Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s Avengers [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s Avengers
A Bosszúállók PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en is bosszút fognak állni. Két vadonatúj játékmenet-bemutató is érkezett!

Marvel's Avengers

23870 levél
Válasz 20.06.29. 14:10 #17
Peace
Állítólag rengeteget foglalkoztak vele és nagyon szépen feljavították a teljesítményt is. Én ugye megjelenéskor játszottam végig, de az utolsó fejezet környékén voltak olyan részek, ahol mocival már bezuhant 20 FPS alá néha.
1983 levél
Válasz 20.06.29. 14:06 #16
GeryG
A Days Gone-nál nekem is feltűnt a dolog. Ott érzésem szerint picit túltolták a fejlesztők a hordák méretét (habár ez volt a játék egyik erőssége), amit már nem bírt el gond nélkül a PS4 sajna.
23870 levél
Válasz 20.06.29. 14:01 #15
Peace
Így a nem egész két év alatt nálam egyedül Days Gone-nál érződött több ponton, hogy megmakkan a játék. De még ezek sem voltak olyan vészes hibák, de azért kiszúrta az ember szemét rendesen. Minden más remekül teljesített. De azért jól esett a szemnek, mikor PC-n a Doom Eternal végre 60-al hasított. Azért az úgy egészen más. De persze egy UC, TLoU, GoW, RDR2 játékokhoz teljesen megfelel a 30 is. Ettől függetlenül én is reménykedek új generációnál a 4K 60-ban. Majd kiderül, hogy mit sikerül megvalósítaniuk.
1983 levél
Válasz 20.06.29. 13:36 #14
GeryG
Ebben teljesen igazad van. A R* meg addig fogja nyúzni a GTAV, de inkább a GTA Online bőrét, amíg a játékosok vevők rá. Mondjuk én abszolút nem játszom vele, szóval nem tudom, mennyire aktív még a közösség az online térben. A legutóbbi ingyenes lehetőséggel biztos szereztek pár új tagot maguknak.

Én picit fordítva vagyok a Ubival, a játékaikat többnyire PC-n szoktam tesztelni/játszani. Igaz, az AC széria nálam már kb. a Black Flag óta teljesen átköltözött a könyvek világába, így a játékok optimalizációjáról nem tudok semmit. De pl a Tom Clancy játékok kimondottan rosszul teljesítettek e téren, és sok-sok patch kellett, hogy a hibák egy részét (de messze nem az összeset) kigyomlálják. A legjobb példa erre a Ghost Recon legutóbbi két része, amiket többek közt a gyenge teljesítmény is megölt. De hasonló elmondható a Divisionről is, habár ott azért egy árnyalattal jobb a kép.

De, hogy ne offoljam teljesen a topicot, engem valahogy nem zavar annyira a karakterek megjelenése, sőt. Kimondottan örülök neki, hogy teljesen elvonatkoztattak a filmektől (már ahol lehetett, mert Hulk az mindig, mindenhol Hulk marad... ). Thor valóban fura egy picit, de igazából még mindig jobban fest, mint a képregényekben a kis kúpos sisakjában.
4317 levél
Válasz 20.06.29. 13:23 #13
Sucee
Kimondott gondok ha nem is voltak, 30 fps fölé sem ment se Pro-n, se X-en egyik cím sem (ha jól tudom) - ezzel pedig ugyanott vagyunk. Nekem legalábbis soha egy reccenés nem volt egy konzolos Assassin's Creedben vagy Far Cryban sem, de nyilván a játékok tesztelése során neked erre nagyobb rálátásod nyílhatott.

X-et GTA5 kapcsán nem is problémák miatt írtam, inkább csak kis személyes fájó pont volt - nyilván nem tartoztak a készítők semmivel, de ha már ennyi bőrt lehúztak arról a címről (és még mindig nem ért véget lol), szerintem illett volna egy kis performance / resolution patchet kiadni, ahogy tették azt páran (pl. Wild Hunt esete).

Edit: jut eszembe, nem teljesen igaz az eleje. AC Originst megjelenéskor OG Xbox One-on kezdtem (X valamivel utána jött csak ki), na az keményen dropolt. De ha jól tudom, patchelték is, meg hát nem is vártam sokat már a base masinától... Szvsz Xbox One első modellje igazából az S kellett volna legyen, az X-et pedig badarság volt HDD-vel gyártani, de hát... Ők tudják.
1983 levél
Válasz 20.06.29. 13:11 #12
GeryG
Oké, talán a Rockstar nem volt jó példa, bár nekem PS4-en a RDR2-vel pl. nem volt gondom. Meg emlékeim szerint GTAV-tel sem. PC-n valóban akadtak gondok, de most koncentráljunk a konzolokra!

De igazad van, nem ők az optimalizálás élenjárói, de azért a Ubihoz képest jóval stabilabbak.
23870 levél
Válasz 20.06.29. 11:11 #11
Peace
Gusztustalan ára van a videókártyáknak. Az RTX 3070-es még befuthat nyár végén vagy ősszel, de szerintem nem olyan ára lesz, amire én szívem szerint nyomnám a rendelés gombot. Én ezért is örültem kicsit, hogy eltolták PS5 megjelenésre a CP-ot! Szeptemberben lehet bekönnyeztem volna rendesen a 4-esen futtatva.
4317 levél
Válasz 20.06.29. 10:50 #10
Sucee
Multiplatform címért tuti nem vennék konzolt, most hogy rászántam a pénzt PC-re. Exkluzívat meg eddig még nem jelentettek be, ami miatt nekem megérné. És ahogy Raistlin is említette, még a tetejébe ezekkel az óvatoskodó "legalábbharminc" kommentekkel egyáltalán nem hozzák meg az ember kedvét.

Most ugye egy oneX-em van, de december óta szerintem ha tízszer bekapcsoltam, azzal sokat mondok. PUBG-t megölték a fejlesztők, az volt sógorékkal az esti xbox multijáték... Sea of Thieves, Call of Duty pedig crossplatform, így ha nem egy légtérben játszunk, ezeket is PC-ről játszom.

PS4 kölcsönbe volt csak nálam Uncharted sorozat miatt, azt imádtam, Nate már előtte is kedvenc videojátékos karakterem volt... De mivel ő már nem tér vissza, kérdéses, hogy akár egy új Uncharted epizóddal meg tudnának-e győzni.

Nyilván neked más, ha a 4k-t célzod - de meg merném kockáztatni, hogy a PC-m is bírná med-high beállításokkal a 4k-t jó pár játékban, ha az embernek 30 fps elég. Én jelen pillanatban kétlem, hogy annyira visszatérne a fókuszba nálam a konzol, mint amilyen szerepet az egyetemi csóró éveim alatt töltött be.
23870 levél
Válasz 20.06.29. 10:37 #9
Peace
Nagyon hamarosan meglátjuk mit is tudnak. Nekem CP2077 miatt mindenképpen előrendelős a PS5, de egyébként és megvettem volna megjelenéskor. Előre nem írom le a köv. generációt, egyelőre bizakodó vagyok! És valahol titkon örülök is, hogy nem ígérnek 60 FPS feletti 4K élményt, mert a tavalyi tv-m nem tud még HDMI 2.1-et.
4317 levél
Válasz 20.06.29. 10:28 #8
Sucee
Ha a "jól ismert" alatt a filmes univerzum arcaira, színészeire gondolsz - nos egész egyszerűen azért, mert ez nem a filmes univerzum része.

Nyilván arra nincs mentségem vagy magyarázatom nekem sem, hogy ettől függetlenül miért nem veszik észre, hogy ez ebben a formában borzalmas.
3745 levél
Válasz 20.06.29. 10:21 #7
Raistlin666
És akkor már a hírhez vagy inkább a játékhoz szorosabban kötődő véleményem: Mi a jó franc ez a kompánia ilyen fejekkel? Miért nem fért bele a lájszenszbe a jól ismert arcok használata? Ez a Thor egyenesen szánalmasan műanyag...
3745 levél
Válasz 20.06.29. 10:18 #6
Raistlin666
Oké valahol értem én az őszinteséget. És nem is vágyok arra, hogy akkorákat kamuzzon minden cég, mint amikor PS3-ra a Killzone2-t promózták sok-sok éve. DE na most még meg sem jelent konzolok esetében megy a mosdatás, hogy szegényeken azért máris korlátokba ütköznek...hát nekem aztán nagy kedvet ezzel nem csinálnak a váltáshoz az tuti...
4317 levél
Válasz 20.06.29. 09:51 #5
Sucee
R*, mint optimalizálás kapcsán mérvadó név? What?

