25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Flash játékok

szbszig
#2171 szbszig [33601]
70-es szint. Ez még azért meglett így a végére.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

LordMatteo
#2170 LordMatteo [29272]
fasza koszi

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

szbszig
#2169 szbszig [33601]
A Kongregate-en fellelhető játékokról beszéltem természetesen, ha nem lett volna egyértelmű. Illetve még annyit hozzátennék, hogy nem véletlenszerűen vagy direkt gagyi játékokat választottam, hanem azokat néztem, amik badge-eket kaptak akkoriban, tehát ezek számíthattak a legmenőbbnek. Nekem ezek nagy része kimaradt, mert úgy 2008 folyamán kezdhettem el játszani körülbelül, hivatalosan pedig csak 2009 végén regisztráltam az oldalra.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2020.08.04. 14:15
szbszig
#2168 szbszig [33601]
Kipróbáltam néhány 2007-es játékot az oldalon, és döbbenetes, mik vannak. A játékmenettel meg még a körítéssel, grafikával sem lenne feltétlenül gond a legtöbb esetben, bár a felbontás az nevetségesen alacsony mai léptékkel mérve. Viszont elképesztő, mennyire nem felhasználóbarátok ezek a játékok. A mentési lehetőség teljes hiánya, ha elrontod, kezdheted az elejétől; nincs gomb olyan alapvető funkciókra, mint mondjuk a hangerő szabályozása, vagy a pálya újraindítása, ehelyett újra be kell tölteni az oldalt; a véletlenszerűen generált játékelemek túl nagy szerepe, amelyeknek köszönhetően sok esetben konkrétan megoldhatatlan egy pálya vagy szint, aztán kezdheted elölről az egész játékot, lásd fentebb; a pontszámítási rendszer, vagy rosszabb esetben maguk a játékszabályok nincsenek elmagyarázva rendesen, így igazából fogalmad sincs, mit kéne csinálni egy-egy badge eléréséhez. És még sorolhatnám. Tényleg furcsa, mert amúgy ezek a játékok még ma is működőképesek és élvezhetők lennének, és a fent felsoroltak nem olyan dolgok, amiket a kor technikai körülményei, korlátozásai indokoltak voltak, vagy ne lettek volna viszonylag könnyen kijavíthatóak. Egyszerűen csak akkoriban más volt a hozzáállás, szemlélet, úgy tűnik.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

SMBX-fan
#2167 SMBX-fan [2008]
Ezzel a programmal azért pár flash játékot el lehet futtatni

Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2020.06.22. 10:14
szbszig
#2166 szbszig [33601]
Rossz idő volt a hétvégén...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#2165 szbszig [33601]
Múlt héten bevezettek valami új, erősen lehúzásgyanús feature-t Kongregate-en, aminek a hatására előbb a teljes oldal lehalt egy jó ideig, azóta pedig nem lehet rendesen badge-eket szerezni. Eleve jó kérdés, mi lesz ezekkel a játékokkal és az ilyen játékokat tartalmazó oldalakkal az év vége után, hiszen az Adobe leállítja a Flash fejlesztését, az egyes böngészők Explorertől Chrome-ig pedig megszüntetik a Flash támogatását, vagy egyenesen letiltják a futtatását. Viszont most úgy tűnik, a Kongregate-nek még ez előtt sikerült magát kicsinálnia gyakorlatilag. Ami szomorú nagyon, mert bár közel sem akkora intenzitással, mint a kezdetekben, 10-12 évvel ezelőtt, de még mindig kifejezetten sokat játszom az oldalon. Persze a kínálat is egyre gyérebb, az újonnan feltöltött játékok nagy része ma már lélektelen, egy kaptafára készülő, illetve pénzlehúzós, mikrotranzakciós multiplayer vagy idle game. De azért még mindig akad havi egy-két minőségi alkotás, illetve természetesen a régebbiek közül is akad bőven, amiket kihagytam. Annak ellenére is, hogy amúgy már a 70-es szinthez közelítek erősen.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Shadowguard
#2164 Shadowguard [4237]
Az szép, én 57es vagyok, de én is jó ideje csak a napi badge-ekből növelem a pontjaimat. Max akkor játszok valamivel, ha nincs meg a heti 5 badge az arany kongpanionhoz.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2017.07.25. 15:51
szbszig
#2163 szbszig [33601]
Tegnap elértem a 65-ös szintet Kongregate-en. Elvileg ez volt eredetileg a legmagasabb szint, de tavaly felemelték a határt 75-re, szóval továbbra is van miért dolgozni. Bár már egy jó ideje főleg a badge of the day-ekből élek, azaz a korábban végigvitt játékokért utólag kapható plusz pontokból. De azért egy-két hetente most is végigpörgetek gyorsan egy-egy újabb játékot, ha megtetszik valami, és van éppen időm. Az a ritkább eset, ha ez valóban újonnan megjelent játék, ennél gyakoribb, hogy egy korábban kihagyotthoz térek vissza. Sajnos a Flash felett eléggé eljárt az idő, úgy érzem. Másrészt ide is betörtek az idle meg a pay-to-win játékok, és manapság ezek uralják a terepet. Klasszikus, igényes, egyszemélyes Flash-játék egyre kevesebb van.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

