Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod

A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.

pogessor.pcdome.hu

Hearts of Iron 3

Hearts of Iron 3
A legutóbbi Hearts of Iron 3 cikkek, hírek
780 levél
Válasz 14.12.19. 10:18 #4970
Quetzalcoatl
Nem tudom, sosem próbáltam. Ha kísérletezni szeretnél, akkor azt javaslom, hogy a mods könyvtárban hozz létre egy pogessor könyvtárat, oda tömörítsd ki a modot, és aztán indításnál ezt válaszd ki. Ha működik, jó, ha nem, akkor sem kell újratelepíteni.
http://pogessor.pcdome.hu/
118 levél
Válasz 14.12.18. 15:53 #4969
Carasan
És a Darkest Hour LIGHt-ra rá lehet vajon húzni valamelyik pogessor modot, vagy a klasszikus hoi2 külső megtévesztő ilyen téren?
64 levél
Válasz 14.11.22. 19:55 #4968
SzAndras
Kár, pedig nagyon rákaptam a Darkest Hourra.
780 levél
Válasz 14.11.17. 18:03 #4967
Quetzalcoatl
Hát, ötletem nekem is van, csak hát ugye a megvalósítás...
Azért olykor-olykor még kerül ki frissítés, még ha nem is túl nagyok. Múlt hónapban kétszer is volt.
Ja és igen, a Darkest Hourhoz egyszerűen már nincs energiám csinálni modot, főleg most, hogy kitalálták, hogy az Arsenalhoz is jön majd ki valamikor új patch. Igazíthatom hozzá, ami eddig elkészült.
http://pogessor.pcdome.hu/
118 levél
Válasz 14.11.15. 17:41 #4966
Carasan
Hát megértem, hatalmas munkát végeztetek eddig is az tény. Kár, hogy semmit sem értek a modoláshoz, mert annyi jó ötletem lenne.
1614 levél
Válasz 14.11.14. 20:22 #4965
Baracklekvár
Szevusz
Reálisan már csak a hoi2 Modern Days mod fog néha bővülni (választások, nagy események), a többivel nem foglalkozunk. Hacsaknem ha valaki talál egy ordítóan nagy hibát korábbi munkáinkban.
Elfáradtunk.
118 levél
Válasz 14.11.14. 16:04 #4964
Carasan
Sziasztok. A Darkest Hourhoz lesz frissítés, bármilyen jellegű, vagy nem foglalkoztok már vele?
11 levél
Válasz 14.08.07. 11:12 #4963
Doflamingo
#########if slovakia doesn´t exist
command = { type = secedeprovince which = ITA value = 469 }

hogy pontos legyek
H.A.ZS.
11 levél
Válasz 14.08.07. 11:12 #4962
Doflamingo
A szovjet békénél ennél a résznél cigánykodik:
command = { type = secedeprovince which = ITA value = 469 }
H.A.ZS.
1614 levél
Válasz 14.08.07. 10:31 #4961
Baracklekvár
Egy intelligensebb szövegszerkesztőben (pl. Notepad++) a CTRL+G funkcióval tudsz sorszámra keresni, de be is lehet kapcsolni a sorok sorszámát mutató számokat.
11 levél
Válasz 14.08.07. 10:08 #4960
Doflamingo
Megtudom valahogy keresni a 3477. sort, vagy fentről kezdjek számolni míg oda nem érek?
H.A.ZS.
780 levél
Válasz 14.08.07. 09:42 #4959
Quetzalcoatl
Abszolút vaktában lövöldözve, de valamelyik fájl 3477. sorában a type után nincs egyenlőségjel.
http://pogessor.pcdome.hu/
11 levél
Válasz 14.08.07. 08:45 #4958
Doflamingo
Ez mitől lehet: Error : Unknow lhs in command: 'type secedeprovince' line 3477
H.A.ZS.
11 levél
Válasz 14.07.21. 11:07 #4957
Doflamingo
Én most dobtam valamelyik nap, mikor a szovjetekkel kezdtem, kihúztam a doktrínákat, meg a gyalogságot, de 20 egységemet leverte 4 litván...
H.A.ZS.
11 levél
Válasz 14.07.21. 11:06 #4956
Doflamingo
Igen, az 1.2-ig játszhatatlan volt.. Magyarokkal kezdetem, a németek 3 év alatt nyomták le a lengyeleket, aztán '45-ig Párizsig jutottak.

