Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Grim Dawn

23389 levél
Válasz 20.03.16. 09:01 #108
Peace
Jó volt ez a Forgotten Gods! Jól esett kicsit csépelni. Jöhetne már a Diablo IV.!!!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 20.03.12. 12:23 #107
Peace
Én mindkettőn! Na de sebaj, onnan jött az info. Nekem új volt.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
2353 levél
Válasz 20.03.12. 12:03 #106
Shadowguard
Én már ismertem
És inkább a másik fórumon vagyok aktív, bár ott is csak időnként.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
23389 levél
Válasz 20.03.12. 09:32 #105
Peace
Nekem vadonatúj infó volt, hátha még páraknak jól jön. Mondjuk csak én beszélgetek el magammal, de akkor is.

Szóval ha Ultimate-en végeztél már a kampánnyal egy karakterrel, akkor a Forgotten Gods kiegészítőben rögtön az elején Asgra nevű árusnál megvehető a "Merit" tárgy, mely transfer raktárba pakolható, így kiskarakter számára átadható. Feloldja az ultimate nehézséget a kicsi kari számára, megkapod az összes kiegészítő tarisznyát, feloldja a riftgate-eket és megkapod a küldetésekből származó skill és attribute pontokat.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 20.03.11. 12:57 #104
Peace
Haladok a kis Oathkeeper-el. Bár elég keményen elintéznek néha a lila dögök a FG-ben sima normálon. Muszáj formába hoznom magam, így 28-as szinten még eléggé papír szegényke.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 20.03.05. 10:16 #103
Peace
Meg is vettem a FG kieget, ARPG-re szomjaztam. Nem nagyon volt még lehetőségem komolyabban belemerülni. Ugye le kellett tolnom a teljes ACT 1-et az új karakteremmel, hogy elérhető legyen a kiegészítő terület. Indítottam egy Oathkeepert, meglesem mit tud.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 20.02.22. 15:33 #102
Peace
Még egérrel játszottam ezzel. Forgotten Gods kiegészítővel még adós vagyok. Tervben volt, aztán valami mindig közbejött. Na majd egyszer....
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
16831 levél
Válasz 20.02.22. 09:23 #101
david139
Wolcenról eszembe jutott, hogy ennek biztos van controller szupport ha annyira szeretted, szóval megnézem milyen
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
23389 levél
Válasz 18.10.28. 20:12 #100
Peace
Bakker....lehet nálunk is így ment, csak én annyiszor végigmentem már a story-n, hogy lehet nem is igen figyeltem ezt. Meg nem is sokáig jutottunk, mert kb. 30-as szintig sikerült együtt eljutnunk és többet nem co-op-oztunk....
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
16831 levél
Válasz 18.10.28. 17:56 #99
david139
Steam, Ashes of Malmouth-szal együtt. Az internet alapján ez így működik mindenkinek sajnos, de hát ki lehet bírni.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
23389 levél
Válasz 18.10.27. 19:30 #98
Peace
Fura...nálunk nem volt ilyen szerintem. Csak alapjáték? Steam-es mindkettő?
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
16831 levél
Válasz 18.10.27. 10:38 #97
david139
Toltam már valamennyit, most vagyok 26-os an Inquisitorommal. Egyelőre build alapján indultam neki, mert nem hiszem, hogy sikerült volna elsőre használható karaktert készítenem
Tetszik a játék, hangulatos, izgi. Egyetlen gond vele, hogy ketten nem tudtuk haverral tolni rendesen, mert vagy én látom a párbeszédeket, vagy ő, szóval valaki kimarad a sztoriból. Szóval csak majd az első végigjátszás után tudjuk...
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
23389 levél
Válasz 18.09.06. 14:31 #96
Peace
Jó lesz! 245 órám van benne és így is csak egy karakterrel sikerült elérni a 100-as szintet és végigvinni ultimate fokozaton. De nagyon várom az új kieget!!!!!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
16831 levél
Válasz 18.09.06. 13:51 #95
david139
Aha, de csak hétvégén tudok nekikezdeni
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
23389 levél
Válasz 18.09.05. 19:41 #94
Peace
Helyes!!! Remélem a kieget is!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
16831 levél
Válasz 18.09.05. 19:37 #93
david139
Erősen akciós most steamen, megvettem ha már Peace annyi jót írt róla
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
4238 levél
Válasz 18.03.24. 16:22 #92
gothmog
Végül csak nekifutottam még egyszer a játéknak. Purifiert (Inquisitor/Demolitionist) csináltam, mert érdekelt az új kaszt (a necro kevésbé, mert a petezés nem az én stílusom), és akartam már egy két pisztolyból áldást szóró karaktert.

