A Warhammer világa kifogyhatatlan forrás a videojáték-fejlesztők számára. És mivel a Games Workshop szinte boldog-boldogtalannak odaadja a licencet, a kisebb-nagyobb csapatok ezt ki is használják, és tömegével érkeznek a jobb-rosszab játékok, hol a fantasy univerzumot, hol a Warhammer 40,000 sci-fi világot alapul véve.
Az Elite-tel még a nyolcvanas években ismertté vált David Braben cége, a Frontier Developments elsősorban rengeteg vidámpark-menedzser játék, valamint az Elite-széria folytatásával szerzett hírnevet magának, de tavaly óta már az F1 Manager széria is az ő kezük alatt fejlődik. Ősszel pedig ők is próbára teszik magukat a Warhammer Age of Sigmar univerzumában, és egy valós idejű stratégiai játék érkezik tőlük, a Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin.
A játékban egy történetalapú kampányt kapunk, amelynek megírásában a Black Library szerzője, Gab Thorpe is közreműködött. De elkezdhetünk procedurálisan generált pályákon is menetelni egészen a végső ellenfélig - a generált pályáinkat pedig megoszthatjuk másokkal is, hogy kiderüljön, ők jobban teljesítettek volna-e ugyanazon körülmények mellett. Emellett 1vs1 és 2vs2 cross-platform multiplayer mérkőzésekre is lehetőség lesz, akár botokat is bevonva. Aki pedig kreativitását szeretné kiélni, elkészítheti és megoszthatja saját pályáit, kifestheti saját hadseregét, és akár diorámákat is készíthet – és fotózhat le – a létrehozott környezetben és figurákkal.
A pályatervező és a többi említett kreatív eszköz mind hasonló ahhoz, amelyet a fejlesztők is használtak a játék készítése során, és minden platformra elérhetővé teszik azokat, így vezérelhetőek lesznek egérrel és billentyűzettel vagy gamepaddel is.
A Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re jelenik meg, november 17-én.