Később kijött az 1.02, ami elég jónak tűnt, fejlődött az Ai, voltak partraszállások, meg minden. Először azt hittem, végre csak összehoztak valamit, de itt meg a szovjetunió olyan gyenge, hogy megincsak játszhatatlan...
H.A.ZS.
780 levél
Válasz 14.07.16. 12:28 #4955
Quetzalcoatl
Nem tervezek foglalkozni vele, amikor kipróbáltam a németekkel, a lengyelek lenyomtak mint a rajzszöget, egy év után az aktív védekezésnél tartottam, az észtek meg Leningrádot ostromolták. Na ekkor uninstalláltam.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 14.07.16. 12:26 #4954
Quetzalcoatl
Azt hiszem, ez így helyes (nem tudtam tesztelni, mert nem a saját gépemen írom). Legalábbis, ha jól értettem, amit csinálni szerettél volna.

### Rudolf Hess flees to the United Kingdom

event = {
id = 364364
random = no
country = GER
style = 0

trigger = {
random = 61
Headofstate = 1 #Hitler as HOS
headofgovernment = 2 #Hess as HOG
war = { country = GER country = ENG }
control = { province = 56 data = GER } #Paris is GER
NOT = {
event = 66 #UK surrendering
event = 67 #US surrendering
event = 365365 #Failed Hitler Assassination
event = 364365
}
OR = {
exists = VIC
control = { province = 320 data = GER } #Vichy GER
}
AND = {
control = { province = 20 data = ENG }
control = { province = 21 data = ENG }
control = { province = 22 data = ENG }
control = { province = 23 data = ENG }
control = { province = 11 data = ENG }
control = { province = 12 data = ENG }
control = { province = 13 data = ENG }
control = { province = 14 data = ENG }
control = { province = 15 data = ENG }
control = { province = 16 data = ENG }
control = { province = 17 data = ENG }
control = { province = 19 data = ENG }
}
}

date = { year = 1941 month = may day = 10 }
offset = 30
deathdate = { year = 1941 month = october day = 11 }

name = "EVT_364364_NAME"
desc = "EVT_364364_DESC"
picture = "last_flight"

action_a = {
name = "OK"
command = { type = headofgovernment which = 42 } # Bormann
command = { type = sleepminister which = 2 }
command = { type = sleepminister which = 76 }
command = { type = sleepevent which = 364365 }
}
}

#######################################################
### Rudolf Hess flees to the United Kingdom

event = {
id = 364365
random = no
country = GER
style = 0

trigger = {
random = 61
Headofstate = 1 #Hitler as HOS
headofgovernment = 2 #Hess as HOG
war = { country = GER country = ENG }
control = { province = 56 data = GER } #Paris is GER
NOT = {
event = 66 #UK surrendering
event = 67 #US surrendering
event = 364364
}
OR = {
exists = VIC
control = { province = 320 data = GER } #Vichy GER
}
AND = {
control = { province = 20 data = ENG }
control = { province = 21 data = ENG }
control = { province = 22 data = ENG }
control = { province = 23 data = ENG }
control = { province = 11 data = ENG }
control = { province = 12 data = ENG }
control = { province = 13 data = ENG }
control = { province = 14 data = ENG }
control = { province = 15 data = ENG }
control = { province = 16 data = ENG }
control = { province = 17 data = ENG }
control = { province = 19 data = ENG }
}
}

date = { year = 1941 month = may day = 10 }
offset = 30
deathdate = { year = 1941 month = october day = 11 }

