26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dragon Age

subject17
#2404 subject17 [6759]
Nekem az eredettörténet során elérhető instant cutscene gyilkosságok tetszettek (murder knife ), annyira váratlanul értek elsőre. Pl. az örök kedvencem, amikor belépsz az étkezőbe, és neked szegezik a kérdést, hogy mégis mit keres nálad egy kard, aztán egy "Hát én... Ő... Fenébe is." válasz után lazán belevágod három méterről a kést az egyik őr nyakába, aki talán meg se szólalt.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2017.02.04. 12:49
Aribeth
#2403 Aribeth [2587]
Nekem az a verzió is tetszik, amikor a városi elf olyan morcos, hogy közli, hogy baszódjon meg az egész világ, és szélvészként felforgat mindent/leöl mindenkit a játék során, akinek nem tetszik a pofája.

Egyszer még érdekes lenne visszamenni Aeducan hercegként Orzammarba, hogy tökön rúgjam Bhelent (plusz izgalmas lehet ilyen esetben mégis az öcsit megtenni királynak), illetve a törp páriaként is élvezetes lehet személyesen szétrúgni Jarvia seggét. Nagyon kéne az a 48 órás nap, mert ebből már csak youtube-on megtekintés lesz, végigjátszás már nem nagyon.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2017.02.04. 12:40
subject17
#2402 subject17 [6759]
Kedvenc eredettörténetem, imádom a végén magamra vállalni az egész mészárlást, a hitetlenkedő őrrel, hogy "nehogymár ez egyetlen elf műve legyen".
Amúgy igazi tragic hero alapanyag ez a semmiből felemelkedés, szegény városi elf wardenemmel mindkét alkalommal ultimate sacrifice befejezést választottam, valamiért mindig azt éreztem odavalónak.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2017.02.04. 12:33
Aribeth
#2401 Aribeth [2587]
A január a DAO újrajátszásról szólt, ezúttal egy városi elffel a főszerepben. Eddig kétszer toltam ki, először egy sablonos választásnak tekinthető ember nemessel, másodszorra pedig egy mágussal, aki végül a "hivatalos" atomfullos-mindenre kiterjedő végigjátszásom lett, és erre a mentésre építettem a DA2-t és a DAI-t is. De nagyon kíváncsi voltam már, hogy milyen egy városi patkány elffel végigmenni Fereldenen.
Persze rohadt unalmas egy szerepjátékos vagyok, szinte valamennyi végigjátszásban ugyanazokat a döntéseket hozom a főbb csomópontokon, és sosincs kedvem lemészárolni teljes csoportokat, ha ki is békíthetem őket, ezért mindig csak a youtube-on látom, hogy mi van akkor, ha valaki bevállalósabban játszik.

Természetesen kellemes élmény volt ez a nosztalgiázós kör, különösen annak fényében, hogy már ismerjük, merre vitték el a lore-t a következő két részben. A dalish Fen'Harel szobor előtt vigyorogva álldogáltam.

Válasz erre

Dendy
#2400 Dendy [118]
Most kezdtem bele az Orogins Vérvonalak-ba és eddig nagyon döfi Nagyon tetszik az hogy minden egyes karakternek megvan a maga személyisége és saját múltja meg érzései... Meg azok a csavarok bár még szerintem nagyon az elején vagyok De remélem hogy hozza majd ezt a szintet

Fisher

Válasz erre

MattMatthew
#2399 MattMatthew [11769]
https://swordcoast.com/

Man literally too angry to die

Válasz erre

subject17
#2398 subject17 [6759]
On the house.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Conlin
#2397 Conlin [7]
sziasztok!

a játék során, Harcosbércnél, van egy SZKT küldetés. azt hogy kell megcsinálni?

Válasz erre

MattMatthew
#2396 MattMatthew [11769]
Eredetsztorikkal próbálkoztam a napokban. A dalish kivételével mindegyik élvezetes, ha nem is túl csavaros. A nagy meglepetéseket nyilván nem itt akarták ellőni, a kétféle törp előtöri nagyon jó volt, bár mindekttőt jóelőre ki lehetett találni. A mage is érdekes, talán ezt éreztem a legeredetibbnek, de lehet, hogy csak az általam eddig nem látott mágiarendszernek és az ebból adódó társadalmi felépítésnek köszönhetően.

