25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Erre képes az Unreal Engine 4 [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

VodevilX
VodevilX [11345]
Pont egy érdekes cikk VGA múlt/jelen/jövő témában
Jó kérdés amúgy, hogy hova tart.

Ez pl nagyon szép és jó, meg érdemes megnézni az Nvidia Gameworks videót is!!!

Szóval mire ezeket a dolgokat nem csak demozzák, hanem rendesen beleépítik egy tömött, nyüzsgő játékba, főként gondolok az open world játékokra, ahol bemész egy nagy városba Skyrim, Witcher és mindenki csinál valamit, sőt már elvileg minden ai csinálja a dolgát, főként scriptelt, néha már önállónak tűnően, és ott mindenkire levetítve ezeket. Az még szerintem odébb van, talán a következő konzol generációval együtt jöhet majd el, persze tudom, hogy megvannak itt a trükkök, hogy legtöbb dolgot csak akkor látod, ha a közelébe megy az ember, mert addig le sem rendereli inkább csak homályosít a távolban, mondjuk jó dolog is az a Depth of Field is... Jó példa az új Metro Redux, brutál faszán néz ki néhol, és mégis ott is ugyanez megy, ha szemfüles az ember azért jól látszik, hogy sokszor "csal" így a játék azzal ami tényleg nincs a közvetlen közeledben.

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Vissza