name = "EVT_364365_NAME"
desc = "EVT_364365_DESC"
picture = "last_flight"

action_a = {
name = "OK"
command = { type = sleepevent which = 2026 }
command = { type = trigger which = 881488 }
}
}
http://pogessor.pcdome.hu/
11 levél
Válasz 14.07.12. 21:38 #4953
Doflamingo
Vagyis a szovjetunió játszhatatlan, kb 5 hónap alatt szétvernek, de még a gép a gépet is, ilyen 5 hadosztálya elveri az én 20amat...
H.A.ZS.
11 levél
Válasz 14.07.12. 08:16 #4952
Doflamingo
Amúgy az Iron Crossal nem is terveztek foglalkozni? AZ 1.2-es patches már egészen játszható, AoDra telepítve gyakorlatilag egy felpatchelt AoD-ot kapunk, amiből már csak egy kis Pogessor tuning hiányzik, ha nem is eventek terén, legalább egy kicsit az AI-nak. Két hibája, hogy a szovjetek valamiért nevetségesen gyengék, meg kicsit a szövetségesek, a tengely pedig nagyon bika.
H.A.ZS.
11 levél
Válasz 14.07.11. 14:32 #4951
Doflamingo
Aszondja csak egyszer van, na mind :/
Viszont, ha az volt ezzel a két, hogy egy játékon belül csak az egyik jelenjen meg - random, hogy melyik - de esély mindkettő megjelenésére legyen, akkor jól írtam meg? (Nem tudom tesztelni mer Iron Crossba nem Hess a Head of Government)

### Rudolf Hess flees to the United Kingdom

event = {
id = 364364
random = no
country = GER
style = 0

trigger = {
random = 61
Headofstate = 1 #Hitler as HOS
headofgovernment = 2 #Hess as HOG
war = { country = GER country = ENG }
control = { province = 56 data = GER } #Paris is GER
NOT = {
event = 66 #UK surrendering
event = 67 #US surrendering
event = 365365 #Failed Hitler Assassination
}
OR = {
exists = VIC
control = { province = 320 data = GER } #Vichy GER
}
AND = {
control = { province = 20 data = ENG }
control = { province = 21 data = ENG }
control = { province = 22 data = ENG }
control = { province = 23 data = ENG }
control = { province = 11 data = ENG }
control = { province = 12 data = ENG }
control = { province = 13 data = ENG }
control = { province = 14 data = ENG }
control = { province = 15 data = ENG }
control = { province = 16 data = ENG }
control = { province = 17 data = ENG }
control = { province = 19 data = ENG }
}
random = 10 #can still happen anyway
}

date = { year = 1941 month = may day = 10 }
offset = 30
deathdate = { year = 1941 month = october day = 11 }

name = "EVT_364364_NAME"
desc = "EVT_364364_DESC"
picture = "last_flight"

action_a = {
name = "OK"
command = { type = headofgovernment which = 42 } # Bormann
command = { type = sleepminister which = 2 }
command = { type = sleepminister which = 76 }
command = { type = sleepevent which = 364365 }
}
}

#######################################################

### Rudolf Hess flees to the United Kingdom

event = {
id = 364365
random = no
country = GER
style = 0

trigger = {
random = 61
Headofstate = 1 #Hitler as HOS
headofgovernment = 2 #Hess as HOG
war = { country = GER country = ENG }
control = { province = 56 data = GER } #Paris is GER
NOT = {

event = 66 #UK surrendering
event = 67 #US surrendering
event = 364364 #Failed Hitler Assassination
}
OR = {
exists = VIC
control = { province = 320 data = GER } #Vichy GER
}
AND = {
control = { province = 20 data = ENG }
control = { province = 21 data = ENG }
control = { province = 22 data = ENG }
control = { province = 23 data = ENG }
control = { province = 11 data = ENG }
control = { province = 12 data = ENG }
control = { province = 13 data = ENG }
control = { province = 14 data = ENG }
control = { province = 15 data = ENG }
control = { province = 16 data = ENG }
control = { province = 17 data = ENG }
control = { province = 19 data = ENG }
}
random = 40 #can still happen anyway
NOT = { random = 10 }
}

date = { year = 1941 month = may day = 10 }
offset = 30
deathdate = { year = 1941 month = october day = 11 }

name = "EVT_364365_NAME"
desc = "EVT_364365_DESC"
picture = "last_flight"

action_a = {
name = "OK"
command = { type = sleepevent which = 2026 }
command = { type = trigger which = 881488 }

