Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Days Gone

Days Gone infók

A Game Informer készített nemrég interjút a játék fejlesztésének egyik vezetőjével. Ebből derültek ki érdekes részletek.

2018.05.10. 16:12 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Sony a 2016-os E3-on, vagyis lassan két évvel ezelőtt jelentette be, hogy a Bend Studio műhelyében készül a Days Gone, a csapat első PlayStation 4 játéka. Az első bemutatótól máris eldobhattuk az agyunkat annak ellenére, hogy már megint zombikat akarnak lenyomni a torkunkon. Sokáig nem lehetett hallani a projektről, majd a tavalyi E3-on ismét megmutatta magát, hogy mi ismét elismerően csettinthessünk. Az óta megint csend – egészen mostanáig.

A Game Informer a napokban készített interjút a játék fejlesztésének egyik vezetőjével, John Garvinnal, aki a kérdésekre válaszolva több érdekes részletet is elárult. Az egyik első, hogy bár van némi hasonlóság a két játék között, a Days Gone teljesen más élményt kínál majd, mint a The Last of Us játékok. Már csak azért is, mert míg a Naughty Dog remekműve egy erősen történetre koncentráló, így alapvetően lineáris alkotás, addig a Days Gone egy nyílt világú játék lesz. Ezt a világot motorunkra pattanva (vagy épp a gyorsutazást használva) fedezhetjük fel a nekünk tetsző irányban és gyorsasággal. E világnak egy részét áradás pusztította el, de a főhős – Deacon St. John – nem fog úszni (pedig tud). Ennek oka vélhetően, hogy az emberiség nagy részét kipusztító vírus a vízben is terjedhet.

Apropó a kipusztult emberiség. Habár a videókon és képeken úgy tűnik, valójában nem zombik lesznek az ellenségeink. A Days Gone szörnyetegeit Freakereknek hívják, és egy betegség áldozatai, amely nem csak az embereket, de az állatokat is megtámadta. Így lesznek akár kutyák és medvék is, amik megfertőződtek.

Hősünk megjelenését nem módosíthatjuk majd, ellenben a motorját igen. A mindenfelé összeszedhető alkatrészek segítségével fejleszthetjük: erősebb motor, jobb kipufogórendszer, ilyesmi. Ezáltal nem csak gyorsabb lesz, de jobban irányítható és csendesebb is idővel. Mindenhová elvisz majd, de ha nem vigyázunk rá, elromlik és javítani kell. Lesznek a világban ugratók, amelyekkel trófeákat szerezhetünk, ugyanakkor egykerekezni nem lehet majd vele (arról nem esett szó, hogy felborulni lehet-e).

Az ígéretek szerint a Days Gone történetét nagyjából 30 órába telik majd teljesíteni, de ezt követően is folytathatjuk a barangolást a világban. Arról nem tudni, hogy milyen tevékenységekkel üthetjük el az időt a küldetések mellett. A játék PlayStation 4-en és PlayStation 4 Prón is 30 fps-re lesz bekalibrálva, utóbbin azonban 4K-s támogatást is kap. A hírek szerint nem lesznek választható grafikai beállítások.

A Days Gone továbbra sem rendelkezik pontos premierdátummal, de John Garvin elmondása szerint még a The Last of Us: Part II előtt, vagyis várhatóan 2019 elején meg fog jelenni. ■

előző
következő
Days Gone infók
Days Gone infókDays Gone infókDays Gone infókDays Gone infókDays Gone infók
Days Gone
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Days Gone

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló