Végre jó hír érkezett a StarCraft 2 háza tájáról, a Blizzard ugyanis bejelentette, hogy felkészültek a béta tesztek lebonyolítására, így még ebben a hónapban beindulhat a bétázás.
Ráadásul úgy tűnik, hogy nem kell a végtelenségig várnunk a végleges verzióra sem, hiszen a három külön epizódban kiadott StarCraft 2 első része várhatóan az idei év közepén, valamikor június környékén kerülhet a boltok polcaira.
StarCraft 2 - indul a béta
Még ebben a hónapban elstartol a béta tesztelés; hamarosan a végleges verzió is a boltokba indul.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
StarCraft II: Wings of Liberty
Platform:
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Kiadó: Activision Blizzard
Forgalmazó: BSC Kft.
Megjelenés: 2010. július 27.
Minimális rendszerigény: Pentium 4/Athlon 2,6 GHz, 1 GB RAM (Vista/Win 7 1,5 GB), DVD-ROM, 12 GB HDD, GeForce 6600 GT/Radeon 9800PRO vagy jobb videokártya, internet kapcsolat
HOZZÁSZÓLÁSOK
Dark Archon 2010.03.26. 10:02 [11650]
No, kezdek belejönni, meg megtanulni apró fortélyokat, így már nyertem jó pár 1v1 és 2v2 meccset is :)
Protossként az elején igencsak kulcsfontosságú az időgyorsítás (time warp) és lényegében "ingyen van". A másik, a sentryk szerepe, mely korai légvédelemre nagyon jók, nem utolsósorban védenek a földi egységek távolsági támadásaitól. De én még szoktam az erőteret is használni, egy masszívnak tűnő zealot hullámot meg lehet vele törni, amin az összecsapás kimenetele is múlhat. Még mindig sokszor esek abba a hibába viszont, hogy erősnek tűnök az elején és megelégszem a zealot / sentry / stalker sereggel, aztán pár immortal és colossus lenyom, mint a csikket. Volt, hogy void ray-ekkel támadtak s azt hittem végem van, mint a botnak, de a sentryk meglepően jó hatékonysággal szedték le őket, szinte minimális veszteséggel. Ez van protoss ellen.
Zerget, terrant elég jó arányban írtom. A múltkor eléggé vesztésre álltam zerg ellen, kismillió roach és hydralisk gyűlt a bázisom bejáratánál, mely szinte védtelen volt, de nem támadott. Pechére, mert idővel zealotokkal, sentrykkel, és 4 colossussal olyan mészárlást rendeztem, hogy öröm volt nézni. A maradék sereggel meg levertem a védtelen bányásztelepülését és fel is adta.
Szerintem sokkal kiszámíthatatlanabb lett 1-1 összecsapás, ezáltal izgalmasabb 1-1 menet, sokféle taktikai lehetőség, s a közlekedés fényéveket javult. Kezdetben sokat veszítettem 1v1-ben (zsinórban 5öt), majd elkeseredvén 2v2-be váltottam, ahol nyugodtabban tanultam meg, mi hogy van, főleg, mikor profi társat kaptam. Visszaváltva 1v1-re, most már hasonló esélyekkel indulok, mint aki állandóan ezt nyomja.
A végelszámolásból látszik, hogy fejlődtem annyit, hogy ugyanannyit bányászok kb., mint akik ellen veszítek, tehát nem az a probléma, hanem az anyag kihasználása.
Zerggel, terrannal egyelőre nem játszom, igyekszem tökéletesíteni a protoss technikát. Terrannal bővel lesz idő single-ben, ha megjelenik, zerget egyszer próbáltam, de annyira nem jött be.
Protossként az elején igencsak kulcsfontosságú az időgyorsítás (time warp) és lényegében "ingyen van". A másik, a sentryk szerepe, mely korai légvédelemre nagyon jók, nem utolsósorban védenek a földi egységek távolsági támadásaitól. De én még szoktam az erőteret is használni, egy masszívnak tűnő zealot hullámot meg lehet vele törni, amin az összecsapás kimenetele is múlhat. Még mindig sokszor esek abba a hibába viszont, hogy erősnek tűnök az elején és megelégszem a zealot / sentry / stalker sereggel, aztán pár immortal és colossus lenyom, mint a csikket. Volt, hogy void ray-ekkel támadtak s azt hittem végem van, mint a botnak, de a sentryk meglepően jó hatékonysággal szedték le őket, szinte minimális veszteséggel. Ez van protoss ellen.
