Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Arx Fatalis
Arx Fatalis
A legutóbbi Arx Fatalis cikkek, hírek
- 2007.04.05. | Hírek » Játékhírek
Arx Fatalis is a Steamen - 2003.04.23. | Hírek » Játékhírek
Arx Fatalis patch
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy néztem videókat sok játékosnak van 1 olyan sisakja ami illik a ylsid cucc hoz nagy sisak coff féleség van rajta ezt hol találom?
Hello! Ott a szoba alatt van egy folyosó amiben van egy rács, azt nyitja ki. Egy másik házból lehet lemenni oda. Azthiszem Garynek a bankárnak a szobájából. Én már minden helyet ismerek a játékban. Ha valaki még ma is játszik ezzel a játékkal és kell neki Help én segítek

Szevasztok.....
A várba vagyok és bemegyek egy szobába és a szekrény mellet van egy kar...az mit nyit/zár?
Aki nagyon otthon van a játékba az megadhatná az msn címét....elöre is köszönöm Milán
A várba vagyok és bemegyek egy szobába és a szekrény mellet van egy kar...az mit nyit/zár?
Aki nagyon otthon van a játékba az megadhatná az msn címét....elöre is köszönöm Milán
De jó,hogy még játszik valaki ezzel a játékkal! Megjött a kedvem hozzá nekem is újra.

Megvan: nem ráhelyezni, hanem "használni" kell az urnákat az oszlopokon

Nekem is ez lenne a problémám: mind a négy urna-szerűséget elhelyeztem a sír körüli négy oszlopon, de a sír nem nyílt fel... mi maradhatott ki?
Hi!
Ahoz h felnyíljon meg kell találni 4 urna szerüséget.A 4 cuccot a 4 helyiségben találod meg ami ott van a sír elött.
Ahoz h felnyíljon meg kell találni 4 urna szerüséget.A 4 cuccot a 4 helyiségben találod meg ami ott van a sír elött.
Hello egy poxeilus nevü királynál vagyok és a sisakját kell megszerezni már probálgattam de nem sikerult nem nyilt fel a koporsoja tudnátok segiteni elöre is köszi!
azt tudom hogy urnákat kell rárakni a kövekre meg is tettem de nem történt semmi!

Ennek nincs,ha van,majd kiadják,énis utáűnanéztem(www.google.com)és nincs/nem találtam.
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
mi van meg halt a forum???haho
gebasz@windowslive.com
mi van meg halt a topic???haho
gebasz@windowslive.com
nem tudja vki hogy van-e multi player???vagy vmi modok???
gebasz@windowslive.com
ha vkinek kell segitség vegyen fell msn-re
gebasz@windowslive.com
sziasztok!!! léccci valaki írja már le h h kell behelyezni a 6 rúnát merről-merre mit-hova de részletesen...előre is köszi
email- msn :ystisk8@hotmail.com

email- msn :ystisk8@hotmail.com
ahol a szóbád volt a várban fent az emeleten a lépcsőnél van egy gyergya tartó azt fordisd el és ki nyillik egy titkos ajtó azon meg tudsz lépni a második meg ha jól emlékszem a börtönnél van olyan mint egy zsilip egy világittó kővet kell megnyomnod fel megy az ajtó és az egész bagázst kikerülöd harc nélkül. 3-4 éve játszottam ezzel a játékkal de még mindig szúper.
Ha a távolból lenyilazod azt a nyomoroncot aki közben a földből kijővő tüskéivel szurkálna megtudod a régi mesteredtőlki is vagy valójában.

