adjuk vissza az eredeti kulcsot az őrnek, majd sétáljunk ártatlanul a kinti festékes vödörhöz, s próbáljuk meg belemártani a kulcsot. A munkás persze elhajt minket, de ne csüggedjünk. Térjünk vissza az alagsorba, s hívjuk fel Nico-t. Az ő dolga lesz szóval tartani a festőt, amíg mi befestjük a kulcsot. A trükk tökéletesen bevált, most már csak az a gond, hogy tapintásra is meg lehet különböztetni egymástól a kulcsokat. Tekerjük le a fűtést, mire az őr felveszi a szolgálati kesztyűjét. Kérjük el ismételten a mosdó kulcsát, majd bent cseréljük ki a két kulcsot. Adjuk vissza a másolatot az őrnek, majd hívjuk fel ismét Nico-t. Az újabb csel fényes sikert arat, míg az őr és a festő egymást szidják, mi simán besétálhatunk a lezárt ásatásra. A szobor előtt tegyük le serleget, s vizsgáljuk meg a fémen megjelenő tükörképet.
Never forget them - Final Fantasy X
Szíria
A falu főterén ismerkedjünk meg az őslakosokkal és az amerikai turistákkal. Mutassuk meg a szőnyegárusnak az orgyilkos zsebéből elcsent gyufásdobozt, majd térjünk be a szállodába. Ismerkedjünk meg Utharral, a taxisofőrrel és a hotel néma igazgatójával. Próbálkozzunk meg bejutni a mosdóba, de a WC kefe sajnálatos eltűnése miatt az ajtó zárva maradt. Nézzük meg alaposan mivel is dolgozik a kebab árus (jobb gomb, amikor a nagyító megjelenik a pulton). Kérjük az arab kisfiú segítségét. Nejo készségesen segít, minek következtében majdnem megkéselt az árus. A nagy futás után térjünk vissza a kereskedő palántához, s bartelezzünk egyet. Ő átadja a kefét, mi pedig a zsonglőr labdáját. Adjuk vissza kefét az igazgatónak, akitől cserébe megkapjuk a mellékhelyiség kulcsát. A kulccsal nyissuk ki a törölköző tartót, majd emeljük el a benne található rongydarabot. Térjünk vissza a standhoz, ahol a kisfiú elragadtatva játszik az új szerzeményével. Simogassuk meg a macskát, mire az ijedtében felugrik a polcra. Csengessünk egyet, mire kijön a tulajdonos. A labda megpattan az ajtón, megijeszti a macskát, mire az leveri a gipsz szobrot. Vegyük fel a porból, s töröljük át az alapozós zsebkendővel. Így már tisztára úgy néz ki, mint egy antik darab egyenesen Rómából.
50 dollárért el is adhatjuk a dagadt amerikai turistának. Kössünk üzletet Utharral is. A pénzért cserébe hajlandó elvinni a környéken található egyetlen nevezetességhez. Igen ám, de az öreg tragacsa éppen most döglött be. Adjuk oda neki a mosdóból elemelt törölközőt. Most már semmi akadálya egy kis kirándulásnak. Másszunk fel a barlanghoz, majd törjük le a faágat. Kössük rá a maradék törölközőt, majd a rögtönzött kötélen ereszkedjünk le a barlang bejáratához. Keressük meg a sziklában a titkos nyitószerkezetet, majd lépjünk be a barlangba. A neo templomosok ügynöke nem volt szerencsés, beszorult a barlangba... akárcsak mi. Kutassuk át a tetemet, majd vizsgáljuk meg jó alaposan a fali szobrokat. Kis idő múlva megérkezik a felmentő sereg, a bérgyilkos személyében. Válaszoljunk becsületesen a kérdéseire, s válasszuk a férfias halált. A kézfogás előtt rejtsük el a tenyerünkben a sokkolót, majd a pillanatnyi figyelmetlenségét kihasználva ugorjunk le a szikláról a teherautóra. Ez meglehetősen meleg helyzet volt.
A falu főterén ismerkedjünk meg az őslakosokkal és az amerikai turistákkal. Mutassuk meg a szőnyegárusnak az orgyilkos zsebéből elcsent gyufásdobozt, majd térjünk be a szállodába. Ismerkedjünk meg Utharral, a taxisofőrrel és a hotel néma igazgatójával. Próbálkozzunk meg bejutni a mosdóba, de a WC kefe sajnálatos eltűnése miatt az ajtó zárva maradt. Nézzük meg alaposan mivel is dolgozik a kebab árus (jobb gomb, amikor a nagyító megjelenik a pulton). Kérjük az arab kisfiú segítségét. Nejo készségesen segít, minek következtében majdnem megkéselt az árus. A nagy futás után térjünk vissza a kereskedő palántához, s bartelezzünk egyet. Ő átadja a kefét, mi pedig a zsonglőr labdáját. Adjuk vissza kefét az igazgatónak, akitől cserébe megkapjuk a mellékhelyiség kulcsát. A kulccsal nyissuk ki a törölköző tartót, majd emeljük el a benne található rongydarabot. Térjünk vissza a standhoz, ahol a kisfiú elragadtatva játszik az új szerzeményével. Simogassuk meg a macskát, mire az ijedtében felugrik a polcra. Csengessünk egyet, mire kijön a tulajdonos. A labda megpattan az ajtón, megijeszti a macskát, mire az leveri a gipsz szobrot. Vegyük fel a porból, s töröljük át az alapozós zsebkendővel. Így már tisztára úgy néz ki, mint egy antik darab egyenesen Rómából.
