Most se valami nagy, látványos standon vett részt a Havas Interactive a kiállításon, a sajtó számára azonban tartogattak néhány új bejelentést, melyeket rögtön meg is lehetett nézni.
Legfontosabb új bejelentés talán a Half-Life engine-jére épülő Gunman Chronicles, melyet a Rewolf Software fejleszt. A játék - hasonlóan a HL-hez - történet-orientált lesz, azonban sokkal nagyobb területen játszódik, mint nagy sikereket elért elődje. A sci-fi környezetben játszódó Gunman Chroniclesben öt felfedezetlen bolygón várnak ránk a kalandok. Teljesen új ellenséges lényekkel is találkozhatunk, mind földön kívüli, mind emberi ellenfeleink lesznek, a különféle különös vadállatoktól kezdve a zsoldosokig, melyek a játék fejlett mesterséges intelligenciájának köszönhetően akár egymással kooperálva is ránk támadhatnak. A játék fegyvereit kedvünkre állítgathatjuk, ez a lehetőség pedig jóval több, mintha egyszerűen minden fegyverünknek lenne valamilyen másodlagos lövése. Mindemellett ráadásul különféle járműveket is vezethetünk a pályákon. Hálózatban 32 játékos gyilkolhatja egymást, akár LAN-on, akár az interneten. A játék megjelenése ez év őszére várható. [GAME:Gunman Chronicles]
Másik újdonság a Warrior Kings, mely egy valós idejű startégiai játék, amelyben középkori hadsereggel vehetjük fel a harcot a gonosz erőivel szemben, de persze a sötét oldalt is választhatjuk. A játék első ránézésre nagy hasonlóságot mutat a nagy sikerű Shogunnal: ugyanúgy formációkba rendezhetjük csapatainkat, és az irányítás is nagyon hasonló, azonban itt nagyobb szerepet kap az erőforrásokkal való gazdálkodás, és az egyes emberek irányítása is. A játékot a Black Cactus kb. 2 éve kezdte fejleszteni, és várhatóan fél év van még hátra. [GAME:Warrior Kings]
A Zeus: Master of Olympus, az Impressions Games következő városépítős játéka nagyon találóan fűzi a települések fejlesztéséhez a görög kultúra jellegzetességeit. A város felépítésekor az eddig jól megszokott épülettípusokat használhatjuk fel, viszont a lakónegyedeknél külön helyet kell kijelölnünk a gazdagabb és a szegényebb néprétegeknek. Egy kicsit átalakult a kezelőfelület is, amely nagyrészt a jobb oldali panelen látszódik meg. A legjellegzetesebb vonása a Zeusznak a görög mitologikus személyek megjelenése. Istenek eddig is voltak a játékokban, de soha nem jelentek meg ilyen közvetlenül. A városokban az általunk kiválasztott mitologikus személynek szentelhetünk egy épületet, amelynél megnézhetjük, hogy milyen javak megléte esetén fog odaköltözni. Ha tetszik neki a hely, akkor a város utcáin sétálgatva fog megjelenni, amitől kezdve számíthatunk a jelenlétének áldásos következményeire. Például ha Herkules sétálgat a városunkban, akkor minden ellenünk támadó szörnyeteggel szembe fog szállni, akik ellen a hadseregünk amúgy is tehetetlen. Akik jártasak a mitológiában, azoknak könnyebb dolguk lesz, hiszen minden hős a megfelelő szörnyeteg ellen képes hatásosan fellépni. A másik nagyobb újítást a világtérképnél tapasztaltuk. Ezentúl nem csupán kereskedni lehet a szomszédos településekkel, hanem meg is támadhatjuk őket, kirabolva javaikat. Arra viszont számíthatunk, hogy ha éppen egy másik város ellen vezényeljük a csapatainkat, és kisebb helyőrséget hagytunk a városunkban, akkor az ellenséges települések ezt azonnal ki fogják használni, és támadásba lendülnek ellenünk. Ugyanígy szövetségeket is köthetünk, amelynek előnyös oldalait főként a kereskedelemben használhatjuk ki. Jellegét tekintve a Zeus: Master of Olympus könnyebben játszható lesz, mint a Pharaoh, de ettől még a nehezebb feladatokra vágyók is meg fogják találni a számításaikat. Megjelenése novemberre várható. [GAME:Zeus: Master of Olympus]
Bejelentették a Half-Life gyűjteményes kiadását is, melyet Európában Half-Life: Generationnek neveztek el. Az eredeti játék mellett az Opposing Force küldetéslemez, a Team Fortress Classic és a Counter-Strike kiegészítések, valamint egy rakás MOD kap helyet a dobozban.
Az utolsó bemutatott PC-s program a Tribes 2 volt, mely az első rész után egy még jobban a csapatorientált multiplayer módra koncentráló 3D akciójáték lesz. A második részben már lesz pár egyszemélyes küldetés is, vagy számítógép-irányította csapattársakkal (vagy ha úgy jobban tetszik, botokkal) játszhatunk a multiplayer pályákon. Újításként még új fegyvereket, páncélzatot és járműveket ígérnek, valamint realisztikus időjárási körülményeket, például szelet, ködöt és esőt. A Tribes 2-t év végére ígérik. [GAME:Tribes 2]