szia és köszike

Roland
Feladatod első részét sikerrel teljesítetted, most Krahoz megkeresésére kell fordítanod a figyelmedet. Annyi időt azért még szakíts előtte, hogy átkutatod a kijáratnál fekvő, meggyilkolt kígyóhölgyet, akinek zsebeiben a Zalnashh ellen szőtt összeesküvés bizonyítéka lapul. Elvileg a második szint pókbarlangjaiban kellett volna találkoznia társaival, de valami feltartóztatta. Ha gondolod, menj el helyette a találkára, így elkerülheted, hogy belharcok bonyolítsák amúgy sem egyszerű feladatodat.
De aztán igyekezz vissza Arxba, kérd el Carlóotól a sírkamrák kulcsát, és ereszkedj le a holtak birodalmába. (Ne felejts el magaddal vinni egy csákányt a trollok barlangjából, mert szükséged lesz rá a sírok felnyitásához. Ez elkerülhetetlen, némelyik kulcsfontosságú eszközöket rejt.)
Az első szinten még nem sok gondod adódhat az ellenségekkel, lévén a legvérszomjasabbak is a legyengült patkányok közül kerülnek ki, ellenben jó néhány rejtvényt meg kell fejtened.
Elsőként a lépcsőtől északra lévő szoba felé vedd az irányt, ahol a sírok egyikében megtalálhatod Falan Orbiplanax testét, zsebében ládájának kulcsával. A mellette fekvő sír kapcsolót rejt, mely a délkeleti falon nyitja ki a kicsiny kamrát, feltárva a közeli folyosót járhatatlanná tevő karócsapdát deaktiváló kart.
A szobától nyugatra kezdődő lépcsőn lemenve Achanta vámpírasszony sírjához érsz, melyben egész jó vámpírkardot találhatsz, valamint áldozati kést, melyre akkor lesz szükséged, ha nem lapul a hátizsákodban egy üveg vér. Ezen kívül itt találhatod meg a hat összegyűjtendő faragott jel egyikét, melyet a kripták legalsó szintjére kell tartogatnod. A második jelet a déli lépcsőn lelépdelve veheted magadhoz a hősök sírjából.
Innét vedd a főterembe az irányt Achanta szobrához. Szegényke igencsak megszomjazhatott az elrepülő évszázadok során, locsolj a tálkájába pár csepp vért akár üvegcséből, akár saját karodból az áldozati kés alkalmazásával.
Ebben a pillanatban felemelkednek a rácsok, és beléphetsz az eleddig zárt termekbe. Három tárgyat kell megszerezned: egy hétköznapi farúdat, az emelvényen heverő kulcsot, valamint a sírból a lopakodás bőrnadrágját. (Mondjuk, ez utóbbi nem elengedhetetlen, de minek hagynád hátra?)
A rúdra a kijárattól északra kezdődő folyosónál lesz szükséged, hogy megjavítsd a törött kart, lehetővé téve az átjutást a szobába, amelyben legnagyobb meglepetésedre ideges csirke kotkodácsol.
A kulcs a déli folyosó ajtajához kell, hogy a mögötte posztoló szobrok kardját megigazítva szabaddá tedd a következő szintre vezető utat.
Itt kezdődik az igazi móka, a számtalan csapdán és kapcsolón kívül zombik is nehezítik a felfedezést. Ezeket a szörnyeket hétköznapi fegyverrel nem lehet elpusztítani, csak a szívükbe szúrt karó szabadítja meg lelküket az élőholt átok alól.
Az első terem kapuja valamely tárgy lépőkőre helyezésével és két kar meghúzásával nyitható ki. Ez már előrevetíti a szint egyik jellegzetességét: számos holmira szükséged lesz, hogy a lemezeket lenyomva tartsd. Nekem nagyszerűen beváltak a patkánybordák, azokból bőven akad errefelé.
A következő hat teremből a középső kettő a folyosó karjainak meghúzásával nyitható ki. Egyszerre csak az egyiket szabad használni, ha a második rácsot is fel kívánod emelni, előbb le kell ereszteni az elsőt.
Itt újabb faragott jelet vehetsz fel, aztán folytathatod az utad nyugatra. Ehhez két rejtett gombot kell megnyomnod azon az észak-déli folyosón, mely közvetlenül a karok mellett húzódik, aztán sipirc, mielőtt a rács megint lecsapódik.