50 dollárért el is adhatjuk a dagadt amerikai turistának. Kössünk üzletet Utharral is. A pénzért cserébe hajlandó elvinni a környéken található egyetlen nevezetességhez. Igen ám, de az öreg tragacsa éppen most döglött be. Adjuk oda neki a mosdóból elemelt törölközőt. Most már semmi akadálya egy kis kirándulásnak. Másszunk fel a barlanghoz, majd törjük le a faágat. Kössük rá a maradék törölközőt, majd a rögtönzött kötélen ereszkedjünk le a barlang bejáratához. Keressük meg a sziklában a titkos nyitószerkezetet, majd lépjünk be a barlangba. A neo templomosok ügynöke nem volt szerencsés, beszorult a barlangba... akárcsak mi. Kutassuk át a tetemet, majd vizsgáljuk meg jó alaposan a fali szobrokat. Kis idő múlva megérkezik a felmentő sereg, a bérgyilkos személyében. Válaszoljunk becsületesen a kérdéseire, s válasszuk a férfias halált. A kézfogás előtt rejtsük el a tenyerünkben a sokkolót, majd a pillanatnyi figyelmetlenségét kihasználva ugorjunk le a szikláról a teherautóra. Ez meglehetősen meleg helyzet volt.
Never forget them - Final Fantasy X
Párizs 3.szor:
Párizs
Emlékszünk még a feliratra, melyet Írországban találtunk az ásatáson. Ez a hely Párizsban található, a gond csak az, hogy a vesztőhelyet már rég lebontották. A turisták szájtátva bámulják a labdazsonglőrt, s igencsak szánakozva nézik a harmatgyenge próbálkozásunkat. Kérdezzük meg a sziesztázó rendőrt, mi a véleménye. Szerinte egy ügyetlen bohóc zsonglőrnek sokkal nagyobb sikere lenne ennél a közönségnél. Rakjuk fel tehát a bohócorrot, majd bénázzunk egy sort a labdákkal. A siker frenetikus, az akrobata duzzogva, a rendőr unatkozva távozik. Most már senki sem látja, amint a célszerszámunkkal felemeljük a csatornafedelet, s alászállunk a mélybe. Kocogtassuk meg a csatorna falát a kulccsal, majd a csörlő és a lánc segítségével tépjük ki az ajtót a helyéről. Hallgassuk ki az újtemplomosok titkos gyűlését, majd mikor távoztak nézzünk szét az oltár körül. Tegyük a kőtömb tetejére az állványt, majd helyezzük rá a gyémántot. A beszűrődő fény megmutatja utazásunk következő állomását Szíriában.
Párizs
Emlékszünk még a feliratra, melyet Írországban találtunk az ásatáson. Ez a hely Párizsban található, a gond csak az, hogy a vesztőhelyet már rég lebontották. A turisták szájtátva bámulják a labdazsonglőrt, s igencsak szánakozva nézik a harmatgyenge próbálkozásunkat. Kérdezzük meg a sziesztázó rendőrt, mi a véleménye. Szerinte egy ügyetlen bohóc zsonglőrnek sokkal nagyobb sikere lenne ennél a közönségnél. Rakjuk fel tehát a bohócorrot, majd bénázzunk egy sort a labdákkal. A siker frenetikus, az akrobata duzzogva, a rendőr unatkozva távozik. Most már senki sem látja, amint a célszerszámunkkal felemeljük a csatornafedelet, s alászállunk a mélybe. Kocogtassuk meg a csatorna falát a kulccsal, majd a csörlő és a lánc segítségével tépjük ki az ajtót a helyéről. Hallgassuk ki az újtemplomosok titkos gyűlését, majd mikor távoztak nézzünk szét az oltár körül. Tegyük a kőtömb tetejére az állványt, majd helyezzük rá a gyémántot. A beszűrődő fény megmutatja utazásunk következő állomását Szíriában.
