A State of Play során a SEGA bejelentette, majd részletesen bemutatta a Sonic Racing széria legújabb részét, a Sonic Racing: CrossWorlds-öt, amely számos újítással és visszatérő elemmel gazdagítja a népszerű versenyjáték-sorozatot. A legnagyobb újdonság az úgynevezett Travel Rings rendszer lesz, amelynek köszönhetően a versenyzők a versenyek második köreiben egy teljesen új dimenzióba teleportálhatnak. Az élen járó játékos választhatja ki, hogy melyik rendelkezésre álló világba tereli át a mezőnyt, ahol aztán tematikus parkok hangulatát idéző pályákon folytatódik a verseny, hatalmas szörnyekkel, akadályokkal és látványos környezettel.
A játék dinamikus pályarendszere a Sonic & All-Stars Racing: Transformed-ből merít ihletet: a versenyzők járműveinek alkalmazkodniuk kell a folyamatosan változó terepviszonyokhoz, legyen szó szárazföldi, vízi vagy légi szakaszokról. A versenyek előtt különböző kütyüket (gadgeteket) szerelhetünk fel járműveinkre, amelyek egyedi előnyöket biztosítanak. A játék során egyre több kütyü-slot és erősebb eszköz válik elérhetővé.
A sorozat történetében először a karakterek nem lesznek egyetlen járműhöz kötve, szabadon választhatnak a különböző típusok közül, sőt, az alkatrészeket is tetszés szerint kombinálhatják. A testreszabási lehetőségek minden korábbinál részletesebbek: a színektől kezdve a matricákon át egészen a belső részekig mindent a saját ízlésünkhöz igazíthatunk.vA Sonic Riders rajongóinak örömére visszatér az abból ismerős Extreme Gear is: a repülő hoverboardok boost-alapú versenyzési stílust kínálnak majd.
A játék PlayStation 5-re, Nintendo Switch-re, Xbox One-ra, PlayStation 4-re, Xbox Series X|S-re és PC-re jelenik meg, de ennek dátuma egyelőre nem ismert. A PS5-tulajdonosok már jelentkezhetnek a zárt hálózati tesztre, melyben az Extreme Gear kivételével minden új funkciót kipróbálhatnak.