Már csak egy feladatod van, mielőtt lemehetsz a következő szintre, három lépőkövet kell lenyomnod, hogy felemeld a rácsokat. Előbb azonban betérhetsz az északkeleti terembe, ahol három kapcsoló közül előbb a bal oldali, majd a jobb szélső, végül a bal oldali ismételt meghúzásával kinyithatod az eleddig lezárt szobák egyikét.
Ja, ne felejtsd itt a faragványt a délnyugati teremből, mint azt én tettem. Utáltam emiatt újra bejárni az egész labirintust.
Ez a szint már nem gyerekjáték, komoly ellenfelekkel kell szembeszállnod, mint azt a fejezetcím mutatja is.
Első dolgod a maradék két jel megkeresése. Az elsőt a főhall sírjainak valamelyikéből emelheted ki, az utolsót a déli emelet középső terméből. Ezzel teljessé válik a kollekciód, már csak használni kell őket.
Következő lépésként ki kell nyitnod az emeleti rácsok egyikét. Ha az északi lépcsőn mész fel, a legutolsó teremben található kar a déli rácsot emeli fel, hasonlóképp a déli teremben lévő az északit. Mindegy, melyiket választod, utadat a túloldalon mindenképpen lávagödör állja utad, melyet valamely, a szemközti túloldalon lévő lépőkőre hajított tárggyal lehet befedni.
Most következik a próbák terme, ahol sutyorgó szellemhang vezet be feladatod részleteibe.
A padlón hat kézi malom kinézetű gépezet található, rajtuk jelekkel. A szimbólumok megegyeznek a főterem emeletének padlóján láthatókkal, és micsoda véletlen, épp azok mutatják meg a szükséges sorrendet! (Északi sor balról jobbra: szögletes bigyó, nap, kör. Déli sor: csillag, félhold és pötty, félhold.) Miután beállítod őket a külső részen, a szellemhang tudatja veled, végeztél a rejtvény első részével. A második részhez mindössze a kör alakú emelvényekre kell helyezned a faragványokat a malom belső részén látott jeleknek megfelelően.
Ta-damh, szabad az út az Ősök Pajzsához!
Azért ne rohanj még ki a kriptákból, ugyanis a pajzsot őrző sír mögött kapcsoló rejlik, mely a főterem eleddig kinyithatatlan koporsójáról emeli fel a fedőt, szabad prédára bocsátva a mithril alsót, mely egyike a legkellemesebb páncéloknak. De ez is várhat még, előbb nyomd meg a déli oldalon a kereszt alakú gombot, hogy a feltáruló folyosón végigmenve felvehesd a Morte varázsrúnát.
Ezzel minden elengedhetetlen feladatot teljesítettél, csak túl kell élned az utat kifelé. Mostanra talán van is rá némi esélyed, ha eléggé erős vagy a kijáratot őrző lich leveréséhez. (Azt hitted, könnyen szabadulhatsz? A holtak nem engedik el egykönnyen a közéjük tévedőt.)
De aztán igyekezz vissza Arxba, kérd el Carlóotól a sírkamrák kulcsát, és ereszkedj le a holtak birodalmába. (Ne felejts el magaddal vinni egy csákányt a trollok barlangjából, mert szükséged lesz rá a sírok felnyitásához. Ez elkerülhetetlen, némelyik kulcsfontosságú eszközöket rejt.)
Az első szinten még nem sok gondod adódhat az ellenségekkel, lévén a legvérszomjasabbak is a legyengült patkányok közül kerülnek ki, ellenben jó néhány rejtvényt meg kell fejtened.
Elsőként a lépcsőtől északra lévő szoba felé vedd az irányt, ahol a sírok egyikében megtalálhatod Falan Orbiplanax testét, zsebében ládájának kulcsával. A mellette fekvő sír kapcsolót rejt, mely a délkeleti falon nyitja ki a kicsiny kamrát, feltárva a közeli folyosót járhatatlanná tevő karócsapdát deaktiváló kart.
A szobától nyugatra kezdődő lépcsőn lemenve Achanta vámpírasszony sírjához érsz, melyben egész jó vámpírkardot találhatsz, valamint áldozati kést, melyre akkor lesz szükséged, ha nem lapul a hátizsákodban egy üveg vér. Ezen kívül itt találhatod meg a hat összegyűjtendő faragott jel egyikét, melyet a kripták legalsó szintjére kell tartogatnod. A második jelet a déli lépcsőn lelépdelve veheted magadhoz a hősök sírjából.
Innét vedd a főterembe az irányt Achanta szobrához. Szegényke igencsak megszomjazhatott az elrepülő évszázadok során, locsolj a tálkájába pár csepp vért akár üvegcséből, akár saját karodból az áldozati kés alkalmazásával.