Never forget them - Final Fantasy X
Spanyolország
Térjünk vissza a bűntett színhelyére, majd irány a napfényes Spanyolország. Az ősi nemesi család utolsó sarjához nem könnyű bejutni. Lopez, a kertész roppant barátságtalanul fogad, esze ágában sincs beengedni a házba. Kövessük a locsolócsövet a csapig, majd használjuk rajta a vérnyomásmérőt. Amint megszűnik a víznyomás Lopez kénytelen bemenni a házba, hogy kiderítse hol a hiba. Menjünk utána, s mutassuk meg magunkat a kutyáknak a hátsó kijáratnál. Bújjunk be a páncél mögé, majd várjuk meg, míg a kertész kimegy. Surranjunk fel az emeletre, s győzzük meg az öreg hölgyet, hogy fogadjon minket. A beszélgetés eredményeképpen engedélyt kapunk, hogy meglátogassuk az öreg kriptát, ahol az ősök maradványai nyugszanak. Az oltár alatt megtaláljuk a sakkrejtvényt, ennek a megoldásához viszont szükség lesz némi sakktudásra. (adjunk sakk-mattot a vörös játékosnak). A feladvány megoldása kinyílik egy titkos rekesz, s máris gazdagabbak lettünk egy ősrégi serleggel.
Térjünk vissza a bűntett színhelyére, majd irány a napfényes Spanyolország. Az ősi nemesi család utolsó sarjához nem könnyű bejutni. Lopez, a kertész roppant barátságtalanul fogad, esze ágában sincs beengedni a házba. Kövessük a locsolócsövet a csapig, majd használjuk rajta a vérnyomásmérőt. Amint megszűnik a víznyomás Lopez kénytelen bemenni a házba, hogy kiderítse hol a hiba. Menjünk utána, s mutassuk meg magunkat a kutyáknak a hátsó kijáratnál. Bújjunk be a páncél mögé, majd várjuk meg, míg a kertész kimegy. Surranjunk fel az emeletre, s győzzük meg az öreg hölgyet, hogy fogadjon minket. A beszélgetés eredményeképpen engedélyt kapunk, hogy meglátogassuk az öreg kriptát, ahol az ősök maradványai nyugszanak. Az oltár alatt megtaláljuk a sakkrejtvényt, ennek a megoldásához viszont szükség lesz némi sakktudásra. (adjunk sakk-mattot a vörös játékosnak). A feladvány megoldása kinyílik egy titkos rekesz, s máris gazdagabbak lettünk egy ősrégi serleggel.
Never forget them - Final Fantasy X
Párizs 2.szor:
Párizs
Párizsban látogassunk el a rendőrőrsre, majd faggassuk ki az őrmestert. Tőle tudjuk meg, hogy az általunk keresett ember kórházban fekszik. Induljunk el a megadott címre, majd kérdezzük ki a recepciós nővért. Sajnos a beteget tilos látogatni, csak a közeli hozzátartozók juthatnak be hozzá. Mutassuk fel ismét a műszerész kártyánkat, erre már az ő szíve is megenyhül. Beljebb a folyosón az öreg takarító épp a kedvenc masináját dédelgeti. A háta mögött osonjunk keresztül az átjárón, majd húzzuk ki a takarítógépet a konnektorból. Várjuk meg, míg az öreg átmegy a másik oldalra. Használjuk ki a lehetőséget, nyissuk ki az ajtót, s kapjuk magunkra az orvosi köpenyt. Sétáljunk vissza a recepcióra, majd vegyük a szárnyaink alá az ifjú medikust. Látogassuk meg a hátsó kórtermet, majd ejtsük meg a nagyvizitet. Az egyik beteg nincs megelégedve a vérnyomásmérő képességünkkel. Adjuk oda a gyakornoknak a készüléket, majd látogassuk meg a zárt szobában emberünket. Sok mindent nem tudunk belőle kiszedni, de azt azért kiköhögte, hogy aznap éjjel betörés lesz a múzeumban. Az álorvos sajnos megszakította a társalgást, s kiparancsolt minket a szobából. Megölte a szerencsétlent, majd az ablakon keresztül távozott.
Nico ismét felhívja a figyelmünket Andre-ra, az ifjú tudósra. Látogassuk meg a múzeumban, majd kérdezzük ki jó alaposan. Várjuk meg, míg az őr ismét megcsodálja a búra alatt lévő állványt, ekkor észrevétlenül kinyithatjuk a bal oldali ablakot. Várjunk míg az őr odasétál, majd gyorsan bújjunk el a szarkofágban. Várjuk meg a zárórát és a két banditát. Másszunk ki a koporsóból, majd gyorsan bújjunk el a totemoszlop mögött. Döntsük le az oszlopot, a többi már magától megy. Kiderül, hogy az álruhás tolvaj Nico volt, aki ügyesen elcsente az állványt.
