Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Pillars of Eternity II: Deadfire [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:



224 levél
18.05.10. 10:03
Noggle
"....Ez ugyanakkor azzal is jár, hogy a szintünket jóval meghaladó helyekre is könnyen elkeveredhetünk alapos felfedezéseink közben. Azonban erre már csak akkor jövünk rá, amikor egy ütéssel szedik le nemcsak a saját, hanem felmenőink HP-ját is".
CRPG-k esetén ez egy nehéz ügy. Pont ezért nem nagyon szokott zavarni, ha kissé lineáris a dolog, mint mondjuk az Icewind Dale. PoE első része sem volt szabad ebből a szempontból, kb annyira, mint 16 évvel korábbi Neverwinter Nights.

A fősztori azért bízom, hogy jobb, mint a PoE 1-ben, mert ott gyakorlatilag a tutorial legvégétől a fősztori végéig egy pasast üldöztünk, ahol aztán egymagában ácsorgott és bossfight, ennyi. Ha jól érzem, most pont ugyanezt fogjuk csinálni a lelkünkért. Rossz fősztorit még egy Fallout 4-nek csak-csak elnézek, de egy CRPG-nek nem.

Illetve bízom benne, hogy az előzetes cikknél általam leírt PoE1 problémák itt nem jelentkeznek.

Vissza