Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Grim Dawn

21850 levél
Válasz 18.10.28. 20:12 #100
Peace
Bakker....lehet nálunk is így ment, csak én annyiszor végigmentem már a story-n, hogy lehet nem is igen figyeltem ezt. Meg nem is sokáig jutottunk, mert kb. 30-as szintig sikerült együtt eljutnunk és többet nem co-op-oztunk....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16513 levél
Válasz 18.10.28. 17:56 #99
david139
Steam, Ashes of Malmouth-szal együtt. Az internet alapján ez így működik mindenkinek sajnos, de hát ki lehet bírni.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
21850 levél
Válasz 18.10.27. 19:30 #98
Peace
Fura...nálunk nem volt ilyen szerintem. Csak alapjáték? Steam-es mindkettő?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16513 levél
Válasz 18.10.27. 10:38 #97
david139
Toltam már valamennyit, most vagyok 26-os an Inquisitorommal. Egyelőre build alapján indultam neki, mert nem hiszem, hogy sikerült volna elsőre használható karaktert készítenem
Tetszik a játék, hangulatos, izgi. Egyetlen gond vele, hogy ketten nem tudtuk haverral tolni rendesen, mert vagy én látom a párbeszédeket, vagy ő, szóval valaki kimarad a sztoriból. Szóval csak majd az első végigjátszás után tudjuk...
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
21850 levél
Válasz 18.09.06. 14:31 #96
Peace
Jó lesz! 245 órám van benne és így is csak egy karakterrel sikerült elérni a 100-as szintet és végigvinni ultimate fokozaton. De nagyon várom az új kieget!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16513 levél
Válasz 18.09.06. 13:51 #95
david139
Aha, de csak hétvégén tudok nekikezdeni
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
21850 levél
Válasz 18.09.05. 19:41 #94
Peace
Helyes!!! Remélem a kieget is!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16513 levél
Válasz 18.09.05. 19:37 #93
david139
Erősen akciós most steamen, megvettem ha már Peace annyi jót írt róla
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4204 levél
Válasz 18.03.24. 16:22 #92
gothmog
Végül csak nekifutottam még egyszer a játéknak. Purifiert (Inquisitor/Demolitionist) csináltam, mert érdekelt az új kaszt (a necro kevésbé, mert a petezés nem az én stílusom), és akartam már egy két pisztolyból áldást szóró karaktert.

Leírást nem néztem a karakterhez; játszottam korábban már annyit a játékkal, hogy tudjam, kb. mi lesz a jó nekem.

Veteránon vittem végig az alapjátékot, beleértve a Steps of Torment és a Bastion of Chaos rogue labirintusait is. Gyakorlatilag mindent bejártam, csak az éter-fertőzte város (amelyhez Homestead közeléből lehet eljutni egy portálon keresztül) rogue labirintusát nem látogattam meg, mert akkor még nem volt csontvázkulcsom, később pedig nem volt már kedvem visszamenni még oda is. Szóval, annak csak a bejáratáig mentem el. Az alapjáték könnyű volt (még nulla kezdőfelszereléssel is) - a Purifier rohadt erős kezdetben (hogy magasabb nehézségen milyen lenne, azt nem tudom), az Inquisitor Seal pedig döbbenetesen tankossá tette a karaktert.
Kétszer borultam meg: egyszer figyelmetlenségből (az effektorgiában nem láttam, hogy "szarban állok"), egyszer meg a Bastion of Chaos végi főellenségtől, aki keményebb volt, mint amire emlékeztem, és nagy pofával azt gondoltam, hogy simán kitankolom egy helyben...