Érdekes lehet törp wardenként visszamenni Orzamarba, kitaszítottként.

Man literally too angry to die

Válasz erre

MattMatthew
#2395 MattMatthew [11769]
Redesigned már telepítve van, egyébként szerintem nem szebb az általad linkelt.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.09.16. 13:41
Balanses
#2394 Balanses [2136]
Én is használtam azelőtt ezt a kinézetet.

Dragon Age Redesigned Version 7.3a (Leliana)

Tessék egy pdf fájl képekkel, plusz linkkel a mod letöltéséhez és leírás annak feltelepítéséhez (és nem csak Lelianat tartalmazza hanem az összes társét is, sőt a legtöbb npc-t is módosíthatjuk vele )


Hmm...lehet nekem is kéne egy új karaktert indítani, de az már a 8. végigjátszás lenne...

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.15. 20:28
MattMatthew
#2393 MattMatthew [11769]
Redesigned modot raktam föl, abban volt ez, ami mérföldekkel jobb mint az eredeti.
Milyen modot használtál a Lelianádhoz?

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.09.14. 17:45
Balanses
#2392 Balanses [2136]
Az én Lelianám sokkal szebb volt!

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.09.14. 15:26
MattMatthew
#2391 MattMatthew [11769]
Ismét belevágtam... az alapfelállás maradt, ismét a Cousland család legifjabb fiúgyermekének bőrébe bújtam.
Annyira jól sikerült az előző végigjátszás, hogy inkább csak a csapattagokon változtatok, illetve azt a pár baklövést amit azért mégis sikerült elkövetni kihagyom. Pl Zevran meghal, Wynne nem.

És sikerült egy csak mérsékelten bárgyú arcot összehozni.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Balanses
#2390 Balanses [2136]
Nincs mit!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.07.14. 00:51
subject17
#2389 subject17 [6759]
Kösz az infót.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.14. 00:10
Balanses
#2388 Balanses [2136]
Nem, nem áll sajnos, kb olyan 3-4 hónapja teljesen befuccsolt! :S Egyszerűen elfogyott a lelkesedés, nem fordító emberke, így vége lett a projektnek. A projektvezetővel sokat konzultáltam a dologról, próbált életet lehelni a csapatba, de sikertelenül, én meg ugye lektoráltam, mivel angolul én sem tudok. Szóval ebből már nem lesz semmi.

Ami viszont van egy jó hír az ismerősödnek (meg nekem is és nyilván sok mindenki másnak), van egy másik csapat ami állítása szerint már lefordította a teljes játékot, sőt már át is lektorálták, csak még néhány kódex bejegyzés van hátra a fordításból, és már csak tesztelni kell. Bővebb és pontosabb információkhoz a Magyarítások Portál Dragon Age 2 topikjában olvashatsz.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.07.13. 23:46
subject17
#2387 subject17 [6759]
Félig-meddig OFF:
Balanses, a DA2 magyarításból lett végül valami? Egy ismerősöm elkezdené a játékot, de angolul nem tud, és az a magyarítás, amit talált, elég borzalmas.
Ha áll még a dolog, talán be is segíthetek a fordításban, most azért időm is van.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.07.13. 23:12
Balanses
#2386 Balanses [2136]
Isabella.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2012.02.26. 18:14
subject17
#2385 subject17 [6759]
Az agyam szétrobban már a Golems of Amgarraktól... Megint megpróbáltam nightmare-en, hogy megszerezzem már végre az utolsó hiányzó achievementemet
De ez egy szar, a csapattársak semmit nem érnek (a gólemet még csak gyógyítani sem lehet), a Harvester egyből legyakja mindet. Egyedül meg kurva nehéz, nagyon felhúzta az agyam.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

robogo2100
#2384 robogo2100 [1]
sziasztok nekem az a problémám hogy megvettem eredetiben és már játszottam is vele épp tegnap kaptam este gyorsan fel is tettem de ma reggel ota hiaba rakom be a cd-t nem hajlandó beolvasni hiaba teszek barmit. de mas jatek cdjet beolvassa csak a DA cd-jét nem. valaki please tudna segiteni??