Ebben a pillanatban felemelkednek a rácsok, és beléphetsz az eleddig zárt termekbe. Három tárgyat kell megszerezned: egy hétköznapi farúdat, az emelvényen heverő kulcsot, valamint a sírból a lopakodás bőrnadrágját. (Mondjuk, ez utóbbi nem elengedhetetlen, de minek hagynád hátra?)
A rúdra a kijárattól északra kezdődő folyosónál lesz szükséged, hogy megjavítsd a törött kart, lehetővé téve az átjutást a szobába, amelyben legnagyobb meglepetésedre ideges csirke kotkodácsol.
A kulcs a déli folyosó ajtajához kell, hogy a mögötte posztoló szobrok kardját megigazítva szabaddá tedd a következő szintre vezető utat.
Itt kezdődik az igazi móka, a számtalan csapdán és kapcsolón kívül zombik is nehezítik a felfedezést. Ezeket a szörnyeket hétköznapi fegyverrel nem lehet elpusztítani, csak a szívükbe szúrt karó szabadítja meg lelküket az élőholt átok alól.
Az első terem kapuja valamely tárgy lépőkőre helyezésével és két kar meghúzásával nyitható ki. Ez már előrevetíti a szint egyik jellegzetességét: számos holmira szükséged lesz, hogy a lemezeket lenyomva tartsd. Nekem nagyszerűen beváltak a patkánybordák, azokból bőven akad errefelé.
A következő hat teremből a középső kettő a folyosó karjainak meghúzásával nyitható ki. Egyszerre csak az egyiket szabad használni, ha a második rácsot is fel kívánod emelni, előbb le kell ereszteni az elsőt.
Itt újabb faragott jelet vehetsz fel, aztán folytathatod az utad nyugatra. Ehhez két rejtett gombot kell megnyomnod azon az észak-déli folyosón, mely közvetlenül a karok mellett húzódik, aztán sipirc, mielőtt a rács megint lecsapódik.
Már csak egy feladatod van, mielőtt lemehetsz a következő szintre, három lépőkövet kell lenyomnod, hogy felemeld a rácsokat. Előbb azonban betérhetsz az északkeleti terembe, ahol három kapcsoló közül előbb a bal oldali, majd a jobb szélső, végül a bal oldali ismételt meghúzásával kinyithatod az eleddig lezárt szobák egyikét.
Ja, ne felejtsd itt a faragványt a délnyugati teremből, mint azt én tettem. Utáltam emiatt újra bejárni az egész labirintust.
Ez a szint már nem gyerekjáték, komoly ellenfelekkel kell szembeszállnod, mint azt a fejezetcím mutatja is.
Első dolgod a maradék két jel megkeresése. Az elsőt a főhall sírjainak valamelyikéből emelheted ki, az utolsót a déli emelet középső terméből. Ezzel teljessé válik a kollekciód, már csak használni kell őket.
Következő lépésként ki kell nyitnod az emeleti rácsok egyikét. Ha az északi lépcsőn mész fel, a legutolsó teremben található kar a déli rácsot emeli fel, hasonlóképp a déli teremben lévő az északit. Mindegy, melyiket választod, utadat a túloldalon mindenképpen lávagödör állja utad, melyet valamely, a szemközti túloldalon lévő lépőkőre hajított tárggyal lehet befedni.
Most következik a próbák terme, ahol sutyorgó szellemhang vezet be feladatod részleteibe.
A padlón hat kézi malom kinézetű gépezet található, rajtuk jelekkel. A szimbólumok megegyeznek a főterem emeletének padlóján láthatókkal, és micsoda véletlen, épp azok mutatják meg a szükséges sorrendet! (Északi sor balról jobbra: szögletes bigyó, nap, kör. Déli sor: csillag, félhold és pötty, félhold.) Miután beállítod őket a külső részen, a szellemhang tudatja veled, végeztél a rejtvény első részével. A második részhez mindössze a kör alakú emelvényekre kell helyezned a faragványokat a malom belső részén látott jeleknek megfelelően.
Ta-damh, szabad az út az Ősök Pajzsához!
