Az Interplay új, várhatóan pár hónapon belül megjelenő akció-kalandjátékában egy egyszerű kardforgatóként kezdjük pályafutásunkat. Fegyverzetünk és képességeink teljesen átlagosnak mondhatók. A hatalmas bölcs azonban mégis minket választ ki a nemes cél eléréséhez. Ahogy átverekedjük magunkat a rémisztő és bizarr teremtmények seregén, természetesen fejlődünk mi is, és a fegyvereink is. Ha elég sokat gyakorlunk, megállíthatatlan szuperhős válhat belőlünk. Kezdésnél háromféle karakter közül választhatunk. Belebújhatunk egy harcos, egy varázsló, vagy egy papnő bőrébe. Természetesen ezek mindegyikének speciális képességeik vannak. A varázserővel rendelkező karakterek gyógyíthatják magukat, vagy másokat, de átkokat is szórhatnak.
A játék elején három különböző kalandba kezdhetünk bele, és ha az egyiken átverekedjük magunkat, kaphatunk egy újabb különleges képességet, mellyel túlélési esélyeinket növelhetjük. A három fő küldetésen belül három-három újabb kalandra bukkanhatunk, amik szintén három-három fő részből állnak. Ha ezek közül elérjük az utolsókat, az adott küldetés főellenfeleivel találhatjuk szemben magunkat, akik, ki tudja miért, de mindnyájan azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy a mi nemes célú kalandunknak véget vessenek. 17 ilyen főellenféllel találkozhatunk: az ocsmány pokolfajzattól kezdve a nyolc láb magas rovarszabású dögön keresztül a sárkánylovagig mindenfélét találhatunk közöttük.
Az eszeveszetten tomboló mészárlásokat nem lehet csupán a nyers erőre támaszkodva túlélni. Néha fontos döntéseket is kell hoznunk. A helyes döntések az ellenfél pusztulását eredményezik, míg a helytelenek a hősünk véres elmúlását.
Minden utadba kerülő ellenfél más-más küzdési stílussal rendelkezik. Eltérő lehet a támadási sebességük, a manőverezőképességük, a harcmodoruk, stb. A játékos dolga, hogy felbecsülje a veszélyt, és kitalálja, hogy hogyan lehetne az ellenfelet legegyszerűbben likvidálni.
A hősünk nem tud majd egy egész arzenált magával cipelni, ehelyett csak négy fő fegyvere lesz, de ezeket tudjuk a játék során fejleszteni, módosítani. Így egy első szintű karddal például csak megvághatjuk ellenfeleinket, de egy feljavított, ötös szintű kard már tüzet lövell ki, meggyújtva ellenfelünket.
Ezeket a megpróbáltatásokat csak a legerősebb, legügyesebb harcosok élhetik túl. A végén senki nem mondhatja majd, hogy könnyű volt hőssé válni.
A Dragon's Blood amúgy egy 3D-s, külső nézetes akció-kalandjáték lesz. Alapjában véve a pár évvel ezelőtti, mérsékelt sikerű Die by the Sword folytatásának tekinthető, mely a maga idejében egy aránylag szép, de mégse annyira közkedvelt játék volt. Az új engine-ről készült képek mindenesetre ígéretesek. Télig még biztosan várnunk kell a megjelenésére.