Zerget, terrant elég jó arányban írtom. A múltkor eléggé vesztésre álltam zerg ellen, kismillió roach és hydralisk gyűlt a bázisom bejáratánál, mely szinte védtelen volt, de nem támadott. Pechére, mert idővel zealotokkal, sentrykkel, és 4 colossussal olyan mészárlást rendeztem, hogy öröm volt nézni. A maradék sereggel meg levertem a védtelen bányásztelepülését és fel is adta.
Szerintem sokkal kiszámíthatatlanabb lett 1-1 összecsapás, ezáltal izgalmasabb 1-1 menet, sokféle taktikai lehetőség, s a közlekedés fényéveket javult. Kezdetben sokat veszítettem 1v1-ben (zsinórban 5öt), majd elkeseredvén 2v2-be váltottam, ahol nyugodtabban tanultam meg, mi hogy van, főleg, mikor profi társat kaptam. Visszaváltva 1v1-re, most már hasonló esélyekkel indulok, mint aki állandóan ezt nyomja.
A végelszámolásból látszik, hogy fejlődtem annyit, hogy ugyanannyit bányászok kb., mint akik ellen veszítek, tehát nem az a probléma, hanem az anyag kihasználása.
Zerggel, terrannal egyelőre nem játszom, igyekszem tökéletesíteni a protoss technikát. Terrannal bővel lesz idő single-ben, ha megjelenik, zerget egyszer próbáltam, de annyira nem jött be.
Dark Archon 2010.03.13. 14:41 [11650]
Ízelítőnek ITT egy video (jobb minőségben letöltősen. Úgy vettem észre én is, ha az első rush nem jön be, utána némi földi egység után masszív carrier gyártásba kell kezdeni + egy mothership és zúzás...
tbundy 2010.03.13. 10:08 [71]
zergeket eléggé gyengítették az újabb peccsben.
zergeknél amúgy egyik gyengéjüket abban látom, h overlordtól elvették az alaptulajdonságai közül, h lássa a rejtett egységeket.
zergeknél amúgy egyik gyengéjüket abban látom, h overlordtól elvették az alaptulajdonságai közül, h lássa a rejtett egységeket.
PrOHax 2010.03.10. 22:15 [1327]
Jah, azt én is néztem a videókon, hogy csávókám csinált 4-5 colossus-t, merg jó pár zaelot-ot Protoss-al, aztán szénné verte a Zerg ellenfelét :-D
Babykiller 2010.03.10. 21:24 [14268]
Én is totlam egy meccset, annyira ugyanolyan érzés, mint az első rész volt és mégis minden teljesen más, egyszerűen imádom:D
A zealot rush is működik, tiszta para voltam, hogy a terranok visszaverik a támadást, de annyira sikerült meggynegítenem a védelmet, hogy a második hullám mindnet vitt.
A zealot rush is működik, tiszta para voltam, hogy a terranok visszaverik a támadást, de annyira sikerült meggynegítenem a védelmet, hogy a második hullám mindnet vitt.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Mitológiai akció, fejlett harcrendszer, testreszabható képességek és early access indulás a Titan Quest II új gameplay előzetesében
- 2. Ha csak egy demót próbálsz ki a hétvégén, akkor az az Eriksholm: The Stolen Dream legyen!
- 3. Törött nyilak zenéjét pengeti az acél balalajka, megjelent végre a Broken Arrow
- 4. System Shock 2: 25th Anniversary Remaster – Future Games Show-bemutatón láthattuk a legendás játékot új köntösben
- 5. Világháborús páncélosokban zötyögünk a frontvonalra a Call to Arms: Panzer Elite-ben
Legfrissebb fórumtémák
- 14:18
- Mi lehet jobb, mint huszonegy perc The Blood of Dawnwalker játékmenettel indítani a hetet? [hozzászólások] [1]
- 12:15
- Total Club Manager 2004 [67]
- 18:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44236]
- 16:34
- Fiókba küldte pár hétre a Lamzut az Endorfy LIV Plus Wireless egere, de ott is marad? [hozzászólások] [1]
- 13:51
- Ki mivel játszik mostanában? [8040]
- 00:29
- GG - GameGuess játék [889]
- 00:26
- Nintendo Switch 2 és Welcome Tour – Ami egyszer összetartozik, ember szét ne válassza! [hozzászólások] [3]
- 21:57
- Törött nyilak zenéjét pengeti az acél balalajka, megjelent végre a Broken Arrows [hozzászólások] [1]
- 23:56
- Kathy Rain 2: Soothsayer teszt - Esős napokra is kiváló [hozzászólások] [3]
- 20:18
- Augusztusban érkezik a The House of the Dead 2: Remake [hozzászólások] [1]