}
}

H.A.ZS.
780 levél
Válasz 14.07.11. 13:59 #4950
Quetzalcoatl
A mentést megnyitod jegyzettömbbel, és ott egyszerűen rákeresel a ctrl+f-fel.
Egyébként ha jól értettem, és saját eventet írtál, akkor annak az ID-ja lehet a ludas. De így látatlanban tényleg csak tippelgetni tudok.
http://pogessor.pcdome.hu/
11 levél
Válasz 14.07.11. 13:54 #4949
Doflamingo
Mármint játékon belül rákeresni a 201311-re? Azt hogyan tudom megtenni,
H.A.ZS.
780 levél
Válasz 14.07.11. 12:24 #4948
Quetzalcoatl
Azt jelenti, hogy valamiből 2 (vagy több) van. Miniszter, tábornok, esemény, vagy csak a scenarios mappában valami - ennyiből nehéz meghatározni. Ha mentett állást töltesz be, akkor ott érdemes rákeresni első körben a 201311 számra, és megnézni, hogy hol szerepel.
http://pogessor.pcdome.hu/
11 levél
Válasz 14.07.11. 12:10 #4947
Doflamingo
Azt szeretném kérdezni, amikor tölti be a játékot egy ilyen üzenetet kapok: database mismatch ( type = 7 / ID 201311) Already used - ez mi, és hogyan lehet kivenni? Mer rámegyek, hogy kihagyás, akkor betölt a játék, de azért bosszant.

U.i : Nincs szórakoztatóbb, mint lemaradt "}" keresgélni az eventekben
H.A.ZS.
8 levél
Válasz 14.07.05. 23:25 #4946
gemini64
Köszi. Most már biztosan jó.
780 levél
Válasz 14.07.01. 20:24 #4945
Quetzalcoatl
Ez nekem is újdonság, mert én rögtön a d meghajtóra telepítettem (ott volt hely). De ha így jó, akkor én ebbe belenyugszok. Jó játékot.
http://pogessor.pcdome.hu/
8 levél
Válasz 14.07.01. 18:58 #4944
gemini64
Szia!

