Még erre az évre rebesgetik a megjelenését ennek a szépreményű autó-szimulátornak, amely majd egy-egy GT-futamot igyekszik belülről megmutatni.
Az előzetes képek és videó alapján talán a Le Mans 24H-hoz lehetne a legjobban hasonlítani, hiszen megdöbbentően sok a hasonlóság a két játék között már a grafikában is. Igaz persze, hogy nem ugyanaz a megjelenése a két programnak, hiszen cirka három év választja el őket egymástól. De első ránézésre lényegében tehát hasonlónak tűnnek: kiépített pályákon versenyezhetünk, a cél pedig a lehető legjobb helyezés elérése, a lehető legfinomabb módszerekkel.
Ebben a játékban ugyanis az ellenfelek részéről nem a hagyományos mesterséges intelligencia a meghatározó, hanem a Razor fejlesztőcsapat „Emotion AI” elnevezésű technológiája. Ez szabályozza ellenfeleink pályán tanúsított viselkedését, a mi sportszerűségünk függvényében. Ez lefordítva annyit jelent, hogy amennyiben mi agresszív mutatványokat hajtunk végre a pályán, akkor az ellenfeleink ezt az egész szezon alatt minden adandó alaklommal kegyetlenül megtorolják. Persze minden alkalommal, amikor közel kerülünk egy-egy ellenfelünkhöz, tudhatjuk, mire számíthatunk, ugyanis a felénk tanúsított agressziót minden ellenfelünk autóje fölött egy színes háromszög jelzi. A hideg színektől fölfelé mérendő az agresszió mértéke ellenfeleinknél.
Mindezek mellé a fejlesztők biztosítanak számunkra 18 különböző eredeti GT-osztályú autót, és ismert pályák élethű mását, mint például Monza és Hockenheim. Ezeken a már jól megszokott továbbjutás-központú versenysorozatok várnak majd bennünket. Természetesen közel foto-realisztikus grafika és élethű környezeti- és hanghatások is várnak ránk a játékban.
Igazán kíváncsian várjuk ezt a gyöngyszemet, és bízom benne, hogy a szimulátor-rajongók ismét a kezükbe kaphatnak valami igazán kidolgozott programot a hosszú szünet után.