E3 2007
Brothers in Arms: Hell's Higway képek
Öt új screenshottal bővült galériánk.
2007.07.13. 00:06 | Dino | kategória: E3 2007
A második világháborús akciójáték-sorozat legújabb részéből érkeztek látványos képek. ■
Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «



További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Brothers in Arms: Hell's Highway
Brothers in Arms: Hell's Highway
hozzászólások (13)

Gump 2007.07.13. 11:26
a képek jók, csak egyik sem új.
a képek jók, csak egyik sem új.

goodboy007 2007.07.13. 11:28
1024x768 full grafika, nagyon sokáig töltött, kb 1 percig. Ha meghaltam, akkor megint, pedig a legtöbb játékban utána csak pár pillanat, de itt ugyanannyit töltött, mintha először töltené be a mapot. Ezt meguntam, úgyhogy ezért volt delete. Eléggé csodálkoztam, hogy ilyen hosszú ideig tart. Majd az új géppel remélhetőleg 2 sec lesz:-D.
1024x768 full grafika, nagyon sokáig töltött, kb 1 percig. Ha meghaltam, akkor megint, pedig a legtöbb játékban utána csak pár pillanat, de itt ugyanannyit töltött, mintha először töltené be a mapot. Ezt meguntam, úgyhogy ezért volt delete. Eléggé csodálkoztam, hogy ilyen hosszú ideig tart. Majd az új géppel remélhetőleg 2 sec lesz:-D.

Skorpio90 2007.07.13. 11:29
Az hogy van, hogy Medal of Honor-ban az Unreal 3.0 elég ocsmány, itt meg nagyon szép? Ennyire trehányak lennének a fejlesztők?
Az hogy van, hogy Medal of Honor-ban az Unreal 3.0 elég ocsmány, itt meg nagyon szép? Ennyire trehányak lennének a fejlesztők?

Sevores 2007.07.13. 11:31
Persze, a motor csak a lehetőségeket adja, a fejlesztők dolga, hogy ki is használják mind. Pl UT3 meg R6:Vegas fényévekre van.
Persze, a motor csak a lehetőségeket adja, a fejlesztők dolga, hogy ki is használják mind. Pl UT3 meg R6:Vegas fényévekre van.

Ghost dog 2007.07.13. 11:34
Ehh bazz biztos be volt kapcsolva a Vsync:-D. Ha kikapcsolod akkor kb. 10 sec alatt betölti...
Ehh bazz biztos be volt kapcsolva a Vsync:-D. Ha kikapcsolod akkor kb. 10 sec alatt betölti...
ajánlott olvasnivaló