Létezik ilyen mappa, de általam érthetetlen okok miatt a Paradox játékok a "c" meghajtón egy külön mappába mentenek (win7), nem a telepítési mappába. Most azt a módszert választottam, hogy nem a "c"-re telepítettem, hanem egy másik meghajtóra, innen simán indult és mentett is. Nem akarom elkiabálni, de talán végre sikerült, ráadásul az 1.08-as patch lett telepítve.
780 levél
Válasz 14.07.01. 10:17 #4943
Quetzalcoatl
Nézd meg, hogy a scenarios mappában létezik-e a save games mappa. Ha nincs, hozd létre. Virágbolti változatnál előfordul, hogy nincs. Ha van, akkor nézd meg, hogy van-e rá írási jogod (vindóz, ugye...).
Egyelőre jobb ötletem nincs.
http://pogessor.pcdome.hu/
8 levél
Válasz 14.06.30. 22:57 #4942
gemini64
Csak nem akar ez összejönni. Megy a játék, de nem tudok menteni. Mentés csak az 1.04-es patch-nél volt. Ezt követően már nem tudja menteni a játék állást.
8 levél
Válasz 14.06.30. 19:59 #4941
gemini64
Köszönöm szépen a segítséget. Végül úgy telepítettem ahogyan írtad, először a patcheket azután az 1.07-es alapcsomagot. Az 1.04-ás patch-el csak egy kísérletet tettem, hogy egyáltalán működik-e a dolog. a szívás az volt a dologban, hogy az 1.05 és 1.07 esetében is az exe file-t akartam indítani, végül ugye rájöttem, hogy ez is másolós. Megnézem az 1.08-ás patch-et is, köszönöm azt is.
780 levél
Válasz 14.06.30. 18:46 #4940
Quetzalcoatl
Elérhetővé tettem az 1.08-as patch-et az oldalon, ha nem látszik, frissítsd párszor a böngészőt (nálam nem szokott azonnal látszódni, ha módosítok valamit, bár lehet, hogy nálam van valami elállítva - vagy csak a böngészőm imád becachelni mindent).
A telepítést jól csináltad, valóban nem önkicsomagoló, hanem neked kell kézzel másolgatni. Tudom, hogy nem egy XXI. századi megoldás (pláne nem egy hivatalos patch esetén), de ez van. Annyiban viszont megszívattad magadat, hogy a különböző patchekre nem kell telepíteni a modot. Így sem csináltál bajt, teljesen jó így is, csak feleslegesen dolgoztál. A legegyszerűbb megoldás a
játék telepítése -> 1.08-as official patch felmásolása -> 1.08-hoz való alapcsomag felmásolása -> 1.08-hoz való diffcsomag felmásolása
Ja igen, és ha Steames verziód van, akkor érdemes letiltani az automatikus frissítést, nehogy felülírjon mindent - jóllehet az a hivatalos állásfoglalás, hogy a már elkészült 1.08, sem a jövőbeni 1.09 nem fog megjelenni Steamen.
http://pogessor.pcdome.hu/
8 levél
Válasz 14.06.30. 18:15 #4939
gemini64
Sikerült telepíteni. Gyanús lett, hogy az 1.05-ös patch sehogy sem akar települni, aztán nézegettem a fileokat és arra jutottam, hogy ezeket is csak be kell másolni a telepítési mappába. És így máris sikerült, hasonlóan az 1.07 is. Erre tettem rá a 1.07-es alapcsomagot és működik. Viszont a Pogessor oldalon 1.08as patch-et nem találtam. Gondolom az 1.08-as alapcsomaghoz ez kellene.
8 levél
Válasz 14.06.30. 16:58 #4938
gemini64
Közben már módosítom is az előbb leírtakat. Most úgy csináltam, hogy csak az 1.04-es alapcsomagot telepítette, és így elindult. Viszont azt továbbra sem tudom, hogy miként tudnám telepíteni a további patcheket, illetve az 1.08-as alapcsomag melyik patch-re telepíthető (bár itt még nem tartok)? Tehát ebben az állapotában (alapjáték+1.04 patch+1.04 alapcsomag) mehetne rá az 1.05 patch?
8 levél
Válasz 14.06.30. 16:43 #4937
gemini64
Szia!

Köszönöm a gyors választ.
Az alapvető gondom az, hogy nem találok az alapcsomagok között olyat, amiben önkicsomagoló file lenne, ezért, ahogy írtam is csak másolni tudom őket (jó ez így?). A telepítés menete az alábbi volt. Alapjáték, majd 1.04-es patch, az 1.05 és az 1.07 viszont nem volt telepíthető, mert mindig valami előzményt kért. Egyébként a Pogessor mod oldalról nem tudtam az 1.04-es patch-et letölteni, mert valamilyen regisztrácó köteles oldalra jutottam, mindegy, leszedtem máshonnan. Erre próbálta, szinte minden verzióban a telepítést. Tehát 1.04 alapcsomag, majd ezt követően a többi sorban és a diff csomagok is. Aztán próbáltam csak az 1.08-as mod illetve diff csomaggal is, de így sem volt jó. Egyébként nálam (lehet, hogy az 1.04 patch miatt) az említett 3 sor nem volt benne az alap file-ban. Ebből kiindulva, lehet, hogy az a gond, hogy nem megy fel az 1.05 és 1.07 patch?
780 levél
Válasz 14.06.30. 10:51 #4936
Quetzalcoatl
Szia!