Válasz erre

gothmog
#2383 gothmog [5032]
Engem Aveline karaktere, bár egy idő után azért jobban megkedveltem (az elején nagyon nem volt szimpatikus) kevésbé fogott meg, mint Varric vagy éppen a kalóz bige (akinek most nem ugrik be a neve). Ők ketten elég jól illetek is a karakteremhez, mivel egy ironikus/cinikus Hawke-ot készítettem. (S azóta nem is játszottam újra a DA2-őt.)

Összességében azért a DAO karakterei hozzám is közelebb álltak, és az Awakening NPC-i valóban kissé jellegtelenre sikeredtek.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2012.02.26. 17:30
Aribeth
#2382 Aribeth [2587]
Szerintem Aveline az egyik legjobb karakter az egész DA-univerzumban, meg igen, Varric is istenkirály. Továbbá én úgy érzem, hogy az első rész csapattársai sem voltak olyan hű, de nagyon kidolgozva Alistairhez és Morriganhez, avagy a két legfontosabb, és a végjátékig még csak véletlenül sem kinyírható karakterhez képest. De tényleg változatosabb és érdekesebb volt a felhozatal a DAO-ban, szóval én is inkább azt a csapatot választanám (nem lehetne Aveline-t és Varricot is visszavinni Fereldenre? .

Meg a DAO-ban sokkal jobbak a társakkal lezavarható párbeszédek, ráadásul bármikor sort keríthetünk rájuk. Az Awakening meg már a DA2 rendszerének előfutára volt. (Na, azok a csapattársak a leggyengébbek az egész sorozatban, pedig volt bennük potenciál.)

***

Ehh, most szortírozom a DAO-s screenshotokat, és úgy tűnik, homok került a gépezetbe.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.01.24. 08:47
MattMatthew
#2381 MattMatthew [11769]
Így mindkét rész végigjátszása után azt kell mondanom, hogy egyértelműen az Origins a jobb. A 2 valahogy minden szempontból gyerekesebb verzió. Nyilván itt most hasonlítgatásban elég rossz fényben fog feltűnni Hawke története, pedig az is egy nagyon jó játék, de az Origins messze jobb.
Főleg a választási lehetőségek hiánya zavart. Azon a néhány főbb csomóponton kívül nem nagyon lehetett választani. Azoknál is zavaróan kényszerítették az embert a választásra. Hiányoztak azok a válaszok amik mondjuk egy NWN-ben, vagy Originsben ott voltak.

A csapattagok is nagyon semmilyenek voltak. Egyik sem volt szimpatikus, Varricot leszámítva. Nyilván, Morrigant és Oghrent nem lehet megismételni, de ennél többet vártam volna. Női karakter számára nem találtam normális románc lehetőséget, Isabela volt a legszimpibb annak ellenére, hogy egy ribanc volt és amúgy sem vagyok híve az ilyen párosításoknak.
Valahogy nem volt elég idő megszeretni ezeket a karaktereket, pedig igyekeztem minden küldit megcsinálni (egyedül Fenrist küldtem el, hogy nem érdekelnek a problémái).

Rövid is volt...

