Mario Tennis Aces
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

E3 2018

Tom Clancy's The Division 2

Tom Clancy’s The Division 2 játékmenet-bemutató az E3-ról

A téli New York utcáit az őszi Washington parkjaira cseréljük jövőre.

2018.06.11. 08:52 | szerző: GeryG | kategória: E3 2018

A Microsoft tegnap esti E3-as prezentációján rengeteg játék szerepelt, de a többség csak egy rövidke előzetesnyi időt kapott a szoros menetrend miatt. De nem így a Ubisoft Massive Entertainment stúdiójában készülő Tom Clancy’s The Division 2.

Az akció-szerepjáték a márciusi bejelentés után első ízben mutatta meg magát a rajongóknak, és mindjárt egy bő hatperces trailerben. A videón látottak alapján a vírus immár megfékezhetetlenül söpör végig a világon és New Yorkhoz hasonlóan más nagyvárosokat is elnéptelenedett karanténzónákká változtat. Így járt Washington is, ahol a The Division 2 játszódni fog. A grafika most is nagyon pofás, a játékmenet pedig a veteránoknak nagyon ismerős. Kérdés, a premierig mindebből mi marad meg és mi változik.

A megjelenésig még bőven van időnk vágni a centit, hiszen ha nem csúszik a projekt, akkor is csak 2019. március 15-én állhatunk újra szolgálatba a különleges egységnél. De addig még biztos, hogy lesz legalább egy bétateszt, amelyre már most lehet regisztrálni a hivatalos oldalon. Mivel a játék PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is meg fog jelenni, így a teszt is mindhárom platformon futni fog. ■

Tom Clancy's The Division 2
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Tom Clancy's The Division 2

hozzászólások (7)

McCl@ne
McCl@ne 2018.06.11. 09:51
Én azt gondolom a kezdetektől fogva, hogy a Division 2 valójában 1.5 lesz, tekintve az első rész kiadási állapotát, és a két éve alatt bejárt ívet. Annyira látszott rajta, hogy az elképzeléseiknek csak a töredékét pakolták bele alapból, hogy biztos voltam benne, a folytatás lesz az a játék, amit eredetileg elképzeltek.

Ezzel szerintem nincs is akkora gond, a Division koncepciója zseniális, a kezdeti formája elég hitvány volt, viszont brutálisan jó játék lett belőle egy év után. Amiket említesz, azokat viszont muszáj lesz javítaniuk, mert nagyon rombolta az újrajátszhatósági faktort, hogy tulajdonképpen ugyanazt csináltad egy random utcai harcban, mint a történet bármelyik pontján: fedezékből lőttél, meg szórtad a skilleket, ahogy lejártak.

Lopakodást is hiányoltam néhány helyzetben, bizonyos szituációkban adta volna magát, de fel sem merült, mint lehetőség (pedig a koncepció is üvölt utána, vagy legalább a hangtalan ölés után). Teljesen jó feszültségfaktort adna a játékhoz, hogy ha mondjuk ezen múlna az érkező erősítés mértéke, mert pl. a lőszer beosztása így még nagyobb hangsúlyt kapna.
Peace
Peace 2018.06.11. 10:00
"...brutálisan jó játék lett belőle egy év után."

Ez pontosan mit takar? Én abbahagytam a kampány vége után nem sokkal. A DZ-ben szenvedtem egy keveset, de folyamat csak legyilkoltak és rövid idő után bele is untam. Pedig talán azt szánták endgame tartalomnak, de én azóta se tettem fel újra a játékot. Mi változott? Milyen az endgame? Továbbra is a DZ? Meg volt valami iszonyat nehéz küldetés (dungeon vagy flashpoint szerű), amit random emberekkel megpróbáltam, de esélytelen volt. Oda is kellettek volna ismerősök... :-(
McCl@ne
McCl@ne 2018.06.11. 10:08
Most már tele van a játék eventekkel, heti, havi, napi feladatokkal, van Survival játékmód, ahol túl kell élni a brutális hidegben, nulláról újra felépíteni a felszerelésedet és kijutni, van PvP és PvE játékmódja is. Van még az Underground, ahol egyre nehezedő küldetéseket kell teljesíteni a metróhálózatban, föld alatt. Ennek is megvan a saját jutalmazási és valutarendszere.
A Last Stand DLC-ben csapat alapú harcok vannak, az is nagyon szórakoztató, valahol ott hagytam abba a játékot, de nem azért, mert meguntam volna. Most meg is jött hozzá a kedvem, ráadásul azóta kijött az 1.8, ami valami új területet is ad hozzá, meg gondolom egy csomó mindent. Annyi mindent lehet csinálni már a játékban, hogy a DZ-t nem véletlenül nem is említettem, soha nem szerettem, napi/heti feladatokat szoktam csak néha megcsinálni ott régebben.

Nagyjából ennyi, lehet, hogy hülyeségeket írtam, mert fél éve nem játszottam vele én sem, de van benne valami 300 órám, és nem véletlenül. Igen, megjelenéskor nem volt nagy szám a játék, de azóta elmondhatatlan, mennyit fejlődött.

Itt egy összefoglaló a változásokról.
McCl@ne
McCl@ne 2018.06.11. 10:15
+ Soha nem játszottam ismerősökkel, a feladatok nagy része megoldható random emberekkel. Vannak az Incursionök, azokat érdemes haverokkal tolni, vagy legalábbis olyanokkal, akikkel össze tudtok dolgozni, de lehet, hogy már az is megy enélkül, YouTube-on meg lehet nézni a taktikát, passz, ez kb. 5%-a a játéknak, kihagyható, mint a DZ.
Peace
Peace 2018.06.11. 10:22
Nem rossz. Akkor kb. most lehet olyan szinten, mint amilyennek jó lett volna megjelenéskor. Talán még előkerülhet, ha nagy lesz a pangás..... ;-)
ajánlott olvasnivaló