
Az elmúlt évek során számos döntésükkel a játékosok ellenszenvét kivívó Electronic Arts talán egy kicsit köszörülhet most a nevén esett csorbán. A mai bejelentésük ugyanis arról szól, hogy remastered kiadást kap az RTS-klasszikus Command & Conquer, és a közösség korábbi reakcióit látva egyúttal a Command & Conquer: Red Alert is. Az előbbihez ráadásnak pedig jár majd alapból a Covert Ops, a Counterstrike és az Aftermath kiegészítő is. A hírben pedig azt is külön fontosnak látták kiemelni (és az elmúlt időszak trendjei fényében ez nem véletlen), hogy a játékban nem lesz mikrotranzakció.
A fejlesztést pedig nem akárkire bízták, hanem arra a Petroglyph Games csapatra, amelyet a Westwood megszűnése után annak néhány munkatársa alapított. Így a remastered verziók elkészítésében több olyan munkatárs is részt fog venni, akik az eredeti játékokon is dolgoztak. Így például ott van Joe Bostic, aki az első - Tiberian Dawn munkacímű - epizódnak és a Red Alertnek is vezető programozója volt, Steve Tall, aki az utóbbinál volt vezető programozó, valamint Mike Legg, aki a játékok audio részén dolgozott. De a projekthez sikerült megnyerniük Frank Klepackit is, aki zeneszerzőként fog közreműködni a fejlesztésben. A Petroglyph csapat munkáját segíti majd még a Lemon Sky Studios grafikai stúdió is, akik sok-sok új játék mellett például a StarCraft Remastered felújításán is dolgoztak, így megfelelő tapasztalatuk van régi RTS-ek 4K-ra felturbózásában.
A tényleges fejlesztés még nem kezdődött el, az EA pedig a továbbiakban is kíváncsian várja a rajongók véleményét és visszajelzéseit, hogy mi az, amire különösen figyeljenek oda a felújított kiadásoknál. Mi mindenesetre drukkolunk a projektnek, és nagyon bízunk benne, hogy nem jut a 2011-ben bejelentett, majd két évre rá lelőtt Command & Conquer: Generals 2 (később szimplán csak Command & Conquer nevet viselő) játék sorsára a dolog.