Man literally too angry to die

Válasz erre

MattMatthew
#2380 MattMatthew [11769]
No, most értem a végére... hát, nem mindenhol voltam megelégedve. Alapvetően az Origins sokkal jobb volt, de erről majd bővebben ha kialudtam magam.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Balanses
#2379 Balanses [2136]
A technikai részéhez nem is kell értened, txt szövegfájlban kapja mindenki a szövegeket. PM-ben menni fog az email cím.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.01.19. 21:49
MattMatthew
#2378 MattMatthew [11769]
Bár alapvetően nem szokott zavarni a spoiler, mégis most azt hiszem, hogy kihagyom, legalább addig amíg végig nem játszom.
De köszi.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: subject17 2012.01.19. 21:34
MattMatthew
#2377 MattMatthew [11769]
Technikai részéhez nem értek, de angolul tudok, szóval magában a fordítás részében szívesen részt veszek.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.01.19. 21:44
Balanses
#2376 Balanses [2136]
A buzgó fordító csapat még mindig van, csak lemorzsolódtak az emberek, ki ezért ki azért, ezért jelentősen belassultunk. Toborzás van. Az új tagoknak mindig örülünk. Ha csatlakozni szeretnél adok egy e-mail címet ( a "nagyfőnökét) és a továbbiakat ott megtudhatod.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.01.19. 21:22
subject17
#2375 subject17 [6759]
Ezekre viszonylag erős spoiler a válasz, szóval ha te akarod ezeket kitapasztalni, ne olvasd el
SPOILER
Bethany-t meg lehet menteni, ha Anders is veled van a Deep Roads küldetésen.
Hawke anyja meg mindenképp meghal.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.01.19. 21:22
MattMatthew
#2374 MattMatthew [11769]
Ejj... második részben már eléggé előrehaladtam, csak sajnos valahogy eddig mindig sikerült a "rossz" döntst meghoznom.

SPOILER
Bethany-t magammal vittem, azt gondoltam, hogy ha mellettem van akkor nem lesz baja... lett.
Az anyámat is elvesztettem, az a tippem, hogy ha nem ölöm meg a varázslót (DePxxxx?) akkor meg lehetett volna menteni. De egyrészt sok meló lett volna, másrészt meg döntés az döntés szóval nem töltöttem vissza.

Szóval szegény Kate Hawke egyedül maradt. Most lett champion, látom nagy keverések lesznek még itt.


Volt itt régebben egy buzgó fordító csapat, nem? Toborzás van?

Man literally too angry to die

Válasz erre

MattMatthew
#2373 MattMatthew [11769]
Zevran kevésbé sajnos. Ehh... el kellett volna vágnom a torkát a vallatás után, Morrigannek igaza volt... nők.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2012.01.12. 21:32
Aribeth
#2372 Aribeth [2587]
(Kiegészítés: á, elég volt nekem egy harcos és egy mágus, elegem van abból, hogy csak Leliana és Zevran tudják kinyitni a ládákat. )

Válasz erre

Aribeth
#2371 Aribeth [2587]
Persze, nem ront ez a játékélményen, csak halkan megjegyezem, hogy a majomkarú törpökön meg a próbababára hajazó embereken még csiszolhattak volna egy kicsit.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.01.12. 21:05
MattMatthew
#2370 MattMatthew [11769]
Harcossal kell lenni és akkor minden rendben.

Nagyobb élethűséget azt a papírostól kell várni. Gépesnél tényleg az van, hogy nem lehet minden kasztra/fajra/stílusra jól méretezni. Ez, hogy azonosak a modellek tényleg csak a legkevesebb.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Aribeth
#2369 Aribeth [2587]
Igen, a harcosok/rugók nyilván gyerekkoruktól kezdve naponta gyakorolták a harcot, így volt alkalmuk megerősödni, a mágusok viszont világéletükben be voltak zárva egy bazi nagy toronyba, ahonnan még csak kirándulni se lehetett a legközelebbi erdőbe. Biztos vannak köztük mozgékonyabbak, keményebb alkatúak, és kell ahhoz is erő, hogy ezt a rengeteg varázslatot produkálni tudják, de a legtöbbjüket sovány vagy elhízott szobatudósnak képzeltem.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.01.12. 20:42
Balanses
#2368 Balanses [2136]
Aribeth: Engem inkáb az zavar, hogy mindenkinek ugyanolyan testalkata volt. Pl. egy varázsló ugyanolyan izmos volt, mint egy harcos. Nem hiszem, hogy a sok máguskodás mellett sok idejükk lett volna gyúrni.