Utána jött a kiegészítő. Ezt nem ismertem még, nem is néztem előzetesen utána. Összességében nem volt rossz, de szerintem a "varázserdő" annyira nem passzolt a világhoz (engem tisztára a TQ kiegészítő kezdő mocsaras részeire emlékeztetett). Az pedig szarjon sünt, aki azokat a hülye savköpő növényeket kitalálta. Mire az első kb. három darabon túljut az ember, már nem érezni őket veszélyesnek, ellenben végig roppant idegesítőek maradtak. Maga Malmouth is felemás érzéseket keltett bennem. Az új szörnyek bejöttek, de ez a romos házak között, illetve házakból ki-be mászkálás nekem kevésbé jött be. Itt (a kiegben) egyébként némelyik lila szörnynél azért megfeküdtem egyszer-kétszer. Persze nem ismertem még őket, így könnyű beleszaladni a durva támadásaikba is. Azért a kiegészítő összességében határozottan keményebb, mint az alapjáték volt.

Óriási problémám azonban a játékkal, hogy már a kieg előtt is rohadt nagy volt (ha valaki mindent meg akart csinálni benne), a tartalmas kiegészítő pedig még rátett erre egy lapáttal. Mire végigvittem az egészet, kb. 40 óránál jártam, pedig a szövegeket/párbeszédeket csak a kiegnél olvastam el, és ott is csak gyorsolvasó üzemmódban. Ahogy végigértem, rögtön az fogalmazódott meg bennem, hogy egyszerűen nincs az az isten, hogy én ezen most még kétszer egymás után ugyanúgy végiggyaluljak.

Hallottam, hogy már készül a második nagy kiegészítő. Nagyon remélem, hogy ez egyúttal meg fogja szüntetni ezt a három nehézségi szint felállást, és létrehoznak egy olyan rendszert, amit már a D3 és a PoE is meglépett. Vagyis a játékon egyszer mész csak végig, majd lesz egy valamilyenfajta végjáték (akár olyan fapados, mint a D3-nál, akár olyan fájintosan és tartalmasan összerakott, mint a PoE-nél), ahol gyűjtheted a táp lootot, és még lépegetheted a szinteket.
Erre majd kíváncsi leszek, de addig egyelőre félreteszem a játékot.
Endure. In enduring, grow strong.
1202 levél
Válasz 18.03.01. 12:44 #91
ivanova36
Én nem feltételeztem hogy isten lenne a karakter, de tény hogy egy egy jobb fegyverrel amivel sikerült oneshotolni a mobokat, közelített az isteni státuszhoz, de utána egy 10+ csapat gondoskodott róla hogy földhözragadt maradjon (agyonvertek gond nélkül).

A kísérletezés érdekes felvetés, meglátom mennyi kedvem lesz hozzá, de könnyen lehet hogy normalon végigviszem, majd új, másik kasztot indítok.
21850 levél
Válasz 18.03.01. 10:59 #90
Peace
Kísérletezni kell, másképp nem megy. Én is azt hittem, hogy Isten a karim és semmi nem állhat az útjába, de most ultimate-en a kiegészítőben már két lila boss is úgy megfingatott, hogy öröm volt nézni. Le is tettem a játékot egy időre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.03.01. 10:54 #89
ivanova36
Kismillió netes builddel pont azért nem akartam foglalkozni, mert laikusként könnyen elhiszem, hogy az adott build tökéletes, holott lehet csak össze lett kattintgatva valami idiótaság, ami sok mindenre jó lehet, ha más nem, elrettentőpéldának.

