Fórum
Beszélgetés a játékokról
Az én pályáim elérhetők a http://gubar.fw.hu/ címen.
Minden észrevételt/kritikát/tanácsot örömmel fogadok.
Pályaszerkesztésről a http://gunreal.fw.hu/ -n olvashattok.
Minden észrevételt/kritikát/tanácsot örömmel fogadok.
Pályaszerkesztésről a http://gunreal.fw.hu/ -n olvashattok.
I'll be here...
VIAsztok!
Érdekelnének a pályák. Megkaphatom én is?
Ja, nem todjátok honnan lehet letölteni alakokat? Azt hallottam és láttam a havernél, hogy különböző méretű, kinézetű alakoknak más tulajdonsága van. Pl.: van olyan batár állat ami marha lassu, de 3× erősebb a páncélja alapból és ez van fordítva is. Jó, mi?
Na, VIAsz:
Szilu
Érdekelnének a pályák. Megkaphatom én is?
Ja, nem todjátok honnan lehet letölteni alakokat? Azt hallottam és láttam a havernél, hogy különböző méretű, kinézetű alakoknak más tulajdonsága van. Pl.: van olyan batár állat ami marha lassu, de 3× erősebb a páncélja alapból és ez van fordítva is. Jó, mi?
Na, VIAsz:
Szilu
Igen, én is rájöttem, hogy a 64 többszöröseit jó használni. Vagy 128-ét
. Annyiból is könnyebb deathmatch pályát kreálni, hogy elég csak a PlayerStartHere-t megadni, nem fontos kitenni célokat, kapcsolókat, stb.

YEP YEP! - Kipling :P
Megerősödött tapasztalatot közlök most, javaslom, hogy te is vedd figyelembe.
Mindig (kivéve apró tárgyaknál) 64 többszöröseit válaszd a tárgyak méreteként. Ez rengeteget segít a szép textúrázásban (nem véletlen akkorák a textúrák, amekkorák) és a 2d editorral frankó dolgokat lehet csinálni megfelelő mérteű szobákhoz. (Szép ajtók, és minden más.) Cool funkció: a 2d editorba behívhatsz textúrákat! Így könnyen kialakíthatsz megfelelő ajtókat/más réseket.
Mindig (kivéve apró tárgyaknál) 64 többszöröseit válaszd a tárgyak méreteként. Ez rengeteget segít a szép textúrázásban (nem véletlen akkorák a textúrák, amekkorák) és a 2d editorral frankó dolgokat lehet csinálni megfelelő mérteű szobákhoz. (Szép ajtók, és minden más.) Cool funkció: a 2d editorba behívhatsz textúrákat! Így könnyen kialakíthatsz megfelelő ajtókat/más réseket.
I'll be here...
Úgy döntöttem, kipróbálom már a deathmact pályaszekesztést, és azt kell mondjam, sokkal könnyebb dolog, mint a single player. talán mert ne kell annyira az élethűségre törekedni, mint a SP-nél, öldökléshez megfelelnek az extrém helyszínek is. Most egy nagyobb deathmatch-en dolgozok, csak tapasztalatszerzés céljából, ami jövő héten lesz kész valamikor. majd elküldöm.
I'll be here...
Ja, csak az a baj, hogy ezeknek több mint a fele csak 1-2 textúrát tartalmaz. Alig találni olyat, amiben van minden: falak, tető, padló, stb. (pl.:Ancient). De azért majd utánanézek.
YEP YEP! - Kipling :P
Konkrétan UnrealEd-hoz csak nagyon kevés utx textúracsomag tölthető le, de nézz körül sima textúrákért a neten, mert azok gyakran előfordulnak. ha találtál megfelelőt, majd elmondom, hogy kell az Editorba importálni. Egyébként ha sok textúrát akarsz, érdemes megszerezni az UT mellé az Unrealt, Wheel of Time-ot, az Unreal mission pack-ot, esetleg a Deus Ex-et is, bár ez utóbbi elég ronda textúrákat tartalmaz. Ha ezek megvannak, az utx fájlokat csak be kell másolni egy könyvtárba, és bőséges gyűjtemény áll rendelkezésedre.
I'll be here...
Hello, mindenki! Bocs, hogy nem írtam, de gondok voltak itt.
Luther: Kellenek akkor a map-ek?