MM: No, No, I like them! Mármint a való életben.

Válasz erre

Aribeth
#2367 Aribeth [2587]
Ó, igen, a játékban elég gáz teste van mindenkinek kortól, nemtől, fajtól függetlenül (a másodikban sokat javítottak ezen), a rajzolt promóképeken viszont még formás, arányos felszerelése volt a banyának.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.01.12. 19:46
MattMatthew
#2366 MattMatthew [11769]
Pont ezért szeretem jobban a páncélos figurákat! Stormtrooper pl. A sisakot elég jól lehet fröccsölni.

@Balanses Problem?
Egyébként meg elsősorban a stílusáért szerettük, legalábbis én.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2012.01.12. 19:24
subject17
#2365 subject17 [6759]
Ott még azért reális. (Amennyiben nem alsóneműről van szó. Ott már a testalkat is csak jetik esetében reális)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2012.01.12. 19:46
Balanses
#2364 Balanses [2136]
" egyedül a giganagy mellei zavarnak."
Azt a játékban sem aprózták el.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2012.01.12. 19:24
Aribeth
#2363 Aribeth [2587]
Én még nem láttam szép arcú akciófigurát, erről az igényemről körülbelül az első Éowyn-bábu idején kénytelen voltam letenni. És ahogy elnézem, az igazán szép kidolgozás is valahol a tizenöt-húsz körüli szobroknál indul...

Egyébként szerintem egész helyes lett az arca ahhoz képest, hogy csak egy fröccsöntött izé, és a ruházata is remek, egyedül a giganagy mellei zavarnak.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2012.01.12. 19:11
MattMatthew
#2362 MattMatthew [11769]
Az volt ezzel a bajom, hogy nagyon ronda.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2012.01.12. 18:31
Aribeth
#2361 Aribeth [2587]
Ma betévedtem egy olyan boltba, amelynek nagyon nem lett volna szabad még a közelébe se mennem, és egy ilyennel jöttem ki:

http://www.amazon.com/DC-Unlimited-Dragon-Age-Morrigan/dp/B003COZKBA

De legalább jól mutat a polcon a több tucatnyi Gyűrűk Ura-bizbaszom mellett.
Volt Loghain és Duncan is. Hmm...

Válasz erre

Balanses
#2360 Balanses [2136]
Jaj, hoppá. Na de hát na, senki sem lehet tökéletes. Ez legyen életem legnagyobb hibája!

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.12.26. 18:07
gothmog
#2359 gothmog [5032]
Szövegértelmezésből elégtelen. Leülhetsz

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.12.26. 17:59
Balanses
#2358 Balanses [2136]
Hmm...ha akad, akkor az szerintem nem a játék hibája, nálam soha egyetlen egyszer sem akadt. Vagyis amióta új gépem van azóta még soha nem akadt. A régin néha úgy éreztem, hogy nem is egy játékkal játszok, hanem diavetítést nézek

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2011.12.26. 10:58
VodevilX
#2357 VodevilX [11345]
Lehet, hogy akad pár dolog ami elég illúzió romboló, de kezdek arra a következtetésre jutni, hogy harcban kb a legnagyobb játékélményt nyújtja amihez valaha szerencsém volt!

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2011.12.24. 16:09
VodevilX
#2356 VodevilX [11345]
Most komolyan hogy lehet így kiadni egy játékot, hogy 20 centivel a hátam mögött lebeg a fegyverzetem? Ez annyira illúzió romboló...

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

Aribeth
#2355 Aribeth [2587]
A Darkspawn Chronicles nagyon poén! Rövid, és értelme a nullához közelít, de valami hihetetlenül, perverz módon szórakoztató, ahogy módszeresen lemészárolhatod a népeket. Kicsit meg is hasonul tőle az ember, mert az alapjátékban mindannyiszor foggal-körömmel, és ha kellett, fontos csomópontok több órás újrajátszásával védelmeztem azokat a karaktereket, akiket itt kacagva nyírtam ki.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2011.11.14. 21:44

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.