Azért ne rohanj még ki a kriptákból, ugyanis a pajzsot őrző sír mögött kapcsoló rejlik, mely a főterem eleddig kinyithatatlan koporsójáról emeli fel a fedőt, szabad prédára bocsátva a mithril alsót, mely egyike a legkellemesebb páncéloknak. De ez is várhat még, előbb nyomd meg a déli oldalon a kereszt alakú gombot, hogy a feltáruló folyosón végigmenve felvehesd a Morte varázsrúnát.
Ezzel minden elengedhetetlen feladatot teljesítettél, csak túl kell élned az utat kifelé. Mostanra talán van is rá némi esélyed, ha eléggé erős vagy a kijáratot őrző lich leveréséhez. (Azt hitted, könnyen szabadulhatsz? A holtak nem engedik el egykönnyen a közéjük tévedőt.)
sziasztok!!
ott vagyok hogy a kriptában hogy egy szellem azt a feladatot agya hogy szerrezem meg a 6. vésett runa köt hol találom meg??
ááááááá valaki segitsen!!!
ott vagyok hogy a kriptában hogy egy szellem azt a feladatot agya hogy szerrezem meg a 6. vésett runa köt hol találom meg??
ááááááá valaki segitsen!!!
Roland
Nem tudom, hogy valaki válaszolt-e már rá, de a Lord Inut-os questhez kell szerezned sárkány tojást. Méghozzá kettő darab kell belőle! Egy az utolsó kardhoz (meg lehet venni a sárkánytól egy tojást 4815 arany azt hiszem). Ha kettő kellene, azaz meg akarod csinálni az Inutos questet is, akkor viszont le kell mészárolnod! Nagyon erős, vigyázz vele!
Ha megvan, a tavernába kell bejutnod, lehetőleg láthatatlanul a pult mögé, hogy ne támadjon meg. Főzőcskézned kell!
1. Leak (fog glubbogni)
2. Carrot
3. Dragon Egg
4. Bottle of water
Ha ez megvan, kapsz egy furcsa színű főzetet. Reveal-al ismét ismerd fel a csirkét, és utánna add neki a szörpöt. Beszél beszél beszél, majd ha nem tetszik beszél vele párszor még és felrobban. Ilyenkor kidobja a cuccokat azt hiszem.
Sok sikert!
Ha megvan, a tavernába kell bejutnod, lehetőleg láthatatlanul a pult mögé, hogy ne támadjon meg. Főzőcskézned kell!
1. Leak (fog glubbogni)
2. Carrot
3. Dragon Egg
4. Bottle of water
Ha ez megvan, kapsz egy furcsa színű főzetet. Reveal-al ismét ismerd fel a csirkét, és utánna add neki a szörpöt. Beszél beszél beszél, majd ha nem tetszik beszél vele párszor még és felrobban. Ilyenkor kidobja a cuccokat azt hiszem.
Sok sikert!
elöször Arxba kell elmened be a trón terembe majd ott kapsz a királytól egy papírt amivel vissza kell menj a troll királyhoz a troll király a goblin királysággal szemben van ott állegy őr menj oda hozzá és add oda neki a papirt majd keresd meg a troll király és beszélj vele(tele vannak a barlangjaik drágakővel érdemes összeszedni őket) majd menj ki a barlangból és a tűznél fog állni két troll meg egy goblin menj oda qa goblinhoz és beszélj vele majd kövesd és már be is jutotál a goblin királyságba
Az a pókos dologgal kapcsolatban az egy óriási pók amit ajánlom h íjjal ölj meg uton Arxba fogsz találkozni vele egy eldugott üregben
Arxba vezető utat meg meg fogod találni az lesz az egyetlen út amerre tudsz menni
Az a pókos dologgal kapcsolatban az egy óriási pók amit ajánlom h íjjal ölj meg uton Arxba fogsz találkozni vele egy eldugott üregben
Arxba vezető utat meg meg fogod találni az lesz az egyetlen út amerre tudsz menni
Hellósztok!
Egy kérdésem lenne:hogy amikor odaadtam a goblin lor-nak a két papírt(a hamisított meg a dárgakövest)akkor utánna nem tok elmenni attól a goblintól aki nem enged tovább a kiárlyásghoz.A végigjátszás amit töltöttem meg azt írja hogy menjek le a pókbányába és szerezzem meg a smaragd követ.De hol van a pókbány vagy mivel lehetne továbbmenni?Lécci segítsetek
Egy kérdésem lenne:hogy amikor odaadtam a goblin lor-nak a két papírt(a hamisított meg a dárgakövest)akkor utánna nem tok elmenni attól a goblintól aki nem enged tovább a kiárlyásghoz.A végigjátszás amit töltöttem meg azt írja hogy menjek le a pókbányába és szerezzem meg a smaragd követ.De hol van a pókbány vagy mivel lehetne továbbmenni?Lécci segítsetek

