Fórum
Hozzászólások, megjegyzések
»» Combat Mission: Shock Force háttérképek (Hírek)
Valószínűleg leszűkítik majd az amcsik lehetőségeit. Pl. nem lehet majd 100 Abramsal átrobogni a sivatagon. Szíriai oldalon talán több lesz a páncélos? Legalábbis gondolom, bár csak most jöttem rá, hogy ez nem egy terroristavsamerikaihadsereg játék lesz.
Én arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan fogják megoldani azt, hogy a szíriaiakkal is élvezetes legyen játszani.
Régebben rebesgettek valamit, hogy elég lesz bizonyos mértékű veszteséget okozni az amerikaiaknak a győzelemhez, de ettől függetlenül még mindig nem látom, hogy nyílt terepen mi módon lehet a győzelem legkisebb esélyével szembeszállni velük. Ugyancsak fontos, de nyitott kérdés, hogy a légierő milyen szinten lesz benne a játékban.
Régebben rebesgettek valamit, hogy elég lesz bizonyos mértékű veszteséget okozni az amerikaiaknak a győzelemhez, de ettől függetlenül még mindig nem látom, hogy nyílt terepen mi módon lehet a győzelem legkisebb esélyével szembeszállni velük. Ugyancsak fontos, de nyitott kérdés, hogy a légierő milyen szinten lesz benne a játékban.
Nem hinném, hogy a játék kulcseleme a T-72 lenne.
Csupán egy fegyver melyet lehet használni. Ugyanúgy, mint mondjuk a gyalogságot. Nem gondolom, hogy minden pályán T-72 vel/ellen kell majd nyomlni. Nem teljesen értem igazából a problémát...
Ez csak egy eszköz, amiről doptak szkrínsátot
Csupán egy fegyver melyet lehet használni. Ugyanúgy, mint mondjuk a gyalogságot. Nem gondolom, hogy minden pályán T-72 vel/ellen kell majd nyomlni. Nem teljesen értem igazából a problémát...
Ez csak egy eszköz, amiről doptak szkrínsátot
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Én nem használtam sűrűn a pályagenerátort, vagy ha igen, akkor törekedtem a valósághűségre. Nem randalíroztam 1945-ben 40 Tigrissel az Odera partján. Így szerintem nem volt probléma a realizmussal.
A CMBB-ben tipikusan olyan volt a realizmus, a gyalogság/harckocsi arány, a típusok aránya, satöbbi., amilyent a (legtöbbször játékos) pályakészítő csak akart.
Úgyhogy ott is sűrűn megereszkedett a puding.
Úgyhogy ott is sűrűn megereszkedett a puding.
Az Abramsek rendben vannak, de ha megnéztek egy modern háborút (Afganisztán, Vietnam, Panama, Grenada stb.) nem a páncélos-ütközetek fognak feltűnni, hanem a gyorsan mozgó elit alakulatok. Oké a T-72 vs Abrmams, de ezek nem jellemzőek a jelen, és a jövő háborúira. Egyébként felrémlenek bennem a CMBB kurszki pályájának emlékei.
Irakban egy évekig (évtizedekig) folyó guerilla háború van. Csakhogy ezt megelőzte egy igazi reguláris háború, ami hetek alatt véget ért. Na a Shock Force egy ilyen utóbbit fog szimulálni, csak Szíria ellen.
De feltűnnek benne harckocsik is. Lásd irak. Nem egy felvételen látni Abrams-eket. Tény, hogy nem ez a nekik legmegfelelőbb feladat, de ez van.
Nameg az első és második öbölháború harcaiban is voltak harckocsiütközetek.
Nameg az első és második öbölháború harcaiban is voltak harckocsiütközetek.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Bocs, én nem néztem a képeket, csak megláttam a topicot. De hát a modern hadszínterek nem a harckocsi-ütközetekről, hanem a városi terrorvadászatokról szólnak.
Hááát ha az ellenségnek T-72-ese lesz (márpedig a topic-nyitó hírben az látszik), akkor nem hiszem, hogy terroristák lennének. A T-72 nem kimondottan terrorista fegyver....
Már persze definició kérdése az egész. De klasszikus értelemben nem.

Arra értettem! Mellesleg ez egy jó hír. Már csak a sok városi harc miatt aggódom. Bele fogok zavarodni. Néha még a CMAK-ban is kaotikussá vált egy-egy ütközet, amikor beértünk a városba. Ráadásul itt gondolom főleg terroristák ellen megyünk majd, amibe nem nagyon látom az értelmet. Vagy rosszul tudom?
A rendes alakon az emberre jobbanhasonlító arányokat érted? Mert a ShockForce-ban ez lesz. Normálisabb emberek.
Felmerült bennem, jobb lenne-e, ha az emberek nem mozognának, de legalább rendes alakjuk lenne? Szerintetek?
Ez jó tipp a három emberre. És lehet benne valami. Meg hát azért nem rakják ki az összes embert, akit ábrázol, mert nem is tudják oda helyezni őket a grafikában, ahol - a szimuláció szerint - valójában vannak (pl fal mögött vagy árokban (ami nem lis látszik) stb).
Ja és szerintem a CM nem stratégia, hanem taktika.
Ja és szerintem a CM nem stratégia, hanem taktika.
Azt hiszem azért, mert a játék eredetileg valami Wargamer átirat lett volna, és ott a szakaszokat egy talpra ragasztott 3-4 katona jelképezi. Nekem így is tetszik, bár így nehéz eldönteni, hogy akkor most nagybetűs stratégia, vagy csak rts legyengített formában. Mondjuk szerintem a legjobb stratégia a piacon. Nehéz felülmúlni.
Nekem is teccik amúgy is CM fan vagyok nekem csak az a bajom, h miért nem lehet a squadokat kirajzolni? Miért helyettesítenek 1 emberrel 3-at vagy 3-al 10-et?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
A hivatalos weboldalon elég jó infók vannak. Szerintem marha jó játék lesz! Azt modjuk most sem értem, miért nem lehetett a sorozatot a XX. század többi konfliktusával folytatni. Lehet, hogy ez csak engem zavar, de most mindenhol a jelen korban játszódó játékok készülnek. Visszasírjuk még a II. vh-t!
Egy video vagy legalább normális screenshotok is jó lennének, amin látszik, hogy hogyan is fogunk irányítani!
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy pl lesz-e folyami átkelés?
Nagyon kiváncsi vagyok, hogy pl lesz-e folyami átkelés?
Csak már látnánk.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Jo kis game lesz ugy látom...

a véleménycsere az, amikor bemész a fönöködhöz a véleményeddel s az övével jössz ki......
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.