Párizs
Párizsban látogassunk el a rendőrőrsre, majd faggassuk ki az őrmestert. Tőle tudjuk meg, hogy az általunk keresett ember kórházban fekszik. Induljunk el a megadott címre, majd kérdezzük ki a recepciós nővért. Sajnos a beteget tilos látogatni, csak a közeli hozzátartozók juthatnak be hozzá. Mutassuk fel ismét a műszerész kártyánkat, erre már az ő szíve is megenyhül. Beljebb a folyosón az öreg takarító épp a kedvenc masináját dédelgeti. A háta mögött osonjunk keresztül az átjárón, majd húzzuk ki a takarítógépet a konnektorból. Várjuk meg, míg az öreg átmegy a másik oldalra. Használjuk ki a lehetőséget, nyissuk ki az ajtót, s kapjuk magunkra az orvosi köpenyt. Sétáljunk vissza a recepcióra, majd vegyük a szárnyaink alá az ifjú medikust. Látogassuk meg a hátsó kórtermet, majd ejtsük meg a nagyvizitet. Az egyik beteg nincs megelégedve a vérnyomásmérő képességünkkel. Adjuk oda a gyakornoknak a készüléket, majd látogassuk meg a zárt szobában emberünket. Sok mindent nem tudunk belőle kiszedni, de azt azért kiköhögte, hogy aznap éjjel betörés lesz a múzeumban. Az álorvos sajnos megszakította a társalgást, s kiparancsolt minket a szobából. Megölte a szerencsétlent, majd az ablakon keresztül távozott.
Nico ismét felhívja a figyelmünket Andre-ra, az ifjú tudósra. Látogassuk meg a múzeumban, majd kérdezzük ki jó alaposan. Várjuk meg, míg az őr ismét megcsodálja a búra alatt lévő állványt, ekkor észrevétlenül kinyithatjuk a bal oldali ablakot. Várjunk míg az őr odasétál, majd gyorsan bújjunk el a szarkofágban. Várjuk meg a zárórát és a két banditát. Másszunk ki a koporsóból, majd gyorsan bújjunk el a totemoszlop mögött. Döntsük le az oszlopot, a többi már magától megy. Kiderül, hogy az álruhás tolvaj Nico volt, aki ügyesen elcsente az állványt.
Never forget them - Final Fantasy X
Írország
Az állványt Írország egyik eldugott kis falujában találták meg, ezért oda kell repülnünk. Kérdezzük ki a kocsma előtt lebzselő suhancot, majd lépjünk be a fogadóba. Nyomjunk le néhány sört, majd ismerkedjünk meg a helybéliekkel. Várjuk meg, míg a közelebbi inni kezd, s ekkor szedjük ki a könyöke alól a törölközőt. Hallgassuk meg a helyi kastélyról szóló kísértethistóriákat. Az öreg a sarokban időnként elővesz a zsebéből egy drótdarabot, ezt vegyük el tőle. Bizonyítsuk rá a terem közepén ülő fiatalemberre, hogy az ásatáson dolgozott (közben ki kell mennünk a suhanchoz újabb információért). A fiú nem bírja idegekkel, s bevallja, hogy a professzor rábízott egy aprócska csomagot. Átadni viszont nem hajlandó, s elrohan. Vesztére. A piros Ferrari pont telibe kapja. Az ütközésben leszakad az elektromos berendezést védő doboz fedele, s a fiú elejti féltve őrzött csomagját. Piszkáljuk meg az elektromos kapcsolót. Kérjünk még egy sört, majd s háborodjunk fel, amikor a kocsmáros nem tud adni. Nyugodjunk le, majd mutassuk meg neki a névjegykártyánkat (vagyis azt, amit a hotelszobában loptunk). A fogadós megnyugszik, hiszen azt hiszi képzett műszerésszel van dolga. A pincébe egyelőre nem mer leengedni. Előbb bizonyítanunk kell. A dróttal patkoljuk meg a pohármosogató villásdugóját. Az eredményt látva a kocsmáros minden gyanúja elszáll, s leenged pincébe. Húzzuk meg az ott talált kapcsolót, majd menjünk ki az ivó elé. Emeljük fel a csapóajtó rácsát, így legalább látni is fogunk valamit a pincébe, Vegyük fel a sarokban csillogó gyémántot, majd a kiránduljunk fel a kastélyba. A szénabálákon üldögélő farmar a balesetet szenvedett fiú nagybácsikája. Győzzük meg, arról, hogy ilyen válságos helyzetben a sérült mellett a helye. Ajánljuk fel, hogy a távolléte alatt vigyázunk a szénakazalra. Amint befordult a sarkon másszunk fel a kazal tetejére, majd rakjuk be a kulcsunkat a fal repedésébe. Másszunk be a kastélyba, majd ismerkedjünk meg a rémmel, vagyis egy bakkecskével. Közeledjünk felé barátságosan, de ne lepődjünk meg ha felöklel. Ne sértődjünk meg, inkább fussunk el az etető másik oldalára (kétszer klikkeljünk az ekevasra). A kötél belegabalyodik a vasba, s máris szabad az út lefelé. A pincében döntsük el az ajtó előtt álló oszlopot, majd emeljük fel ismét. Töltsük ki az oszlop által hagyott lenyomatot az asztalon talált gipszporral. Szaladjunk vissza a kocsma sörös pincéjébe, majd áztassuk be a törölközőt a csap alatt. Igyekezzünk vissza az ásatásra, majd csavarjuk ki a maradék vizet a gipszre. A gipsznyomatot tegyük bele az ajtó melletti résbe, s máris bemehetünk. A rejtekajtó mögötti szobában a rejtvény újabb darabkájával lettünk gazdagabbak.