Leírást nem néztem a karakterhez; játszottam korábban már annyit a játékkal, hogy tudjam, kb. mi lesz a jó nekem.

Veteránon vittem végig az alapjátékot, beleértve a Steps of Torment és a Bastion of Chaos rogue labirintusait is. Gyakorlatilag mindent bejártam, csak az éter-fertőzte város (amelyhez Homestead közeléből lehet eljutni egy portálon keresztül) rogue labirintusát nem látogattam meg, mert akkor még nem volt csontvázkulcsom, később pedig nem volt már kedvem visszamenni még oda is. Szóval, annak csak a bejáratáig mentem el. Az alapjáték könnyű volt (még nulla kezdőfelszereléssel is) - a Purifier rohadt erős kezdetben (hogy magasabb nehézségen milyen lenne, azt nem tudom), az Inquisitor Seal pedig döbbenetesen tankossá tette a karaktert.
Kétszer borultam meg: egyszer figyelmetlenségből (az effektorgiában nem láttam, hogy "szarban állok"), egyszer meg a Bastion of Chaos végi főellenségtől, aki keményebb volt, mint amire emlékeztem, és nagy pofával azt gondoltam, hogy simán kitankolom egy helyben...

Utána jött a kiegészítő. Ezt nem ismertem még, nem is néztem előzetesen utána. Összességében nem volt rossz, de szerintem a "varázserdő" annyira nem passzolt a világhoz (engem tisztára a TQ kiegészítő kezdő mocsaras részeire emlékeztetett). Az pedig szarjon sünt, aki azokat a hülye savköpő növényeket kitalálta. Mire az első kb. három darabon túljut az ember, már nem érezni őket veszélyesnek, ellenben végig roppant idegesítőek maradtak. Maga Malmouth is felemás érzéseket keltett bennem. Az új szörnyek bejöttek, de ez a romos házak között, illetve házakból ki-be mászkálás nekem kevésbé jött be. Itt (a kiegben) egyébként némelyik lila szörnynél azért megfeküdtem egyszer-kétszer. Persze nem ismertem még őket, így könnyű beleszaladni a durva támadásaikba is. Azért a kiegészítő összességében határozottan keményebb, mint az alapjáték volt.

Óriási problémám azonban a játékkal, hogy már a kieg előtt is rohadt nagy volt (ha valaki mindent meg akart csinálni benne), a tartalmas kiegészítő pedig még rátett erre egy lapáttal. Mire végigvittem az egészet, kb. 40 óránál jártam, pedig a szövegeket/párbeszédeket csak a kiegnél olvastam el, és ott is csak gyorsolvasó üzemmódban. Ahogy végigértem, rögtön az fogalmazódott meg bennem, hogy egyszerűen nincs az az isten, hogy én ezen most még kétszer egymás után ugyanúgy végiggyaluljak.

