"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Fórum » Beszélgetés a játékokról
unreal 3.0
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
Amúgy és is csak az UE3 miatt szedem a game maga iszonyat baromság.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Az élet egyetlen rendes metaforája a szalonna!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Twelve galaxies, and all coming at me!
Én nem tudom elhinni, hogy nem lesz gépigényes ha másképp nem majd tesznek róla.
Az Unreal 1 amúgy annak idején nagyon is gépigényesnek számított.
A 2 már nem az igaz de nem is volt a leg korszerűbb.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
Aztán a játéknak ott az a csúnya tulajdonsága hogy azt is számolja amit nem látunk,a fal mögötti részeket,ez is drasztikusan lassít,emellett még 4-5 szörnyeteg is táncol a képernyőn fejenként 30ezer polygonnal és mutass egy gépet ami elviszi.
Unreal engine 3.0-ban ez úgy megy ahogy lennie kéne,ezt lehet látni azokon a képeken,hogy az objektumokat a lehető legegyszerűbb elrendezésben állítja össze polygonokból,és ugye a fal az mint a videón látszik tényleg csak 2 polygon és csak a sarkoknál sűrűsödik,de ott se olyan vészes.Ehhez használják az olyan technológiákat mint a bump mapping,ami a textúrán lévő dolgokat árnyalja oly módon hogy minél világosabb az adott pixel annál domborúbbnak látszik.ezért néz ki úgy a fal hogy beszarsz.de valójában az ugye egy teljesen sík textúra (bár ez a dolog szerintem már mindenki fejében tiszta leírtam hátha van akinek mégse)
És ezért lesz jó nekünk majd az Unreal Engine 3.0, nekem ez jött le a videóból,ezért mertem azt mondani hogy nem lesznek gondok a gépigénnyel...
Twelve galaxies, and all coming at me!
A videót pedig én is láttam, és igen az volt a téma benne hogy mennyire tud mindent magas fokon és közben nem kell neki nagy gép no de az ilyeneknek mindig az a vége, hogy nem kell elmegy 800 celeronon is elindul, de azért ha mozogni is akarod látni akkor nem árt egy 3 Ghz proci, ja és egy 256 mgeás VGA
De azért bizom bennük, mert az Unreal enginek sztem eddig is a legjobbak voltak a piacon (mind sebesség és kivitelezés terén).
Amúgy is vétek lenne nem folytatni már csak a neve miatt is. A képek meg erőteljessen egy játékba valók és az nem az Unreal T valamelyik következő darbja lesz.
A léyneg az, hogy nem veszem be hogy nem kell majd neki nagy gép!
A Doom3 nál is bizonygatták, hogy milyen alacsony a poligonyszám de miylen jól néz ki aztán tessék arról nem is beszélve, hogy GF3 ra tervezték de ezt már csak az ovodások veszik be.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1. Ez nem Unreal 3,hanem Unreal Engine 3.0 tehát köze nincs az unreal játékhoz,de ezzel az engine-el valószínű hogy megcsinálják,HA egyáltalán lesz u3,de egyébként más játékokban biztos föl fogják használni a technológiát.
A másik a gépigényesség:
Mivel az egész engine PONT ERRE épül hogy kurvajól nézzen ki viszont minimális legyen a gépigénye,és ezt bizonygatják abban a videóban is,lásd fal jelenet,az egész fal nem több 500 poligonnál ami nevetséges,és ahogy kinéz az beszarás.
Twelve galaxies, and all coming at me!
Az Unreal 2 sajnos nagy bukás volt és semmi köze nem volt az igazi Unreal feelinghez. Talán az az egyetlen Scarjak volt olyan mint az egy ben.
A Doom3-at én ennyire nem húznám le jó az a maga módján. A gépigénye tényleg eltúlzott és érthetelne. Szűrők nélkül minden rendben de azzal már fele a teljesítmény de érthetelen hogy miért. Arról nem is beszélve hogy vizet nem is láthattunk a játékban és a nagy terekkel is hadilábon áll az ID!
Azért egy tech demótol ne is várjunk többet! Amúgy egy sima FPS nek jó lenne csak a Doom3 nem egy sima FPS kellett volna hogy legyen. Bár lehet, hogy mi követeltünk sokat pedig a Doom mindig is a Serious Sam féle agyatlan lövöldözésekhez állt közelebb. Az a kis történet is kész csoda hogy lett benne.
Sebaj majd a HL2 !!!!!!!
Az Unreal 3.0 ról meg még felesleges beszélni mivel mozgó képet nem láthattunk a játékból az E3 as techdemót leszámítva no meg a képek se árulnak el túl sokat.
Egy dologban azért biztos vagyok, hogy kegyetlenül gépigényes lesz!!!
IDén eddig szerintem a Far Cry a leg minőségibb darab!! Többet tud mint a Doom3 ami nagy szó!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
sztem meg isten nagy lesz ez az engine, kb ugy néz ki mint amit elvártam volna a doom3-tól, merthát számomra az egy kalap szar lett főleg hogy mekkora gép kell ahoz az enginehez LOL, nuku fizika LOL
Csak attól tartok hogy a játékot ne szurják el, mert nagyon szeretném ha visszatérnének a régi első rész hangulatához, mert az valami eszméletlen volt. A legnagyobb FPS az Unreal 1 és a HL, és azóta számomra még senki nem tudta felül múlni, pedig örülnék neki
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
Szerinted mi a +-os elnevezés? Ha nem mondta volna senki az hogy az AMD azon az órajelen amin megy a proci nagyobb teljesítményt hozó CPU-t gyártott, ha Az Athlon64 3000+-t Ugy adnák mint AMD64 2GHz és annyi lenne mint egy 2GHz-s P4, lehet tönkremenne az intel?
Unreal3 engine meg nem lesz nagy eresztés, ha ebbe is belerakják ezt a bright buziságot.
És miért lenne ez minden játék enginje?
ID sosem fog fejleszteni rá, Valve sem és pl Crytech sem
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
JÓ POLYÉN!!!!!
Annak a keménygyereknek az AMD-je nem 3200+ -os? Mer az közel sem 3,2 GHZ. bár ezt gondolom nem tudja...
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
valami ASUS izé, nemtom...
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]
- 21:50
- Minden, ami futball - Focisarok [17437]
- 15:29
- Elhunyt... [2717]
- 14:52
- Sokkal többet kell még várnunk a GTA VI-ra, mint gondoltuk? [hozzászólások] [7]