26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Solarah Online (Fejlesztői blog)

SVszeki
#27 SVszeki [8]
http://solarah.silentvertigo.hu

Válasz erre

Bzs007
#26 Bzs007 [105]
Mi a játéknak a honlap címe?

"Az élet olyan mint 1 papir és mi vagyunk a tollak amik írnak ra. De ovatosan mert amit egyszer ráírsz már kitörölni nem tudod!"

Válasz erre

Black Maci
#25 Black Maci [3]
Sok sikert és kitartást kívánok a fejlesztőnek! Nagyon fogom várni hogy elkészüljön a projekt!

Válasz erre

Tomi84
#24 Tomi84 [66]
Gratulálok a fejlesztőknek!!

Hatalmas fába vágtátok a fejszéteket, de sok kitartást hozzá!

DFI LanParty UT P35-T2R, Core 2 Dou 6400@3.5, CSX Diablo 4x1Gb DDR2 1200, ATI Radeon X1900 All-In-Wonder, 2xWD Raptor 36GB ADFD RAID 0, Samsung SP2004C, NorthQ Giant Reactor 1Kw

Válasz erre

ACsi_SV
#23 ACsi_SV [1]
[OFF]

Ha jól értem, az érdekel, hogy mit is kell tudnia egy programozónak ha játékfejlesztésre adja a fejét. Nos, szerintem az egyik legfontosabb képesség a kreativitás, második pontban pedig az eszközök megfelelő ismerete és a gyors tanulási képesség áll. Persze nem árt ha érti is mit csinál
Nem lehet igazán általánosságban beszélni róla, mást kell tudni egy szöveges kalandjátékhoz mint egy fps-hez. Minden stílusnak megvannak a maga eszközei (Pl.: a szöveges kalandjátékodnak nem kell majd graf motor, ugyanakkor rakhatsz bele egy aktuális helyzethez igazodó párbeszédgenerátort - ami amúgy is jó móka

Amennyiben érdekel, hogy a SO, hogyan is néz ki az API doc elérhető itt: http://cassy.dfmk.hu/~kami/solarah/apidoc/ (A forrást is le lehet tölteni, ha érdekel majd keress meg minket.)

Ugyanakkor nem hiszem, hogy pont egy SO méretű projecttel kéne kezdened, túl összetett első játéknak. Vagy ha mégis ilyesmibe akarsz belekezdeni keress magad mellé tapasztalt társakat.

[/OFF]

Válasz erre

Előzmény: Vash 2007.06.15. 01:16
SVszeki
#22 SVszeki [8]
// Javítás:
Az emailcímet mindig elírom

NA most jó

Válasz erre

SVszeki
#21 SVszeki [8]
Mennyire tartod magad kitartónak, és mennyire érzed az t hogy meg tudsz valósítani bármilyen rád szabott feladatot?
Én ugyan Modellező grafikus vagyok a csapatban, de ha úgy érzed akát nálunk is kamatoztathatod a tudásod, ezzel szerezhetsz némi gyakorlatot is
Ha mindez érdekel akkor irj e-mailt az címre. Köszi..

Válasz erre

Vash
#20 Vash [52]
- OFF -

Vagyis a C++ programozási nyelv c. könyvet kezdtem el olvasni, azt a szép 1300 oldalasat, de a 140. oldalnál kidőltem...

- ON -

Válasz erre

Előzmény: SVszeki 2007.06.14. 23:50
Vash
#19 Vash [52]
- OFF -

SVszeki!

Lenne egy személyes kérdésem. Bár progmatos vagyok, még nincsen átfogó képem arról, hogyan történik egy játék fejlesztése. Leszedtem az Ogre-t és olvasgattam a tutorialját, meg telepítettem a Visual C++-t, nemrég meg elkezdtem tanulmányozni a Programozzunk C++ c. könyvet... Foglalkoztat a játékfejlesztés gondolata, de nem tudom, h hogy és mivel kezdjek neki.
Nem adnál pár hasznos tanácsot, akár itt, akár a PC-s játékfejlesztés topicban, akár mail-en keresztül?

- ON -

Válasz erre

Előzmény: SVszeki 2007.06.14. 23:50
SVszeki
#18 SVszeki [8]
Ha csak ez a fenntartás, akkor nyugodtan mondhatom, hogy nem csak fellángolás. Mint olvashattad több mint 2 éve folynak a munkálatok. Töménytelen dokumentumot halmoztunk fel, amit majd (ha nagyon kíváncsiak vagytok) a fejlesztés végén közzé is teszünk.
Persze az a fontos mindenkinek amit vizuálisan láthart. De nem gondolnak arra hogy azóta programozóink többtízezer programsorral gazdagították a játékot, ami ugye nemkézzel fogható és mindenkinek sajnos nem érthető. De a Solarah API nyugodtan böngészhető annak is akinek van ilyenfajta affinitása.
A látvány terén sok teszt folyik, modelleket gyártunk (legalább a 3. koncepción vagyunk túl, és volt egyszer hogy teljesen újrakezdtük a modellezést mire a mostaniig eljutottunk). Sok mindent figyelembe kell vennünk nekünk modellezőknek is. Pl: Technikai háttér és megvalósíthatóság, megfelelő futás (ne legyenek feleslegesen megjelenített polygonok, ha nem muszály), stb...