Gubar: Már ment a válasz.
Úgy látszik, nekem is van már egy hívem, akit érdekel a pályaszerkesztés, bár nem tudom, meddig fogja izgalomban tartani...
Nemsokára kész leszek az új pályámmal (DM-Sealand). Gubar, nem tudsz valami helyet, ahol le lehet tölteni textúrákat az UnrealED-hez? Most kéne valami szalma, vagy nád-szerűség... Apropó! Hogy lehet textúrát RAJZOLNI?
Luther: Kellenek akkor a map-ek?
Gubar: Már ment a válasz.
Úgy látszik, nekem is van már egy hívem, akit érdekel a pályaszerkesztés, bár nem tudom, meddig fogja izgalomban tartani...
Nemsokára kész leszek az új pályámmal (DM-Sealand). Gubar, nem tudsz valami helyet, ahol le lehet tölteni textúrákat az UnrealED-hez? Most kéne valami szalma, vagy nád-szerűség... Apropó! Hogy lehet textúrát RAJZOLNI?
YEP YEP! - Kipling :P
A GUnrealnál találsz némi anyagot Unreal pályaszerkesztésről magyarul. Angol nyelven a UnrealEd.exe nevű site-ot ajánlom.
I'll be here...
Szevasztok srácok!!!
Nagyon szépen megkérlek,hogy küldjétek el nekem is azt a 2 pályát! Nagyon megköszönném,hiszen megszállott UT-os vagyok és megőrülök minden újdonságért.
Mellesleg,hogyan lehet pályát szerkeszteni,mert volna ötletem a pályákkal dögivel,csak nem tudom,hogy hol lehet.
Előre is köszi:
Nagyon szépen megkérlek,hogy küldjétek el nekem is azt a 2 pályát! Nagyon megköszönném,hiszen megszállott UT-os vagyok és megőrülök minden újdonságért.
Mellesleg,hogyan lehet pályát szerkeszteni,mert volna ötletem a pályákkal dögivel,csak nem tudom,hogy hol lehet.
Előre is köszi:
Luther
Wow! Kösz, hogy ilyen segítőkész vagy!
YEP YEP! - Kipling :P
ja, és türelem, mert van vagy 800kb a levél

I'll be here...
Megnéztem a pályáidat. küldtem vissza némi stuff-ot. Megoldottam az Arena problémáját, a levelemben elolvashatod a részleteket.
I'll be here...
Nem teljesen tiszta előttem a probléma, de annyi biztos, hogy mindent úgy kell kitörölni, hogy kijelölöd, Deletet nyomsz (vagy jobb klikk és delete az alőugró menüből), és utána újraépíted a geometriát. Ez utóbbi nélkül az engine nem veszi észre a változtatást!
I'll be here...
Gubar, hogyan lehet kitörölni szobákat/lapokat (sheet)? Mert asszem igen elrontottam valamit a Hegyek-mapen... Azt akartam megoldani, hogy ne lehessen kizuhanni a pályáról úgy, hogy invisible collusion hull-t teszek elé, csak nem sikerült... Tehát raktam a háttér (a hegyek) elé egy sheet-et, erre akartam rátenni ezeket a cuccokat az add special-al, de valami máshogy sikerült, így elértem azt, hogy nem látszik a háttér, csak egy szép nagy lap az alap textúrával... Jó ronda. Szóval hogy lehet ezeket kitörölni, mert a Delete nem működik rajtuk...
YEP YEP! - Kipling :P
Ok, küldöm! De sajna csak egyet tudok, mert a másikkal valami gond van... A gép minden induló manus egy PlayerStartPointba akar rakni, így indulásnál egymásba hát ööö... erre nem tudok jó szót, szóval meghalsz, ahogy indulsz. Ez elég zavaros volt. Mindegy. A lényeg, hogy küldöm a másikat.
YEP YEP! - Kipling :P
Na, erre kíváncsi vagyok. Küldd el, please ide. Különben holnap frissítem a GUnreal-t. Sok hasznos dolog mellett leszrajta egy tutorial, letölthető példapályával (ami bazi szépre sikerült).
I'll be here...
Hali! Unalmamban kreáltam néhány (2) pályát az UT-hez. Aki le akarja tesztelni, annak szívesen elküldöm emilbe.
YEP YEP! - Kipling :P
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.