Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Sniper Elite 5 teszt – Karl Fairburne a Kraken torkára lép [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:



5483 levél
22.05.27. 13:29
Skorpio90
Én is elkezdtem, és nem rossz ez, de agyfaszt kapok néha a pályatervezéstől. Elvileg nyitott lenne, több indulási ponttal, de a tereptárgyak belekényszerítenek bizonyos útvonalakba. Kivagyok attól, hogy át szeretnék futni a mezőn, de előtte 100 métert kell kerülnöm, mert a térdig érő bokrot vagy kerítést, aminél nagyobbat az előbb átugrottam, nem tudom leküzdeni. Vagy jó lenne a pálya szélén az egyik feladattól a másikig menni. De nem, mert ha ott akarok haladni, akkor előbb be kell mennem egy bunkerbe, amihez egy kacskaringós árok vezet, majd a bunkerben lemennem egy emeletet, lent kóvályognom, majd 2 perc múlva feljönnöm, és ott vagyok annak a falnak a túloldalán, amit néztem, hogy mi a fenének nem tudtam megmászni. Az MI pedig nagyon bugos, ilyennel rég nem találkoztam. Sokszor beragadnak egy animációs loopba, vagy berohannak elém egymás után, hogy leszedjem őket. Nem játszhatatlan, de a számomra érthetetlenül bekerült nem halálos eszközöket így nagyon felesleges és nehéz használni. A gunplay viszont valamivel jobb lett, az FPS célzás poén, de szintén felesleges, sőt legtöbbször nehezíti a dolgomat, mert ilyenkor nincs célkereszt, ami pirosra vált, ha becéloztam az ellenséget. Egy-egy távolabbi fejesben tud segíteni. Ez akkor működne, ha a teljes játék kapott volna FPS módot. A fegyverek száma megint nagyon kicsi, amit a season pass fog megoldani, a fegyverfejlesztést pedig kicsit vérszegénynek érzem. Nagyon Hitman-es akar lenni a játék, ami nem baj, sőt! Csak ahhoz több energiát kellett volna belefektetni. Viszont ugyanúgy szórakoztató, mint az előző részek, a sunnyogás jobban működik, ha meg csak céllövöldéhez van kedvem, azt is lehet, a grafika jó, a zene nem idegesítő, a hangok remekek.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

Vissza