Az állványt Írország egyik eldugott kis falujában találták meg, ezért oda kell repülnünk. Kérdezzük ki a kocsma előtt lebzselő suhancot, majd lépjünk be a fogadóba. Nyomjunk le néhány sört, majd ismerkedjünk meg a helybéliekkel. Várjuk meg, míg a közelebbi inni kezd, s ekkor szedjük ki a könyöke alól a törölközőt. Hallgassuk meg a helyi kastélyról szóló kísértethistóriákat. Az öreg a sarokban időnként elővesz a zsebéből egy drótdarabot, ezt vegyük el tőle. Bizonyítsuk rá a terem közepén ülő fiatalemberre, hogy az ásatáson dolgozott (közben ki kell mennünk a suhanchoz újabb információért). A fiú nem bírja idegekkel, s bevallja, hogy a professzor rábízott egy aprócska csomagot. Átadni viszont nem hajlandó, s elrohan. Vesztére. A piros Ferrari pont telibe kapja. Az ütközésben leszakad az elektromos berendezést védő doboz fedele, s a fiú elejti féltve őrzött csomagját. Piszkáljuk meg az elektromos kapcsolót. Kérjünk még egy sört, majd s háborodjunk fel, amikor a kocsmáros nem tud adni. Nyugodjunk le, majd mutassuk meg neki a névjegykártyánkat (vagyis azt, amit a hotelszobában loptunk). A fogadós megnyugszik, hiszen azt hiszi képzett műszerésszel van dolga. A pincébe egyelőre nem mer leengedni. Előbb bizonyítanunk kell. A dróttal patkoljuk meg a pohármosogató villásdugóját. Az eredményt látva a kocsmáros minden gyanúja elszáll, s leenged pincébe. Húzzuk meg az ott talált kapcsolót, majd menjünk ki az ivó elé. Emeljük fel a csapóajtó rácsát, így legalább látni is fogunk valamit a pincébe, Vegyük fel a sarokban csillogó gyémántot, majd a kiránduljunk fel a kastélyba. A szénabálákon üldögélő farmar a balesetet szenvedett fiú nagybácsikája. Győzzük meg, arról, hogy ilyen válságos helyzetben a sérült mellett a helye. Ajánljuk fel, hogy a távolléte alatt vigyázunk a szénakazalra. Amint befordult a sarkon másszunk fel a kazal tetejére, majd rakjuk be a kulcsunkat a fal repedésébe. Másszunk be a kastélyba, majd ismerkedjünk meg a rémmel, vagyis egy bakkecskével. Közeledjünk felé barátságosan, de ne lepődjünk meg ha felöklel. Ne sértődjünk meg, inkább fussunk el az etető másik oldalára (kétszer klikkeljünk az ekevasra). A kötél belegabalyodik a vasba, s máris szabad az út lefelé. A pincében döntsük el az ajtó előtt álló oszlopot, majd emeljük fel ismét. Töltsük ki az oszlop által hagyott lenyomatot az asztalon talált gipszporral. Szaladjunk vissza a kocsma sörös pincéjébe, majd áztassuk be a törölközőt a csap alatt. Igyekezzünk vissza az ásatásra, majd csavarjuk ki a maradék vizet a gipszre. A gipsznyomatot tegyük bele az ajtó melletti résbe, s máris bemehetünk. A rejtekajtó mögötti szobában a rejtvény újabb darabkájával lettünk gazdagabbak.
