25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Pár szó a Thief nehézségéről

Aprólékosan beállítható lesz a nehézségi fok, de az igazi mazochistáknak is tartogat kihívásokat a játék.

Írta: GeryG 2 hozzászólás

Egyre közeledik a Thief jövő februári premierje, így egyre több részletet fednek fel az Eidos Montreal munkatársai is. A napokban a játék nehézségi beállításairól esett néhány szó. Ide tartoznak a kezelőfelület beállítási lehetőségei is, mivel annak minden eleme külön ki-bekapcsolható lesz. Így arra is lesz lehetősége a játékosoknak, hogy teljesen kiiktassák az UI-t, hogy még nehezebb dolguk legyen. A nehézségi beállítások is aprólékosak lesznek, mi szabhatjuk meg, hogy mikor mentsen a játék vagy bizonyos helyzetekre miként reagáljon. Három játékmód vár az igazán mazochista játékosokra is:
Classic Thief mód:

  • Fejezetenkénti mentés: nincs kézi mentés és checkpoint rendszer a küldetések során
  • Nincs fókusz: a fókusz mód teljesen ki van kapcsolva, így fókusz pontokat sem lehet gyűjteni
  • Csak lopakodós kivégzések: nem lehet harcot kezdeményezni vagy fentről támadni
  • Nincs célkereszt: csak szabadon lehet célozni az íjjal

Legendary Thief mód:

  • Csak speciális nyilak: csak tompa-, víz-, tűz-, és kötélnyilak használhatóak
  • Nincsenek erőforrások: sem ételt, sem mákot nem lehet felvenni
  • Nem fájhat: a legcsekélyebb sérülés is a küldetés végét jelenti
  • Drága felszerelés: a nyilak, étel és mák ára sokkal drágább az átlagosnál
  • Lassú járás: a futás és séta sebessége is alacsonyabb

Ultimate Thief mód:

  • Vasember: halál vagy elhibázott küldetés esetén az egész sztorit a legelejétől kell újrakezdeni
  • Nincs fejlődés: a legszükségesebbeken kívül minden fejlesztés le van tiltva
  • Nincs erőszak: ha egyetlen ember vagy állat is meghal vagy elkábul, vége a küldetésnek
  • Észrevétlenség: ha egyetlen ember vagy állat is észrevesz, vége a küldetésnek

A fentiek alapján valóban mindenki számára tartogat kihívásokat az új Thief. A kezelőfelületről és a nehézségi módokról bővebben a fejlesztők blogján olvashattok. A Thief 2014. február 28-án jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra, valamint PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Thief (2014)
  • Thief (2014)

Thief (2014)

Platform:

Fejlesztő: Eidos Montréal

Kiadó: Square Enix

Forgalmazó: Cenega

Megjelenés:
2014. február 28. PC
n/a: PS3, PS4, X360, X1

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Kanduhrka
Kanduhrka [9380]
Nekem a classic thief mód épp megfelel:) De ez az uccsó tényleg brutális!!!
Beny12
Beny12 [6388]
A Legendary mód még tetszik is, de ez az Ultimate már első olvasásra is elég impossibru. Azzal a résszel, hogy ne vegyen észre senki még tudok azonosulni, de hogy egy hiba miatt újra kellene kezdeni az egész sztorit... Bizonyára a játékmenet alkalmas lesz rá, hogy kellő odafigyeléssel és rutinnal meg lehessen csinálni, de ha visszagondolok a 3. részre egy-egy ilyen újrakezdés után az ideg megbaszott volna...
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (2 db)