Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Haegemonia - Pályák, módosítás



Írd ide hozzászólásod:

629 levél
02.02.06. 15:30
predator
Elgondolkodtam a "Hogyhogy az IG2 nem lett sikeres..." topicból kiindulva, hogy mitől voltak hosszú életűek azok a játékok, amelyekkel évekig játszottunk a megjelenésük után (Starcraft, Quake sorozat stb.).
Én arra a következtetésre jutottam, hogy bár az alapjátékok is élvezhetőek voltak, könnyen és bárki által módosíthatóak. Pl. Starcraftot már nem is nagyon játszanak (na jó azért elég sokan, de...), viszont UMS pályákat rengetegen, és ott vannak még a különféle MODok.
Az IG2-ben voltak ugyan küldetések, de küldetésszerkesztőt soha sem láttam (lehet hogy attól még publikus volt... - ez esetben ez a rész figyelmen kívül hagyandó). Persze nem állítom, hogy az IG2 emiatt nem lett sikeres, csak azt, hogy biztosan nem lett volna túl hosszúéletű (a Starcraftot pl. lassacskán négy éve tapossuk). Lehet, hoyg nincs igazam, de véleményem szerint a Multiplayer opció és a random játékelemek nem elegendőek a hosszú élethez... Én pedig az ilyen játékokat tartom sikeresnek. Lehet hogy egyedül vagyok
És akkor a kérdés:
A Haegemoniaban lesz valami módosítási lehetőség? Akár csak egy publikus pályaszerkesztő, vagy esetleg akár MOD szerkesztő?

Vissza