Never forget them - Final Fantasy X
Párizs folytatás:
Vizsgáljuk át a szekrényt, majd amikor észrevesszük, hogy visszatért a szoba gazdája, bújjunk el a ruhák között. Szerencsénk volt, mivel nem vett észre. Várjuk meg míg távozik, majd kutassuk át az ágyon heverő ruhadarabot. Találunk benne egy névjegykártyát, s egy doboz gyufát. A névjegykártya és az angol vénkisasszony segítségével megszerezhetjük a középkori tekercset. Egyelőre ne menjünk ki a szállodából, mivel az ajtó előtt álló gengszterek mindenkit átkutatnak, s ha megtalálják nálunk, akkor este már a halakkal vacsorázunk. Menjünk fel ismét a szobánkba, majd másszunk ki az ablakon. Amint kiértünk, dobjuk le a tekercset a mellékutcába. Most már bátran kimehetünk, hisz nincs nálunk semmi lényeges. Szedjük fel a tekercset, majd vigyük el a lányhoz. Vizsgáljuk meg alaposan. Mivel a jelenlegi tudásunkat jócskán meghaladja a tekercs tartalma, ezért segítséget kell szereznünk. Szerencsére Nico ismer egy tudóst, aki ebben a témában elismert szaktekintélynek számít. Látogassuk meg a múzeumot, s nézzünk alaposan körül. Az üvegbúra mögött álló háromlábú faállvány kísértetiesen hasonlít a tekercsen található ábrával.
Vizsgáljuk át a szekrényt, majd amikor észrevesszük, hogy visszatért a szoba gazdája, bújjunk el a ruhák között. Szerencsénk volt, mivel nem vett észre. Várjuk meg míg távozik, majd kutassuk át az ágyon heverő ruhadarabot. Találunk benne egy névjegykártyát, s egy doboz gyufát. A névjegykártya és az angol vénkisasszony segítségével megszerezhetjük a középkori tekercset. Egyelőre ne menjünk ki a szállodából, mivel az ajtó előtt álló gengszterek mindenkit átkutatnak, s ha megtalálják nálunk, akkor este már a halakkal vacsorázunk. Menjünk fel ismét a szobánkba, majd másszunk ki az ablakon. Amint kiértünk, dobjuk le a tekercset a mellékutcába. Most már bátran kimehetünk, hisz nincs nálunk semmi lényeges. Szedjük fel a tekercset, majd vigyük el a lányhoz. Vizsgáljuk meg alaposan. Mivel a jelenlegi tudásunkat jócskán meghaladja a tekercs tartalma, ezért segítséget kell szereznünk. Szerencsére Nico ismer egy tudóst, aki ebben a témában elismert szaktekintélynek számít. Látogassuk meg a múzeumot, s nézzünk alaposan körül. Az üvegbúra mögött álló háromlábú faállvány kísértetiesen hasonlít a tekercsen található ábrával.
Never forget them - Final Fantasy X
Broken Sword: The shadow of templars
Párizs
A robbanás után vegyük fel a törmelék alatt lévő újságot, majd menjünk be a bisztróba. Az öregen nem tudunk már segíteni, de a pincérnő túlélte a merényletet. Kérdezzük ki a tettesről, majd diktáljunk bele egy deci konyakot. Kövessük a bohócot a mellékutcába. A kukákat átvizsgálva rájövünk, hogy csak a csatorna felé menekülhetett. A fedelet puszta kézzel nem tudjuk leemelni, szükségünk lesz valamilyen célszerszámra. Induljunk el a másik irányba, ekkor érkezik meg a rendőrség. Russo felügyelőt bízzák meg az ügy kivizsgálásával. A kihallgatás után megkapjuk a névjegykártyáját, s szabadon távozhatunk. A teraszon találkozunk Nicoval, a csinos riporterlánnyal. Kérdezzük ki alaposan, majd kérjük el a telefonszámát. Keressük meg a munkást, majd adjuk oda neki a mai újságot. Az öreg szereti a lóversenyt, ezért nem tud ellenállni a lap szélére felírt tippnek. Használjuk ki a távollétét, s emeljük el a szerszámosládából a csatornafedelet nyitó kulcsot. Másszunk le a csatornába, majd vegyük fel a merénylő által eldobált bizonyítékokat (bohócorr, zsebkendő, ruhafoszlány). Másszunk ki a kijáratunk, majd csapjuk be a háborús veteránt, mutassuk meg neki a felügyelő névjegyét, s kérdezzük ki. Látogassuk el a rendőrőrsre, hívjuk fel a riporternőt. Őt is érdekli az ügy, ezért meghív a lakására. Az öreg virágárus elárulja a trükköt, amivel bejuthatunk a házba. Nico felismeri a ruhafoszlányt és a bohócorr alaposabb átvizsgálása után megtudjuk honnan is kölcsönözték ki a ruhát. A lány időközben előhívta a robbanás helyszínén készített fényképet a tettesről. A furcsa, félhold alakú tetoválás jellegzetes ismertetőjel. Utazzunk el a jelmezkölcsönzőhöz, s mutassuk meg neki a képet és a ruhadarabot. A bolt vezetője azonnal felismerte a merénylőt, Khan-nak hívják, s a bohócruha mellett a pixie jelmezt is kikölcsönözte. Hívjuk fel a szabót, s szorongassuk meg kicsit. Amint kiejtjük Khan nevét megijed, s félelmében elmondja, hogy az Ubu hotelben szállt meg a gazfickó.
