Fórum
Hozzászólások, megjegyzések
»» LEGÓ-ból készítettük el az 1983-as B.C.'s Quest for Tirest [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: LEGÓ-ból készítettük el az 1983-as B.C.'s Quest for Tirest
A video mellé pedig pár színfalak mögötti fotóval is szolgálunk.
Nah jah, de ez a 3 perc sok-sok óra volt az állandó meghalás és újrakezdések miatt. Nem sok C64-es játékomat vittem anno végig, mert ugye semmiféle mentés nem volt bennük és elhalálozás esetén az egész játékot elölről kellett kezdeni, de itt pont a rövidsége és az egyetlen, igazából így megnézve nem is olyan hosszú pálya tette lehetővé, hogy mégis a végére érjek.
Hosszabb játékot a fenti okok miatt szinte lehetetlen volt C64-en végigjátszani, de még az akkori konzolos címek is ilyenek voltak, pl. a Sonic 1-2-ben sem volt mentés és az összes élet elvesztése után azokat is teljesen elölről kellett kezdeni. Ismerve az utolsó pályák nehézségét, szerintem elvétve akadt ember, aki a végükre ért akkor. Ezeket nemrég pótoltam be a COVID alatti téli otthonlétben olyan újra kiadott változatban, ahol már volt mentés. Eddig a 2. zónán túl egyiket sem láttam youtube videokon kívül.

Madrac: Igen, onnan vettem a hangokat.
És köszi, egyelőre további legós filmeken jár az esze - egyelőre ötleteket mesél leginkább, a telefont/fényképezőgépet limitáltan adjuk csak neki, amíg kicsi.
Barthezz: Köszi Neked is.
Gyalogkakukk - na így még nem hallottam. Nekem a Cauldron volt hasonló, ami a német címével Hexenkücheként volt a kazettán, így az maradt meg bennem.
3 perc: na igen, és még panaszkodnak az emberek az 5-6 órás egyszemélyes kampányok miatt manapság...
Nekem nem rémlik, hogy a QfT-t végigvittem volna valaha.
És köszi, egyelőre további legós filmeken jár az esze - egyelőre ötleteket mesél leginkább, a telefont/fényképezőgépet limitáltan adjuk csak neki, amíg kicsi.
Barthezz: Köszi Neked is.
Gyalogkakukk - na így még nem hallottam. Nekem a Cauldron volt hasonló, ami a német címével Hexenkücheként volt a kazettán, így az maradt meg bennem.
3 perc: na igen, és még panaszkodnak az emberek az 5-6 órás egyszemélyes kampányok miatt manapság...


Most vettem csak észre a cikket, nagyon menő, amit készítettek Dino! ^^ Azért tényleg nem kis munka ezt megtervezni és összehozni.
A játék amúgy nekem is megvolt anno C64-en, csak én Gyalogkakukk néven ismertem, úgy volt felmásolva a kazira. Csak pár évvel ezelőtt szembesültem vele, hogy ez nem magyar játék és nem Gyalogkakukk a neve, de akkoriban gyerekként ilyen bonyolult címet meg sem tudtam volna jegyezni.
Más kérdés, hogy semmi köze a szereplőnek a gyalogkakukkhoz és ez fel sem tűnt senkinek.
Amúgy durva, hogy 3 perc végigmenni a pályán, sokkal hosszabbnak tűnt ez anno. Nyilván azért is, mert rengetegszer meghaltunk benne és éveken át max. a feléig jutottunk. Aztán egyszer ráfeküdtem jobban és sikerült eljutnom a legvégére.
A játék amúgy nekem is megvolt anno C64-en, csak én Gyalogkakukk néven ismertem, úgy volt felmásolva a kazira. Csak pár évvel ezelőtt szembesültem vele, hogy ez nem magyar játék és nem Gyalogkakukk a neve, de akkoriban gyerekként ilyen bonyolult címet meg sem tudtam volna jegyezni.



Nem lett rossz. Gondolom a hangok az eredeti játékból vannak.
Ha esetleg a fiadat érdeklik más fotó projectek is, akkor keressetek rá a tiny people-re googleben. Ugyan nem LEGO, de rengeteg érdekes ötletet meg lehet valósítani. Bár én még mindig lusta voltam megrendelni az első adag emberkét, meg félek is, hogy a macskám tönkretenne mindent, amit kint hagyok fél percre.
Ha esetleg a fiadat érdeklik más fotó projectek is, akkor keressetek rá a tiny people-re googleben. Ugyan nem LEGO, de rengeteg érdekes ötletet meg lehet valósítani. Bár én még mindig lusta voltam megrendelni az első adag emberkét, meg félek is, hogy a macskám tönkretenne mindent, amit kint hagyok fél percre.
Quoth the raven, `Nevermore.'
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.