Hallottam, hogy már készül a második nagy kiegészítő. Nagyon remélem, hogy ez egyúttal meg fogja szüntetni ezt a három nehézségi szint felállást, és létrehoznak egy olyan rendszert, amit már a D3 és a PoE is meglépett. Vagyis a játékon egyszer mész csak végig, majd lesz egy valamilyenfajta végjáték (akár olyan fapados, mint a D3-nál, akár olyan fájintosan és tartalmasan összerakott, mint a PoE-nél), ahol gyűjtheted a táp lootot, és még lépegetheted a szinteket.
Erre majd kíváncsi leszek, de addig egyelőre félreteszem a játékot.
Endure. In enduring, grow strong.
1320 levél
Válasz 18.03.01. 12:44 #91
ivanova36
Én nem feltételeztem hogy isten lenne a karakter, de tény hogy egy egy jobb fegyverrel amivel sikerült oneshotolni a mobokat, közelített az isteni státuszhoz, de utána egy 10+ csapat gondoskodott róla hogy földhözragadt maradjon (agyonvertek gond nélkül).

A kísérletezés érdekes felvetés, meglátom mennyi kedvem lesz hozzá, de könnyen lehet hogy normalon végigviszem, majd új, másik kasztot indítok.
23389 levél
Válasz 18.03.01. 10:59 #90
Peace
Kísérletezni kell, másképp nem megy. Én is azt hittem, hogy Isten a karim és semmi nem állhat az útjába, de most ultimate-en a kiegészítőben már két lila boss is úgy megfingatott, hogy öröm volt nézni. Le is tettem a játékot egy időre.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.03.01. 10:54 #89
ivanova36
Kismillió netes builddel pont azért nem akartam foglalkozni, mert laikusként könnyen elhiszem, hogy az adott build tökéletes, holott lehet csak össze lett kattintgatva valami idiótaság, ami sok mindenre jó lehet, ha más nem, elrettentőpéldának.

De feltehetően ha lehet, resetelem a skilleket és úgy rakom ahogy az elsőnél, 5 mastery szint, majd az abban lévő összes hasznos skill max, utána feljebb csak a masteryvel, és meglátom hogy haladok.
23389 levél
Válasz 18.03.01. 10:34 #88
Peace
Én úgy szoktam haladni, hogy ha eljutok egy bizonyos szintig skilleknel, akkor azon a szinten kimaxolok mindent, ami kell, és csak utána megyek feljebb. Ez különösen igaz a fő támadásomra és a passzív bónuszokat. És természetesen a támadásom későbbi fejlesztéseire.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 18.03.01. 10:27 #87
Peace
Lehet kismillió build-et látni a neten, de csak összezavar a végén.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.03.01. 09:31 #86
ivanova36
Érdekelne egy lvl36-os skillezés tiszta shamanra, mert lehet ott lett elbökve azzal, hogy előrepontoztam a masteryt max szintre, és csak utána pontoztam a skilleket. Első karakternél ilyen nem csináltam, de normalban nem is volt vele akkora probléma.
23389 levél
Válasz 18.03.01. 08:49 #85
Peace
Nagyon könnyű életképtelen karit összehozni. Pont mint Titán Quest-ben.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.03.01. 07:00 #84
ivanova36
Na, ez a Veteran szint kifogott a Shamanomon lvl34-en. A terület utolsó bossát kellett volna lecsapnom, lvl37es amalgam vagy mi a szösz a neve, de az konkrétan aoeval oneshotolta a 2900hps karakterem. kb a tizedik halál után, még megkarcolni sem nagyon bírtam, a petek is folyamatosan elhullottak, kivettem a Veteran pipát. Ez így már nem szórakoztató, de nem is kihívás, hanem szívatás, ráadásul a loot sem sokkal jobb, mint a normal fokozaton, bőven benne van az rng "hibahatárában".
Persze lehet én fejlesztettem félre a karaktert, ez is benne van a pakliban, de nem láttam nagyon más segítő skillt amivel túlélhettem volna annyi ideig hogy le is csapjam közben.
23389 levél
Válasz 18.02.27. 19:35 #83
Peace
Ez így igaz. Én csak kivettem a lényeget.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.02.27. 18:58 #82
ivanova36
http://steamcommunity.com/games/219990/announcements/detail/1661137104743159754

"Even though it has been two years, Grim Dawn is still growing. We are very excited to share some upcoming news with you, so be sure to stop by on March 5th for a MAJOR announcement!"

hja és 2 éves lett a game.
23389 levél
Válasz 18.02.27. 10:56 #81
Peace
Március 5-én pedig valami fincsi kis bejelentésre készülnek a készítők!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 18.02.27. 10:23 #80
Peace
Nagyon jó kis cuccok lesznek majd később elérhetőek, 90-es és 94-es szinten mindenképp, amiket csak frakció árustól tudsz megvásárolni. Persze ezek a kiegészítőben.