Khan nevű vendég viszont nincs a szálloda a vendégkönyvben. A 22-es szoba vendége, Moerlin nagyon gyanús. Próbáljuk meg kivenni a 21-es szobát, de a recepciós nagyon elutasítóan viselkedik. Nincs más hátra, segítséget kell kérnünk. Szólítsuk meg a zongorázó hölgyet, s vegyük rá, hogy terelje el a pultos figyelmét. Lopjuk el a kulcsot, s menjünk fel az emeletre. A kulcsunk a jobboldali első ajtót nyitja. Másszunk ki az ablakon, majd araszoljunk át a párkányon a másik szobába.
Párizs
A robbanás után vegyük fel a törmelék alatt lévő újságot, majd menjünk be a bisztróba. Az öregen nem tudunk már segíteni, de a pincérnő túlélte a merényletet. Kérdezzük ki a tettesről, majd diktáljunk bele egy deci konyakot. Kövessük a bohócot a mellékutcába. A kukákat átvizsgálva rájövünk, hogy csak a csatorna felé menekülhetett. A fedelet puszta kézzel nem tudjuk leemelni, szükségünk lesz valamilyen célszerszámra. Induljunk el a másik irányba, ekkor érkezik meg a rendőrség. Russo felügyelőt bízzák meg az ügy kivizsgálásával. A kihallgatás után megkapjuk a névjegykártyáját, s szabadon távozhatunk. A teraszon találkozunk Nicoval, a csinos riporterlánnyal. Kérdezzük ki alaposan, majd kérjük el a telefonszámát. Keressük meg a munkást, majd adjuk oda neki a mai újságot. Az öreg szereti a lóversenyt, ezért nem tud ellenállni a lap szélére felírt tippnek. Használjuk ki a távollétét, s emeljük el a szerszámosládából a csatornafedelet nyitó kulcsot. Másszunk le a csatornába, majd vegyük fel a merénylő által eldobált bizonyítékokat (bohócorr, zsebkendő, ruhafoszlány). Másszunk ki a kijáratunk, majd csapjuk be a háborús veteránt, mutassuk meg neki a felügyelő névjegyét, s kérdezzük ki. Látogassuk el a rendőrőrsre, hívjuk fel a riporternőt. Őt is érdekli az ügy, ezért meghív a lakására. Az öreg virágárus elárulja a trükköt, amivel bejuthatunk a házba. Nico felismeri a ruhafoszlányt és a bohócorr alaposabb átvizsgálása után megtudjuk honnan is kölcsönözték ki a ruhát. A lány időközben előhívta a robbanás helyszínén készített fényképet a tettesről. A furcsa, félhold alakú tetoválás jellegzetes ismertetőjel. Utazzunk el a jelmezkölcsönzőhöz, s mutassuk meg neki a képet és a ruhadarabot. A bolt vezetője azonnal felismerte a merénylőt, Khan-nak hívják, s a bohócruha mellett a pixie jelmezt is kikölcsönözte. Hívjuk fel a szabót, s szorongassuk meg kicsit. Amint kiejtjük Khan nevét megijed, s félelmében elmondja, hogy az Ubu hotelben szállt meg a gazfickó.
Khan nevű vendég viszont nincs a szálloda a vendégkönyvben. A 22-es szoba vendége, Moerlin nagyon gyanús. Próbáljuk meg kivenni a 21-es szobát, de a recepciós nagyon elutasítóan viselkedik. Nincs más hátra, segítséget kell kérnünk. Szólítsuk meg a zongorázó hölgyet, s vegyük rá, hogy terelje el a pultos figyelmét. Lopjuk el a kulcsot, s menjünk fel az emeletre. A kulcsunk a jobboldali első ajtót nyitja. Másszunk ki az ablakon, majd araszoljunk át a párkányon a másik szobába.
Never forget them - Final Fantasy X
Van magyar nyelvű végigjátszás a játékhoz? Ha nincs, akkor érdekel valakiket? Mert ha szükséges, akkor megpróbálok egy kis időt rááldozni, és írni egyet...
Le kell dobni az ablakból és érte kell menni, akkor nem ölnek meg.
Háj mindenki! Ealakdtam. Ott ahol mexereztem a bohóc manuscript-jét, és ki akarok menni az épületől megölnek. Mit kell tennem? Ez egyébként ott van ahol zongorázik a csaj.
Morning will come. Just pray you're there to see it.
Kéne végigjáccás honnan lehetne letölteni ?
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
friss
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
HONNAN LEHET LESZEDNI HUNOSíTÁST A BROKEN SWORDHÖZ ?
