Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Killing Floor 2

Killing Floor 2 - a belezés mögötti technika

A PhysX és a játék "belsőséges" kapcsolatát demonstráló animációkat publikáltak a fejlesztők.

2015.06.22. 22:17 | szerző: Sityi | kategória: Játék

Még 2014-ben jelentette be az NVIDIA a PhysX újabb technológiáját, a Flexet, amivel lehetővé válik a különböző típusú és halmazállapotú anyagok közötti kölcsönhatás. Az első játék, amely ezzel a technológiával debütál, a Tripwire Interactive új üdvöskéje, a Killing Floor 2 - itt ugyanis kiváló alkalom nyílik annak megcsodálására, ahogy a zombikat és szörnyeket kilőve vérbő pukkanással és bélontással szenderüljenek jobblétre. "Az a probléma a jelenlegi játékokkal, hogy az egyes anyagok szimulációjára külön modulokat írnak - külön a szilárd testekre, külön a folyadékokra, külön a ruhára, külön a rombolásra. A PhysX Flex ezt szeretné egységesíteni, így a fejlesztők egy részecskealapú rendszer segítségével tudnának mindent kezelni. Vegyünk például egy vízzel teli, gumiból készült léggömböt. Ha egy lövedék átüti, ezzel kipukkan, és a víz mintegy robbanásszerűen szétfolyik - és a kipukkant lufi ott úszik a víz tetején." - hangzik az NVIDIA magyarázata arról, miért is nagyszerű ez az új rendszer. Nos, ennek demonstrálására lássunk pár "pukkanást" a Killing Floor 2-ből:

Csak erős idegzetűek kattintsanak a fenti linkekre. Vagy már későn szóltam? ■

Killing Floor 2
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Killing Floor 2

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Elindult a GWENT publikus bétája Elindult a GWENT publikus bétája
Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun
Újabb képek az Escape from Tarkovból Újabb képek az Escape from Tarkovból