De feltehetően ha lehet, resetelem a skilleket és úgy rakom ahogy az elsőnél, 5 mastery szint, majd az abban lévő összes hasznos skill max, utána feljebb csak a masteryvel, és meglátom hogy haladok.
21850 levél
Válasz 18.03.01. 10:34 #88
Peace
Én úgy szoktam haladni, hogy ha eljutok egy bizonyos szintig skilleknel, akkor azon a szinten kimaxolok mindent, ami kell, és csak utána megyek feljebb. Ez különösen igaz a fő támadásomra és a passzív bónuszokat. És természetesen a támadásom későbbi fejlesztéseire.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21850 levél
Válasz 18.03.01. 10:27 #87
Peace
Lehet kismillió build-et látni a neten, de csak összezavar a végén.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.03.01. 09:31 #86
ivanova36
Érdekelne egy lvl36-os skillezés tiszta shamanra, mert lehet ott lett elbökve azzal, hogy előrepontoztam a masteryt max szintre, és csak utána pontoztam a skilleket. Első karakternél ilyen nem csináltam, de normalban nem is volt vele akkora probléma.
21850 levél
Válasz 18.03.01. 08:49 #85
Peace
Nagyon könnyű életképtelen karit összehozni. Pont mint Titán Quest-ben.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.03.01. 07:00 #84
ivanova36
Na, ez a Veteran szint kifogott a Shamanomon lvl34-en. A terület utolsó bossát kellett volna lecsapnom, lvl37es amalgam vagy mi a szösz a neve, de az konkrétan aoeval oneshotolta a 2900hps karakterem. kb a tizedik halál után, még megkarcolni sem nagyon bírtam, a petek is folyamatosan elhullottak, kivettem a Veteran pipát. Ez így már nem szórakoztató, de nem is kihívás, hanem szívatás, ráadásul a loot sem sokkal jobb, mint a normal fokozaton, bőven benne van az rng "hibahatárában".
Persze lehet én fejlesztettem félre a karaktert, ez is benne van a pakliban, de nem láttam nagyon más segítő skillt amivel túlélhettem volna annyi ideig hogy le is csapjam közben.
21850 levél
Válasz 18.02.27. 19:35 #83
Peace
Ez így igaz. Én csak kivettem a lényeget.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.27. 18:58 #82
ivanova36
http://steamcommunity.com/games/219990/announcements/detail/1661137104743159754

"Even though it has been two years, Grim Dawn is still growing. We are very excited to share some upcoming news with you, so be sure to stop by on March 5th for a MAJOR announcement!"

hja és 2 éves lett a game.
21850 levél
Válasz 18.02.27. 10:56 #81
Peace
Március 5-én pedig valami fincsi kis bejelentésre készülnek a készítők!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21850 levél
Válasz 18.02.27. 10:23 #80
Peace
Nagyon jó kis cuccok lesznek majd később elérhetőek, 90-es és 94-es szinten mindenképp, amiket csak frakció árustól tudsz megvásárolni. Persze ezek a kiegészítőben.

Kymon's Chosen és Death's Vigi között válogathatsz majd. Egyszer választhatod az egyiket, aztán következő nehézségi szinten már a másikat, de akkor értelem szerűen a másiknál elveszett minden pontod és a gyűlölt kategóriába kerülsz a másiknál, úgyhogy ezt nem igen érdemes.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.27. 09:16 #79
ivanova36
Fura, hogy azt az augmentet nem lehet kiszedetni az inventorral. Mondjuk a frakciókkal sem vagyok annyira baráti viszonyban. Meglepett eddig kétszer is, hogy egyszer a Beastek, egyszer az Aetherials vagy mi a szösz rágott be rám, mert sokat leöltem közölük.
Érdekes megoldás lett volna, ha ezekhez is lehetett volna repuzni Anno a WoW-ban volt lehetőség pl a kalózokhoz repuzni, akiket normál esetben ölni kellett...

Érdekes hangulata lett volna hogy a játékos a kezdetkor eldönti kinek az oldalán száll be a csatába, de repu függvényében bármikor átállhatott volna a másik vagy harmadik, stb. oldalra.
21850 levél
Válasz 18.02.27. 09:04 #78
Peace
Csak ha ráteszel valamire frakció árusnál vásárolt augmentet, az ugye már nem trade-elhető. Lett volna azért most is pár cucc, ami jó lett volna mostani karinak, de persze nem tragédia, így is röhögve összejött a 100-as szint. Az összes többi karakteremnél kínszenvedés volt és folyamatos halálozás. Ahhoz képest, hogy pajzsos karinak szántam, egyelőre még mindig kétkezessel rohangál.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.27. 08:58 #77
ivanova36
Ok, hát a Diablo 2-3 sem olyan volt hogy az adott karakternek minden kiesett első végigjátszás során, de még szerencse hogy itt 1 játékkal meg lehet oldani az itemátadást, nem kell két külön game hozzá, mint D2 esetén kellett anno.
21850 levél
Válasz 18.02.27. 08:55 #76
Peace
"egyre, másra esnek a kék cuccok, de persze egyik sem a karakternek való."