RAI*DEN
#2162 RAI*DEN [3086]
Közeleg az Oscar, és hát valaki nagyon pihent volt. Szétröhögtem magamat ezen a játékon! Segítsetek ti is Leonak megnyerni az Oscart! Erre tessék

Válasz erre

szbszig
#2161 szbszig [33601]
Ezt Syobon Actionnek hívták lánykori nevén (úgy 8 évvel ezelőtt), és már akkor (egyedül) arról volt híres, hogy mennyire szivatós.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: goodboy007 2016.01.14. 20:40
goodboy007
#2160 goodboy007 [9169]
Barthezz, mint Mario "pro" figyelmébe ajánlom:
Cat Mario

Válasz erre

kopé
#2159 kopé [38449]
BloodRealm valaki?

CCG, de a jobbik fajátból. Véleményem szerint az egyik legjobban balance-olt cucc, ahol f2p játékosként is ütős paklikat lehet összepakolni és elérni olyan eredményeket ahol még erősebb kártyákat lehet szerezni.
Nyilván high-end pvp-ben csökken az esélye az embernek, de sztem akkor is megéri az idejét, plusz annak nem is nagyon van súlya a játékban, csak fun-szinten (egyelőre).

Válasz erre

Vertigen
#2158 Vertigen [2]
Hoppá, a linket elrontottam, bár az url ott van. [url=http://slj.hu]Startlap Játékok[/url]

Normi

Válasz erre

Előzmény: Vertigen 2015.09.04. 08:50
Vertigen
#2157 Vertigen [2]
Sziasztok! Ahogy látom, itt leginkább a Kongregate játékok pörögnek (már amennyire). Lehet, hogy nagyon eltér az ízlésem, de én az egyszerűbb, ideig óráig instant kikapcsoló flash játékokat bírom inkább, - és ezzel valószínűleg nem vagyok egyedül - ezért az olyan gyűjtemények vonzanak leginkább, amikben ilyenek vannak jó minőségben. Személy szerint a jó öreg Startlap Játékok (http:// www.startlapjatekok.hu) kínálata a legkielégítőbb nekem, mert ott minden nap kerül fel néhány újdonság, több kategóriába is. amúgy nem csak retro flaska játékokat lehet találni, akadnak szuper, összetettebb szerepjátékok is bőven. Gondolom ismeritek a site-ot csak már rég feledésbe merült, mert régi, pedig érdemes látogatni.

Normi

Válasz erre

Beny12
#2156 Beny12 [6388]
Ilyennel találkoztatok már kongregate-en? Ma délután még simán ment, most meg ez fogadott Vagy a Unity összeveszett a Chrome-mal?

Válasz erre

szbszig
#2155 szbszig [33601]
Nem azért linkelem, mert olyan jó vagy akár csak érdekes játék lenne, de ilyet még nem pipáltam. Elindítottam a játékot (a számítógép ellen), fogalmam nem volt, mi történik, még azt se sikerült beazonosítani biztosan, hogy melyik karaktert irányítom a kettő közül, erre bumm, vége a menetnek, és megnyertem mindkét badge-et. Kb. fél perc alatt két medium badge, nem is olyan rossz. Azt hiszem, a csúcson kell abbahagyni, úgyhogy ki is léptem rögtön, ez a játék ennyi volt nekem.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#2154 szbszig [33601]
You Find Yourself In A Room

Hát, ezen beszartam. Nem mai játék, de eddig teljesen elkerülte a figyelmemet.

SPOILER
Igen, az I Have No Mouth, and I Must Screamre hajaz. Olyannyira, hogy egy idő után egyenesen AM játékbeli hangján kezdtem el olvasni a képernyőn megjelenő szövegeket. Ettől függetlenül szerintem ötletes és vicces.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

SMBX-fan
#2153 SMBX-fan [2008]
Végigvittem a Cat Mario-t!

Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.

Válasz erre

szbszig
#2152 szbszig [33601]
Na, egy újabb "one button" taggel ellátott, minimalista játék, azaz ahol csak egy gombot kell nyomogatni folyamatosan. Ezzel biztos hamar végzek, nem lehet nehéz... Holy shit, impossible badge-et is kapott?!... Meg első badge rögtön 15 pontért: "Complete level 1 with 50 or fewer deaths." Biztató...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#2151 szbszig [33601]
A régiek között vannak olyan impossible badge-ek, amik vagy nagyon rövidek (Streamline); vagy egyszerűen végig meglepően könnyűek (Orbular); vagy csak próbálkozni kell folyamatosan, és előbb-utóbb szerencséd lesz (a Pandemic 2 mellett például The Necronomicon); vagy ún. endurance badge-ek, azaz az egyetlen nehézség abból fakad, hogy végtelenül hosszúak (Balloon Invasion, ezt már meg se csináltam, annyira pofátlanul időrabló). Szóval régen azért lehetett gyűjtögetni az impossible badge-eket, volt jó pár. Manapság sokkal ritkábban osztanak ki egy játékhoz ilyet, van, hogy félévente egyet összesen, és tapasztalataim szerint azok tényleg nehezek.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Star Wars 2014.09.07. 00:28
Star Wars
#2150 Star Wars [11825]
Te beteg vagy! Ezek szerint én elbújhatok a 32-es szintre való lépésemmel, meg az első impossible badge-el, amit öt év múltán sikerült beszerezni, az easy és a medium után... Elég könnyű lehetetlenhez képest amúgy, csak kitartónak kell lenni (nagyon).

RIP pcdome

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.08.07. 16:09
SMBX-fan
#2149 SMBX-fan [2008]
Great! Amúgy kipróbáltad az EW Legends-et?

Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.08.07. 16:09
szbszig
#2148 szbszig [33601]
Megvan a 60-as szint Kongregate-en!

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Star Wars 2014.08.02. 23:26
Star Wars
#2147 Star Wars [11825]
Túl sok szabadidőd van...

RIP pcdome

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.04.22. 00:29
SMBX-fan
#2146 SMBX-fan [2008]
Epic war széria.
Kivéve az első rész, meg esetleg a negyedik. Azok nem olyan jók.
Saga és legends más típus. Saga félig MMO, legends félig RPG. De alapból mindegyik stratégiai.

Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.

Válasz erre

szbszig
#2145 szbszig [33601]
És vége.

Tanulságos volt ez a játék. Amellett, hogy poénos, meg élveztem is; azért is játszottam vele folyamatosan, mert kíváncsi voltam, mennyit tudok fejlődni benne, mennyire tudom javítani a reflexeimet. És a helyzet az, hogy nagyon. Sokkal jobban, mint amire előzetesen számítottam.

Már az előző hozzászólásban is írtam a harmadik pálya kapcsán, hogy teljesíthetőnek tűnik. Annak ellenére, hogy bénáztam azért rendesen a játék eleje felé is, az első négy pálya már első ránézésre teljesíthetőnek tűnt, és biztos voltam benne, hogy csak idő kérdése, mire sikerül végigmennem rajtuk. Az utolsó pálya nem ilyen volt. Az első négy pályán ugye csak a leküzdendő akadályok száma és típusa nő, ezért nyilvánvaló volt, hogy ezek több-kevesebb gyakorlással betanulhatók. Az utolsó pályán viszont az üldöző lovasok miatt sprintelni kell majdnem végig, ami tehát lényegében nem hoz új akadályfajtát, viszont minden korábbi akadálytípusnál az elvárt reakcióidőt lényegesen lejjebb szorítja. Ez pedig egyszerűen fizikailag megvalósíthatatlannak tűnt számomra. Napokon át lényegében nem haladtam semmit, egy pár, két-három-négy akadályt tudtam venni véletlenszerűen a pálya elején, aztán el is buktam annak rendje és módja szerint. Mégsem adtam fel, és bár nem túl nagy lelkesedéssel, de próbálkoztam tovább. Aztán úgy a harmadik napon vettem észre, hogy már le tudok hagyni egy-egy üldöző lovast, a negyedik napon meg azt, hogy akár két-három lovast is egy-egy jobb menetben, és képes vagyok folyamatosan sprintelve haladni egy darabig. Na ekkor kezdtem el érezni, hogy ez már meglesz, mert innentől tényleg csak gyakorlás és kitartás kérdése, hogy az egész pályán végigmenjek ugyanezzel a technikával.

Szóval emiatt is tanulságos volt nagyon ez a játék számomra. De még maguk a konkrét akadálytípusok is hordoztak tanulságot. Például míg a negyedik pályán a nyílzápor elöl való elhajolásnak, illetve a pajzs felemelésének az időzítése jelentette a legnagyobb kihívást számomra, addig az utolsó pályára ez már ösztönösen ment, és csak egészen ritkán rontottam el. Az utolsó pályán a legnehezebb nekem a három jobbról támadó ellenségtípus megkülönböztetése volt az új, szűkebbre szabott reakcióidő alatt. Érdekes, míg a tereptárgyakra való reagálás egészen könnyen ment végig, addig a támadó katonáknál ugyanez nem, pedig azoknál is ugyanazokat a gombokat kellett használni. A magyarázat valószínűleg az lehet, hogy míg egy földön fekvő tereptárgynál ösztönösen jön az a reakció az ember számára, hogy a felfelé gombot nyomja és átugorja, addig egy az utat elálló katona esetén nem nyilvánvaló, milyen mozdulat szükséges, ezt előbb végig kell gondolni. Persze éppen ezért a katonák beszélnek is a játékban, és mindegyiknek megvannak a maga szólásai, felkiáltásai. Hogy nekem mégis nehézséget okozott a megkülönböztetésük, azt annak tudom be, hogy ezek szerint a látás alapú reagálásom jobb, mint a hallás alapú.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.04.18. 05:13
szbszig
#2144 szbszig [33601]
Hippolyta

Ez valami egészen beteg játék. És nem azért, mert meztelen csöcsöket nem divat flash játékokban (sem) ábrázolni, itt meg egyenesen himbálóznak is lovaglás közben. Hanem mert kegyetlenül nehéz. Jelenleg a harmadik pályával szopok, ami azért még teljesíthetőnek tűnik (meg is lett közben), de az nem sok jót ígér, hogy az ötödik pálya befejezéséért már impossible badge jár elvileg.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Lovi Tommy
#2143 Lovi Tommy [8084]
tudom, de sokkal erdekesebb kontosbe bujtatva

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.02.14. 23:39
LordMatteo
#2142 LordMatteo [29272]
Legendás, vagy most épp felkapott? Ősrégi a játékmechanika.

Majd kérek valakitől okostelefont, megnézzük, hogy megy.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.02.14. 23:39
Barthezz
#2141 Barthezz [53961]
Tényleg kurva idegsítő, a második akadályon még nem jutottam túl és az elsőn is alig. Bár ezt egérrel képtelenség is "irányítani", kb. minden 3. kattintásomat nem veszi be, aztán meg megnyomom erősebben és hatalmasat repül... Ez tényleg egy idegesítő fos.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2014.02.14. 23:39
szbszig
#2140 szbszig [33601]
Azért, mert nem írok ide, még Kongregate-en játszom rendesen.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Barthezz 2014.02.14. 23:36
szbszig
#2139 szbszig [33601]
Egy legendás játéknak, a Flappy Birdnek a klónja.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Lovi Tommy 2014.02.14. 23:27
Barthezz
#2138 Barthezz [53961]
Több mint 1 éve halott birodalom.

Válasz erre

Előzmény: Lovi Tommy 2014.02.14. 23:27
Lovi Tommy
#2137 Lovi Tommy [8084]
Bemerészkedek szbszig birodalmába
6 pont után feladtam..

Válasz erre

kopé
#2136 kopé [38449]
Warlight

kis körökre osztott flash stratégia, szerintem cuki, 1-2 órácskát bizonyára el lehet vele tökölni, no meg persze badge-ek.

Válasz erre

szbszig
#2135 szbszig [33601]
Ja, kifelejtettem, hogy szerintem a történet vicces. Nagyon primitív, de vicces. A hangulat pedig sok helyen a klasszikus platformereket idézi. Ebben a játékélmény mellett a zene is sokat segít, az egyik szám például a Nightwish Walking in the Air című dalának chiptune-feldolgozása. Végül az említett rengeteg kihívás miatt az újrajátszási faktora is rendkívül magas. Ugyanazt a pályát egyszer minél gyorsabban, máskor minél kevesebb gravitációfordítást használva, harmadszor az összes érmét összegyűjtve, negyedszer pedig elhalálozás nélkül kell teljesíteni, úgyhogy ez aztán megsokszorozza az amúgy sem rövid játékidőt.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2013.01.16. 01:08
szbszig
#2134 szbszig [33601]
A Lucky Towernek időközben elkészült a folytatása: a Lucky Tower 2. Nekem ez a rész annyira nem jött be. Szerintem egyáltalán nem volt jó ötlet, hogy a harcrendszerre meg az egyéb hagyományos RPG-elemekre helyeződött a hangsúly benne. A készítő inkább ezeket fejlesztette, míg azok az elemek, amik az első részt igazán naggyá és egyedivé tették, azaz az abszurd humor és a vakszerencse szerepe az ajtóválasztásoknál, erősen lecsökkentek. Azaz abszolút értékben talán nem is feltétlenül igaz, hogy ezek csökkentek, de mivel a játék sokkal hosszabbá vált, és az idő jelentős része random útonállók legyakásával és a tőlük zsákmányolt cuccok pénzzé tételével telik, így összességében mindenképpen sokkal kevésbé vicces, mint az elődje. Azért annyira nem rossz, egyszer végig lehet vinni. Egyébként az első rész előzményeit meséli el.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2012.09.28. 18:51
szbszig
#2133 szbszig [33601]
Ez az, megvan a 19. impossible badge Kongregate-en: Vertigo: Gravity Llama!

A játék amúgy nagyon hasonlít a Meat Boy (map pack)-re. Egyrészt nehézségben, mivel a pályák hasonlóan szívatósak, rengeteg már-már pixelpontosságot elváró ugrással. Másrészt az irányítás is hasonlóan érzékeny és idegesítő, legalábbis az elején kell egy kis idő, mire megszokja az ember, hogy a láma folyamatosan csúszkál mindenhonnan, és hogy még egy simának tűnő ugrást sem könnyű kivitelezni benne. Ezt egyébként jól jelzi a rage quitek (azon játékosok, akik néhány perc játék után anyázva és/vagy 1/5-ös értékeléssel hagyják ott a játékot) száma. Ennek ellenére én nem tartom rossz játéknak. Tény, hogy a mozgás és az irányítás nem tökéletes, valamint bugos is egy kicsit. Azonban ezt kompenzálja a sok és jellemzően nagyon ötletes, változatos pálya. Valamint a rengeteg kihívás (érmék, medálok, trófeák, stb.), úgyhogy még bőven az impossible badge-en túl is lehetne folytatni a küzdelmet vele. Az pedig ne tévesszen meg senkit, hogy a játék a szinte már unalomig ismételt gravitációfordítást használja központi játékelemként! Az ilyen gravitációfordítós platformerek többsége ugyanis inkább logikai jellegű. Itt a logika szerepe nagyon minimális, ez bizony színtiszta ügyességi játék.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#2132 szbszig [33601]
Ha akartok egy kicsit röhögni:

