26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Diablo 3 - új rúnarendszer

Részletes ismertetés az új típusú rúnákról.

Írta: rootshaper 24 hozzászólás

Még a 2008-as BlizzCon alkalmával - te jó ég, már három éve volt - a Blizzard lerántotta a leplet az akkor még Skill Runes névre keresztelt rendszerről. Ez alatt a 3 év alatt a módosított rúnákból végül Skillstone lett, ezeket mutatjuk be most nektek.
A Skillstone-ok azt fogják befolyásolni, ahogy egy skill működik, tehát lesz olyan, ami mondjuk elektromos sebzést ad hozzá és lesz olyan is, amely egy erős, területre ható sebzést indukál a skill használatával. Ezekből ötféle színű áll majd a rendelkezésünkre, melyeknek még erő-szintjeik is lesznek - értelemszerűen minél nagyobb ez a szint, annál erősebb a hatás, amit a rúna kivált.
Egy példával illusztrálva a működésüket: ha egy monk karakter Sweeping Wind skilljéhez - ami egy területre ható kombó csapás; három fázisban sebzi a karakter körül az ellenségeket - hozzáadunk egy arany rúnát, az a spirit újratermelődést segíti majd. Ha viszont egy obszidián rúnát teszünk hozzá, a monk küröl feltűnő szél tovább marad életben és mindenkit, aki hozzáér, megsebez.
Minden rúna szín minden karakter minden skiljével máskép fog viselkedni - ezzel hatalmas variációs lehetőségeket biztosítva. Tehát az obszidián rúna például a démonvadász karakternél a Cluster Arrow képességgel gránátesőt biztosít, míg a witchdoctor Acid Cloud képességével kombinálva a felhőből "taknyok" potyognak, melyek megtámadják az ellenségeket.
Rengeteg lehetőség van ebben a rendszerben és mint tudjuk jól, ami nagyon sokrétű, azt nagyon könnyű elrontani is. Reménykedjünk benne, hogy a Blizzard hű marad nevéhez, és ezt a rendszert is olyan remekül balanszírozza, ahogy azt eddigi játékaival tette.
A játék tesztelése valószínűleg már ebben az évben - pontosabban az év harmadik negyedében - megkezdődhet, és a Blizzard mindenkit biztosít arról, hogy megfeszített tempóban tökéletesítgetik sikervárományos játékukat annak érdekében, hogy már idén, talán a fa alatt üdvözölhessük.
Mindezek mellett az Activision nem venne rá mérget, hogy ez be is következik, viszont akkor jövőre két Blizzard játékot is magunkévá tehetünk, melyek közül a másik a StarCraft II: Heart of The Swarm lesz.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Diablo III

Platform:

Fejlesztő: Blizzard Entertainment

Kiadó: Activision Blizzard

Megjelenés:
2012. május 15. PC
n/a: PS3, PS4, X360, X1

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

McCl@ne
McCl@ne [13407]
Bizonyára lesznek gondok az elején, de pl. én azt is biztatónak találom, hogy azért a 2. részt sem hagyták magára, és még ha évek múltán is de azért kiválóra csiszolták. Magyarul van gyakorlatuk ebben, és a balanszírozás alatt szerzett tapasztalataik sem vesztek el nyilván, magyarul minden - a Diablo 1 óta - a témában megszerzett tudásuk segítheti őket a 3. résznél. Arról nem beszélve, hogy nyilván ők is játszottak a jobban sikerült, ismertebb konkurenciákkal (Titan Quest,Sacred, Dungeon Siege), amikből szintén átemelhetnek ötleteket, hiszen végülis csak "visszalopnak".
Kanduhrka
Kanduhrka [9380]
Megint 640*480-as felbontásban jönne:D

1 mp-es lagokkal:D
Aruns
Aruns [7073]
Remélem az a helyzet, hogy a Diablo II-vel azért siettek, mert kellett a pénz anno, viszont azóta sok idő eltelt, jó ideje megvan a folyamatos jelentős bevételük a WoW-ból, így nincsenek annyira rászorulva, hogy idő előtt kinyomjanak valamit. De biztos lesznek gondok az elején.
sipec
sipec [19623]
nekem sosem volt enigmam (csak a nyuszinak:P), megis toltam hell diablo runokat..
Horcsog
Horcsog [124]
Tehát semmi pvp nem lesz benne az arénán kívül? Komoly? .____.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (24 db)