Játékhírek
Ma érkezik Sam Fisher a Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpointba
Az Episode 2 új sztorit mesél el Aurora szigetén, amelynek a Splinter Cell főhőse is részese.
2020.03.24. 11:47 | GeryG | kategória: Játékhírek
A Ubisoft elkészült a Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint legújabb bővítésével, így az Episode 2 névre keresztelt csomag ma megérkezik minden platformra. Ebben ismét egy vadonatúj történetet élhetünk át Aurora szigetén, a Deep State nyolc küldetése során telepatikusan irányítható katonai drónok után kell majd nyomoznunk. Hogy ez még izgalmasabb legyen, nem akármilyen társat kapunk átmenetileg magunk mellé: a Splinter Cell széria főhőse, Sam Fisher csatlakozik hozzánk, akit természetesen most is Michael Ironside szinkronizál.
A bővítőcsomag részeként négy új pálya érkezik a PvP játékmódhoz is, valamint két új karakterosztály mindkét játékmódhoz. Az Echelon kifejezetten a lopakodás és a rejtőzködés mestere, míg az Engineer hatékonyan tudja felvenni a harcot a drónok ellen, sőt, saját drónt is be tud vetni ellenük.
A fejlesztők bevezették a Ghost Experience rendszert is, ami három általuk előre megadott játékélményt takar. A Regular Experience a már megismert játékmenetet kínálja osztályozott felszerelésekkel és loottal. Az Immersive Experience ezzel szemben törli a felszerelések és a loot osztályozását, ezzel egészen más taktikai élményt kínál. A harmadik a Custom Experience, amelyben a játékosok maguk állíthatják be, hogy milyen funkciókat szeretnének használni és miket nem.
A fentieken túl rengeteg kisebb-nagyobb finomítást is végrehajtottak a játékmeneten: bővült a karakterszerkesztő, több kamerabeállítás közül lehet válogatni (közeli vagy távoli nézet), megjelent a bázisugrás, csiszoltak a járművek fizikáján és irányításán, új funkciókkal bővítették az inventoryt és a játékon belüli boltot is.
Az Episode 2-höz kapcsolódó frissítés PC-n 15,5GB, PlayStation 4-en 17GB, míg Xbox One-on 30GB letöltést jelent. A frissítés részletes leírását itt olvashatjátok, míg a fent említett Ghost Experience-ről itt mesélnek részletesen a készítők. ■
Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint
hozzászólások (4)

Hát az "indulás" elég Ubisoftos lett. Nem is tudom, hány órányi szerver oldali Maintenance leállás telt már el ma, úgy, hogy érdemben nem is lehet elindítani a játékot...

S nem tudom, hogy az én készülékemben van-e a hiba, vagy ritka mértékben elbaltázták a játékot, de jelenleg nekem a Take Weapon Interact egyszerűen nem működik. Nem lehet felvenni földről fegyvert. (Immersive játékmódban legalábbis)

A maintenance-be én is belefutottam, ezért egyelőre még ki se tudtam próbálni a játékot a frissítés óta. :D De akkor lehet, hogy még adok egy-két napot a Ubinak, hogy foltozzanak, ahogy szoktak... :D

Hm. Valójában az ég világon semmi nincs nekem ráállítva az [E] billentyűre, és mégis azzal tudok fegyvert felvenni/kicserélni. Pompás.
(Mindig átállítom irányítást)