Lucky Tower

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Dark Archon
#2131 Dark Archon [11464]
Ritkán tolok flash játékot, de EZ nagyon tetszik. Toronyvédős játék.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Hida
#2130 Hida [10]
Szia

Köszi a segítséget hát tényleg nem egyszerű.
Sajnos nekem ez a sok össze-vissza írás nem mond semmit.
Nem tudom melyik lehet a verziószám.

De azért köszi mégegyser

Válasz erre

Babykiller
#2129 Babykiller [14268]
Nem könnyű, de nem is annyira nehéz.

Megnyitod egy fejlettebb editorral, pl. editplus és valahol az elején szerepelni fog a flash verziója.

Válasz erre

Előzmény: Hida 2012.07.23. 14:11
Hida
#2128 Hida [10]
Sziasztok

Segítségetek szeretném kérni, méghozzá a következőben.
Vettem egy PTI PMP-88 -as MP3 lejátszót ami lejátssza a Flash animációkat de csak a Flash 7 vagy az alatti verzióval készült SWF file-okat.
Az lenne a kérdésem, hogy honnan lehet megállapítani hogy egy SWF animáció hányas verzióval készült?

Várom válaszaitokat.

Előre is köszi

Sziasztok

Válasz erre

szbszig
#2127 szbszig [33601]
Epic fail...

SPOILER
Focihoz esetleg kevésbé értőknek: az a világbajnoki trófea, nem az Európa-bajnoki.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#2126 szbszig [33601]
Az elmúlt két napban az alábbi két játékkal játszottam. Nem mondanám, hogy bármi különlegeset nyújtanak, olyat, amit korábban nem láttunk flash játékokban, de a kategóriájukban közel tökéletesek. Szóval aki szereti a bullet hell típusú űrhajós shootereket, illetve a felülnézetes, mászkálós RPG-ket a Sonnyéhoz hasonló harcrendszerrel, annak bátran ajánlom mindkettőt. A kihívás is megvan, mert az első kifejezetten nehéz, és szerintem a második is eléggé az lehet magasabb fokozatokon, bár én normalon játszottam végig.

Reactance 2

Legend of the Void

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Aryx
#2125 Aryx [3514]
Kíváncsi vagyok, hány m magasságú pályáról van szó. YT-n vannak fent rekordkísérletek, de még nem találtam olyat, aki végigvitte volna. (még ő is elvérzett)

SPOILER
...és én meg már azt hittem, mutatsz valami rejtett easter egget, amivel blokkolódik a lézer, vagy elindul a maga útján, és nem fog minket üldözni, de... ouch.

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2012.06.30. 12:27
szbszig
#2124 szbszig [33601]
Nagyon egyszerű, mégis nagyon jópofa és szórakoztató, nem mellesleg eléggé addiktív játék. Itt még valóban nem szerepelt szerintem, de ismerem régóta, és szeretem is.

SPOILER
Azt próbáltad, hogy csak éppen átléped a piros lézert, és utána hagyod visszacsúszni?

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Aryx 2012.06.30. 12:06
Aryx
#2123 Aryx [3514]
Escape!

SPOILER
remélem még nem volt... : )

„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”

Válasz erre

szbszig
#2122 szbszig [33601]
És erre gondoltam én is, de eszembe nem jutott volna a neve. Mondjuk őszintén szólva a nevét még most sem tudom, a link megnyitása után...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: sipec 2012.04.30. 19:04

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.