Végiggondolva a problémát és konzultálva fejlesztőtársammal arra jutottam, hogy verzióproblémák vannak - legalábbis ez az a halvány reménysugár, amibe kapaszkodok, hogy ne kelljen az "elképzelésem sincs" kifejezést használni. Tehát: milyen verziójú AoD-ra próbáltad telepíteni a mod melyik verzióját? Csak alapcsomagot, vagy a kiegészítőt is?
A kifogásolt sorok gyárilag voltak benne a fájlban, és ami még tanácstalanabbá tesz, hogy kb. két hete pont Spanyolországgal játszottam (ahol ezek a bejegyzések vannak), és minden fennakadás nélkül működött.
http://pogessor.pcdome.hu/
8 levél
Válasz 14.06.28. 14:29 #4935
gemini64
Sziasztok!

Problémám támadt az Arsenal of Democracy Pogessor mod telepítése során. Az alapjáték simán fut, azonban a Pogessor mod telepítését követően nem indul el. Első gondom a telepítésnél az volt, hogy nem találtam az alapcsomagok között olyat, amelyben önkicsomagoló file lett volna, így csak másoltam a megfelelő mappákba. Az Armageddon és a Doomsday már régóta a gépen van (és nagyon tetszik), de ezt nem sikerül működésre bírni. A hibaüzenet ami miatt nem tudtam indítani, az alábbi "unknow statement nationalidentity=policy_identity_defensive' Line=1305 file=db\revolt.txt" Megnézte a hivatkozott .txt file-t, de okosabb nem lettem, illetve ha törlöm ezt a sort, akkor a következő sort írta ki hibaként. Végül mindhárom sort töröltem
(nationalidentity = "policy_identity_defensive"
socialpolicy = "policy_social_militaristic")
nationalculture = "policy_culture_absolut", akkor elindult a játék, de a választott országnál (pl. No.) ismét hibaüzenetek jöttek. Mit és hogyan kellene telepítenem, aki tudja, legyen olyan kedves és írja le a pontos menetet.
Előre is köszönöm.
780 levél
Válasz 14.04.13. 15:42 #4934
Quetzalcoatl
Létezik. Ami számomra is furcsa kicsit, mert a valóságban azért gyakran előfordult, hogy egyes országok csapataikat közös parancsnokság alá rendelték.
http://pogessor.pcdome.hu/
23 levél
Válasz 14.04.09. 21:53 #4933
Italo Balbo
Sziasztok! Létezik az, hogy a HOI3 TFH-ból kivették az "assume military control"-t? (Mikor szövetséges serege felett átveszed az irányítást.) Így elég nehéz a szovjetek ellen. Nem tudjátok, lehet vhogy kommunikálni a szövikkel? Jó lenne, ha a magyar meg a román sereg nem csak megvárná, míg legyaknak...
118 levél
Válasz 14.04.04. 19:48 #4932
Carasan
Hát ahhoz viszonyítva gyors, hogy írtam a problémáról, mintha erre vártál volna és bumm, megoldottad. Szép munka!
780 levél
Válasz 14.04.04. 12:27 #4931
Quetzalcoatl
Frászt gyors, beletelt pár délutánomba, mire rájöttem, hogy szövegbe nem szabad százalékjelet írni, hanem ki kell írni betűvel.
http://pogessor.pcdome.hu/
118 levél
Válasz 14.04.03. 21:33 #4930
Carasan
szuper, kösz a gyors munkát.
780 levél
Válasz 14.04.03. 18:58 #4929
Quetzalcoatl
Térképes fagyás végre javítva. Október vége óta volt rossz.
http://pogessor.pcdome.hu/
780 levél
Válasz 14.04.03. 09:41 #4928
Quetzalcoatl
Nálam is így van, már egy ideje próbálom kideríteni, hogy miért...
http://pogessor.pcdome.hu/
64 levél
Válasz 14.04.02. 22:28 #4927
SzAndras
Üdv!