You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
bocs hülye kérdés ... má megvan
...if you have lot of gun, you have lot of fun!
mi? hol?
...if you have lot of gun, you have lot of fun!
Üdv. Nem tudom, hogy az eltelt időszakban orvosolni tudtátok-e ezt a problémát. Nekem sikerült
. A readme fájlban ez van leírva :
Some of the textures appear in white:
Some hardware such as Voodoo cards can´t support multiplepass mapping. Setting "ForceMetalTwopass = 1" in the cfg.ini file should solve this problem.
Szóval, csak átkell írni a config fáljba a ForceMetalTwopass = 1 -re és jó lesz elvileg. Remélem segítettem
. Ha nemis spike-one -nak, akkor másnak
.

Some of the textures appear in white:
Some hardware such as Voodoo cards can´t support multiplepass mapping. Setting "ForceMetalTwopass = 1" in the cfg.ini file should solve this problem.
Szóval, csak átkell írni a config fáljba a ForceMetalTwopass = 1 -re és jó lesz elvileg. Remélem segítettem


_________
/ | kérdés: hanyadik szinten van az Ylside bánkör?
/ |
/______ |
| |
| |
| |
| |
__________________
|__________________|
/ | kérdés: hanyadik szinten van az Ylside bánkör?
/ |
/______ |
| |
| |
| |
| |
__________________
|__________________|
...if you have lot of gun, you have lot of fun!
a lord inutot hogy kő megcsinálnie?

...if you have lot of gun, you have lot of fun!
milyen mellék küldetések vannak
ezeket ismerem a troll barát, oliver kincse, lord inut, kis lány mentő akció, két goblin törzs
ha még ismertek ezen kivül lécci írjátok meg kösz előre
ezeket ismerem a troll barát, oliver kincse, lord inut, kis lány mentő akció, két goblin törzs
ha még ismertek ezen kivül lécci írjátok meg kösz előre
annak sincs olyan sok értelme h olyan ellesnséget csinálnak amit nem lehet legyőzni legalább is nekem nem sikerült egy fél év alatt ha elmondod nekem h lehet kicsinálni az Ylside-okat akkor csít nélkül is kijátszom
ott tartok h megyek összezuzni a meteort és ahogy lementem a pincébe az első Ylside kicsinál
leőre is köszi
ott tartok h megyek összezuzni a meteort és ahogy lementem a pincébe az első Ylside kicsinál
leőre is köszi

NA annak aztán sok értelme van egy szerepjátékban! Gratulálok!

én megoldotam a problémám meg csiteltem a gémet nem is olyan nehéz így egész hadseregnyi ilszint nyirok ki egy kardal

Nincs mit. Ez egy egész kidolgozott végigjátszás és guide angolul. KATT
csak kár hogy már senki sem válaszol 




...if you have lot of gun, you have lot of fun!
kösz haver
...if you have lot of gun, you have lot of fun!
Ajjaj! Nagyon rá lehetsz kattanva, ezt meg is értem. Én sajnos három éve nem játszottam vele és még egyszersem vittem végig. Így nem tudok segíteni. Sajnos a hsz - ek, amikre reagálsz elég régiek (4 - 2 évesek). Keress valami angol végigjátszást, abból több van mint magyarnyelvű!