Ez bizony ilyen!!! Én megint telepakoltam 1,5 stash-t legendary-vel a mostani végigjátszásom alatt. Necro cuccok esnek rendesen, most is egy nagy kétkezes kasza esett az alapjáték boss-ából tegnap.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.26. 19:45 #75
ivanova36
Köszönöm a tippet, először a Savageryt maxoltam ki, illetve a mostani bunkóm +3 skillpontot is ad rá, de a következő akkor a Feral Hunger lesz.

Érdekes viszont, hogy egyre, másra esnek a kék cuccok, de persze egyik sem a karakternek való.
4204 levél
Válasz 18.02.26. 19:13 #74
gothmog
Ha kétkezes közelharci fegyverrel mész, akkor a feral hungerre nagyon gyorsan pakolj majd néhány pontot! Az egy varázslatosan erős (passzív) skill, hirtelen azt fogod látni majd tőle, hogy meg tudsz állni a nagyobb csapatok előtt is. (Egyszerre több ellenfelet ütsz, és mellette life leech-et tolsz)
Endure. In enduring, grow strong.
1202 levél
Válasz 18.02.26. 18:56 #73
ivanova36
grat.

Én most dingeltem lvl30-ra a shamanommal, és egyelőre nem túl fényesen megy. Nem esik-kel, de nagyobb csapat ellen nem tud kiállni, némi kiteolás kell mindenképpen.
Az is igaz, hogy gyorsan előre pontoztam a mastery szintet és most kezdtem csak a skilleket kipontozni.
21850 levél
Válasz 18.02.26. 17:58 #72
Peace
Éééés megvan a 100!!!! Az első maximum szintű karim! Kellett hozzá vagy 1,5 év, de megcsináltam! Az alapjáték boss-át is kicsináltam se perc alatt, elég tápos ez a Soldier!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21850 levél
Válasz 18.02.26. 13:25 #71
Peace
Viszont továbbra is érdemes rendbe tenni a shrine-okat, mert ultimate-en szeret dobálni legendary itemet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21850 levél
Válasz 18.02.26. 11:55 #70
Peace
Devotion az már rég maxon van. Meglett az 55, és onnantól nem kapsz többet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.26. 11:30 #69
ivanova36
Na meg a Devotion, ha még van amelyik kimaradt.

Amúgy nem hal bele a kristályokba csak jó lenne annyi sebzést sem bekapni, pláne ha van mellette egy 10+ fős csapat, ami közben rám fókuszál...

Soldierrel szemeztem én is, de most ezt a történetet még végignyomom normal+veteran fokozaton a shamannal és meglátjuk lesz-e elég szufla újabbakhoz.
21850 levél
Válasz 18.02.26. 11:19 #68
Peace
Az úgy elég necces, ha már Aetheral kristályokkal meggyűlik a baja szegény karinak, nem igen fog életben maradni a későbbiekben.
A Commando karimat én ezért imádtam, mert távolról szétlőtt mindent, viszont amit nem, az odaért és bedarált. Vagy rohangálhattam egyes boss-ok elől 2-3 percig, de az meg vicc. A mostani 100% Soldierem nagyon komoly, imádom!!!!! Végre csak elvétve kell kite-olni, a mocskos kemény boss-oknál, de ott sem vészes. 99-es, remélem ma meglesz a 100. Mondjuk az csak azért szomorú, mert onnantól se skill, se attribute pont, csak a felszerelés segíthet az erősödésben...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.26. 10:35 #67
ivanova36
lvl20 körül kiesett nekem is a kétpisztolyos kabát. Persze a shamanomnak. Majd meglesem egy inquisitorral, hogy milyen is.

