Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Marvel's Avengers

A következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s Avengers

A Bosszúállók PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en is bosszút fognak állni. Két vadonatúj játékmenet-bemutató is érkezett!

2020.06.26. 18:47 | GeryG | kategória: Játék

A Square Enix a legutóbbi közleményében olyan részletről rántotta le a leplet, amelyre azért a legtöbb rajongó előzetesen is fogadni mert volna. Történetesen arról, hogy a Crystan Dynamics stúdiójában évek óta készülő, és legutóbb épp szeptemberre halasztott Marvel’s Avengers nem csak a standard PC-PS4-X1 trióra fog megjelenni, hanem a két új konzolra, vagyis PlayStation 5-re és Xbox Series X-re is.

Természetesen utóbbi kettőre aligha szeptemberben érkezik meg a játék, hiszen a két konzol csak valamikor az év vége felé landolhat a boltok polcain. Ami viszont jó hír, hogy aki szeptemberben akár PS4-re, akár X1-re megveszi a játékot, az később ingyen megkapja mellé a PS5 vagy XSX változatot is (értelemszerűen választott platformtól függően). Ráadásul a mentéseket is át lehet majd emelni az aktuális konzolról az újra. Szintén örvendetes hír, hogy a két konzolgeneráció között közös játékra is lesz lehetőség, vagyis a PS5 és PS4, valamint az XSX és az X1 játékosok egymással is játszhatnak majd, nem lesz szétválasztva a közösség.

Természetesen az új konzolokon már egy továbbfejlesztett, kibővített változatra lehet készülni. Ez élesebb textúrákat, részletesebb törésmodelleket, jelentősen rövidebb töltési időket (éljen az SSD!), ray tracinget és sok más hasonló játékélményt fokozó újítást jelent. Emellett a PlayStation 5 változat kihasználja majd a DualSense kontroller haptikus vezérlését, valamint a 3D-s hanghatásokat is. A játékosok választhatnak majd az Enhanced Graphics mód és a High Framerate mód között.

A Marvel’s Avengers PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra szeptember 4-én fog megjelenni, PlayStation 5-re és Xbox Series X-re pedig valamikor az év legvégén. ■

Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «

előző
következő
A következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s Avengers
A következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s AvengersA következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s AvengersA következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s AvengersA következő konzolgenerációra is elkészül a Marvel’s Avengers
Marvel's Avengers
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Marvel's Avengers

hozzászólások (17)

Sucee
Sucee 2020.06.29. 13:23
Kimondott gondok ha nem is voltak, 30 fps fölé sem ment se Pro-n, se X-en egyik cím sem (ha jól tudom) - ezzel pedig ugyanott vagyunk. Nekem legalábbis soha egy reccenés nem volt egy konzolos Assassin's Creedben vagy Far Cryban sem, de nyilván a játékok tesztelése során neked erre nagyobb rálátásod nyílhatott.

X-et GTA5 kapcsán nem is problémák miatt írtam, inkább csak kis személyes fájó pont volt - nyilván nem tartoztak a készítők semmivel, de ha már ennyi bőrt lehúztak arról a címről (és még mindig nem ért véget lol), szerintem illett volna egy kis performance / resolution patchet kiadni, ahogy tették azt páran (pl. Wild Hunt esete).

Edit: jut eszembe, nem teljesen igaz az eleje. AC Originst megjelenéskor OG Xbox One-on kezdtem (X valamivel utána jött csak ki), na az keményen dropolt. De ha jól tudom, patchelték is, meg hát nem is vártam sokat már a base masinától... Szvsz Xbox One első modellje igazából az S kellett volna legyen, az X-et pedig badarság volt HDD-vel gyártani, de hát... Ők tudják. :)
GeryG
GeryG 2020.06.29. 13:36
Ebben teljesen igazad van. A R* meg addig fogja nyúzni a GTAV, de inkább a GTA Online bőrét, amíg a játékosok vevők rá. Mondjuk én abszolút nem játszom vele, szóval nem tudom, mennyire aktív még a közösség az online térben. A legutóbbi ingyenes lehetőséggel biztos szereztek pár új tagot maguknak. :D

Én picit fordítva vagyok a Ubival, a játékaikat többnyire PC-n szoktam tesztelni/játszani. Igaz, az AC széria nálam már kb. a Black Flag óta teljesen átköltözött a könyvek világába, így a játékok optimalizációjáról nem tudok semmit. De pl a Tom Clancy játékok kimondottan rosszul teljesítettek e téren, és sok-sok patch kellett, hogy a hibák egy részét (de messze nem az összeset) kigyomlálják. A legjobb példa erre a Ghost Recon legutóbbi két része, amiket többek közt a gyenge teljesítmény is megölt. De hasonló elmondható a Divisionről is, habár ott azért egy árnyalattal jobb a kép.

De, hogy ne offoljam teljesen a topicot, engem valahogy nem zavar annyira a karakterek megjelenése, sőt. Kimondottan örülök neki, hogy teljesen elvonatkoztattak a filmektől (már ahol lehetett, mert Hulk az mindig, mindenhol Hulk marad... :D ). Thor valóban fura egy picit, de igazából még mindig jobban fest, mint a képregényekben a kis kúpos sisakjában. :D
Peace
Peace 2020.06.29. 14:01
Így a nem egész két év alatt nálam egyedül Days Gone-nál érződött több ponton, hogy megmakkan a játék. De még ezek sem voltak olyan vészes hibák, de azért kiszúrta az ember szemét rendesen. Minden más remekül teljesített. De azért jól esett a szemnek, mikor PC-n a Doom Eternal végre 60-al hasított. Azért az úgy egészen más. De persze egy UC, TLoU, GoW, RDR2 játékokhoz teljesen megfelel a 30 is. Ettől függetlenül én is reménykedek új generációnál a 4K 60-ban. Majd kiderül, hogy mit sikerül megvalósítaniuk.
GeryG
GeryG 2020.06.29. 14:06
A Days Gone-nál nekem is feltűnt a dolog. Ott érzésem szerint picit túltolták a fejlesztők a hordák méretét (habár ez volt a játék egyik erőssége), amit már nem bírt el gond nélkül a PS4 sajna.
Peace
Peace 2020.06.29. 14:10
Állítólag rengeteget foglalkoztak vele és nagyon szépen feljavították a teljesítményt is. Én ugye megjelenéskor játszottam végig, de az utolsó fejezet környékén voltak olyan részek, ahol mocival már bezuhant 20 FPS alá néha.
ajánlott olvasnivaló