hogy lehet kijutni??? PLS help és még a 3 kérdésem is!!
...if you have lot of gun, you have lot of fun!
mien titkos tégla? és meik őrt? nem értelek
...if you have lot of gun, you have lot of fun!
SZIASZTOK
egy kis segítség : a törpökhöz a (1)patkány emberek szintjén keresztül lehet eljutni (egy kicsit rázós mert egy csomó patkányember van másrészt egy óriás hernyó stb stb. de én mindig itt jövök) (2)a kriptából is ahol mennél be a pajzshoz ott lefordulsz balra(ez rajta van az oldalon [végigjátszás] )
lopni 50 tolvajlás pontal lehet a háta mögé mész egy NPC nek és van egy kis bőrtáska arra katt de ne sokáig mert rajta kap!
SEGÍTSETEK :
a dwarfoknál megtaláltam a nagy mithrilltömböt és levittem ahoz a sugár bigyóhoz de csak megsemmitsíti és eltűnik MIT CSINÁLJAK???

lopni 50 tolvajlás pontal lehet a háta mögé mész egy NPC nek és van egy kis bőrtáska arra katt de ne sokáig mert rajta kap!
SEGÍTSETEK :
a dwarfoknál megtaláltam a nagy mithrilltömböt és levittem ahoz a sugár bigyóhoz de csak megsemmitsíti és eltűnik MIT CSINÁLJAK???


...if you have lot of gun, you have lot of fun!
látomjó régen volt az utcsó üzi írva remélem azért még néha fel less vki
látam pár érdekességet ahogy olvastam az előző néhány oldalnyi szövegeket
látam pár érdekességet ahogy olvastam az előző néhány oldalnyi szövegeket
Hellosztok!
Elakadtam a játékban
ott tartok amikor másodjára kell elmenni a papok szentélyébe meg semmisíteni a meteort de az első ellenség kicsinál már egyből
h lehet ezeket a pácélos csávókat kinyirni rohadt gyorsak és erősek
lécci minnél hamarabb írjatok
Elakadtam a játékban
ott tartok amikor másodjára kell elmenni a papok szentélyébe meg semmisíteni a meteort de az első ellenség kicsinál már egyből
h lehet ezeket a pácélos csávókat kinyirni rohadt gyorsak és erősek
lécci minnél hamarabb írjatok

Csak felteszem és nekivágok kb ötödjére.... borzongani akarok!!
zelus, hosszú...

zelus, hosszú...

Sriasztok, árulja el valaki, milyen varázsigével kell a teleportokat használni. Hogyan kell lopni az emberektől? Merre van a törpök szintje?
Bemész a fogadóba, ül a kocsmába 1 goblin, és aláiratod vele az egyik leveledet, amit még a börtön szintről loptál el. 2 db levelet kell adni a goblin őröknek, hogy továbbengedjenek. Vagy szedj le hozzá magyarítást.
teami5523
teami5523
Elakadtam annál a résznél ahol a királynak kell szólni hogy lerohanták a kastélyt. Kaptam a sebesülttől olyan kereskedői igazolványt, de a goblinok nem akarnak beengedni még így se. Mit kell még csinálnom?
Szerintem mind a két gépen a videokártya nem olyan adatokkal rendelkezik mint ami a játékhoz szűkséges szerintem ezért rosz a képi megjelenités
Üdv.Olyan problémám lenne az Arx fatalis-al kapcsolatban hogy: játék közben a gépem nem jeleníti meg bizonyos textúrákat, a tárgyak vagy ellenfelek alakja megmaradt csak a színük fehér lesz és így szinte élvezhetetlen a játék.Idáig 3 különböző verziót telepítettem: egy Pc Gurus verziót egy eredetibe megvásárolt verziót és egy nem eredetit.Feltételeztem hogy a gépemmel van baj(videókártya ill. driver probléma) de ezenkívül még 2 különböző gépen is jelentkezett ugyan az a probléma...ha valaki tudna segíteni azt Megköszönném!Mivel nagy Arx fanatikus voltam anno ezért most újra akartam játszani de így nem a legjobb...

éyo
agaron van msn-ed mer tom hogy kell horgászni és ha elmondom és ha van msn-ed akkor a játékot is elküldöd lécci?és úgy kell horgászni hogy bedobod a botot(ha fel van rakva minden)a tóba a városban ott vársz egy 5-10percet és vagy balra vagy jobbra vagy hátul kirakja a fogott halatt.ennyi és ha van msn-ed akkor felveszlek mert kéne az arx fatalis nagyon és ha kell tudok segíteni.

You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.