Az Eidos Interactive kiadásában megjelent, a Pyro Studios által fejlesztett játék egy valamennyire újfajta játéktípus fogalmát vezeti be, melyet a készítõk valós idejû (azaz real-time) taktikai játéknak neveztek el. Ez a real-time stratégiai játékok és az akciójátékok egyvelegét jelenti, azaz képzeljük el mondjuk a Command & Conquer-t a Postal akcióelemeivel keverve.
A játék kerettörténete a Második Világháború idejére, az 1940-es évekbe visz bennünket. Korabeli dokumentumfilmekbõl összevágott filmek alkotják mind az intrót, mind a küldetések elõtti bevezetõ képsorokat. Az intróból megtudhatjuk, hogy milyen fontos szerepük volt a kommandós akciócsoportoknak, és ez alapján már könnyen kitalálhatjuk, hogy a játék során feladatunk egy ilyen alakulat irányítása lesz.
A néhány fõs csoportunkat a 24 küldetésben négyféle környezetben irányíthatjuk: a norvég fjordok havas vidékein, Észak-Afrika sivatagos területein, Normandia tengerparti részein, valamint a Rajna erdõs-mezõs környékén. A grafika olyan jellegû 3D-s, mint a Total Annihilation-ben is volt, a felbontás pedig akár 1024*768-asra is állítható. Több mint 200-féle jármû, épület és fegyver élethû modellje van a játékban. Minden tereptárgynak és embernek árnyéka van, és sokféle fényeffekt is van a programban.
A számítógép mesterséges intelligenciája is igen kifinomult, ha például egy õr zajt hall, azonnal utánanéz, hogy mi is okozta azt. Mivel az ellenséget a német csapatok képviselik, ezért õk német nyelven szólalnak meg. Saját embereink pedig változatos mondatokkal adják tudtunkra a parancs megértését.