Kymon's Chosen és Death's Vigi között válogathatsz majd. Egyszer választhatod az egyiket, aztán következő nehézségi szinten már a másikat, de akkor értelem szerűen a másiknál elveszett minden pontod és a gyűlölt kategóriába kerülsz a másiknál, úgyhogy ezt nem igen érdemes.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.02.27. 09:16 #79
ivanova36
Fura, hogy azt az augmentet nem lehet kiszedetni az inventorral. Mondjuk a frakciókkal sem vagyok annyira baráti viszonyban. Meglepett eddig kétszer is, hogy egyszer a Beastek, egyszer az Aetherials vagy mi a szösz rágott be rám, mert sokat leöltem közölük.
Érdekes megoldás lett volna, ha ezekhez is lehetett volna repuzni Anno a WoW-ban volt lehetőség pl a kalózokhoz repuzni, akiket normál esetben ölni kellett...

Érdekes hangulata lett volna hogy a játékos a kezdetkor eldönti kinek az oldalán száll be a csatába, de repu függvényében bármikor átállhatott volna a másik vagy harmadik, stb. oldalra.
23389 levél
Válasz 18.02.27. 09:04 #78
Peace
Csak ha ráteszel valamire frakció árusnál vásárolt augmentet, az ugye már nem trade-elhető. Lett volna azért most is pár cucc, ami jó lett volna mostani karinak, de persze nem tragédia, így is röhögve összejött a 100-as szint. Az összes többi karakteremnél kínszenvedés volt és folyamatos halálozás. Ahhoz képest, hogy pajzsos karinak szántam, egyelőre még mindig kétkezessel rohangál.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.02.27. 08:58 #77
ivanova36
Ok, hát a Diablo 2-3 sem olyan volt hogy az adott karakternek minden kiesett első végigjátszás során, de még szerencse hogy itt 1 játékkal meg lehet oldani az itemátadást, nem kell két külön game hozzá, mint D2 esetén kellett anno.
23389 levél
Válasz 18.02.27. 08:55 #76
Peace
"egyre, másra esnek a kék cuccok, de persze egyik sem a karakternek való."

Ez bizony ilyen!!! Én megint telepakoltam 1,5 stash-t legendary-vel a mostani végigjátszásom alatt. Necro cuccok esnek rendesen, most is egy nagy kétkezes kasza esett az alapjáték boss-ából tegnap.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.02.26. 19:45 #75
ivanova36
Köszönöm a tippet, először a Savageryt maxoltam ki, illetve a mostani bunkóm +3 skillpontot is ad rá, de a következő akkor a Feral Hunger lesz.

Érdekes viszont, hogy egyre, másra esnek a kék cuccok, de persze egyik sem a karakternek való.
4238 levél
Válasz 18.02.26. 19:13 #74
gothmog
Ha kétkezes közelharci fegyverrel mész, akkor a feral hungerre nagyon gyorsan pakolj majd néhány pontot! Az egy varázslatosan erős (passzív) skill, hirtelen azt fogod látni majd tőle, hogy meg tudsz állni a nagyobb csapatok előtt is. (Egyszerre több ellenfelet ütsz, és mellette life leech-et tolsz)
Endure. In enduring, grow strong.
1320 levél
Válasz 18.02.26. 18:56 #73
ivanova36
grat.

Én most dingeltem lvl30-ra a shamanommal, és egyelőre nem túl fényesen megy. Nem esik-kel, de nagyobb csapat ellen nem tud kiállni, némi kiteolás kell mindenképpen.
Az is igaz, hogy gyorsan előre pontoztam a mastery szintet és most kezdtem csak a skilleket kipontozni.
23389 levél
Válasz 18.02.26. 17:58 #72
Peace
Éééés megvan a 100!!!! Az első maximum szintű karim! Kellett hozzá vagy 1,5 év, de megcsináltam! Az alapjáték boss-át is kicsináltam se perc alatt, elég tápos ez a Soldier!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 18.02.26. 13:25 #71
Peace
Viszont továbbra is érdemes rendbe tenni a shrine-okat, mert ultimate-en szeret dobálni legendary itemet.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
23389 levél
Válasz 18.02.26. 11:55 #70
Peace
Devotion az már rég maxon van. Meglett az 55, és onnantól nem kapsz többet.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.02.26. 11:30 #69
ivanova36
Na meg a Devotion, ha még van amelyik kimaradt.

Amúgy nem hal bele a kristályokba csak jó lenne annyi sebzést sem bekapni, pláne ha van mellette egy 10+ fős csapat, ami közben rám fókuszál...

Soldierrel szemeztem én is, de most ezt a történetet még végignyomom normal+veteran fokozaton a shamannal és meglátjuk lesz-e elég szufla újabbakhoz.
23389 levél
Válasz 18.02.26. 11:19 #68
Peace
Az úgy elég necces, ha már Aetheral kristályokkal meggyűlik a baja szegény karinak, nem igen fog életben maradni a későbbiekben.
A Commando karimat én ezért imádtam, mert távolról szétlőtt mindent, viszont amit nem, az odaért és bedarált. Vagy rohangálhattam egyes boss-ok elől 2-3 percig, de az meg vicc. A mostani 100% Soldierem nagyon komoly, imádom!!!!! Végre csak elvétve kell kite-olni, a mocskos kemény boss-oknál, de ott sem vészes. 99-es, remélem ma meglesz a 100. Mondjuk az csak azért szomorú, mert onnantól se skill, se attribute pont, csak a felszerelés segíthet az erősödésben...
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
1320 levél
Válasz 18.02.26. 10:35 #67
ivanova36
lvl20 körül kiesett nekem is a kétpisztolyos kabát. Persze a shamanomnak. Majd meglesem egy inquisitorral, hogy milyen is.

Kérdés: most a shamanommal időnként gondban vagyok amikor az Aetheral kristályokat kell szétcsapni, hogy közel kell menni hozzá és relatív sokáig a villámlásaikban kell állni. Gondolom ha felveszek valami másodlagos kasztot ami tud rangedet, akkor ez a gond megoldódik. Vagy küldjem be érte a petet? Nem mintha életveszélyes lenne, de a felesleges sebzés akkor is sebzés.
23389 levél
Válasz 18.02.26. 09:34 #66
Peace
Nem javít. Kicsit nehezebb lesz a játék, de ennyi. Az alapjáték az nevetségesen egyszerű normal-on, de az új kiegészítőnél meg iszonyat nehezedik. Legalábbis láthatóan durvábbak az ellenfelek és gyakrabban az elhalálozások. Legendary cuccok csak 50-es szint felett esnek, de elite-én még csak elvétve 1-2. Ultimate-en már potyog azért rendesen. És alap játék végén normálon kapsz egy legendary itemet küldetésből.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
4238 levél
Válasz 18.02.25. 16:28 #65
gothmog
Én most toltam egy 30 percet, de azt hiszem, hogy inkább a Divinity: Original Sin Enhanced Edition-nek ugrom neki.

Szerettem anno a Grim Dawnt, de az utóbbi pár hónapban Path of Exile ment nálam, és mit mondjak, az után most úgy éreztem magam ez alatt a 30 percnyi GD alatt, mintha az oviba kerültem volna vissza.