Válasz erre

homeropata
#17 homeropata [9]
Ennek biza örülnék.
De sajna nekem fentartásaim vannak azzal kapcsolatban, hogy ezzel fogunk is valaha játszani. Mások is csináltak már homeprojekt mmorpg-t, és egész sokáig eljutottak (volt bemutató videó, meg minden), de sajna kudarcba fulladt egy idő után.
Egyébként haverokkal mi is gondoltunk rá hogy csinálunk valami magusos progit, de nem vitte sokra, csak félkész kargenekre.

Válasz erre

r-marci
#16 r-marci [178]
Tök jó, hogy a Játékfejlesztés Portál után már itt is látom a projectet. Szerintem ez nagyban növeli a még készülő játék értékét.

DEXA

Válasz erre

SVszeki
#15 SVszeki [8]
én is csuklóból kiteszem a smile-t. Megszokás
Nade térjünk vissza a tárgyra mert erősen offolunk

Válasz erre

MagicMoment
#14 MagicMoment [17778]
ja, de ennyi postot nem 2 nap alatt írtam,hanem 6 év alatt.
ha meg ott a szmájli,h lehet egyáltalán komolyan venni?

Válasz erre

Előzmény: SVszeki 2007.06.14. 13:59
SVszeki
#13 SVszeki [8]
Öngyilkosságból elég sz*r vagyok. Látszólag eddig nem sikerült.
Nem ismerlek, és ezért vettem "komolyan". Sajnos túl sok a neten az aki ezeket komolyan is gondolja Mellesleg a 15938 postod sem vall elfoglaltságra (Nekem lenne ennyi szabadidőm )

Ui: Ezentúl nem veszlek "komolyan"... Megyek megpróbálom újra az öngyilkosságot

Válasz erre

MagicMoment
#12 MagicMoment [17778]
ejha,te mindent komolyan veszel? elég szar életfelfogásod lehet. gondolom az öngyilkosságot már párszor megpróbáltad...
sosem tápoltunk,én meg már 8 éve nem magusozom kb.
és igen,felizgatott a dolog,mert kivi leszek rá,h milyen. ennyi.

Válasz erre

Előzmény: SVszeki 2007.06.14. 13:41
SVszeki
#11 SVszeki [8]
Akkor csak spontán hyperaktív vagy, vagy ennyire felizgatott a dolog?
Attól hogy most összedobálsz mindenféle tápos dolgot, attól még ez a játékban sem így működik. Ha meg nálatok így működik, akkor az sajnálatosan realisztikusságromboló....
Tényleg olvasd el miről tépjük a szánkat. Köszi...

Válasz erre

MagicMoment
#10 MagicMoment [17778]
azóta rájöttem
reggel vót,nah
politikai irányzatnak választanám Sonnort. az gáz?
vagy kráni messor,mindenféle slan psy-vel,és némi hatalomszóval megdobálva? offkorsz megszökött a klánból és sosenem akar visszamenni
(amúgy sosem iszom kávét)

Válasz erre

Előzmény: SVszeki 2007.06.14. 13:24
SVszeki
#9 SVszeki [8]
Úgy látom valaki túl sok kávét iszogatott
Picit tanulmányozd át jobban az interjút, és a weboldalunkat.
A tápolásod nagy valószínűséggel pedig permanens halálozáshoz fog vezetni

Válasz erre

MagicMoment
#8 MagicMoment [17778]
nézd már..te mit csinálsz itt? csajod kiengedett fórumozni egy picit?

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2007.06.14. 11:29
Gerry
#7 Gerry [8081]
Alvás. Az alvás nagyon fontos dolog. Jót tesz a bőrnek, meg az agynak. Próbáld ki. Most

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2007.06.14. 09:43
MagicMoment
#6 MagicMoment [17778]
most mi van? nem ynev,hanem más neve lesz? de lesz gorvik? (az elvileg nem létezik a mostani ynev világában) vagy csak én olvastam túl felületesen?
majd kezdésként indítok egy mogorva cheit,azt dúrván betápolom. megyünk aquir-okhoz, azt majd belsőnyelven szólalunk meg. háhá
ugyanúgy lesz erő,gyors,ügyes etc? minden alapban arra fog épülni? té,vé cé etc lesz? vagy ez már nem így fog működni? nincsennek fejlesztők a fórumon?

Válasz erre

Vash
#5 Vash [52]
Miután olvastam ezt a kis interjút, kedvet kaptam a játékfejlesztéshez
( Ami amúgy már jó ideje motoszkál a fejemben. )

Tök jó a koncepció, pláne, hogy M.A.G.U.S. univerzumban játszódik.
Nekem leginkább az az elképzelés tetszik, hogy a cél a valódi RPG imitálása, óriási szabadsággal.

Egyébként most olvastam a wikipedia-n, hogy 2007-re tervezik egy új törvénykönyv kiadását, amiben visszatérnek a gyökerekhez, az első alapkönyvhöz, a D100-as rendszerhez...

Válasz erre

[ToMz]
#4 [ToMz] [622]
Hajrá!

Eléggé nagy lélegzetű egy projektnek tűnik,remélem sikerül megvalósítani!
Remek lenne egy új magyar reform rpg,ami mmo!
Szurkolok!
Amúgy M.A.G.U.S. rulz!

Válasz erre

borlasz
#3 borlasz [1]
Sziasztok!

Le a kalappal!
Remélem mihamarabb kipróbálhatom!


További jó munkát!
üdv:
L.

Válasz erre

snec
#2 snec [11]
Amikor először megláttam azt hittem hogy képzelődöm de ezek szerint nem (Bárcsak már játszhatnák vele)

snec

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Solarah Online (Interjú)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat