Mint ismert, a napokban megjelent a Colossal Order legújabb játéka, a Cities: Skylines II. A stúdió már a premiert megelőző napokban előre jelezte, hogy bizony messze nem készültek el mindennel, de ettől függetlenül útjára engedik a játékot. Arra kértek mindenkit, hogy vegyék figyelembe: a premierkor még lesznek hibák és optimalizációs gondok. Nos, e jóslatuk be is jött, amit ugyanakkor egyelőre inkább csak a sajtó vett figyelembe, a játékosok nem. Ezt tükrözi, hogy a játék első értékelései a sajtó részéről abszolút pozitívak voltak, cserébe a rajongók a Steamen nagyon szigorúak voltak és a földbe állították a tetszési indexét.
Mindez természetesen nem szegi kedvét a fejlesztőknek, akik megígérték, hogy amilyen gyorsan csak tudják, gatyába fogják rázni a játékot. Ennek első lépéseként megérkezett a legelső frissítés, benne hibajavításokkal és optimalizációs fejlesztésekkel. Ez még nem egy kifejezetten nagy és sok mindent magába foglaló javítócsomag, inkább csak néhány fontosabbnak ítélt problémával foglalkoztak a készítők.
Ahogy az a Paradox Interactive fórumában közzétett leírásból kiderül, LOD-változtatásokkal javítottak a stabilitáson magasabb felbontásoknál, finomítottak a ködön, a depth of fielden és a global illuminationön is. Csiszoltak az épülő házak és más jelenségek okozta akadozáson, illetve néhány ismert hibát is kijavítottak.

Botrányosak a Cities: Skylines II első értékelései
Lehet-e így is olyan sikeres később az új városépítő stratégia mint nyolc éves elődje?
A közeljövőben további hasonló méretű és kaliberű frissítésekre lehet számítani, de biztosak lehetünk benne, hogy rövidesen egy jóval nagyobb horderejű javítócsomag is érkezni fog. A most megjelent frissítés egyelőre csak a Steamen keresztül érhető el, de hamarosan a Microsoft Store-ban vásárolt verzióhoz is megérkezik.