Azt hiszem, majd valamikor máskor látok neki a Grim Dawnnak (ha már a PoE kimosódott az agyamból).
Endure. In enduring, grow strong.
13268 levél
Válasz 18.02.25. 15:59 #64
McCl@ne
Köszi, akkor újrakezdem Csak az első küldetést csináltam meg tegnap, mert nekem is megjött hozzá a kedvem itt a beszámoló rengetegben, de rohadt könnyűnek éreztem, és akkor már tudom is, hogy miért.
Respect is not given. It's taken.
4238 levél
Válasz 18.02.25. 15:38 #63
gothmog
Nem tudom/nem hiszem.

A Veteran emlékeim szerint az aRPG stílust ismerő játékosoknak szánt "normal" nehézség, míg a "normal", az a teljesen kezdőknek szól. (Én legalábbis anno mindig Veteran nehézségen kezdtem, és nem volt vele sohasem probléma)

A különbség annyi, hogy a Veteran kicsit keményebb, de cserébe néhány szinttel talán magasabbra juthatsz egy végigjátszás alatt. A lootba ilyen formán bele tud talán szólni egy kicsit, mert bizonyos tárgyak csak adott szint (pl. 50. szint) felett esnek.
Endure. In enduring, grow strong.
13268 levél
Válasz 18.02.25. 15:16 #62
McCl@ne
Ez a Veteran nehézség javít a looton?
Respect is not given. It's taken.
4238 levél
Válasz 18.02.25. 14:48 #61
gothmog
Na, feltelepítettem én is a játékot.
Anno az utolsó karakteremmel (persze már nincsen meg) behalás nélkül eljutottam egészen az Ultimate fokozat közepe tájáig. Ott hagytam anno félbe, mert oda-vissza untam már a játékot. (Az amúgy egy shaman/valami kombós életszívós kétkezes fegyverrel hadonászó figura volt, és mivel volt előtte vagy fél tucatnyi karakterem, akiken edződtem/gyűlt a loot, így azzal már nem volt nehéz menőnek lennem )

Most, a nulláról kezdve nincs ilyen ambícióm. Azt hiszem, egy kétpisztolyos Purifiert fogok csinálni, végigviszem Veteranon az alapjátékot és a kiegészítőt (utóbbit még nem próbáltam), azután meglátom, hogy nekiugrom-e majd magasabb nehézségen is.
Endure. In enduring, grow strong.
1320 levél
Válasz 18.02.25. 13:11 #60
ivanova36
A szememben levesz az értékéből, hogy kell n+1 karakter, hogy egyet ki tudj maxolni. Az alap vége is kicsit furcsa volt. Kemény bossharc, majd utána semmi, vége, hogy nagy csapás volt ez az ellenfélnek és kész. Kiegészítő vége hasonlóan ilyenre sikerült. Ok nincs vége a történetnek, és remélhetőleg nem kell újabb 2 évet várni egy újabb közel 9 órás kalandra, de a végére csak jó lett volna egy animáció vagy valami.
D3-at én is meguntam mikor újra és újra végig "kellett/lehetett" nyomni egyre nehezebb fokozaton csak azért hogy a karakter fejlődjön.
23389 levél
Válasz 18.02.25. 07:38 #59
Peace
Újrajátszhatóság szempontjából is inkább a GD nálam a kedvenc. Igazából szinte minden téren jobban imádom a Diablo 3-nal. Elsőre sok lehet a kis fejlesztő cuccok száma, a sebzésfajták és a többi, de behatóbban úgyis csak ultimate-en kell foglalkozni velük, addigra még már lesz fogalmad mindenről. Az ellenállások növelése úgyis mindig a végcél, hogy életben maradj. És minden egyes nehézségi fokozat elég rendesen levesz belőlük. Normalon ugye még nincs semmi levonás. Sok idő kell hozzá, mivel általában saját karakternek nem nagyon esik cucc, csak ha mázlid van. Nekem is ez sokadik karakterem és ehhez tudtam összekukázni a felszerelést a másikaktól, hogy eljuthasson erre a szintre. És talán ez lesz az első karim, ami végigviszi az ultimate-et. D3-at eluntam egy év alatt, ezt a mai napig nem tudom megunni a statikus pályák ellenére sem. Mondjuk jót tett ez a kiegészítő is!!!
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.