Akiknek annyira se telt, hogy oneX kapcsán bármit kezdjenek GTA5-tel, most meg majd eladják harmadszor is ugyanazt... És minden utóbbi játékuk hírhedten problémás PC-n.
1983 levél
Válasz 20.06.29. 09:47 #4
GeryG
Anélkül, hogy menteném a még semmit sem tudunk róla PS5-XSX duót, azért én nem várnék csodát a Ubitól egyébként sem. A franciák hírhedtek róla, hogy nem értenek az optimalizáláshoz. Az, hogy ők már előre nem mernek 30 fps-nél többet ígérni, az számomra nem mérvadó.

Ha majd a Rockstar vagy a Sony belsős stúdiói kezdik azt szajkózni, hogy gyerekek, érjétek be 30 fps-sel, akkor lehet vakarózni, hogy valami tényleg gáz van.
4317 levél
Válasz 20.06.29. 09:37 #3
Sucee
2020-ban, annak is a legvégén, szarrá hype-olt és így-úgy hangzatosan sztárolt gépek esetében legyen a fene hálás "legalább 30" fps-ért (egyébként ugyanezt eljátszották ezzel a generációval is, főleg oneX esetében).

Én totál megértem a teljes csalódást a Ubisoft "at least 30" nyilatkozata után, és igen, egyetértek ezzel a performance meg resolution mód szájhúzással is. És amúgy pont ez az, ahogy mondod, semmit nem láttunk - ami igen gyanús volt, miután egy reveal event lényege az lenne, hogy meggyőzzenek a látvánnyal és teljesítménnyel, amit a konzol nyújt -, erre jön a hír, hogy ez a helyzet... Hát nyilván nem nézett volna ki jól a szembántó framerate a "világ legerősebb konzolja" esetében.

Plusz most nem néztem utána, de én nem emlékszem a nyilatkozatból semmiféle 4k-ra, meg HDR-re, mifenére - hanem csak arra, hogy a Valhalla legalább harminccal fog futni. Ha ez az 1080p-re is igaz, akkor az bizony édes kevés.
23870 levél
Válasz 20.06.29. 08:56 #2
Peace
Titkon mindenki reménykedett, hogy álom grafikát fog látni valós (PS4-en ugye szinte minden upscale-elt, nem tényleges 4K) 4K felbontásban HDR-el 60 FPS-el. Amikor kijött a nyilatkozta az AC: Valhalla kapcsán, hogy ők 30-at garantálnak (minimum 30-at jelent), akkor már elkezdődött a sírás. Még meg sem jelentek az új konzolok, semmit nem láttunk, de egyesek már temették. Én meg azt mondom, hogy ha az új Ratchet-hez és új Horizon-hoz hasonló grafikájú játékokat fogunk kapni akár csak 30 FPS-el egy valószínűleg 160-180.000 Ft-os gépen, akkor nagyon hálásak lehetünk érte! Egy ba**ó videókártya még mindig 400-430.000 Ft egy csúcsPC-be.
A mondandóm természetesen Avengers-től elvonatkoztatva, de akár még arra is érvényes. Ha kap valós 2160p-s felbontást, Ray Tracing-et és minden más finomságot, akkor már érthető az alacsonyabb frame rate.
3745 levél
Válasz 20.06.29. 08:12 #1
Raistlin666
" A játékosok választhatnak majd az Enhanced Graphics mód és a High Framerate mód között."

Azért jó látni, hogy tovább folytatódik a parasztvakítás! Az ember elvárná hogy egy nyamvadt tupír verzió egy vadonás új konzolon mint a PS5+X max grafikán ÉS gyorsan fusson nem? Vagy velem van a baj?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.