Kérdés: most a shamanommal időnként gondban vagyok amikor az Aetheral kristályokat kell szétcsapni, hogy közel kell menni hozzá és relatív sokáig a villámlásaikban kell állni. Gondolom ha felveszek valami másodlagos kasztot ami tud rangedet, akkor ez a gond megoldódik. Vagy küldjem be érte a petet? Nem mintha életveszélyes lenne, de a felesleges sebzés akkor is sebzés.
21850 levél
Válasz 18.02.26. 09:34 #66
Peace
Nem javít. Kicsit nehezebb lesz a játék, de ennyi. Az alapjáték az nevetségesen egyszerű normal-on, de az új kiegészítőnél meg iszonyat nehezedik. Legalábbis láthatóan durvábbak az ellenfelek és gyakrabban az elhalálozások. Legendary cuccok csak 50-es szint felett esnek, de elite-én még csak elvétve 1-2. Ultimate-en már potyog azért rendesen. És alap játék végén normálon kapsz egy legendary itemet küldetésből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4204 levél
Válasz 18.02.25. 16:28 #65
gothmog
Én most toltam egy 30 percet, de azt hiszem, hogy inkább a Divinity: Original Sin Enhanced Edition-nek ugrom neki.

Szerettem anno a Grim Dawnt, de az utóbbi pár hónapban Path of Exile ment nálam, és mit mondjak, az után most úgy éreztem magam ez alatt a 30 percnyi GD alatt, mintha az oviba kerültem volna vissza.

Azt hiszem, majd valamikor máskor látok neki a Grim Dawnnak (ha már a PoE kimosódott az agyamból).
Endure. In enduring, grow strong.
13194 levél
Válasz 18.02.25. 15:59 #64
McCl@ne
Köszi, akkor újrakezdem Csak az első küldetést csináltam meg tegnap, mert nekem is megjött hozzá a kedvem itt a beszámoló rengetegben, de rohadt könnyűnek éreztem, és akkor már tudom is, hogy miért.
Respect is not given. It's taken.
4204 levél
Válasz 18.02.25. 15:38 #63
gothmog
Nem tudom/nem hiszem.

A Veteran emlékeim szerint az aRPG stílust ismerő játékosoknak szánt "normal" nehézség, míg a "normal", az a teljesen kezdőknek szól. (Én legalábbis anno mindig Veteran nehézségen kezdtem, és nem volt vele sohasem probléma)

A különbség annyi, hogy a Veteran kicsit keményebb, de cserébe néhány szinttel talán magasabbra juthatsz egy végigjátszás alatt. A lootba ilyen formán bele tud talán szólni egy kicsit, mert bizonyos tárgyak csak adott szint (pl. 50. szint) felett esnek.
Endure. In enduring, grow strong.
13194 levél
Válasz 18.02.25. 15:16 #62
McCl@ne
Ez a Veteran nehézség javít a looton?
Respect is not given. It's taken.
4204 levél
Válasz 18.02.25. 14:48 #61
gothmog
Na, feltelepítettem én is a játékot.
Anno az utolsó karakteremmel (persze már nincsen meg) behalás nélkül eljutottam egészen az Ultimate fokozat közepe tájáig. Ott hagytam anno félbe, mert oda-vissza untam már a játékot. (Az amúgy egy shaman/valami kombós életszívós kétkezes fegyverrel hadonászó figura volt, és mivel volt előtte vagy fél tucatnyi karakterem, akiken edződtem/gyűlt a loot, így azzal már nem volt nehéz menőnek lennem )