Minden tiszteletem a mentősöké...ök minden nap áldozatot hoznak
Nah megvan a megoldás.Az elsődleges meghajtó tácljába behelyeztem a 2.cd-t.De még nem toltam vissza!!!
a 2.lagos-ba pedig (ha cd-s gamestarod van,ha dvd-st veszel akkor hagyd üresen)rakd az 1-es cd-t.De itt is ne told vissza a meghajtóba még a meghajtó tálcát.
Nah ezt követően először a 2lagos-t told vissza aztán 1-2 mp után az 1.leges meghajtót told be.Nah ezután enter nyomtam töltött egy sort és láss csodát ment
Remélem nagyjából lehetett érteni miről pofáztam itt.
Köszi a segítséget meg minden azért ide még lehet írni majd a végigjátszás problémákat is.Én speciel Szíriában járok ennél a Bull's Hell-nél vagy minél.Ti?
a 2.lagos-ba pedig (ha cd-s gamestarod van,ha dvd-st veszel akkor hagyd üresen)rakd az 1-es cd-t.De itt is ne told vissza a meghajtóba még a meghajtó tálcát.
Nah ezt követően először a 2lagos-t told vissza aztán 1-2 mp után az 1.leges meghajtót told be.Nah ezután enter nyomtam töltött egy sort és láss csodát ment

Remélem nagyjából lehetett érteni miről pofáztam itt.
Köszi a segítséget meg minden azért ide még lehet írni majd a végigjátszás problémákat is.Én speciel Szíriában járok ennél a Bull's Hell-nél vagy minél.Ti?
Never forget them - Final Fantasy X
Nekem ilyen gondom nem volt. Csak látatlanban tippelnék, anno pár több CD-s játék behülyült, ha nem az első meghajtójelű CD-ROMba tettem. (Tehát mondjuk van E: és F:, akkor az E:-be kellett.)
Valaki nem tud segíteni? Újra telepítettem de nem ismeri fel a 2-es CDt!
Mit tegyek?
Mit tegyek?
Kösz Warhawk.
Nekem is az a bajom mint Re@ctionak ,nem találja a 2-es CDt. Pedig eddig ezzel játszottam.
Mi a fenét csináljak?
Nekem is az a bajom mint Re@ctionak ,nem találja a 2-es CDt. Pedig eddig ezzel játszottam.
Mi a fenét csináljak?
Cypher mondta, hogy elsőre mindenki lezuhan. Ez a kecske is megszívat mindenkit elsőre.

Thx
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
Próbálj meg lemenni, ekkor felöklel a kecske, utána kattints az ekevasra. És akkor gyorsan odaszalad. És kész.
"Cuccolta már szét az ánuszod, egy hájfej nagykabátban?"
HELP!
Köcsög kecske!!!
Na a végigjátszásban az van, hogy dupla katt az ekevasra és akkor odafut a koma és beleakad a kecske az ekevasba de hiába csinálok akrémit NEM FUT A GECI KOMA! Mit kell csinálni? HELP ME!
Köcsög kecske!!!
Na a végigjátszásban az van, hogy dupla katt az ekevasra és akkor odafut a koma és beleakad a kecske az ekevasba de hiába csinálok akrémit NEM FUT A GECI KOMA! Mit kell csinálni? HELP ME!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
Ugyebár lent a pincében nyomtad a vízbe a törölközőt. Na itt, miután megtetted, ZÁRD EL A VÍZCSAPOT! Nagyon fontos, kis genyóság, hogyha nyitva hagyod, akkor kiszárad a törölköző.
Nekem is kéne egy kis segitség.
Elakadtam Írországban. A kecske után lenn a pincében nem tudom ki nyitni az adjtót, a gipszet beleönttötem a lyukba de nem tudom kivenni onnan. Vizet is csavartam rá de nem jött ki. Vagy várni kéne.
Segítsetek lécci!
Elakadtam Írországban. A kecske után lenn a pincében nem tudom ki nyitni az adjtót, a gipszet beleönttötem a lyukba de nem tudom kivenni onnan. Vizet is csavartam rá de nem jött ki. Vagy várni kéne.
Segítsetek lécci!
okos enged,szamár szenved

Veszek új GS-t csak azért mert imádom ezta a gammát.De bazzeg legközelebb ilyet nem csinálok ez azért így enm állapot...
Never forget them - Final Fantasy X
Megyek CS-ni csak mondj majd szerver nevet
Jah és csak szerdán éjjel tudok majd menni
Jah és csak szerdán éjjel tudok majd menni
Never forget them - Final Fantasy X
Gyere UT-zni, úgy is megverlek majd ;P
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
gyere cszni úgyis lesz valszeg uj szerverünk. :]
stufumofo
Vegyél új GS-t...
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
tehát akorm mégegyszer NEM BÍRJA BETÖLTENI A JÁTÉK A 2. CD-t MI A FASZT TEGYEK?????????????
Never forget them - Final Fantasy X
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.