Akkor ez nem csak nálam van így.Az 1.08 óta vettem észre.
Elég gáz, főleg ha régen mentettem és rákattintok...
64 levél
Válasz 14.04.02. 22:28 #4926
SzAndras
Üdv!

Akkor ez nem csak nálam van így.Az 1.08 óta vettem észre.
Elég gáz, főleg ha régen mentettem és rákattintok...
118 levél
Válasz 14.04.02. 22:22 #4925
Carasan
sziasztok. aod-dal játszok épp, amikor leállt a játék a partizán térkép módra kattintva. gondoltam egyszeri eset, de tévedtem. másnál fordult elő ilyen hiba?
10 levél
Válasz 14.03.27. 18:57 #4924
sith13
Quetzalcoatl köszönöm az igencsak hasznos információt, kiegészítést. Ahogy korábban írtam, meg is tettem. Gondolkoztam rajta(munka közben), hogy miképp is lehetne a legjobban kezelni a helyzetet, de amit írtál még több gondolkodásra késztet.^^ Hamarosan megyek, s ki is próbálok egy-két dolgot.
780 levél
Válasz 14.03.27. 15:28 #4923
Quetzalcoatl
Amit még a tisztelt fórumtársak nem (vagy csak részben) említettek, hogy partizánok ellen az az egység alkalmas, aminek az "elnyomás" értéke magas. Ez az érték legjobban MP dandárral növelhető. További kellemetlen tulajdonsága a partizánoknak, hogy ahol magas az elégedetlenség, onnan kevesebb nyersanyag és ipari kapacitás jön. A példádnál maradva célszerű lehet mondjuk Ploiestibe meg Bukarestbe MP-s helyőrséget rakni, hogy állandóan jöjjön az ipari kapacitás és az olaj, a többi tartományban meg lehet pár lovas, mert gyorsan odaérnek, ahol gubanc van, az értéktelen tartományban meg pont mindegy, hogy lázonganak-e. Másik tulajdonságuk a csapatoknak, hogy nemcsak a saját, de a szomszédos tartományok lázongását is csökkentik, ezért gazdaságos módon sakktáblaszerűen célszerű elhelyezni a helyőrségeket.
A lázongás idővel változik, fél-egy év alatt csökken 1-et.
Bábállam esetén a fölös nyersanyagát automatikusan megkapod. Ezt azért célszerű használni, mert pl. elfoglalod Azerbajdzsánt, bábbá teszed, akkor ő sokkal több olajat fog termelni - hiszen nincs lázongás - és a fölösleges olaja, amit neked utal, jóval több, mint amennyit közvetlen megszállással szerezni tudnál.
Plusz rossz a partizánoknál, hogy a szállítási kapacitásodat is csökkentik, ami a csapataid ellátását nehezíti meg.
http://pogessor.pcdome.hu/
10 levél
Válasz 14.03.27. 05:49 #4922
sith13
szabolint, Baracklekvár köszi ismét az infót. Még nem tudom, hogy melyiket fogom használni, kipróbálni - majd napközbeni meló alatt kigondolom^^ - meglehet, hogy romcsi egyik felén lovassággal tartom a rendet, míg a másik felén helyőrséggel látom el ugyanazt a feladatot és majd meglátom, hogy melyik "válik be".
1614 levél
Válasz 14.03.27. 00:20 #4921
Baracklekvár
Partizánvadászatra legjobb a lovassági hadosztály, partizánvadászatra állítva. Gyorsan és automatikusan átér a szomszéd tartományba legyakni a legyaknivalót, majd visszatér folytatni a helyi aktivitás csökkentését. A lovasságnak az elnyomás képessége alapból magas, még MP nélkül is.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.