Most, a nulláról kezdve nincs ilyen ambícióm. Azt hiszem, egy kétpisztolyos Purifiert fogok csinálni, végigviszem Veteranon az alapjátékot és a kiegészítőt (utóbbit még nem próbáltam), azután meglátom, hogy nekiugrom-e majd magasabb nehézségen is.
Endure. In enduring, grow strong.
1202 levél
Válasz 18.02.25. 13:11 #60
ivanova36
A szememben levesz az értékéből, hogy kell n+1 karakter, hogy egyet ki tudj maxolni. Az alap vége is kicsit furcsa volt. Kemény bossharc, majd utána semmi, vége, hogy nagy csapás volt ez az ellenfélnek és kész. Kiegészítő vége hasonlóan ilyenre sikerült. Ok nincs vége a történetnek, és remélhetőleg nem kell újabb 2 évet várni egy újabb közel 9 órás kalandra, de a végére csak jó lett volna egy animáció vagy valami.
D3-at én is meguntam mikor újra és újra végig "kellett/lehetett" nyomni egyre nehezebb fokozaton csak azért hogy a karakter fejlődjön.
21850 levél
Válasz 18.02.25. 07:38 #59
Peace
Újrajátszhatóság szempontjából is inkább a GD nálam a kedvenc. Igazából szinte minden téren jobban imádom a Diablo 3-nal. Elsőre sok lehet a kis fejlesztő cuccok száma, a sebzésfajták és a többi, de behatóbban úgyis csak ultimate-en kell foglalkozni velük, addigra még már lesz fogalmad mindenről. Az ellenállások növelése úgyis mindig a végcél, hogy életben maradj. És minden egyes nehézségi fokozat elég rendesen levesz belőlük. Normalon ugye még nincs semmi levonás. Sok idő kell hozzá, mivel általában saját karakternek nem nagyon esik cucc, csak ha mázlid van. Nekem is ez sokadik karakterem és ehhez tudtam összekukázni a felszerelést a másikaktól, hogy eljuthasson erre a szintre. És talán ez lesz az első karim, ami végigviszi az ultimate-et. D3-at eluntam egy év alatt, ezt a mai napig nem tudom megunni a statikus pályák ellenére sem. Mondjuk jót tett ez a kiegészítő is!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.24. 21:24 #58
ivanova36
Nekem a Diablo féle pályarandomizálással sem volt gondom. Ugye ott is a főbb helyszínek fixek voltak, csak a kitöltő terület volt random. Persze valahol jó, hogy tudod mi merre van, de az újrajátszásban lehet unalmas lesz egy idő után, hogy minden ugyanott van, ok a mobok picit máshol vannak, de a terep az változatlan.
Pl legutóbbi ilyen élményem a Subnauticában szintén ez volt. Terep nem változott, ellenfelek nagyjából ugyanott voltak, nem volt akkora élmény, mint elsőre amikor felfedeztem a "pályát". Másodjára már tudtam mi hol van, hová kell menni, hol vannak az érdekes és fontos helyek. Két végigjátszást ért eddig, a harmadik még várat magára.

Én egyelőre nem a max szintre hajtok, hanem hogy megismerjem a kasztokat, mert a bemutatószöveg nem sokat segít a választásban, a skilleket meg csak választás után lehet meglesni, és persze megint más, hogyan is fognak a skillek élesben működni.

Számomra még kaotikus a rendszer, mert pl egy-egy skill néha nem úgy viselkedik, mint amire számítok, de majd megszokom. Na meg nekem túl sok a sebzésfajta. Ok egy ilyen stílusnak a velejárója a 2+ sebzésfajta, plusz az ellenállások, de itt mennyi is van? 10-12 fajta.
A felszerelés fejlesztésekhez felhasználható kis izék száma is eléggé rendesen az egekben van, ráadásul mazsolázd össze melyik mire jó, melyik milyen felszerelésre rakható, melyik is kell most.
21850 levél
Válasz 18.02.24. 20:35 #57
Peace
Pálya felépítése nem változik. Valahol ez a szépsége a játéknak, Diablo-val ellentétben. Nekem talán ez a 6. karakterem, amivel elsőként végre meglesz a max szint, pedig 2016-ban vettem a játékot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 18.02.24. 19:33 #56
ivanova36
Az új karakter egy Shaman lett, aki kétkezes harc + petekre lesz gyúrva Normal-veteran módban.
Eddig a legkeményebb csata lvl15-ön a kultisták bázisának a kitisztítása volt. Négy halál és 20+ hp poti után lootokkal teli zsákkal távoztam onnan lvl16-on. Nem tudom hogy gondolták, hogy lvl15-16 környékére beraknak 20-21es ellenfeleket, de kihívás volt, az biztos.
Hja és a pálya ahogy nézem statikus, talán csak a mobok azok amik random popolnak.
1202 levél
Válasz 18.02.24. 15:15 #55
ivanova36
Peace kolléga ajánlására végül beszereztem a Grim Dawn-t, de óvatosan kezdtem és csak az alapot zsákoltam be. Majd az alap befejezése után a mostani Ashes of Malmouth DLC-t is. Az alap első nekifutásra 17 óra volt normalon, a kiegészítő rátett még 9 órát, így első végigjátszás 26 óra, és lvl51-en fejeztem be.

Első karakter egy tiszta Demolotionist lett aki végig puskával osztotta az áldást.
Alap skillnek a Fire strikeot tettem meg és azt maxoltam ki végig.
Másodlagos skill a Grenado lett, de csalódtam benne, így nem is skilleztem végig, helyette a későn felfedezett Mortar lett a nagy kedvenc. Számos bosst kiteoltam a Mortar körül körbe-körbe, míg az folyamatosan dobálta a boss fejére a "Big One" tölteteket.
Devotion ágon Ascendant-Order lett a cél, a Living Shadow skill miatt, de első végigjátszás alatt csak az Ascendant (14 pont) részt tudtam feloldani.
A lövöldözés egyetlen hátránya az volt, hogy akkor is lőtt és fogyasztotta az Energyt, ha az ellenfél fal vagy más kis akadály mögött volt. Sebezni persze falon keresztül sima lövéssel nem nagyon lehetett, de az energy-t azt zabálta. Jó pár halálom ilyen line of sight-ba belógó tereptárgy okozta. Pumpálom az ólmot a célpontba de az kb 5 hp-n röhög rajtam, majd kilép a fáklyatartó mögül és agyoncsap.
Az AoM DLC-ben ez hatványozottan igaz lett, a város nagyon sűrű helyenként és néha azt sem látni a "rossz" kamerakezelés-átlátszóság vezérlés miatt, hogy azt az ellenfelet most tudom-e sebezni vagy sem.

Főtörténetre koncentráltam, nem jártam be az egész pályát, nem néztem be minden bokor mögé.

Nem tudom, hogy a pálya statikus-e, eddig csak egy karakterem van, de annak nem változott belépésenként, mint a Diabloban, de ettől függetlenül is szép nagy területet sikerült jól megtervezni. Kellően változatos, az ellenfelek sem annyira zavaróan ismétlődnek, legalábbis nekem nem volt velük ilyen jellegű gondom.
Ami viszont zavaró volt, hogy gyakran a képernyőn kívülről berongyolt 10+ darab ellenfél körbeálltak és agyonvertek, anélkül hogy egy skillt is el tudtam volna nyomni. Ez gyakrabban megesett, mint elviselném, így "hibának" rovom fel. Na nem azért mert 10+ ellenfelet túl tudtam volna élni, hanem hogy teljesen random mikor támad ekkora túlerő, akár a képernyőn kívülről, akár a karakter lába alól. Lehet nehezítésnek szánták, ám ha annak, akkor annak normal módban nem hiszem hogy helye lenne. Pláne hogy szerintem kevés kaszt képes egy ekkora túlerőt túlélni. Ha én húzom be vagy óvatlanul futok bele ekkora tömegbe az ok, elszabtam, az én hibám. Ellenben a fenti esetekkel.

Itemizáció
Jellemzően nem a kasztnak megfelelő tárgyak estek, számtalanszor volt +100-900dmg-es kétkezes spádék estek, puskából meg -600-asok, pisztolyból meg nem volt ritka a -1100as sem. Néha viszont árusnál is találtam hasznos, +200as puskát, és menet közben egy "demo" szett 2 része is kiesett az alapban, amit a dlc feléig hordtam is, lvl30-tól, kb lvl45-ig.
Receptek alig-alig estek, így a craftolást jelenleg elkönyvelem "bekerült, mert a diablóban is volt" ficsőrnek. Egy Runát gyártottam vele és annyi.

Környezet
A dinamit használata érdekessé tette, de sajnos vagy sem, én csak későn találtam annyi dinamitot hogy mindent ami utamba esett felrobbanthattam, átjárók, ládák, így nem mentem vissza a korábbi helyekre kirobbantani amit otthagytam.

Érdekeség
Marrow Band gyűrű kiesett lvl14 körül és jóformán végig rajtam volt. Oka: chance on hitre egy "kutya" idéződött, ami megtámadta és esetekbe feltartotta az ellenfelet, míg én ledurrantottam. Lehet lett volna másodlagos kaszt ami idézni is tud, de így a tiszta demom is "kapott" egy petet.

Lesz még legalább 1 végigjátszás, új karakterrel, más kaszttal, és ezt a demot szerintem nyugdíjazom. Nem azért mert rossz, hanem mert nem fogom ugyanezt a világot még 1-2-3 alkalommal végighentelni nehezebb fokozaton. Abból a játékstílusból elég volt a Mass Effectben és Diabloban.
2226 levél
Válasz 18.02.19. 11:39 #54
Shadowguard
Nem is lenne ezzel semmi bajom, ha mellette nem azt látnám, hogy párosával esik az a loot, ami nem jó a karakteremnek. Castercuccok, közelharci fegyverek töménytelen mennyiségben, de más semmi. Epic páncél is esett tegnap, épp csak a hajamra kenhetem, mert spirites.
Annyi időm lenne játszani, mint régen akkor lehet nem érdekelne, mert játszanék 2-3 karakterrel párhuzamosan és csak összejönne valami, de így inkább keresek olyat, ami kevésbé akar megszívatni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
21850 levél
Válasz 18.02.19. 09:50 #53
Peace
Bizony, ez a játék sajnos ilyen. Nem nagyon kényeztet el loot-al. 50-től 75-ig én is ugyanazzal a fegyverrel toltam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2226 levél
Válasz 18.02.19. 09:18 #52
Shadowguard
Nekem parkolópályára ment a játék a tegnap este után. Amerre a kampány szerint mennem kellene lerágnak a yetik, na mondom nem baj, van még egy mellékküldetésem, hátha esik valami hasznos. Jön a boss és konkrétan oneshotol... Jó, biztos nem figyeltem valamire, próba újra... És megint... Oké, biztos gyenge a gearem/karakterem, elnézek olyan helyre, ahol nincs szintlimit és húzok kicsit a karakteren+hátha esik valami... Konkrétan egy sárga pisztoly esett, de az legalább használhatatlan. De egyébként sárga kardokból olyat dobál már ami +4-500 DPS-t jelentene... Boltban ugyanez, a pisztolyok csak mínuszt adnak, de vehetnék zöld kardot, ami +621 DPS-t ad (egykezes ráadásul). És ez még csak a normál (veterán, de akkor is), ezek után valahogy nincs kedvem még kétszer végigszenvedni ezt és újrakezdeni másik karakterrel sem, hogy azzal is nekiálljon szívatni a loottal...

Peace: Éreztem én, hogy nem fog kelleni nekem az a két pisztoly Lehet még később visszanézek, de most egy-két hétig látni sem akarom a játékot
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
21850 levél
Válasz 18.02.18. 09:49 #51
Peace
Elite kipörgetve! Nem bíztam a véletlenre, 12 potiont pakoltam magamra az uccsó boss előtt. Majdnem 85-ösön értem át ultimate-re, ami nem semmi, mert a kieg előtt a Commando karimmal 82-n már bőven ultimate felénél jártam. Mindig felcsillant a szemem, mikor végre egy lila tárgy esett, de egy gyűrű kivételével semmi nem volt jó a kasztomnak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.